Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum curat gletul de pe perete

Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa
 Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?
 

Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#91
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017
@Larisa-M

Urata de tot experienta ta.
La fel am patit si noi si ne-am ars de 2200 de lei cu un laptop, ni l-au vandut folosit si cu defecte si in 2 ani de zile l-am dus la service de o gramada de ori :-J si am platit si extra garantie si in final l-au scos din extragarantie invocand tot motive asa ca la tine, orice sa fii tu de vina si sa mai dai niste bani .
Intereseaza-te la serviciul clienti sau la Protectia Consumatorului, dar oricum ar fi, in magazinile astea te poti arde rau de tot, vorbesc din proprie experienta, daca a.nu esti cunoscator si b.nu verifici produsul ce il cumperi, la sange .
Sper sa fii ferita de timp pierdut, bani aruncati pe geam si nervi intinsi la maxim, noi nu am fost cu magazinul asta :(

#92
Larisa-M

Larisa-M

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.02.2017

View PostIuliaOana11, on 06 februarie 2017 - 22:42, said:

@Larisa-M

Urata de tot experienta ta.
La fel am patit si noi si ne-am ars de 2200 de lei cu un laptop, ni l-au vandut folosit si cu defecte si in 2 ani de zile l-am dus la service de o gramada de ori :-J si am platit si extra garantie si in final l-au scos din extragarantie invocand tot motive asa ca la tine, orice sa fii tu de vina si sa mai dai niste bani .
Intereseaza-te la serviciul clienti sau la Protectia Consumatorului, dar oricum ar fi, in magazinile astea te poti arde rau de tot, vorbesc din proprie experienta, daca a.nu esti cunoscator si b.nu verifici produsul ce il cumperi, la sange .
Sper sa fii ferita de timp pierdut, bani aruncati pe geam si nervi intinsi la maxim, noi nu am fost cu magazinul asta Posted Image
lorcatre alti
am facut deja 2 reclamatii,atat in magazin cat si pe site. pe site scrie ca dureaza pana la 30 de zile pana sa primesc un raspuns insa in reclamatia de la magazin scrie maxim 48 de ore,daca nu primesc o rezolvare in 2 zile merg la anpc si mai departe in tribunal. nu dau 3500 de lei ca sa isi bata ei joc asa.ma duc cu codul civil si codul comercial si le dau in cap cu ele pentru bataia asta de joc. am citit si experienta familiei tale cu altex,imi pare rau pentru cele intamplate. sincer poti sa faci ceva pe reducerea lor de 2% mai bine orienteaza-te catre alti comercianti ca nu merita sa te lasi cumparata

#93
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017
@Larisa-M, la concluzia asta am ajuns si eu..:(

Iti zin pumnii sa se rezolve situatia, 3500 de lei si te alegi cu bataie de joc ? Defapt oricati bani ar fi, nimeni nu merita asa ceva .
Tine-ne la curent .

#94
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View PostLarisa-M, on 06 februarie 2017 - 21:25, said:

Buna, vreau o lamurie mai amanuntita din partea Mdia Galaxy cu privire la calitatea telefoanelor vandute .Am achizitionat in octombrie 2016 un telefon Samsung Galaxy S7 edge, (pe factura emisa scrie clar dual sim,insa el este single sim toata ziua) .precizez ca nu sunt cunoascatoare avansata in materie de it si telefoane, insa din momentul achiziotionarii am sesizat ca sertarul cartelei sim nu se inchide la acelasi nivel,cartea sim fiind pusa in telefon tot de acelasi angajat care mi l-a si vandut , am cerut o explicatie in legatura cu acest aspect si vanzatorul (care apropo era de la gama IT, NU telefoane...)m-a asigurat ca nu am de ce sa imi fac griji si ca il pot folosi in conditii normale ,acest aspect neavand  vreun fel de consecinta ulterioara. Telefonul a fost folosit in conditiile normale de uz precizate de producator, ba nici macar nu lam bagat SUB apa ,fiindu-mi frica de faptul ca nu este etans ,a fost doar folosit cu mana uda si stropit cu apa de la robinet (pentru a verifica daca merge touchscreenul daca este umed) si in stropi de ploaie deoarece fiind toamna la vremea aceea, m-a prins si ploaia pe strada de cateva ori..
Ulterior ,adica acum aproximativ o saptamana telefonul s-a stins din senin avand bateria incarcata si nemaipornind .L-am dus inapoi la magazin, trimis in garantie si speficicat din nou sa se uite cineva si la acel sertar (citind pe net ca e posibil ca sa nu fie bine capsulat din fabrica sau chiar vandut resigilat ca fiind nou - cum s-a mai intamplat in cazul Altex-  din nou angajatii zicandu-mi ca nu are nici o legatura , ba mai mult mi-au sugerat ca sunt "paranoica si dezinformata rau" ). Dupa cateva zile sunt sunata de la service sa mi se comunice ca am pierdut garantia datorita faptului ca am tinut telefonul in contact cu apa si ca ma costa apr. 1400 de lei . Cand am fost sa ridic telefonul de la magazin, am cerut  explicatie de ce nu a fost trecuta si mentiunea cu sertarul pentru sim in formularul pentru trimitere in garantie si un superior de la telefoane mi-a zis foarte sigur pe el ca toate telefoanele vandute de ei sunt asa...
Urmeaza sa fac plangere si pe site-ul media galaxy, pentru ca nu e normal ca asa ceva sa se intample.  

Citez : "Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia"
Doresc un raspuns in legatura cu acest caz,deoarece m-a pus tare pe ganduri faptul ca nimeni nu a vrut sa imi explice ce e cu acel sertar astazi cand am fost sa il ridic si nici nu a fost mentionat in formular,cu toate ca am specificat asta.Plus ca mai am cunostiinte care au patit chestii nasoale tare (scuzati expresia) cu voi.
Salutare, Larisa! Ne poți da mai multe detalii referitoare la achiziție, numar factura și magazinul din care ai achiziționat?

#95
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Salutare, Larisa M! Așteptăm detaliile de la tine, pentru a putea verifica situația și sperăm să rezolvăm situația într-un fel sau altul. Ne trebuie numarul de factura, codul produsului exact și magazinul din care ai achiziționat.

Edited by MediaGalaxy, 07 February 2017 - 12:24.


#96
Larisa-M

Larisa-M

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.02.2017

View PostMediaGalaxy, on 07 februarie 2017 - 12:24, said:

Salutare, Larisa M! Așteptăm detaliile de la tine, pentru a putea verifica situația și sperăm să rezolvăm situația într-un fel sau altul. Ne trebuie numarul de factura, codul produsului exact și magazinul din care ai achiziționat.
  
   Buna,ma bucur ca macar de ochii lumii incercati sa va dati interesul. V-am lasat mesaj cu ce ati cerut .O zi buna .

#97
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Astept ai eu răspuns la mesajul privat trimis de o săptămână. Merci.

#98
ccojocea

ccojocea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.01.2011
Buna ziua,

Nu-mi sta in fire dar sincer nesimtirea celor de la Altex/Media-Galaxy nu imi da voie sa nu scriu si eu ceva despre ei.

Acum aprox 2 ani, am comandat un router Asus AC-66u de la ei (Edit: ei fiind Media Galaxy, dar same thing I guess). Am primit router-ul, l-am desfacut si surpriza, amprente pe el, un cont Digi deja in sistem, cabluri/hartiute si ce mai trebuia sa fie in cutie toate aranjate dezordonat, concluzia simpla, produs resigilat desi produsul comandat era unul nou. Intr-adevar fusese un mic semnal de alarma ca era cel mai ieftin de pe piata la momentul respectiv dar si alte magazine vand resigilate numai ca au bunul simt sa anunte cumparatorul in acest sens. Am mai pierdut o saptamana sa returnez acest router si sa comand altul.

Pe data de 7 martie anul curent am facut o noua comanda de la ei. Exista un pachet promotional de mouse Logitech G502 + un pad mouse tot Logitech la 279 de ron. In alte magazine pretul este peste 300, fara pad, media fiind pe la 350. Am primit coletul astazi, 9 martie, si l-am deschis in fata curierului. In primul rand cutia prezenta urme ca a mai fost deschisa in trecut, iar cordonul mouse-ului era din nou aranjat necorespunzator, in nici un caz cum te-ai astepta de la un produs Logitech. Deci din nou, produs RESIGILAT si vandut cu nesimtire fara a informa clientul. Mai mult de atat, padul care ar fi trebuit sa existe in acest nu exista (doar in comanda deschisa care inca este in contul meu), desi in apararea lor nici pe factura nu mai exista, si pretul reflecta acest lucru, era redus cu inca vreo 40 de ron, nu m-am uitat atent la asta. Desi era incredibil de ieftin fata de alte site-uri in acest moment, am returnat produsul pentru ca sincer acesti oameni chiar nu merita.

Avand in vedere ca au deschiderea coletului la livrare pentru comenzi peste 150 de ron va sugerez sa va uitati cu atentie daca ati primit exact ce ati comandat pentru ca se pare ca ei merg pe principiul lasa ca e ieftin si nu isi bate nimeni capul sa mai returneze pentru o zgarietura la banii astia.

Edited by ccojocea, 09 March 2017 - 10:43.


#99
nonato

nonato

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 10.02.2006
Buna ziua,

As vrea sa relatez si eu o intamplare legata de o comanda la Media Galaxy,

Am plasat pe data de 05.08.2017 (sambata) o comanda la un Blu-ray player Smart 3D PHILIPS BDP3490M. Produsul aparea pe site in stoc si se putea si rezerva online fiind disponibil in doua magazine (Bucuresti si Bihor).
Am primit pe mail confimarea comenzii iar pe site status-ul comenzii a fost comanda confirmata integral.
Marti (08.08.2017) s-a schimbat status-ul comenzii la in procesare si am primit mai apoi un mail in care cu parere de rau eram anuntat ca produsul nu este in stoc si deci nu poate fi livrat.

Dupa aceasta comanda trag concluzia ca stocurile Media Galaxy sunt doar orientative si ca nu poti avea certitundinea ca produlse ce apar in stoc se pot si cumpara. O dovada de neseriozitate.

#100
Sebastian201742

Sebastian201742

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.09.2017
Buna ziua,am achizitionat o plita incorporabila pe gaz cu sticla neagra Hot Point de la Media Galaxy Iasi,dupa aproximativ 2 luni jumatate,sticla a crapat in timp ce fierbeam o oala de ciorba.Am sunat la firma de garantii Depanero cu care Media Galaxy colaboreaza si mi-au spus ca sticla nu face obiectul garantiei si ca ma costa 650 lei inlocuirea ei.

#101
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,491
  • Înscris: 18.06.2007
nu este interesul meu să îi laud dar:
- am achiziționat în 2014 cuptor-plită-hotă și cred că am primit cam 40%-50% reducere totală. totuși, am luat un cuptor de 4000 de lei (cel mai mic preț pe site-urile de prețuri era 3100 de lei) cu 2200 lei - ete adevărat că era cel expus, dar ce uzură să aibă un cuptor expus?
- am achiziționa un oled. am primit inițial cel mai ic preț (cel de la emag) dar după 2 săpămâni au scăzut prețul cu încă 500 de lei. le-am trimis un email și am primit un voucher de 500 de lei.
- înafară de aceste cumpărături au mai existat mule altele.

Eu folosesc emag pentru recenzii și mediagalaxy pentru cumpărături.

Edited by bobalex18, 28 September 2017 - 21:58.


#102
manead

manead

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 08.09.2006

View Postbobalex18, on 28 septembrie 2017 - 21:57, said:

nu este interesul meu să îi laud dar:
- am achiziționat în 2014 cuptor-plită-hotă și cred că am primit cam 40%-50% reducere totală. totuși, am luat un cuptor de 4000 de lei (cel mai mic preț pe site-urile de prețuri era 3100 de lei) cu 2200 lei - ete adevărat că era cel expus, dar ce uzură să aibă un cuptor expus?
Pai gandeste-te de cate ori / zi este deschisa usa aia... si trantita - daca nu are amortizare...

#103
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,491
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmanead, on 02 octombrie 2017 - 11:24, said:

Pai gandeste-te de cate ori / zi este deschisa usa aia... si trantita - daca nu are amortizare...
da?! de câte ori?! sunt destul de puțini cei care merg pe la raionul ăla. nu se compară cu un televizor expus. o plită expusă ce problemă se mai aibă? câți o privesc???? în plus îl am de 3 ani deja și este ca în prima zi.

#104
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Nimeni, niciun mesaj despre cel mai jegos mod de a face marketing al acestui "magazin"? Nu o sa mai cumpar nimic niciodata de la acest agent comercial.

#105
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,686
  • Înscris: 24.11.2015
A fost azi eroare de pret, ati prins ceva ?

#106
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 29.08.2006
a ba da...vreo 6 comenzi... toate urmate de un mail cu mesajul:

Attached File  MG.PNG   10.26K   36 downloads

:-)

voucherul nu se poate cumula cu alte vouchere...si nu se aplica decat la comenzi mai mari de 250ron.

Cu alte cuvinte, in 3-4h au obtinut:
- reclama gratuita
- trafic pe site
- date&informatii despre nume/prenume, adrese, adrese de email, nr de tel, precum si preferinte de cumparare.
- posibil si un numar crescut de comenzi, caci se vor gasi destui care sa "profite" de voucherul de 50ron.

Totul gratuit, rapid ... sper ca au dat un bonus consistent la cel care a avut ideea Posted Image

Ptr 2-3h am fost (din nou) copil...am (re)crezut ca exista Mosh Craciun  Posted Image

Edited by l_stoian79, 14 December 2017 - 14:57.


#107
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Eu inca nu am primit voucherul :)) Eu inca mai cred in Mos Craciun si sper sa primesc comenzile.

#108
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View PostTruculMagic, on 14 decembrie 2017 - 14:48, said:

A fost azi eroare de pret, ati prins ceva ?
pai trebuia sa ne anunti cand a fost eroarea, nu dupa ce s-a terminat :P

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate