Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#7705
Posted 19 June 2018 - 18:41
#7706
Posted 19 June 2018 - 18:57
Write&Run, on 19 iunie 2018 - 17:55, said:
Pur intamplator ma uitam la asta, despre modelul Suedez. Banuiesc ca niciunul dintre voi n-o sa aveti rabdare sa va uitati. Desi, e o buna explicatie de ce acolo functioneaza un sistem cu multa protectie sociala. Omul explica pe puncte si are niste vesti proaste si niste semne de intrebare legat de ce urmeaza. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2lbRkfsrt1E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arata foarte bine care e situatia si , dupa cum spuneam, tine mult de cultura si, de asemenea, cultura suedeza este din ce in ce mai contaminata ... Vom vedea ce va fi. |
#7707
Posted 19 June 2018 - 19:24
martian_693, on 19 iunie 2018 - 18:19, said:
in 10 ani nu vei mai avea ce cumpara diesel , asa ca enjoy it while u can! Nope, nu va fi asa, asta e clar, dar daca ar fi, pot sa te asigur ca as fi dintre ultimii cumparatori, si as lua un motor de 3 L, ca sa omor cat mai multi copii. ro_explorer, on 19 iunie 2018 - 18:57, said:
Arata foarte bine care e situatia si , dupa cum spuneam, tine mult de cultura si, de asemenea, cultura suedeza este din ce in ce mai contaminata ... Vom vedea ce va fi. Cred ca arata bine situatia "din teren". Mi-a placut f mult chestia aia cu "daca in Suedia nu va functiona, nu va functiona nicaieri". Si cred ca asa este. Si la ei n-a functionat. Nu asa cum cred socialistii si unii cretinetzi ca Sanders. |
#7708
Posted 19 June 2018 - 19:29
Write&Run, on 19 iunie 2018 - 19:24, said:
Si la ei n-a functionat. . Faptul ca ai mentionat fraza aia arata ca te-ai uitat cel putin pana pe la minutul 20 ... Oricum, suntem atat de off-topic incat cred ca o sa ma uit cu tine de pe margine la forum cateva zile ... Edited by ro_explorer, 19 June 2018 - 19:30. |
#7709
Posted 19 June 2018 - 19:35
Stiam ca o sa zici asta. Nu a functionat asa cum cred prostii de socialisti. A functionat incepand din anii 90 incoace si si-au revenit cu greu din "experienta socialista". Toate astea insa IN ALTA FORMA, cu protectie sociala pentru clasa de mijloc platita de clasa de mijloc si menajand interesele celor bogati si foarte bogati si creand tot felul de "exceptari" de la taxe pentru ei, adicatelea in cel mai pur mod capitalist. Protejand afacerile private si scazand taxele! Asa a functionat si chiar si asa, acum au probleme din cauza amestecului de noi veniti, care vor sa se puna tacticosi la masa cu ceilalti muncitori, chiar daca ei n-au pus mana la munca inainte sa se intinda masa.
Stai linistit, am vazut tot, inclusiv intrebarile si raspunsurile. Si despre sinucideri si povestea cu filmul cu tipul care a ajuns in rai de unde a vrut in iad apoi. Eu cand spun ca am vazut, nu umblu cu minciunele. |
#7710
Posted 19 June 2018 - 19:43
Pai si eu cand spun ca imi iau masina beneficiind de reduceri de pret si de taxe, ma acuzi ca-s pomanagiu ... sau atunci inca nu vazusei filmul ? Practic tot banii mei sunt.
|
#7711
Posted 19 June 2018 - 19:53
Sunt banii tai dar tot nu e corect, pentru ca nu beneficiaza toti de pomeni la fel. Si nu e corect pentru ca e o masura arbitrara care nu aduce de fapt niciun beneficiu decat, poate, producatorilor, carora le indesati f multi bani in buzunare. Dar situatia in sine e absurda, oricum ai lua-o.
|
#7712
Posted 19 June 2018 - 21:43
irulan_corrino, on 19 iunie 2018 - 16:57, said:
Oricum,prin externalizarea industriei poluarea a scăzut enorm așa că ăsta e un steag fals. Nea coriolane, toate punctele alea de pe harta ce reprezinta orase care in timp vor bana dieselele, te cam contrazic. Dupa cum te contrazice si ultimul studiu al ICCT care arata ca nici dieselele EURO 6 nu sunt curate cum mint producatorii. Primarii oraselor alora nu iau asemenea masuri ca li s-a pus pata pe diesel, fiindca altfel ar fi mancati la ce sustinere politica de la centru au producatorii auto. Vezi spre exemplu Merkel care sa dadea cu curu de pamant ca trebuie evitata banarea dieselelor fiindca afecteaza minunata industrie auto germana. De ce nu-i obliga pe producatori sa se reformeze in loc sa sustina o industrie care face cacaturi asta a uitat sa spuna. Revenind, primarii aia se bazeaza pe sute de senzori pusi de-a lungul principalelor bulevarde ca sa nu se zica de catre unii ca tine ca poluarea cu NOx provine de la basinile lui Hans si nu de la dieselele care circula pe acolo. Asa ca las-o mai moale cu credintele tale sau exprimati-le pe aria de spiritualitate, chiar daca sunt inoculate de zeii vostri nerecunoscuti de nimeni de la VAG. Edited by Ford4, 19 June 2018 - 21:44. |
#7713
Posted 19 June 2018 - 21:47
Write&Run, on 19 iunie 2018 - 19:53, said:
Sunt banii tai dar tot nu e corect, pentru ca nu beneficiaza toti de pomeni la fel. |
#7714
Posted 19 June 2018 - 21:51
Ford4, on 19 iunie 2018 - 21:43, said:
Dupa cum te contrazice si ultimul studiu al ICCT care arata ca nici dieselele EURO 6 nu sunt curate cum mint producatorii. Nu mai poti tu de Euro 6 "dovedite" de nu stiu ce site-uri obscure, dar n-ai nicio problema cu Tesla care zice ca modelul lor cu o tona de baterii merge 600 de km si merge de fapt 300 si ceva. SI ASTA CU TOATE CA ARE UN PRET DE 150.000 DE DULAI! Si gunoismele astea vin de la cineva care conduce Diesel. ro_explorer, on 19 iunie 2018 - 21:47, said:
Lumea e inegala baby ... tu, ca pradator, ar trebui sa stii asta. Nu toti sunt pantere ... mai exista si antilope, care nu sunt la egalitate cu panterele. As indrazni sa spun ca panterele (alea negre de obicei dar nu vad de ce nu si alea roz) mananca antilope la micul dejun. Hmm... Cum era cu citatul ala din Ghandi? )) |
|
#7715
Posted 19 June 2018 - 21:58
#7716
Posted 20 June 2018 - 11:28
@Fordulet, hai sa ne ignorăm reciproc, vrei ?
Eu nu voi duce lipsa flame ului tau fără vreo valoare informativă absurd de loc. |
#7717
Posted 20 June 2018 - 12:02
Atunci nu mai posta prostii cum că dieselele nu poluează și doar ce li s-au sculat unora sa le baneze degeaba !
|
#7718
Posted 20 June 2018 - 12:09
Ai probleme de înțelegere a textului scris @Ford. De asta am și zis sa ne ignorăm.
Orice poluează, nu doar dieselul. Mai recitește,poate pricepi ce am scris. |
#7719
Posted 20 June 2018 - 12:31
Orice polueaza, corect, dar mai conteaza si cu ce si in ce cantitate, nu crezi?
|
|
#7720
Posted 20 June 2018 - 12:58
Ba da. Tocmai de aia eu as dori înnoirea parcului auto, sa fie eliminat ce e sub euro4,benzină sau diesel.
Eliminare nu sub formă de interdicții ci prin stimulente. Poluarea produsa de mașini de la euro 4 in sus o consider rezonabilă și un preț plătit pentru nivelul de viață. Tu îți dai seama cat poluează toate camioanele care fac aprovizionarea la toate supermarketurile ? E enorm fata de autoturisme. Și nu le vei putea trece pe alea pe benzină sau pe electric. Nu în cursul vieților noastre. Și atunci la ce bun ? Oricum oamenii cerebrali care au ales diesel l au ales pt că au deplasări lungi in extraurban, nu că să se fătăie prin oraș cu ele. Ce facem ? Stam să tot strigăm Nox,Nox,Nox ? Crezi că va scădea poluarea dacă toate autoturismele diesel vor fi înlocuite de benzinare ? O laie,va fi la fel. |
#7721
Posted 20 June 2018 - 17:35
irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Ba da. Tocmai de aia eu as dori înnoirea parcului auto, sa fie eliminat ce e sub euro4,benzină sau diesel. Eliminare nu sub formă de interdicții ci prin stimulente. La benzina asa se intampla si acum in vest, sunt banate cele sub EURO4. Dieselele fiind insa periculoase pentru sanatate sunt banate cele sub EURO 6. Datorita faptului ca si cele EURO 6 indeplinesc normele doar pe hartie, probabil ca vor fi luate masuri si impotriva lor, eventual vor mai fi lasate cele EURO 6d. Insa la ce linsaj mediatic este acum supus dieselul, probabil ca tot mai putini vor mai fi interesati chiar si de acesta. Se vede cum scad luna de luna vanzarile. irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Poluarea produsa de mașini de la euro 4 in sus o consider rezonabilă și un preț plătit pentru nivelul de viață. La tine sanatatea are pret ? Ciudat mod de a gandi ! irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Tu îți dai seama cat poluează toate camioanele care fac aprovizionarea la toate supermarketurile ? E enorm fata de autoturisme. Și nu le vei putea trece pe alea pe benzină sau pe electric. Nu în cursul vieților noastre. Camioanele mari nu fac aprovizionarea decat la supermarketurile din afara orasului. Iar camioanele mari noi, sunt mai putin poluante decat autoturismele deoarece permit instalarea de SCR-uri mari si performante. Si acestea vor fi trecute pe electric dar va dura mai mult. Camionetele mici care vor fi folosite pentru aprovizionare in interiorul oraselor vor fi trecute pe electric mult mai devreme. Deja aici treaba este mai avansata fiind mai multe firme care le produc si sunt deja firme de curierat care-si schimba treptat flotele. Evident tot cele spuse mai inainte se refera la vestul Europei, SUA si China. La noi schimbarile vin ca de obicei, mai tarziu ! irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Oricum oamenii cerebrali care au ales diesel l au ales pt că au deplasări lungi in extraurban, nu că să se fătăie prin oraș cu ele. Ce facem ? Stam să tot strigăm Nox,Nox,Nox ? Sa inteleg ca cei care in vest au inceput masiv sa renunte la diesel nu sunt cerebrali ? Eu cred ca ei vad deja dezavantajele evidente ale dieselului. irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Crezi că va scădea poluarea dacă toate autoturismele diesel vor fi înlocuite de benzinare ? O laie,va fi la fel. Tokyo e un exemplu care te contrazice. La fel si orasele germane unde Merkeloaika a irosit o gramada de bani in incercarea de a evita banarile iar rezultatele nu se vad. |
#7722
Posted 20 June 2018 - 17:40
irulan_corrino, on 20 iunie 2018 - 12:58, said:
Ce facem ? Stam să tot strigăm Nox,Nox,Nox ? Crezi că va scădea poluarea dacă toate autoturismele diesel vor fi înlocuite de benzinare ? O laie,va fi la fel. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users