Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce a renuntat Dacia la motoarele de 1,6?
#37
Posted 07 July 2016 - 19:06
Hyundai nu e chiar fiabila.La 65 de mii e cam devreme sa vb de fiabilitate...dar fiecare alege.Pe mine personal m-a speria chestia cu euro, ceva e cam urat acolo.
Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:08. |
#38
Posted 07 July 2016 - 19:13
ionutz_joe2009, on 07 iulie 2016 - 18:59, said:
E off, dar poate ca ajuta.Eu cand am vazut ca e vb de trecere la euro si ca de asta s-a facut rabat...Deja suna aiurea. Fiecare producator de motoare isi face propriile calcule, asa ca decizia de a scoate unele motoare cu tehnologie din anii 90, pare sustinuta. Motoarele aspirate, vor fi inlocuite de motoarele turbo, care se preteaza mult mai bine, la cerintele noilor norme, atat cele prezente cat si viitoare, pentru ca trebuie avut in vedere si acest lucru; nu te apuci sa investesti, pentru a moderniza un propulsor doar pentru cativa ani. |
#40
Posted 07 July 2016 - 19:23
TruculMagic, on 07 iulie 2016 - 19:20, said:
Nu neaparat. Este si o varianta mult mai simpla si ieftina pe care a aplicato Dacia. Ii creste norma euro si ii scade puterea ca sa nu polueze atata. Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6. 0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie. In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna. Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 19:25. |
#41
Posted 07 July 2016 - 19:26
Kia are euro 6 pe 1.4 , 100 cai la 6000 rotatii.Date scoase de pe site.Pe variante de 12 mii Cedd, respectiv 11 Rio.
Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:28. |
#42
Posted 07 July 2016 - 19:36
Daca vorbim de motoare 1.6 atunci Kia Ceed 1.6 benzina are 135 cai putere in varianta aspirata (fara turbina).
E bun si motorul de 1.4 cu 100 de cai dar o comparatie corecta e la 1.6 cand vorbim de impozite, asigurari, consum, eficienta. Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 19:37. |
#43
Posted 07 July 2016 - 19:41
Kroghy, on 07 iulie 2016 - 19:23, said:
Si ar ajunge sa scoata 85 de cai din 1.6 in timp ce concurenta scoate aproape 140 de cai. Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6. 0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie. In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna. Din pacate, daca pot sa spun asta, un motor turbo, implica o intretine mai atenta, atat din punct de vedere al exploatarii cat si al reviziilor. |
#44
Posted 07 July 2016 - 19:46
Pai daca pica turbo...costa pe original mii de km in benzina.Aici castiga pt ca-i comuna si se gasesc piese/ repara mai usor.
Tare imi e ca va incepe vanatoarea de turbo ) Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:54. |
#45
Posted 07 July 2016 - 20:00
La diesel nu exista motor fara turbina si sunt masini care fac sute de mii de km fara probleme.
Fobia asta a benzinarilor la turbina e o boala grea dar in timp se vindeca. Turbina e o piesa mecanica care aduce multe avantaje si care este folosita de aproape toate motoarele pe motorina asa ca frica benzinarilor e nejustificata si denota informarea slaba. |
#46
Posted 07 July 2016 - 20:07
Nu e chiar o inventie, turbo chiar cade.Mai ales la sh , stiu prea multe cazuri cu el picat.
Mai am un Caddy cu 2l motorina simplu.Vroiam sa-l vand si mi-a spus mecanicul( lucrat la PBN) ca-s nebun pt ca e masina cu motor simplu.Mi-a spus ca voi merge cu tractorul ala 800 de mii . |
|
#47
Posted 07 July 2016 - 20:12
Mai bine schimbi turbina de doua ori decat sa mergi cu SDI.
Stii ca orice turbina se poate reconditiona cu cateva sute de ron daca nu are probleme grave sau se poate inlocui cu cel mult 300 euro? Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 20:12. |
#48
Posted 07 July 2016 - 20:19
La consum de 5 nu am de ce ma vaita, e masina bine calculata.
La mine e 5 daca merg normal, in general eu sunt cam vitezoman, nu prea sta nimic in fatza. Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 20:22. |
#50
Posted 07 July 2016 - 20:25
Discutia e de ce a renuntat Dacia la motorul 1.6 mpi.
Raspunsul e pentru ca a trecut la motoare moderne cu turbina care sunt mai eficiente. Nemultumirea e ca turbinele scad fiabilitatea. Raspunsul e ca turbinele se folosesc de multi ani pe motoare diesel si sunt foarte fiabile. Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 20:25. |
#51
Posted 07 July 2016 - 20:25
Kroghy, on 07 iulie 2016 - 19:23, said:
Si ar ajunge sa scoata 85 de cai din 1.6 in timp ce concurenta scoate aproape 140 de cai. Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6. 0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie. In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna. De la 132 de unde naiba rotunjesti la 140cp ? Tu compari un motor de pe o masina de 20k cu una de 8k si mai vrei si performante ? Compara cu 1.6 16v, nu cu un motor cu 8v ! Daca tot te dai gigel pe aici ca sa te aflii in treaba. |
|
#52
Posted 07 July 2016 - 21:17
xmanyacs77, on 07 iulie 2016 - 16:37, said:
Cred ca motoarele de 1,6 erau prea performante......adica nu prea veneau in service! Corect! Alea au fost motoare pe care si daca te chinui, nu reusesti sa le strici. Eu de aia nici nu ma grabesc sa schimb masina. Asta e , probabil s-au prins si ei ca daca fac masini foarte fiabile, nu e mare afacere pe termen lung. La inceput au fost nevoiti sa le faca bine ptr ca altfel nu aveau sanse sa reziste pe piata cu o masina noua care nu se remarca prin cine stie ce design sau finisari interioare. Dar de-acum or sa mai dea si buleala probabil, precum alte marci cum ar fi VW. Edited by ipopovici11, 07 July 2016 - 21:17. |
#53
Posted 07 July 2016 - 21:25
Paranoia si teoria conspiratiei.
Motoarele vechi de 1.6 nu s-au scos pt. ca erau prea bune ci pt. ca erau invechite dpvd tehnic. Chestia asta am observat-o si la mosnegii care sustineau ca Dacia lor 1300 din 1970 toamna e cea mai buna Dacie si ca dupa aia toate au fost facute mai slab calitativ. Trezirea, lumea evolueaza, 1.6 mpi e un motor antic de pe vremea dinozarilor iar inlocuitorul lui, adica 0.9 turbo e un motor excelent. |
#54
Posted 07 July 2016 - 21:28
Ce prostie!
Adica unii dintre voi, va ganditi ca cei de la Dacia au scos motoarele de 1,6 pentru ca erau prea fiabile si in felul asta masinile Logan tineau mult si bine. Nu dragilor, Loganul oricum ajunge la rabla, cu motorul in parametrii, datorita tablei; mai mult de 12 ani nu cred ca se poate pune baza pe aceasta.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users