Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#1
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Salutare! Aici puteti sa postati parerile, sugestiile si reclamatiile voastre cu privire la magazinele si site-ul Media Galaxy. :D

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 14:55.


#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Scrieti mare pe site ca produsele de acolo nu pot fi regasite si in magazine.
Am vrut sa cumpar direct din magazin un cooler si asta mi-au spus angajatii.

#3
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View Postgumball3000, on 21 iunie 2016 - 15:05, said:

Scrieti mare pe site ca produsele de acolo nu pot fi regasite si in magazine.
Am vrut sa cumpar direct din magazin un cooler si asta mi-au spus angajatii.

Salut gumball! Imi poti da modelul acelui cooler. Posted Image

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 15:09.


#4
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Nu are importanta modelul, voiam sa cumpar pur si simplu un cooler, orice model, dar mi-au spus ca nu tin asa ceva in magazin, ci doar online.

Edited by gumball3000, 21 June 2016 - 15:09.


#5
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Da, intr-adevar, unele produse sunt doar online, dar daca tot te duci in magazin, poti comanda de acolo produsul dorit si iti va fi livrat acasa sau la adresa specificata de tine. Mai exista posibilitatea sa rezervi online un produs si sa te duci in magazin sa il ridici.

#6
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Angajatului i-a fost mai simplu sa-mi spuna ca nu are si PA.

#7
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Spune-mi te rog in ce magazin ai intampinat aceasta problema ca sa fac o verificare.

#8
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Daca anul trecut era topicul asta si un Helper imi era de mare ajutor sa reclam niste handicapate.. sa nu le fac altfel, care nu au fost in stare sa imi dea o data corecta pentru precomanda la GTA V. Sunam in fiecare zi si fiecare imi spunea sa astept intre 24 si 48 de ore pentru confirmarea precomenzii, chiar daca eu am dat precomanda in Noiembrie. Jocul se lansase pe 14 si pe 20 eu inca nu aveam jocul, pe 20 am sunat, si am injurat-o pe aia in toate felurile, pentru ca m-a luat cu aceeasi replica : sa astept intre 24 si 48 de ore pentru confirmare, dupa ce am injurat-o i-am zis sa imi anuleze precomanda Posted Image si i-am inchis in nas.

Ideea era ca eu mi-l luasem cu o saptamana inainte pe GMG, si jocul din precomanda ajungea la un prieten, iar saracul prieten a asteptat pana nu a mai putut... am mers dupa anulare la magazinul Media Galaxy de unde l-am cumparat.. (daca stiam ca e mai usor sa ma duc la magazin, decat sa am speranta intr-o precomanda din Noiembrie...)

Asta s-a intamplat la Altex, dar din cate stiu MediaGalaxy=Altex.

O alta intamplare cu Altex am avut cand Far Cry 4 Collectors Editor s-a facut de la 400 lei la aproximativ 100-120, am dat comanda, pentru ca scria In stoc, ca mai apoi dupa 1 zi sa ma sune un angajat ca sa imi zica ca nu mai au pe stoc si ca imi anuleaza comanda, iar daca vreau sa astept nu stiu cate saptamani sa imi vina, dar cu pretul de 400 lei. Pai atunci de ce barosu meu imi scrii ca pe site e in stoc la un pret, si pe urma ma suna un cersetor sa imi spuna ca daca vreau cu 400 lei in nu stiu cate saptamani.

Ma scuzati pentru cuvintele mai urate.. mi-am adus aminte de intamplarile "frumoase" petrecute cu Altex.

Nu, nu o sa dau nume sau altceva pentru ca nu mai am chef sa stau de lamuriri si alte chestii, m-am convins care e faza cu Altex&Company.

Edited by queron, 21 June 2016 - 15:41.


#9
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 07.08.2008
Am cumparat prin martie un mouse din magazin si in aprilie l-am schimbat pentru ca printr-o minune s-au inversat axele. Acum parca incepe sa nu mai functioneze uneori asa cum trebuie, ori nu raspunde la click ori da dublu click cand eu apas doar o data. Daca se strica iar, as putea sa il schimb in magazin si sa imi iau alt model, probabil mai scump si atunci sa dau diferenta?

#10
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View Postqueron, on 21 iunie 2016 - 15:40, said:

Daca anul trecut era topicul asta si un Helper imi era de mare ajutor sa reclam niste handicapate.. sa nu le fac altfel, care nu au fost in stare sa imi dea o data corecta pentru precomanda la GTA V. Sunam in fiecare zi si fiecare imi spunea sa astept intre 24 si 48 de ore pentru confirmarea precomenzii, chiar daca eu am dat precomanda in Noiembrie. Jocul se lansase pe 14 si pe 20 eu inca nu aveam jocul, pe 20 am sunat, si am injurat-o pe aia in toate felurile, pentru ca m-a luat cu aceeasi replica : sa astept intre 24 si 48 de ore pentru confirmare, dupa ce am injurat-o i-am zis sa imi anuleze precomanda Posted Image si i-am inchis in nas.

Ideea era ca eu mi-l luasem cu o saptamana inainte pe GMG, si jocul din precomanda ajungea la un prieten, iar saracul prieten a asteptat pana nu a mai putut... am mers dupa anulare la magazinul Media Galaxy de unde l-am cumparat.. (daca stiam ca e mai usor sa ma duc la magazin, decat sa am speranta intr-o precomanda din Noiembrie...)

Asta s-a intamplat la Altex, dar din cate stiu MediaGalaxy=Altex.

O alta intamplare cu Altex am avut cand Far Cry 4 Collectors Editor s-a facut de la 400 lei la aproximativ 100-120, am dat comanda, pentru ca scria In stoc, ca mai apoi dupa 1 zi sa ma sune un angajat ca sa imi zica ca nu mai au pe stoc si ca imi anuleaza comanda, iar daca vreau sa astept nu stiu cate saptamani sa imi vina, dar cu pretul de 400 lei. Pai atunci de ce barosu meu imi scrii ca pe site e in stoc la un pret, si pe urma ma suna un cersetor sa imi spuna ca daca vreau cu 400 lei in nu stiu cate saptamani.

Ma scuzati pentru cuvintele mai urate.. mi-am adus aminte de intamplarile "frumoase" petrecute cu Altex.

Nu, nu o sa dau nume sau altceva pentru ca nu mai am chef sa stau de lamuriri si alte chestii, m-am convins care e faza cu Altex&Company.

Salut Queron. Multumesc frumos pentru feedback. In momentul de fata, pe partea precomenzi lucram la un calendar de jocuri. Momentan avem un placeholder. Urmeaza acum sa ii mai facem cateva actualizari. De asemenea, depunem eforturi astfel incat atat titlurile noi, cat si cele vechi sa fie documentate: descriere, screenshot-uri, trailere.

Am inceput chiar sa inregistram si gameplay video-uri din jocuri, astfel incat sa va ajutam sa vedeti cum se prezinta jocul care va intereseaza.

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 15:48.


#11
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Multumesc pentru link. Daca s-ar onora si precomenzile la data de lansare (sau macar a doua zi dupa lansare) ce bine ar fi... pana atunci platformele online raman cele mai bune prietene..

#12
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View Posttigerheart, on 21 iunie 2016 - 15:43, said:

Am cumparat prin martie un mouse din magazin si in aprilie l-am schimbat pentru ca printr-o minune s-au inversat axele. Acum parca incepe sa nu mai functioneze uneori asa cum trebuie, ori nu raspunde la click ori da dublu click cand eu apas doar o data. Daca se strica iar, as putea sa il schimb in magazin si sa imi iau alt model, probabil mai scump si atunci sa dau diferenta?

Salut! Daca indeplineste conditiile regulamentului de mai jos poti sa il returnezi. Daca se strica intra in proces de garantie.

http://www.mediagala...tur-in-31-zile/

View Postqueron, on 21 iunie 2016 - 15:46, said:

Multumesc pentru link. Daca s-ar onora si precomenzile la data de lansare (sau macar a doua zi dupa lansare) ce bine ar fi... pana atunci platformele online raman cele mai bune prietene..

Noi in momentul de fata pentru fiecare lansare luam toate masurile necesare astfel incat produsul sa ajunga la client in ziua lansarii sau chiar un pic mai devreme, iar rezultatele pozitive nu au incetat sa apara. Posted Image

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 16:00.


#13
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View PostMediaGalaxy, on 21 iunie 2016 - 15:30, said:

Spune-mi te rog in ce magazin ai intampinat aceasta problema ca sa fac o verificare.

Am trimis mesaj pe PM.

#14
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 07.08.2008

View PostMediaGalaxy, on 21 iunie 2016 - 15:59, said:

Salut! Daca indeplineste conditiile regulamentului de mai jos poti sa il returnezi. Daca se strica intra in proces de garantie.
http://www.mediagala...tur-in-31-zile/
Multumesc. Au trecut 31 de zile de mult timp. Atunci il tot schimb pe garantie cat timp o sa mai fie pe stoc, iar apoi vom vedea... poate totusi voi prinde unul fara probleme.

#15
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Salut, Media Galaxy.

1. Cand o sa pot rezerva si eu un produs in magazinul din Baia Mare? Pe siteul vostru nu apare in lista de magazine si cel din Baia Mare.

2. Returul in termen de 31 de zile e acceptat atat la cumparaturile online cat si la cele din magazinul fizic?

3. Am vazut la conditiile de retur ca nu se accepta inapoi produse din categoria "smartphone si tablete". Cum vine asta? Daca eu cumpar de la voi un telefon si dupa 3 zile constat ca nu are semnal sau nu se aude bine in casti sau are pete pe ecran nu il pot returna? Merge direct la garantie? Asta ar fi un urias minus pentru voi fata sde concurenta (emag, de ex.)

Multumesc!

#16
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View Postnoone2v1, on 21 iunie 2016 - 16:38, said:

Salut, Media Galaxy.

1. Cand o sa pot rezerva si eu un produs in magazinul din Baia Mare? Pe siteul vostru nu apare in lista de magazine si cel din Baia Mare.

2. Returul in termen de 31 de zile e acceptat atat la cumparaturile online cat si la cele din magazinul fizic?

3. Am vazut la conditiile de retur ca nu se accepta inapoi produse din categoria "smartphone si tablete". Cum vine asta? Daca eu cumpar de la voi un telefon si dupa 3 zile constat ca nu are semnal sau nu se aude bine in casti sau are pete pe ecran nu il pot returna? Merge direct la garantie? Asta ar fi un urias minus pentru voi fata sde concurenta (emag, de ex.)

Multumesc!

1. Stim de problema. E in curs de remediere. :D

2. Pentru comenzile online returul este de 14 zile.

3. Daca intampini probleme de natura tehnica cu produsul achizitionat, da, acesta va intra direct in garantie.

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 16:56.


#17
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016

View PostMediaGalaxy, on 21 iunie 2016 - 16:55, said:


2. Pentru comenzile online returul este de 14 zile.


Si pentru care produse se aplica returul de 31 de zile din link-ul de mai sus?
Va urmaresc produsele de ceva vreme, ca vreau sa-mi iau un telefon (asa am descoperit problema cu rezervarea online), dar faptul ca risc sa cumpar un produs semi-functional sau nefunctional (a carui defect nu il poti vedea pe loc, la achizitie) ma face sa nu am incredere in achizitie.

#18
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View Postnoone2v1, on 21 iunie 2016 - 17:05, said:

Si pentru care produse se aplica returul de 31 de zile din link-ul de mai sus?
Va urmaresc produsele de ceva vreme, ca vreau sa-mi iau un telefon (asa am descoperit problema cu rezervarea online), dar faptul ca risc sa cumpar un produs semi-functional sau nefunctional (a carui defect nu il poti vedea pe loc, la achizitie) ma face sa nu am incredere in achizitie.

Returul de 31 de zile se aplica pentru produsele achizitionate din magazinele Media Galaxy. Cand achizitionezi produsul la fata locului poti sa il verifici si la bancul de probe.

Edited by MediaGalaxy, 21 June 2016 - 17:15.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate