Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
#145
Posted 03 September 2016 - 12:52
Si musai fara clima.. dar cu cat creste viteza medie de deplasare, cu atat scade influenta asupra consumului. Clima consuma 1L/h. Mergi lent? Cu viteza medie de 30, inseamna 3.3 L arsi doar de clima pe acea suta de km, care se adauga la consumul pentru deplasare. Inca nu am facut la mine un calcul de la pompa plin plin, dar se incadreaza grosier 4 plinuri in 4000 de km.
|
#146
Posted 03 September 2016 - 13:11
Multe comentarii rautacioase pe un jurnal (le-as fi sters).
La motorizarea de 1.6 aspirat nu prea s-a mai comentat, chit ca era mai slaba cp, cuplu, dar nah, multi probabil ca inca n-au pus nici piciorul intr-o masina cu motorizare mica turbo si le e greu sa-si imagineze ca poate avea putere mai mare decat vechile generatii de motorare, neuronii nu pot procesa treaba asta. Inafara de zgomotul de ascutitoare nu spune nimic ca ar fi o motorizare de cilindree asa mica. Sa o stapanesti sanatos cu drumuri cat mai bune |
#147
Posted 03 September 2016 - 13:30
Preconceptiile si egoul la noi in tara ca la nimeni tata... dar asta cred ca multi stiu... si de mine radeau in 2010 cand am luat 1.4TSI de 122 CP si 200 Nm... masina clar fugea mai bine ca orice alta masina personala ce am avut, unele cu cilindree mai mare, nu am avut probleme serioase, doar unele legate de technologia inca noua... dar sa zici ca nu mergea??? Chiar fugea mai mult ca bine, dupa ce am trecut pe 2.0TDI de 150CP si 340Nm( adica 140Nm in plus) nu am simtit asa mare diferenta in plus, ca si cum era cand mi-am cumparat Octavia, da fuge mai bine dar nu cu atat. Si mai avand in familie una 1.4TSI dar de generatie noua si 150CP, hmmmm clar in unele situatii se descurca mai bine ca al meu dinozaur TDI... Cu fiabilitatea... hmmm... nu cred ca o sa tin nici una din aceste masini peste 200 000 km, pana atunci merg percis cu unele costuri pe care le gasesti deja la orice masina moderna, sunt costuri pe care trebuie sa la calculezi ca nu iti cumperi televizor de pus pe perete si gata...cine gandeste asa, mare habar nu poate sa aiba despre masini...
Edited by andrew1980, 03 September 2016 - 13:55. |
#148
Posted 03 September 2016 - 13:33
utopium, on 02 septembrie 2016 - 23:08, said: Sau 4.4 (de la iesirea din Cluj pana in centrul Bistritei cu o oprire la benzinarie - fara alimentare insa, o sa verific maine/poimaine si cu metoda plinului cand alimentez). Cand am ajuns in Dej aveam 4.3 si o medie de viteza mai mare (nu mai stiu exact, dar era peste 70, desi pe centura Clujului am prins un lung sir de adormiti). Si apoi am prins in Dej o coloana la calea ferata de cateva sute de metri (desi nu trecea nici un tren, ci doar se oprea fiecare ca e trecere fara bariera si traficul era aglomerat, de fapt n-am stat niciodata asa de mult la trecerea asta) si s-a dus naibii viteza medie (si a urcat si consumul un pic, dar macar motorul se opreste cand sta pe loc). Poate la intoarcere am noroc de drum mai putin aglomerat si reusesc sa scot acel 4.3 pe care mi l-am propus la o viteza medie de peste 70 Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine. |
#149
Posted 03 September 2016 - 13:54
Nu mai comparati cuplul dintre motoarele pe benzina si alea diesel, acesta este la volant dar mai e si cutia de viteze pana la roata.
Vei avea o dinamica mai buna pe aceeasi masina daca umbi la gestiunea motorului crescand astfel puterea si cuplul (dar pe aceeasi masina). Ca eu am sa zicem acum 150Nm si un diesel are 300Nm e irelevant. Una peste alta eu i-as pune si instalatie GPL, am spus asta inca de la inceput (si nu a fost o ironie). Daca acum ai un consum mediu de 5% ia calculeaza cum ar fi sa mergi cu echivalentul a 2,5 litri/100km, ca un scuter. Clar sub orice diesel, fie si de 0,8 litri cum are Smartul. |
#150
Posted 03 September 2016 - 13:58
#151
Posted 03 September 2016 - 14:28
Kazmer, on 03 septembrie 2016 - 13:33, said:
Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine. danghetau, on 03 septembrie 2016 - 13:54, said:
Daca acum ai un consum mediu de 5% ia calculeaza cum ar fi sa mergi cu echivalentul a 2,5 litri/100km, ca un scuter. Insa nici nu vreau sa risipesc banii pe impozite, asigurari, benzina, intretinere, de aia un 1.0 TSI mi se pare optim pentru ce vreau. Ca unii vor sa aiba o masina cu 20% mai sprintena si pentru asta dau impozit de 5-50 de ori mai mare, platesc CASCO dublu, platesc cu 50% mai mult pe combustibil, etc e optiunea/pasiunea lor, mie mi se pare optim ce ofera o Octavia 1.0 TSI. In domeniile care ma pasioneaza si eu sunt dispus sa platesc de 5 ori mai mult ca sa iau ce imi place mie. |
#152
Posted 03 September 2016 - 14:58
oaspetele, on 03 septembrie 2016 - 13:58, said:
Cum sa consume 1%? Eu n-am inchis niciodata mai mult de cateva clipe clima. Atata consuma clima la masina si gata. Arata si in meniuri, cat are fiecare consumator . De departe clima este cea mai energofaga. Daca am un drum scurt, si afara sunt 26 de grade, nu folosesc clima. Prefer cu geamurile coborate. Acuma nu stiu ce face climatronicul in situatia in care in cabina temperatura este setata pe 23 de grade , si intre timp afara se fac 22 de grade. Incepe sa bage si caldura in timp ce merge compresorul de la clima? Edited by tfmercedez, 03 September 2016 - 14:59. |
#153
Posted 03 September 2016 - 15:01
Mie imi arata consum pe ora 0,8 daca nu ma insel, cu tot cu clima pornita.
Gata cu offtopicul. utopium, te prezinti cu masina la mine altfel nu exista. Edited by oaspetele, 03 September 2016 - 15:28. |
#154
Posted 03 September 2016 - 15:24
tfmercedez, on 03 septembrie 2016 - 14:58, said:
Am zis 1litru pe ora. Nu %. Atata consuma clima la masina si gata. Arata si in meniuri, cat are fiecare consumator . De departe clima este cea mai energofaga. Daca am un drum scurt, si afara sunt 26 de grade, nu folosesc clima. Prefer cu geamurile coborate. Acuma nu stiu ce face climatronicul in situatia in care in cabina temperatura este setata pe 23 de grade , si intre timp afara se fac 22 de grade. Incepe sa bage si caldura in timp ce merge compresorul de la clima? In alta ordine de idei, clima nu are un consum fix (la aceeasi turatie) ca ACul manual. Nici ACul manual nu are consum fix pe ora ci tine de turatie dar la clima poate varia in fc de mai multi parametri, nu doar de turatie. La clima ai compresor cu volum variabil care moduleaza puterea in fc de necesitati deci dupa ce se stabilizeaza temperatura, consumul va fi infim. Da, va baga caldura iar compresorul va merge la putere minima. Edited by underb, 03 September 2016 - 15:26. |
|
#155
Posted 03 September 2016 - 19:21
GPL e bun la consumuri mari.
Eu la +200cp sunt coafat de GPL fără sa fiu penalizat de performante pentru ca turbina (foarte mica fata de ce se poate pune). Una peste alta e o motorizare ok, nu toata lumea are nevoie de viteze peste 150 sau demaraje in care lasi juma de anvelopa la sosea. |
#156
Posted 03 September 2016 - 21:18
GPL-la masini cu consum mic si km putini e un nonses. Daca mai sunt si generatii de motoare care uzeaza valvele sa dus economia pe apa sambetei. Daca ai motor cu capacitate mare, faci km multi, atunci da, altfel total inutil.
Edited by wolfydRg, 03 September 2016 - 21:20. |
#157
Posted 03 September 2016 - 21:32
Nu e chiar un nonsens, sunt destule Matizuri sau Sparkuri (care au parca 0,8 sau 1 litru aspirat) care au GPL.
Una e sa mergi cu 5 % si sa coste 5 lei litrul si alta e sa coste 2 lei litrul, chiar si la buburuze din astea. In putin timp (in speciual daca e masina luata SH) se amortizeaza nu numai costul instalatiei cat si costul masinii. |
#158
Posted 03 September 2016 - 21:40
Pai dacă faci 10000 km pe an, mare branza 1000 si ceva economie pe an.
|
#159
Posted 03 September 2016 - 23:58
underb, on 03 septembrie 2016 - 15:24, said:
Sper ca esti nefumator, ca la drumuri scurte economisesti prin nefolosirea climei bani de 1 tigara. Daca esti, fumeaza cu o tigara mai putin in ziua aia si e acelasi lucru. Nu mai zic de praful care-ti intra in masina cand mergi cu geamurile deschise. In alta ordine de idei, clima nu are un consum fix (la aceeasi turatie) ca ACul manual. Nici ACul manual nu are consum fix pe ora ci tine de turatie dar la clima poate varia in fc de mai multi parametri, nu doar de turatie. La clima ai compresor cu volum variabil care moduleaza puterea in fc de necesitati deci dupa ce se stabilizeaza temperatura, consumul va fi infim. Da, va baga caldura iar compresorul va merge la putere minima. danghetau, on 03 septembrie 2016 - 19:21, said: GPL e bun la consumuri mari. Eu la +200cp sunt coafat de GPL fără sa fiu penalizat de performante pentru ca turbina (foarte mica fata de ce se poate pune). Una peste alta e o motorizare ok, nu toata lumea are nevoie de viteze peste 150 sau demaraje in care lasi juma de anvelopa la sosea. |
|
#160
Posted 04 September 2016 - 18:04
Majoritatea masinilor consuma 10% in oras, in 10.000km consuma 1000 de litri de combustibil care la un cost de 5-6 lei pe litru inseamna 5-6000 lei. Asa ca faceti socotelile daca faceti economie sau nu, eu am GPL pe masina mea si in 40.000 km am economisit cca 12.000 lei sau chiar mai mult pt ca masina mea consuma mai mult de 10%.
Suma este mai mare decat valoarea masinii mele . Edited by petre81, 04 September 2016 - 18:05. |
#161
Posted 04 September 2016 - 18:08
wolfydRg, on 03 septembrie 2016 - 21:18, said:
GPL-la masini cu consum mic si km putini e un nonses. Daca mai sunt si generatii de motoare care uzeaza valvele sa dus economia pe apa sambetei. Daca ai motor cu capacitate mare, faci km multi, atunci da, altfel total inutil. Corect, unde mai pui ca mai cari dupa tine vreo 50-70kg permanent. |
#162
Posted 04 September 2016 - 21:03
Octavian___, on 04 septembrie 2016 - 18:08, said: Corect, unde mai pui ca mai cari dupa tine vreo 50-70kg permanent. Sa mai zicem de.parcarile subterane, in care este interzis accesul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users