Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...
 Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91
 LakeSide 11 Straulesti

Sanse refinantare

arii

Sapa peste pardoseala
 Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#145
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,840
  • Înscris: 15.06.2007
Si musai fara clima.. dar cu cat creste viteza medie de deplasare, cu atat scade influenta asupra consumului. Clima consuma 1L/h. Mergi lent?  Cu viteza medie de 30, inseamna 3.3 L arsi doar de clima pe acea suta de km, care se adauga la consumul pentru deplasare.    Inca nu am facut la mine un calcul de la pompa plin plin, dar se incadreaza grosier 4 plinuri in 4000 de km.

#146
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,007
  • Înscris: 06.04.2007
Multe comentarii rautacioase pe un jurnal (le-as fi sters).

La motorizarea de 1.6 aspirat  nu prea s-a mai comentat, chit ca era mai slaba cp, cuplu, dar nah, multi probabil ca inca n-au pus nici piciorul intr-o masina cu motorizare mica turbo si le e greu sa-si imagineze ca poate avea putere mai mare decat vechile generatii de motorare, neuronii nu pot procesa treaba asta.
Inafara de zgomotul de ascutitoare nu spune nimic ca ar fi o motorizare de cilindree asa mica.

Sa o stapanesti sanatos cu drumuri cat mai bune Posted Image

#147
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 01.10.2008
Preconceptiile si egoul la noi in tara ca la nimeni tata... dar asta cred ca multi stiu... si de mine radeau in 2010 cand am luat 1.4TSI de 122 CP si 200 Nm... masina clar fugea mai bine ca orice alta masina personala ce am avut, unele cu cilindree mai mare, nu am avut probleme serioase, doar unele legate de technologia inca noua... dar sa zici ca nu mergea??? Chiar fugea mai mult ca bine, dupa ce am trecut pe 2.0TDI de 150CP si 340Nm( adica 140Nm in plus) nu am simtit asa mare diferenta in plus, ca si cum era cand mi-am  cumparat Octavia,  da fuge mai bine dar nu cu atat. Si mai avand in familie una 1.4TSI dar de generatie noua si 150CP,  hmmmm clar in unele situatii se descurca mai bine ca al meu dinozaur TDI... Cu fiabilitatea... hmmm... nu cred ca o sa tin nici una din aceste masini peste 200 000 km,  pana atunci merg percis cu unele costuri pe care le gasesti deja la orice masina moderna, sunt costuri pe care trebuie sa la calculezi ca nu iti cumperi televizor de pus pe perete si gata...cine gandeste asa, mare habar nu poate sa aiba despre masini...

Edited by andrew1980, 03 September 2016 - 13:55.


#148
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postutopium, on 02 septembrie 2016 - 23:08, said:


Sau 4.4 Posted Image (de la iesirea din Cluj pana in centrul Bistritei cu o oprire la benzinarie - fara alimentare insa, o sa verific maine/poimaine si cu metoda plinului cand alimentez).

Cand am ajuns in Dej aveam 4.3 si o medie de viteza mai mare (nu mai stiu exact, dar era peste 70, desi pe centura Clujului am prins un lung sir de adormiti). Si apoi am prins in Dej o coloana la calea ferata de cateva sute de metri (desi nu trecea nici un tren, ci doar se oprea fiecare ca e trecere fara bariera si traficul era aglomerat, de fapt n-am stat niciodata asa de mult la trecerea asta) si s-a dus naibii viteza medie (si a urcat si consumul un pic, dar macar motorul se opreste cand sta pe loc). Poate la intoarcere am noroc de drum mai putin aglomerat si reusesc sa scot acel 4.3 pe care mi l-am propus la o viteza medie de peste 70 Posted Image

Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine.

#149
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,749
  • Înscris: 21.08.2008
Nu mai comparati cuplul dintre motoarele pe benzina si alea diesel, acesta este la volant dar mai e si cutia de viteze pana la roata.
Vei avea o dinamica mai buna pe aceeasi masina daca umbi la gestiunea motorului crescand astfel puterea si cuplul (dar pe aceeasi masina). Ca eu am sa zicem acum 150Nm si un diesel are 300Nm e irelevant.
Una peste alta eu i-as pune si instalatie GPL, am spus asta inca de la inceput (si nu a fost o ironie). Daca acum ai un consum mediu de 5% ia calculeaza cum ar fi sa mergi cu echivalentul a 2,5 litri/100km, ca un scuter. Clar sub orice diesel, fie si de 0,8 litri cum are Smartul.

#150
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,936
  • Înscris: 31.03.2003

View Posttfmercedez, on 03 septembrie 2016 - 12:52, said:

Si musai fara clima.. dar cu cat creste viteza medie de deplasare, cu atat scade influenta asupra consumului. Clima consuma 1L/h.
Cum sa consume 1%?
Eu n-am inchis niciodata mai mult de cateva clipe clima.

#151
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,107
  • Înscris: 14.08.2007

View PostKazmer, on 03 septembrie 2016 - 13:33, said:

Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine.
100m in 60 de km e irelevant ... Ma intorc duminica, cand e mai liber drumul de obicei, de aia scot de obicei consum mai mic la intoarcere ... Voi vedea ce trafic prind.

View Postdanghetau, on 03 septembrie 2016 - 13:54, said:

Daca acum ai un consum mediu de 5% ia calculeaza cum ar fi sa mergi cu echivalentul a 2,5 litri/100km, ca un scuter.
Nu asta e scopul, nu ma intereseaza costul prea mult, e irelevant la cat conduc eu pe an (11-12.000 km), ci doar sunt curios ce se poate scoate cu un 1.0 TSI. Nu sunt interesat de GPL.

Insa nici nu vreau sa risipesc banii pe impozite, asigurari, benzina, intretinere, de aia un 1.0 TSI mi se pare optim pentru ce vreau. Ca unii vor sa aiba o masina cu 20% mai sprintena si pentru asta dau impozit de 5-50 de ori mai mare, platesc CASCO dublu, platesc cu 50% mai mult pe combustibil, etc e optiunea/pasiunea lor, mie mi se pare optim ce ofera o Octavia 1.0 TSI. In domeniile care ma pasioneaza si eu sunt dispus sa platesc de 5 ori mai mult ca sa iau ce imi place mie.

#152
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,840
  • Înscris: 15.06.2007

View Postoaspetele, on 03 septembrie 2016 - 13:58, said:

Cum sa consume 1%?
Eu n-am inchis niciodata mai mult de cateva clipe clima.
Am zis 1litru pe ora. Nu %.
Atata consuma clima la masina si gata. Arata si in meniuri, cat are  fiecare   consumator . De departe clima este cea mai energofaga.  Daca am un drum scurt,  si afara sunt 26 de grade, nu folosesc clima. Prefer cu geamurile coborate.  

Acuma nu stiu ce face climatronicul in situatia in care in cabina temperatura este setata pe 23 de grade , si intre timp  afara se fac 22 de grade. Incepe sa bage si caldura in timp ce merge compresorul de la clima?

Edited by tfmercedez, 03 September 2016 - 14:59.


#153
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,936
  • Înscris: 31.03.2003
Mie imi arata consum pe ora 0,8 daca nu ma insel, cu tot cu clima pornita.
Gata cu offtopicul.
utopium, te prezinti cu masina la mine altfel nu exista.
Posted Image

Edited by oaspetele, 03 September 2016 - 15:28.


#154
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Posttfmercedez, on 03 septembrie 2016 - 14:58, said:

Am zis 1litru pe ora. Nu %.
Atata consuma clima la masina si gata. Arata si in meniuri, cat are  fiecare   consumator . De departe clima este cea mai energofaga.  Daca am un drum scurt,  si afara sunt 26 de grade, nu folosesc clima. Prefer cu geamurile coborate.  

Acuma nu stiu ce face climatronicul in situatia in care in cabina temperatura este setata pe 23 de grade , si intre timp  afara se fac 22 de grade. Incepe sa bage si caldura in timp ce merge compresorul de la clima?
Sper ca esti nefumator, ca la drumuri scurte economisesti prin nefolosirea climei bani de 1 tigara. Daca esti, fumeaza cu o tigara mai putin in ziua aia si e acelasi lucru. Nu mai zic de praful care-ti intra in masina cand mergi cu geamurile deschise.
In alta ordine de idei, clima nu are un consum fix (la aceeasi turatie) ca ACul manual. Nici ACul manual nu are consum fix pe ora ci tine de turatie dar la clima poate varia in fc de mai multi parametri, nu doar de turatie.
La clima ai compresor cu volum variabil care moduleaza puterea in fc de necesitati deci dupa ce se stabilizeaza temperatura, consumul va fi infim.

Da, va baga caldura iar compresorul va merge la putere minima.

Edited by underb, 03 September 2016 - 15:26.


#155
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,749
  • Înscris: 21.08.2008
GPL e bun la consumuri mari.
Eu la +200cp sunt coafat de GPL fără sa fiu penalizat de performante pentru ca turbina (foarte mica fata de ce se poate pune).
Una peste alta e o motorizare ok, nu toata lumea are nevoie de viteze peste 150 sau demaraje in care lasi juma de anvelopa la sosea.

#156
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,046
  • Înscris: 20.06.2005
GPL-la masini cu consum mic si km putini e un nonses. Daca mai sunt si generatii de  motoare care uzeaza valvele sa dus economia pe apa sambetei. Daca ai motor cu capacitate mare,  faci km multi, atunci da,  altfel total inutil.

Edited by wolfydRg, 03 September 2016 - 21:20.


#157
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,749
  • Înscris: 21.08.2008
Nu e chiar un nonsens, sunt destule Matizuri sau Sparkuri (care au parca 0,8 sau 1 litru aspirat) care au GPL.
Una e sa mergi cu 5 % si sa coste 5 lei litrul si alta e sa coste 2 lei litrul, chiar si la buburuze din astea. In putin timp (in speciual daca e masina luata SH) se amortizeaza nu numai costul instalatiei cat si costul masinii.

#158
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,046
  • Înscris: 20.06.2005
Pai dacă faci 10000 km pe an, mare branza 1000 si ceva economie pe an.

#159
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,840
  • Înscris: 15.06.2007

View Postunderb, on 03 septembrie 2016 - 15:24, said:

Sper ca esti nefumator, ca la drumuri scurte economisesti prin nefolosirea climei bani de 1 tigara. Daca esti, fumeaza cu o tigara mai putin in ziua aia si e acelasi lucru. Nu mai zic de praful care-ti intra in masina cand mergi cu geamurile deschise.
In alta ordine de idei, clima nu are un consum fix (la aceeasi turatie) ca ACul manual. Nici ACul manual nu are consum fix pe ora ci tine de turatie dar la clima poate varia in fc de mai multi parametri, nu doar de turatie.
La clima ai compresor cu volum variabil care moduleaza puterea in fc de necesitati deci dupa ce se stabilizeaza temperatura, consumul va fi infim.

Da, va baga caldura iar compresorul va merge la putere minima.
Corect ce zici tu. Dar cu mentiunea ca la pornire, clima baga ca nebuna ca sa grabeasca racirea.   Scade din putere cand se proprie de temperatura setata. Cat fac eu de la mine pana la parinti,  1,5 km,  (3min) daca sunt si nadusit, un pic de clima e fix ce-mi lipseste pentru niste junghiuri intercostale, ca daca imi vine sa stranut, am senzatia ca o sa mor.  Fiecare cu ce-l doare. Nu ma omor dupa clima.  Si da, prefer sa merg cu geamul deschis fumand o tigara.  



View Postdanghetau, on 03 septembrie 2016 - 19:21, said:

GPL e bun la consumuri mari.
Eu la +200cp sunt coafat de GPL fără sa fiu penalizat de performante pentru ca turbina (foarte mica fata de ce se poate pune).
Una peste alta e o motorizare ok, nu toata lumea are nevoie de viteze peste 150 sau demaraje in care lasi juma de anvelopa la sosea.
GPL este lux la un Hummer.  Se amortizeaza urgent la ce consumuri are ala.

#160
petre81

petre81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 28.08.2016
Majoritatea masinilor consuma 10% in oras, in 10.000km consuma 1000 de litri de combustibil care la un cost de 5-6 lei pe litru inseamna 5-6000 lei. Asa ca faceti socotelile daca faceti economie sau nu, eu am GPL pe masina mea si in 40.000 km am economisit cca 12.000 lei sau chiar mai mult pt ca masina mea consuma mai mult de 10%.

Suma este mai mare decat valoarea masinii mele Posted Image .

Edited by petre81, 04 September 2016 - 18:05.


#161
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,007
  • Înscris: 06.04.2007

View PostwolfydRg, on 03 septembrie 2016 - 21:18, said:

GPL-la masini cu consum mic si km putini e un nonses. Daca mai sunt si generatii de  motoare care uzeaza valvele sa dus economia pe apa sambetei. Daca ai motor cu capacitate mare,  faci km multi, atunci da,  altfel total inutil.

Corect, unde mai pui ca mai cari dupa tine vreo 50-70kg permanent.

#162
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,840
  • Înscris: 15.06.2007

View PostOctavian___, on 04 septembrie 2016 - 18:08, said:


Corect, unde mai pui ca mai cari dupa tine vreo 50-70kg permanent.
Si ca rezervorul ala nu e noci el vesnic. Maintrebuie schimbat la un anumit nr de ani, avizat, un fel de ITP separat pentru instalatie.
Sa mai zicem de.parcarile subterane, in care este interzis accesul?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate