Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?

Burete dur pentru perna scaun rul...
 Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard

Scutire abonament telefonie fixa ...

Prima condamnare in baza Legii An...
 OKTO

Cum export de pe desktop o conver...

Am facut infarct?

contract de inchiriere obligatii ...
 Panasonic GH7

Comutare rapida setari regionale

impozit chirii 2024

Masina cumparata cu dovada pe mot...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#109
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,225
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcobi1, on 30 august 2016 - 15:19, said:

Mda , pai daca asa e " jurnalul " tau de bord , m-am lamurit .As fi vrut sa vad cum arata bordul ( pe masina ta ) nu de pe net dar se pare ca nu ai nici o skoda numai loganul si acuma fabulezi ce masina buna " ai " ...
Cand primesti masina ( daca ai si bani s-o cumperi ) asteptam poze reale int/ext , pana atunci spor la fabulatii
Stie cam toata lumea cum arata o Skoda Octavia 3, e de cativa ani buni pe piata, nu vad ce e asa interesant de vazut. Ca sa pot sa-i fac poze trebuie sa fie intr-o locatie potrivita (ca nu vreau sa pun poze cu masina din propria curte), sa fie curata, etc, prea multa bataie de cap fara sens :)

In rest e irelevant ca ma crezi tu sau nu ... nu suntem la biserica aici, esti liber sa crezi ce vrei, nu incerc sa te conving de nimic, eu fac niste afirmatii si eventual prezint niste materiale daca consider necesar, de aici incolo e problema fiecaruia sa creada ce vrea.

#110
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 01.10.2008

View Postutopium, on 29 august 2016 - 23:09, said:

E cu 6 viteze, inca n-am invatat turatiile pe de rost asa ca iti spun aproximativ, la 100 km/h intr-a 5-a e pe la 2600 de ture si intr-a 6-a pe la 2100 de ture, pentru 120 km/h mai adaugi 20% (deci cam 3100 rotatii a 5-a si 2500 rotatii a 6-a). Insa cu a treia poti sa mergi si cu peste 140 daca vrei (la 6000 de ture, de la 6500 incepe zona rosie - turometrul e pana la 8000) sau cu a 4-a cu 185 km/h (tot la 6000 de ture). De la 120 la 160 faci undeva un pic peste 10 secunde, de aia zic ca ajungi destul de rapid la 160, nu ca as merge eu prea des cu 160.

Nu stiu cat costau 1.4 TSI si 1.8 TSI pe Octavia ca nu am fost prea interesat de nici unul dintre ele, o alternativa pe care am luat-o in calcul era Rapid 1.4 TSI automat dar doar pentru ca nu exista 1.2 automat (care m-ar fi interesat pe mine), sincer n-am fost atent la cat costau 1.4 TSI/1.8 TSI pentru ce nu le-am luat in calcul (erau in afara bugetului oricum). In mod clar am preferat dotari mai bune decat motor mai puternic care nu ma incalzea cu nimic. 1.4 TSI are acelasi cuplu ca si 1.0 TSI si nu e mult mai dinamic fata de 1.0 TSI, in schimb e ceva mai gurmand. Nu am nevoie de o masina mai puternica decat asta, dupa cum ziceam 70% merg prin oras si inca 25% pe Cluj-Bistrita/Apuseni/Alba/Mures/Sibiu, hai Bucovina ocazional, iar restul sunt exceptiile cand ajung mai departe (cu Loganul in 125.000 de km cel mai lung drum a fost pana la mare la noi, de 2 ori in 11 ani, chestie care probabil nu se va mai intampla cu actuala ca nu imi doresc sa mai merg prea curand pe litoralul nostru cu masina). Voi ajunge rar pe autostrada (cel putin pana nu se mai termina ceva km in jurul Clujului). Iar cu 4-5 persoane voi merge foarte rar ... de fapt cam 2 persoane jumate e incarcatura maxima "tipica", ca fiica-mea abia a trecut de 16 kg Posted Image Mi se pare mult mai rentabil sa iau avionul si sa inchiriez acolo masina (Italia, Franta, Germania, Spania, etc).

Cat despre fiabilitatea unei aspirate, nu ma intereseaza, pe la 100.000 km o dau si iau alta. Din partea mea nu m-as supara ca urmatoarea sa fie electrica Posted Image
Tu ai ramas foarte in urma cu motorizarile 1.4TSI... cel putin cel de 150CP are 250 Nm... Dar nu vreau sa te atac, chiar vreau sa iti tin partea!!!! Am avut 1.4TSI de 122 CP pe Octavia 2 FL(scrie si in semnatura, ca domnii moderatori nici prin ruptul capului nu imi lasa sa pun noua masina acolo )cu care am facut lejer 102 000km fara probleme pana la urma( ca prima seria a avut ceva probleme la lant, da este adevarat dar nu era genul sa te lase pe drum) In schimb misca bine de tot masina si nu avea nici o greata sa mearga cu 180km/h cu orele pe autostrazile din vest(nici macar zgomotoasa nu era la 4000rpm la viteza respectiva)... am probat de N ori si nu avea nici pe dracu, nici macar consum de ulei. La urcari iarasi, niciodata nu am simtit sa nu traga bine, chiar in 90% din cazuri depaseam tot ce ajungeam la urcari, ca recunosc sunt o persoana care nu sta 2 minute in spatele cuiva... Momentan am 2.0TDI ca umblu foarte mult si mai ales extraurban, de multe ori incarcat si da, aici intr-adevar un TDI de litraj mare se descurca mai bine, dar acest TDI este crima in acelasi timp in orase...mai ales ca Clujul... Tata la indemnarea mea a luat 1.4TSI pe al sau leon ca si el umbla putin dar ii plac masinile fasnete, si pana acum numai cuvinte de lauda are, chiar si la consum. AM probat si eu masina este o mica bestie , doar daca il incarci cum ziceau unii cu 5 persoane si portbagaj plin, pierde din fasnete si consumul urca peste 7%, ca altfel imi da clasa la al meu 2.0TDI de 150CP si 340Nm. Daca munca nu imi cerea... 100% luam leonul meu ST cu aceasta motorizare si nu 2.0TDI-ul la care singurul lucru pozitiv este cum se descurca extraurban incarcat si la consum( DPF, volanta, EGR in plus care in 150 000 km o sa imi dea min 3000 euro extracostfata de benzinar - oare o sa imi consume cu atat mai putin? ) ... Si eu sunt adeptul masinilor puternice( raportat la puterea ta de cumparare) dar nu dati cu piatra in colegul de forum ca nu gandeste ca voi sau eu,,, el si-a luat masina pentru nevoile lui si nu pentru ale voastre sau ale mele:)
Pace si drumuri bune sa avem si km fericiti cumparatorului si familiei lui. Asta cu ergonomia Logan... mai vorbim drag coleg peste un an, vad ca loganistii sunt cumva molipsiti de aceasta boala al ergonmiei de costuri reduse ale loganului ( si da si eu am umblat din 2004 septembrie pana in 2010 mai cu masina proprietate personala un logan 1.6MPI dar mi se pare diferenta ca intre cer si pamant... era fiabila dar atat!!!! Cel putin in ochii mei)

Edited by andrew1980, 30 August 2016 - 15:46.


#111
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,225
  • Înscris: 14.08.2007

View Posttfmercedez, on 30 august 2016 - 15:21, said:

Vad ca ai mai multe butoane la "televizor".
Ce stie sa faca in plus , oare comparativ cu swing de 5", eu cred ca aia am.
Reda filmari, poze? Browser internet ceva?  Sau are navigatie ?
Ce formate audio suporta? Al meu doar mp3 si wma.. FLAC sau AAC, nu, din pacate..
Nu stiu exact diferenta, in primul rand am vrut sa fie mai mare Posted Image Ala de 5" are doar 3 butoane pe fiecare parte ... din cate stiu ala nu e bun daca vrei bluetooth streaming, comenzi vocale si nu cred ca are nici MirrorLink. Nu am incercat FLAC si AAC, eu ascult muzica de pe telefon via Deezer (salvez offline de pe Deezer si merge fara conexiune la net). Am pus ceva muzica si pe un SD, mp3 si wma, dar ala e doar de backup, inca nu mi-am transferat muzica de pe calculatorul vechi (eu nu am mp3-uri pe laptopul pe care lucrez, ascult tot prin Deezer).

Reda si poze, daca leg telefonul prin USB stie sa ia pozele de pe telefon. Navigatie daca ai MirrorLink. Filme inca nu stiu daca poate sa afiseze, poate doar prin Mirrorlink, habar n-am.

View Postandrew1980, on 30 august 2016 - 15:42, said:

Asta cu ergonomia Logan... mai vorbim drag coleg peste un an, vad ca loganistii sunt cumva molipsiti de aceasta boala al ergonmiei de costuri reduse ale loganului ( si da si eu am umblat din 2004 septembrie pana in 2010 mai cu masina proprietate personala un logan 1.6MPI dar mi se pare diferenta ca intre cer si pamant... era fiabila dar atat!!!! Cel putin in ochii mei)
Mie nu mi se pare practic sa iau mana stanga de pe volan ca sa umblu la comenzile de geamuri ... in conditiile in care mana dreapta oricum o iei de pe volan sa schimbi vitezele, era mai practic sa dai geamurile cu ea din punctul meu de vedere. Inca nu m-am obisnuit cu comenzile de geamuri si nici nu pot sa zic ca imi plac cum merg, imi era mult mai usor sa dau geamul jos/sus la Logan Posted Image Si de claxonat inca n-am claxonat decat din greseala, ca nu am reflexul sa pun mana pe volan si apoi e prea tarziu Posted Image Acelasi lucru, nu imi place sa claxonez pe volan. Si comenzile de aprins farurile erau mai accesibile la Logan (pe bat), dar aici le las aprinse tot timpul si le face el automat. La fel faza mare/faza mica era mai faina la Logan Posted Image Vedem peste vreo 6 luni daca ma razgandesc ...

Evident cand comparam cu 1.4 TSI vorbeam de cel de 122/125 de cai, nu de asta mai nou de 150. Acum ca zici parca imi amintesc ca nici nu mai este asta de 122/125 disponibil pe Octavia (pe Rapid eventual), ci doar cel nou, oricum n-am retinut cat costa in plus pentru ca nu m-a interesat nici ca putere, nici ca si costuri, 1.4 TSI nu a fost o optiune pe care sa o iau in calcul, repet, prefer dotari extra decat motor mai puternic (m-am uitat acum si e 1.900 de euro extra versiunea 1.4 TSI de 150 de cai, de banii aia iei o gramada de dotari faine). Nu era un capat de tara 1900 de euro in plus, personal ii castig in mai putin de o luna, dar pur si simplu nu am vazut o justificare pentru un motor mai puternic.

Edited by utopium, 30 August 2016 - 16:35.


#112
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,225
  • Înscris: 14.08.2007

View Postbladhaund, on 30 august 2016 - 15:32, said:

Colegul nostru a avut anterior un Logan vechi de 10 ani (zic bine?). Niciun downsizing, ci upmarket. Am speranta ca peste alti 10 ani va pastra directia si va alege o masina placuta si pentru pasionati. Facem pronosticuri?
Eu am zis ca vreau o electrica Posted Image E pentru pasionati?

In concluzie vreau sa trec de la 1000 cm3 la 0 cm3 Posted Image Sincer dupa ce creste fiica-mea si pleaca "in lume" ma gandesc la o masina mai mica, de fapt si acum mi-as lua ceva piticanie de masina ca pentru 70% mers prin oras ar fi excelenta, dar acum imi trebuie si una de familie.

Edited by utopium, 30 August 2016 - 16:45.


#113
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 01.10.2008
Sa stii ca aici te respect chiar, nu te autominti: daca nu iti trebuie mai multa putere, ca nu esti tipul de sofer caruia ii place viteza, depasirilie din scurt si oricum umbli putin pe afara, de ce sa platesti pentru ceva ce nu iti trebuie? Chiar asta povesteam cu cineva fara sa stiu de acest topic. Multi se lauda cu masinile lor, multi cumpara masini cu motor puternic si habar nu au cum sa le foloseasca corect, cum sa urce un deal etc... si aici nu vorbesc despre manevre efectuate la viteze mari, ... iau numai cazul strazii Taietura Turcului din Cluj, o strada foarte abrupta, unii cu masini TDI TSI Ecobooost sau aspirate puetrnice urca cu 40 la ora si cand le dau un blitz sunt mirati si arata ca nu merge, dar nu ar retrograda in ruptul capului... sa nu mai vorbim de traficul extraurban unde vad niste piloti de piloti cu masini de 200+ CP si 400+Nm ca imi vine sa plang de ras... si nu vorbesc de cei linistiti care merg blazati,,,ci de unii care vor dar nu pot... dar ei latra la cei carora nu le trebuie mai mult. Eu recunosc : mie imi trebuie ca ii pun la treaba (calutii... si de as avea 300CP tot le-as pune la treaba de ar gafai, dar asta este treaba mea...asa sunt eu) dar unii iau ca sa dea bine pe hartie. Ca mai bine sa fie acolo, decat sa rada vecinul/prietenii/colegii de serviciu de el,..,.desi nici personalitate aparte, nici pricepere nu au sa le foloseasca - la astia le zic ca sunt banii lor si fac ce vor cu ea...dar pacat de acei bani)
Initiatorul topicului macar recunoaste nonsalant ca lui atat ii trebuie si mai mult nu. Atat, nimic mai simplu Posted Image CORECT!
Numai bine!

PS: Chiar nu este masina submotorizata cu acest motor. Vechiul 1.2TSI de 110CP l-am testat pe leon si fugea frumos - conform detaliilor tehnice leonul era foarte apropiat ca si kg de Octavia 3.... Ca poate nu sa tine 300 000 km? Nu cred ca il intereseaza acest aspect pe initiatorul topicului!!!

Edited by andrew1980, 30 August 2016 - 16:54.


#114
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009

View Postutopium, on 30 august 2016 - 16:40, said:

, de fapt si acum mi-as lua ceva piticanie de masina ca pentru 70% mers prin oras ar fi excelenta
O regina a soselelor ?

#115
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,223
  • Înscris: 09.01.2007

View Postutopium, on 29 august 2016 - 17:37, said:

asigurare CASCO la Allianz neasteptat de ieftina: 1300 de lei pe an (cu fransiza de 100 de euro), ceva oferta speciala pentru Compexit. Pret total a masinii cu Rabla scazuta (1500 de euro aprox): un pic sub 15.400 de euro, cash.


P-asta nu am inteles-o ?! vine cam 2% din valoare; eu la cat CASCO am platit pana acum la 4 masini noi imi mai luam un Mercedes

#116
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,225
  • Înscris: 14.08.2007
Iep, si eu ma asteptam sa fie mult mai scump CASCO-ul. Pretul normal era 1700 parca, dar la Compexit au ceva oferte speciale. S-ar putea sa aiba legatura cu capacitatea motorului, multi isi calculeaza CASCO-ul si in functie de asta (considera ca detinatorii de motoare mai mici prezinta un risc mai scazut).

#117
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Sa o stapanesti sanatos!
Cat despre motor, nu te mai lua dupa gura specialistilor de pe softpedia.
Ca fapt divers, unii nici nu stiu ce capacitate cilindrica au motoarele de pe o masina de formula 1 si au peste 800 de cai putere. Bine, una e una, alta e alta dar dupa unii, si alea sunt submotorizate din cauza de cilindree mica.

#118
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
mai precizeaza ca alea de pe formula 1 se schimba la 24h, sau de unica folosinta ,dupa caz !

#119
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,223
  • Înscris: 09.01.2007
Daca-mi da asiguratorul meu asa cotatie, urmatoarea masina va avea 1l clar.
Am 2.0 TDI si dupa 8 ani platesc vreo 600 Euro pe an Posted Image

#120
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 01.10.2008
@Si eu am 2.0TDI si de nou platesc 622 euro... ai Audi sau ceva de genul?

#121
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,225
  • Înscris: 14.08.2007
Pai na, se pare ca si asta e unul din avantajele motoarelor mici :)

#122
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View Postoverseas, on 01 septembrie 2016 - 13:41, said:

P-asta nu am inteles-o ?! vine cam 2% din valoare; eu la cat CASCO am platit pana acum la 4 masini noi imi mai luam un Mercedes
Am mai spus, Tabelul cu cotele tin doar de vechime/cmc/marca, el le are pe toate bune: marca ieftina la casco, cmc putini si masina nou, apropo o masina cu 3 ani vechime primeste o cota mult mai mare decat o masina noua, de ajungi sa platesti mai mult ca cel cu masina noua.

View Postandrew1980, on 01 septembrie 2016 - 17:25, said:

@Si eu am 2.0TDI si de nou platesc 622 euro... ai Audi sau ceva de genul?
Speificati si la ce firma, mai e cineva pe forum care se lauda cu o prima mica la o firma de doi lei, care asigura doar in cateva zone din tara.
Cotele pe marci VAG sunt asa Skoda<VW<<Audi.

#123
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 862
  • Înscris: 01.10.2008
In cazul meu la CASCO  - Generalli. La CASCO nu ma risc cu firme fantoma ca nu arunc banii numai asa pe fereastra. Pana acum am lucrat OK cu ei si la fosta masina si la actuala. La RCA este buba mare in momentul actual in tara. Ajungem imediat sa fie mai mare ca CASCO

#124
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,269
  • Înscris: 15.06.2007

View Postutopium, on 01 septembrie 2016 - 14:02, said:

Iep, si eu ma asteptam sa fie mult mai scump CASCO-ul. Pretul normal era 1700 parca, dar la Compexit au ceva oferte speciale. S-ar putea sa aiba legatura cu capacitatea motorului, multi isi calculeaza CASCO-ul si in functie de asta (considera ca detinatorii de motoare mai mici prezinta un risc mai scazut).
Am vazut un tabel la un broker mai demult. La casco se ia in considerare si marca masinii. cam ca si la RCA.  MB, BMW, Subaru, erau considerate marci de risc crescut, si aveau un coeficient care se adauga la calculul primei de asigurare.  
Si mie mi-au facut o oferta pe la 1500-1600 de lei, dar cum ma grabeam sa plec in vacanta, nu am mai facut casco.

#125
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,223
  • Înscris: 09.01.2007

View Postandrew1980, on 01 septembrie 2016 - 17:25, said:

@Si eu am 2.0TDI si de nou platesc 622 euro... ai Audi sau ceva de genul?

scuze de OT: Passat, cam mereu am avut 5-6% Casco

#126
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
"Am 2.0 TDI si dupa 8 ani platesc vreo 600 Euro pe an." Ce rost are sa faci CASCO la o masina de 8 ani?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate