Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

De ce a renuntat Dacia la motoarele de 1,6?

- - - - -
  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#37
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Hyundai nu e chiar fiabila.La 65 de mii e cam devreme sa vb de fiabilitate...dar fiecare alege.Pe mine personal m-a speria chestia cu euro, ceva e cam urat acolo.

Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:08.


#38
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 ionutz_joe2009, on 07 iulie 2016 - 18:59, said:

E off, dar poate ca ajuta.Eu cand am vazut ca e vb de trecere la euro si ca de asta s-a facut rabat...Deja suna aiurea.
In general, respectarea normelor de poluare, E6 in cazul de fata, implica printre alte tehnologii noi de fabricatie ale motoarelor, care au ca scop reducerea consumurilor cu efect direct asupra emisiilor.
Fiecare producator de motoare isi face propriile calcule, asa ca decizia de a scoate unele motoare cu tehnologie din anii 90, pare sustinuta. Motoarele aspirate, vor fi inlocuite de motoarele turbo, care se preteaza mult mai bine, la cerintele noilor norme, atat cele prezente cat si viitoare, pentru ca trebuie avut in vedere si acest lucru; nu te apuci sa investesti, pentru a moderniza un propulsor doar pentru cativa ani.

#39
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,670
  • Înscris: 24.11.2015
Nu neaparat. Este si o varianta mult mai simpla si ieftina pe care a aplicato Dacia. Ii creste norma euro si ii scade puterea ca sa nu polueze atata. :)

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 TruculMagic, on 07 iulie 2016 - 19:20, said:

Nu neaparat. Este si o varianta mult mai simpla si ieftina pe care a aplicato Dacia. Ii creste norma euro si ii scade puterea ca sa nu polueze atata. Posted Image
Si ar ajunge sa scoata 85 de cai din 1.6 in timp ce concurenta scoate aproape 140 de cai.
Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6.
0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie.
In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna.

Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 19:25.


#41
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Kia are euro 6 pe 1.4 , 100 cai la 6000 rotatii.Date scoase de pe site.Pe variante de 12 mii Cedd, respectiv 11 Rio.

Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:28.


#42
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Daca vorbim de motoare 1.6 atunci Kia Ceed 1.6 benzina are 135 cai putere in varianta aspirata (fara turbina).
E bun si motorul de 1.4 cu 100 de cai dar o comparatie corecta e la 1.6 cand vorbim de impozite, asigurari, consum, eficienta.

Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 19:37.


#43
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 Kroghy, on 07 iulie 2016 - 19:23, said:

Si ar ajunge sa scoata 85 de cai din 1.6 in timp ce concurenta scoate aproape 140 de cai.
Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6.
0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie.
In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna.
Nu cred ca se poate spune asta; pur si simplu segmentul caruia i se adreseaza Dacia, nu e dispus sa cheltuiasaca prea mult la achizitie si ulterior, pe intretinere.
Din pacate, daca pot sa spun asta, un motor turbo, implica o intretine mai atenta, atat din punct de vedere al exploatarii cat si al reviziilor.

#44
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Pai daca pica turbo...costa pe original  mii de km in benzina.Aici castiga pt ca-i comuna si se gasesc piese/ repara mai usor.

Tare imi e ca va incepe vanatoarea de turbo :))

Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 19:54.


#45
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
La diesel nu exista motor fara turbina si sunt masini care fac sute de mii de km fara probleme.
Fobia asta a benzinarilor la turbina e o boala grea dar in timp se vindeca.
Turbina e o piesa mecanica care aduce multe avantaje si care este folosita de aproape toate motoarele pe motorina asa ca frica benzinarilor e nejustificata si denota informarea slaba.

#46
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Nu e chiar o inventie, turbo chiar cade.Mai ales la sh , stiu prea multe cazuri cu el picat.

Mai am un Caddy cu 2l motorina simplu.Vroiam sa-l vand si mi-a spus mecanicul( lucrat la PBN) ca-s nebun pt ca e masina cu motor simplu.Mi-a spus ca voi merge cu tractorul ala 800 de mii :).

#47
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Mai bine schimbi turbina de doua ori decat sa mergi cu SDI.
Stii ca orice turbina se poate reconditiona cu cateva sute de ron daca nu are probleme grave sau se poate inlocui cu cel mult 300 euro?

Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 20:12.


#48
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
La consum de 5 nu am de ce ma vaita, e masina bine calculata.

La mine e 5 daca merg normal, in general eu sunt cam vitezoman, nu prea sta nimic in fatza.

Edited by ionutz_joe2009, 07 July 2016 - 20:22.


#49
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Nu asta era subiectul topicului parca, nu?

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Discutia e de ce a renuntat Dacia la motorul 1.6 mpi.
Raspunsul e pentru ca a trecut la motoare moderne cu turbina care sunt mai eficiente.
Nemultumirea e ca turbinele scad fiabilitatea.
Raspunsul e ca turbinele se folosesc de multi ani pe motoare diesel si sunt foarte fiabile.

Edited by Kroghy, 07 July 2016 - 20:25.


#51
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,670
  • Înscris: 24.11.2015

 Kroghy, on 07 iulie 2016 - 19:23, said:

Si ar ajunge sa scoata 85 de cai din 1.6 in timp ce concurenta scoate aproape 140 de cai.
Asa ceva ar fi jenant si cei din conducerea Dacia sunt de aceeasi parere asa ca au decis sa renunte la motorul vechi de 1.6.
0.9 cu turbina este aproape identic ca performante cu fostul 1.6 iar la consum motorul nou sta mai bine, asta inseamna evolutie.
In general clientii de Logan sunt impotriva progresului insa de data asta nu pot scapa de tehnologia moderna.

De la 132 de unde naiba rotunjesti la 140cp ? Tu compari un motor de pe o masina de 20k cu una de 8k si mai vrei si performante ? Compara cu 1.6 16v, nu cu un motor cu 8v ! Daca tot te dai gigel pe aici ca sa te aflii in treaba.

#52
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

 xmanyacs77, on 07 iulie 2016 - 16:37, said:

Cred ca motoarele de 1,6 erau prea performante......adica nu prea veneau in service!Posted Image

Corect! Alea au fost motoare  pe care si daca te chinui, nu reusesti sa le strici. Eu de aia nici  nu ma grabesc sa schimb masina.
Asta e , probabil s-au  prins si ei ca daca fac masini foarte fiabile, nu e mare afacere pe termen  lung. La inceput au fost nevoiti sa le faca bine ptr ca altfel nu aveau sanse sa reziste pe piata cu o masina noua care nu  se remarca prin cine stie ce design sau finisari interioare. Dar de-acum or sa mai dea si buleala probabil, precum alte  marci cum ar fi VW.

Edited by ipopovici11, 07 July 2016 - 21:17.


#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Paranoia si teoria conspiratiei.
Motoarele vechi de 1.6 nu s-au scos pt. ca erau prea bune ci pt. ca erau invechite dpvd tehnic.
Chestia asta am observat-o si la mosnegii care sustineau ca Dacia lor 1300 din 1970 toamna e cea mai buna Dacie si ca dupa aia toate au fost facute mai slab calitativ.
Trezirea, lumea evolueaza, 1.6 mpi e un motor antic de pe vremea dinozarilor iar inlocuitorul lui, adica 0.9 turbo e un motor excelent.

#54
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Ce prostie!
Adica unii dintre voi, va ganditi ca cei de la Dacia au scos motoarele de 1,6 pentru ca erau prea fiabile si in felul asta masinile Logan tineau mult si bine. Posted Image  Nu dragilor, Posted Image  Loganul oricum ajunge la rabla, cu motorul in parametrii, datorita tablei; mai mult de 12 ani nu cred ca se poate pune baza pe aceasta..

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate