Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#3043
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Daca te-ai interesa, ai afla că aceste cutii și acele motoare chiar au avut niste probleme. Și eu cunosc 2 TSI-uri care au depășit 100000 de km fara probleme. Asta nu înseamnă că motorul e unul de dat exemplu. Pentru că sunt multe situatii, la modul general vorbind, când aceste probleme au apărut. Nu e cazul sa ne ascundem după degete.
Dar dacă pentru tine referinta înseamnă cativa prieteni, care probabil nu au ajuns nici la 100000 de km, te rog să mă scuzi.

Edited by LauCalin, 11 March 2018 - 22:08.


#3044
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003

View Postfotbal5, on 11 martie 2018 - 16:24, said:


Si inca odata un TV are o durata medie de viata intre 5 si maxim 10 ani. Doar cele clasice cu tub erau cu durata de 20-30 ani. Dar tehnologia organica are termen de expirare mic.
Eu mi-am luat un panasonic (plasma) in 2006. Si inca merge.
:)

Revenind la motoare si cutii, e important sa precizati la care TSI-uri va referiti si la care DSG-uri, ca exista diferente majore.

Nu exista constructor perfect, toti au macar chite o chifla.

#3045
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
E general acceptat ca 1.2TSI cu distributia pe lant si DSG-ul uscat cu 7 viteze (DQ200) au avut mari probleme de fiabilitate.

Celelalte TSI-uri si DSG-urile umede sunt, in cea mai mare parte, OK. Fara ca masinile din grupul VW sa fie pe primele locuri in multe topuri de fiabilitate, dar OK.

Edited by tatalor51, 12 March 2018 - 07:25.


#3046
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
Nu vad cum problemele cu distributia ale unui anumit model de TSI de acum 10 ani sunt relevante in ziua de azi pentru fiabilitatea TSI-ului. Dar na, se pare ca unii au ramas la ideea ca daca s-a stricat o distributie acum 10 ani, inseamna ca TSI-ul nu e bun.

Edited by utopium, 12 March 2018 - 08:42.


#3047
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Motorul este bun si pentru concedii incarcat. Conduceti-l in situatii de genu si dupa comentati. Inclusiv TSI-urile mici se descurca onorabil cu o dinamica foarte buna.
Sa vedem fiabilitatea. Suntem aici pe forum cativa cu TSI-uri, si peste cativa ani vom putea vedea pe cazuri concrete cum va fi. Vom vedea si chestiunea cu schimbul de ulei(facut la 30k km cum zice VAG vs facut mai repede(10-15k km)

Despre 1.4 tsi si 1.2 tsi cu distributia pe lant despre care se stie ce probleme mari au avut nu cred ca mai are rost sa vorbim, e clar ca a fost un rateu pe barba clientilor.

#3048
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postqew, on 12 martie 2018 - 09:24, said:

Motorul este bun si pentru concedii incarcat. Conduceti-l in situatii de genu si dupa comentati. Inclusiv TSI-urile mici se descurca onorabil cu o dinamica foarte buna.
Sa vedem fiabilitatea. Suntem aici pe forum cativa cu TSI-uri, si peste cativa ani vom putea vedea pe cazuri concrete cum va fi. Vom vedea si chestiunea cu schimbul de ulei(facut la 30k km cum zice VAG vs facut mai repede(10-15k km)

Despre 1.4 tsi si 1.2 tsi cu distributia pe lant despre care se stie ce probleme mari au avut nu cred ca mai are rost sa vorbim, e clar ca a fost un rateu pe barba clientilor.
eșec mai mare ca acele motoare greu poate fi repetat de orice producător. nu înțeleg ce teste au făcut că toate căpătau probleme la un nr de km foarte mic

#3049
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postutopium, on 12 martie 2018 - 08:42, said:

Nu vad cum problemele cu distributia ale unui anumit model de TSI de acum 10 ani sunt relevante in ziua de azi pentru fiabilitatea TSI-ului. Dar na, se pare ca unii au ramas la ideea ca daca s-a stricat o distributie acum 10 ani, inseamna ca TSI-ul nu e bun.
La fel pot sa spun despre alte mărci, problemele de acum 15-20 ani ii fac pe oameni sa le evite ca știu ei ca în anii 90 mașinile franțuzești aveau probleme pe partea electrica

#3050
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View PostMicroEdge, on 12 martie 2018 - 11:06, said:

La fel pot sa spun despre alte mărci, problemele de acum 15-20 ani ii fac pe oameni sa le evite ca știu ei ca în anii 90 mașinile franțuzești aveau probleme pe partea electrica
cel mai bun exemplu. din 3 generații laguna una a fost fail dar percepția generală este că toate sunt fail pe când 2 generații sunt extraordinare.
de alfa nici nu mai zic?! și ce este fiabilitatea? :)))

#3051
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
Eu am fost deschis si catre frantuzesti doar ca nu aveam ce lua (nu era inca aparut Megane Sedan, Peugeot nu avea nici un sedan concurent in Europa - 408 se vinde doar afara, etc). Nu ma prea streseaza capitolul "fiabilitate", daca masina ofera ce imi doresc o cumpar chiar daca e frantuzeasca, italiana, ceheasca, asiatica sau romaneasca. Si la sub 15.000 de km pe an cat fac eu si un target de pana in 120.000 de km de folosire mi se pare normal sa nu ma intereseze foarte mult capitolul fiabilitate. Chiar imi plac Peugeot-urile in general ... 308 mi se pare fain, doar ca nu indeplineste conditiile ca si dimensiuni.

Edited by utopium, 12 March 2018 - 11:33.


#3052
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postutopium, on 12 martie 2018 - 11:32, said:

Eu am fost deschis si catre frantuzesti doar ca nu aveam ce lua (nu era inca aparut Megane Sedan, Peugeot nu avea nici un sedan concurent in Europa - 408 se vinde doar afara, etc). Nu ma prea streseaza capitolul "fiabilitate", daca masina ofera ce imi doresc o cumpar chiar daca e frantuzeasca, italiana, ceheasca, asiatica sau romaneasca. Si la sub 15.000 de km pe an cat fac eu si un target de pana in 120.000 de km de folosire mi se pare normal sa nu ma intereseze foarte mult capitolul fiabilitate. Chiar imi plac Peugeot-urile in general ... 308 mi se pare fain, doar ca nu indeplineste conditiile ca si dimensiuni.
Puteai sa iti cumperi un Peugeot 508 care din punct de vedere calitativ nu este inferior unui Passat si ofera un spatiu decent pasagerilor.

Edited by max_01, 12 March 2018 - 13:18.


#3053
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View Postmax_01, on 12 martie 2018 - 13:16, said:

Puteai sa iti cumperi un Peugeot 508 care din punct de vedere calitativ nu este inferior unui Passat si ofera un spatiu decent pasagerilor.
Aia insemna sa cheltui vreo 6.000 de euro in plus cel putin fara sa am vreun avantaj notabil, dimpotriva, aveam portbagaj semnificativ mai mic (cu 120 de litri mai mic), consum mai mare, etc. La bugetul ala preferam un Superb de departe fata de un 508, are o selectie mai interesanta de motoare, arata incomparabil mai bine si e semnificativ mai spatios. 508-ul (prima generatie si faceliftul) nu a fost prea reusit ca design, abia asta care vine acum arata bine si aduce niste motorizari mai interesante, plus optiune hibrida de la anul ... deci noul 508 va fi interesant, asta vechi nu prea a fost si din punctul meu de vedere erau multe masini care erau mult mai interesante la banii aia.

#3054
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.09.2013

View Postmax_01, on 12 martie 2018 - 13:16, said:

Puteai sa iti cumperi un Peugeot 508 care din punct de vedere calitativ nu este inferior unui Passat si ofera un spatiu decent pasagerilor.
Daca am ajuns sa comparam Peugeot cu VW nu ma mir...Da sa spui ca e peste Passat la calitate e clar cum cunosti masinile...

#3055
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
De curiozitate intreb,ce carati fratilor cu masinile de va trebuie atat portbagaj.Aveti multi copii,sau?

#3056
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View Postdantt, on 12 martie 2018 - 21:54, said:

De curiozitate intreb,ce carati fratilor cu masinile de va trebuie atat portbagaj.Aveti multi copii,sau?
Ajunge sa ai unul Posted Image Daca cand il duci in vacanta la bunici trebuie sa-i pui bicicleta, trotineta, rolele, 2 genti de papuci/haine, 2 genti de jucarii/carti/rechizite, mai ai si ceva bagaje de weekend pentru tine/sotie, geanta de laptop, etc, mai faci ceva cumparaturi de vacanta, deja iti cam trebuie spatiu. Eu umplu cei 590 de litri de vreo 6-8 ori pe an. Asta in conditiile in care nu prea merg in concediu cu masina. Cand aveam Logan, cei 500 de litri nu-mi ajungeau si trebuia sa mai pun si pe bancheta din spate unele chestii. Ocazional mai car electrocasnice, mobilier, etc care n-ar incapea in masini cu portbagaje mici-medii.

Edited by utopium, 12 March 2018 - 22:12.


#3057
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Daca mai faceti unul nu stiu ce masina o sa-ti trebuie ca un minivan normal nu face fata :)

La limita poate o Toyota Siena sau Honda Odyssey, dar astea nu se prea vand in Europa. In alta ordine de idei, eu ma descurc excelent cu 2 copii si 420 de litri :)

#3058
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
De aia exista Octavia Break, pentru mai multi copii (nici nu mai vorbim de perioada cand ai si carucior, scaun de masa, etc).

Am mai vazut de astia cu portbagaje de 400 de litri unde nu le incapea nici bicicleta copilului (de aia medie, de copil de 8 ani) sa-l duca in parc, trebuiau sa rabateze scaunele Posted Image Pana la urma te poti descurca cu multe masini, e doar o chestie de comfort.

Edited by utopium, 12 March 2018 - 22:37.


#3059
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
E,in functie de nevoile fiecaruia,e adevarat.Prin comparatie,eu cu 2 copii mici am aceeasi masina ca tatalor si n-am treaba,insa fratele meu nu stiu ce naiba face dar cu un Mondeo break reuseste sa umple portbagajul de fiecare data cand vine o zi pe la mine.Si el are doar un copil :-)

#3060
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Daca tot merg cu masina in concediu, apoi nu te teme ca am cu ce sa-l umplu. Sau nu eu, ma rog. :)
Nu-mi place de loc sa car pe bancheta din spate lucruri, singura scaosa pe care o accept in masina e aia cu sucuri si rontaieli la drum lung.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate