Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
#3043
Posted 11 March 2018 - 22:08
Daca te-ai interesa, ai afla că aceste cutii și acele motoare chiar au avut niste probleme. Și eu cunosc 2 TSI-uri care au depășit 100000 de km fara probleme. Asta nu înseamnă că motorul e unul de dat exemplu. Pentru că sunt multe situatii, la modul general vorbind, când aceste probleme au apărut. Nu e cazul sa ne ascundem după degete.
Dar dacă pentru tine referinta înseamnă cativa prieteni, care probabil nu au ajuns nici la 100000 de km, te rog să mă scuzi. Edited by LauCalin, 11 March 2018 - 22:08. |
#3044
Posted 12 March 2018 - 06:45
fotbal5, on 11 martie 2018 - 16:24, said: Si inca odata un TV are o durata medie de viata intre 5 si maxim 10 ani. Doar cele clasice cu tub erau cu durata de 20-30 ani. Dar tehnologia organica are termen de expirare mic. Revenind la motoare si cutii, e important sa precizati la care TSI-uri va referiti si la care DSG-uri, ca exista diferente majore. Nu exista constructor perfect, toti au macar chite o chifla. |
#3045
Posted 12 March 2018 - 07:25
E general acceptat ca 1.2TSI cu distributia pe lant si DSG-ul uscat cu 7 viteze (DQ200) au avut mari probleme de fiabilitate.
Celelalte TSI-uri si DSG-urile umede sunt, in cea mai mare parte, OK. Fara ca masinile din grupul VW sa fie pe primele locuri in multe topuri de fiabilitate, dar OK. Edited by tatalor51, 12 March 2018 - 07:25. |
#3046
Posted 12 March 2018 - 08:42
Nu vad cum problemele cu distributia ale unui anumit model de TSI de acum 10 ani sunt relevante in ziua de azi pentru fiabilitatea TSI-ului. Dar na, se pare ca unii au ramas la ideea ca daca s-a stricat o distributie acum 10 ani, inseamna ca TSI-ul nu e bun.
Edited by utopium, 12 March 2018 - 08:42. |
#3047
Posted 12 March 2018 - 09:24
Motorul este bun si pentru concedii incarcat. Conduceti-l in situatii de genu si dupa comentati. Inclusiv TSI-urile mici se descurca onorabil cu o dinamica foarte buna.
Sa vedem fiabilitatea. Suntem aici pe forum cativa cu TSI-uri, si peste cativa ani vom putea vedea pe cazuri concrete cum va fi. Vom vedea si chestiunea cu schimbul de ulei(facut la 30k km cum zice VAG vs facut mai repede(10-15k km) Despre 1.4 tsi si 1.2 tsi cu distributia pe lant despre care se stie ce probleme mari au avut nu cred ca mai are rost sa vorbim, e clar ca a fost un rateu pe barba clientilor. |
#3048
Posted 12 March 2018 - 09:29
qew, on 12 martie 2018 - 09:24, said:
Motorul este bun si pentru concedii incarcat. Conduceti-l in situatii de genu si dupa comentati. Inclusiv TSI-urile mici se descurca onorabil cu o dinamica foarte buna. Sa vedem fiabilitatea. Suntem aici pe forum cativa cu TSI-uri, si peste cativa ani vom putea vedea pe cazuri concrete cum va fi. Vom vedea si chestiunea cu schimbul de ulei(facut la 30k km cum zice VAG vs facut mai repede(10-15k km) Despre 1.4 tsi si 1.2 tsi cu distributia pe lant despre care se stie ce probleme mari au avut nu cred ca mai are rost sa vorbim, e clar ca a fost un rateu pe barba clientilor. |
#3049
Posted 12 March 2018 - 11:06
utopium, on 12 martie 2018 - 08:42, said:
Nu vad cum problemele cu distributia ale unui anumit model de TSI de acum 10 ani sunt relevante in ziua de azi pentru fiabilitatea TSI-ului. Dar na, se pare ca unii au ramas la ideea ca daca s-a stricat o distributie acum 10 ani, inseamna ca TSI-ul nu e bun. |
#3050
Posted 12 March 2018 - 11:11
MicroEdge, on 12 martie 2018 - 11:06, said:
La fel pot sa spun despre alte mărci, problemele de acum 15-20 ani ii fac pe oameni sa le evite ca știu ei ca în anii 90 mașinile franțuzești aveau probleme pe partea electrica de alfa nici nu mai zic?! și ce este fiabilitatea? )) |
#3051
Posted 12 March 2018 - 11:32
Eu am fost deschis si catre frantuzesti doar ca nu aveam ce lua (nu era inca aparut Megane Sedan, Peugeot nu avea nici un sedan concurent in Europa - 408 se vinde doar afara, etc). Nu ma prea streseaza capitolul "fiabilitate", daca masina ofera ce imi doresc o cumpar chiar daca e frantuzeasca, italiana, ceheasca, asiatica sau romaneasca. Si la sub 15.000 de km pe an cat fac eu si un target de pana in 120.000 de km de folosire mi se pare normal sa nu ma intereseze foarte mult capitolul fiabilitate. Chiar imi plac Peugeot-urile in general ... 308 mi se pare fain, doar ca nu indeplineste conditiile ca si dimensiuni.
Edited by utopium, 12 March 2018 - 11:33. |
#3052
Posted 12 March 2018 - 13:16
utopium, on 12 martie 2018 - 11:32, said:
Eu am fost deschis si catre frantuzesti doar ca nu aveam ce lua (nu era inca aparut Megane Sedan, Peugeot nu avea nici un sedan concurent in Europa - 408 se vinde doar afara, etc). Nu ma prea streseaza capitolul "fiabilitate", daca masina ofera ce imi doresc o cumpar chiar daca e frantuzeasca, italiana, ceheasca, asiatica sau romaneasca. Si la sub 15.000 de km pe an cat fac eu si un target de pana in 120.000 de km de folosire mi se pare normal sa nu ma intereseze foarte mult capitolul fiabilitate. Chiar imi plac Peugeot-urile in general ... 308 mi se pare fain, doar ca nu indeplineste conditiile ca si dimensiuni. Edited by max_01, 12 March 2018 - 13:18. |
|
#3053
Posted 12 March 2018 - 18:38
max_01, on 12 martie 2018 - 13:16, said:
Aia insemna sa cheltui vreo 6.000 de euro in plus cel putin fara sa am vreun avantaj notabil, dimpotriva, aveam portbagaj semnificativ mai mic (cu 120 de litri mai mic), consum mai mare, etc. La bugetul ala preferam un Superb de departe fata de un 508, are o selectie mai interesanta de motoare, arata incomparabil mai bine si e semnificativ mai spatios. 508-ul (prima generatie si faceliftul) nu a fost prea reusit ca design, abia asta care vine acum arata bine si aduce niste motorizari mai interesante, plus optiune hibrida de la anul ... deci noul 508 va fi interesant, asta vechi nu prea a fost si din punctul meu de vedere erau multe masini care erau mult mai interesante la banii aia.
|
#3055
Posted 12 March 2018 - 21:54
De curiozitate intreb,ce carati fratilor cu masinile de va trebuie atat portbagaj.Aveti multi copii,sau?
|
#3056
Posted 12 March 2018 - 22:08
dantt, on 12 martie 2018 - 21:54, said:
De curiozitate intreb,ce carati fratilor cu masinile de va trebuie atat portbagaj.Aveti multi copii,sau? Edited by utopium, 12 March 2018 - 22:12. |
#3057
Posted 12 March 2018 - 22:22
|
#3058
Posted 12 March 2018 - 22:36
De aia exista Octavia Break, pentru mai multi copii (nici nu mai vorbim de perioada cand ai si carucior, scaun de masa, etc).
Am mai vazut de astia cu portbagaje de 400 de litri unde nu le incapea nici bicicleta copilului (de aia medie, de copil de 8 ani) sa-l duca in parc, trebuiau sa rabateze scaunele Pana la urma te poti descurca cu multe masini, e doar o chestie de comfort. Edited by utopium, 12 March 2018 - 22:37. |
#3059
Posted 12 March 2018 - 22:54
E,in functie de nevoile fiecaruia,e adevarat.Prin comparatie,eu cu 2 copii mici am aceeasi masina ca tatalor si n-am treaba,insa fratele meu nu stiu ce naiba face dar cu un Mondeo break reuseste sa umple portbagajul de fiecare data cand vine o zi pe la mine.Si el are doar un copil :-)
|
#3060
Posted 13 March 2018 - 06:51
Daca tot merg cu masina in concediu, apoi nu te teme ca am cu ce sa-l umplu. Sau nu eu, ma rog.
Nu-mi place de loc sa car pe bancheta din spate lucruri, singura scaosa pe care o accept in masina e aia cu sucuri si rontaieli la drum lung. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users