Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#19
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
Tocmai din acest motiv cred ca termenul de retur pentru comenzile online ar trebui sa fie mai mare decat pentru cumparaturile din magazinele fizice.

 MediaGalaxy, on 21 iunie 2016 - 17:12, said:

[...] Cand achizitionezi produsul la fata locului poti sa il verifici si la bancul de probe.


#20
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

 Venboteam, on 21 iunie 2016 - 18:56, said:

Tocmai din acest motiv cred ca termenul de retur pentru comenzile online ar trebui sa fie mai mare decat pentru cumparaturile din magazinele fizice.
Am revenit cu informatii suplimentare. Termenul de 31 de zile pentru retur se aplica si pentru comenzile online, cu exceptia smartphone-urilor si a tabletelor.

#21
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Ce parere aveti de Altex, partenerul dvs. (sau ce o fi el, ca stiu ca sunteti in legatura cu ei): http://forum.softped...a-banii-inapoi/ ?

#22
evrolinK

evrolinK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 03.02.2013
Salutare tuturor. NU va recomand acest magazin online deoarece trimite produse resigilate in loc de NOI. Am comandat niste casti in valoare de 365 de lei si le-am primit cu defect. Am facut returul si am cerut inlocuirea lor cu unele identice. Astazi am ramas surprins sa vad ca mi-au fost trimise niste casti RESIGILATE, lipite cu scotch. Nu mi-am inchipuit ca sunt atat de neseriosi.

Edited by evrolinK, 27 July 2016 - 11:50.


#23
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Salut. Am transmis mai departe problema ta colegilor mei. Vom reveni cu o solutionare.

#24
evrolinK

evrolinK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 03.02.2013

 MediaGalaxy, on 27 iulie 2016 - 11:55, said:

Salut. Am transmis mai departe problema ta colegilor mei. Vom reveni cu o solutionare.

Astept raspunsul.

Edited by evrolinK, 27 July 2016 - 19:46.


#25
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
Buna ziua Media Galaxy Official
Pe data de 24 iulie 2016 am achizitionat din magazinul Media Galaxy, Iasi - Carrefour Felicia un SSD Intel 540 de 120Gb. Deoarece as dori sa achiztionez unul de o capacitate mai mare (acesta fiind insuficient pentru nevoile mele) m-am prezentat cu el in conditiile de nou in magazin. Dupa ce mi-am prezentat dorinta de a il returna, seful de magazin dl x ce se afla in apropiere mi-a spus din prima ca nu se poate, ca nu se accepta retur la ssd ca e desfacut si ca nu se poate. Mentionez ca acest lucru l-a specificat nici macar vazand continutul cutiei. insistand ca greseste, mi-a vorbit pe un ton la per-tu nepoliticos spunandu-mi ca daca el nu vrea si ca regulamentul tine de aprtea lui nu imi inlocuieste nimic. in regulament fiind specificat ca trebuie lasat la verificat si analizat hotarare de accept retur. ca sa isi accentueze "dreptatea" mi-a spus ca e zgariat, aratandu-mi spatele ssd-ului. acest produs dupa cum puteti vedea si din poza si puteti verifica cu un produs nou, nu este zgariat ci asa este consturit. aceste ssd-uri au spatele dintr-un aluminiu nefinisat. am spus sa il verifice, si mi-a spus ca trebuie sa il las. am dorit sa faca aceasta verificare de fata cu mine, consider ca este corect acest lucru. nu a fost de acord si m-a tratat cu foarte multa lipsa de respect.
deoarece am fost tratat astfel de un om care ar trebui sa fie imaginea unui magazin, o atitudine golaneasca as putea spune, lipsita de profesionalism, nu am fost de acord sa las acel produs la verificat fara sa fiu prezent, deoarece nu im confera incredere.
Dupa cum veti putea observa si din poza si din imaginele de pe internet sau deschizand un astfel de produs, veti observa si dumneavoasta ca acest produs este conform statusului de nou.
Mentionez ca in cazul in care nu mi se va face verificarea  cand mai curand a produsului de fata cu mine si returna contravaloarea lui, voi fi nevoit sa apelez la organele competente, anpc.
De asemenea rog sa luati masuri in ceea ce-l priveste pe dl xl, persoana care m-a convins sa nu mai calc in lantul dumneavoastra de magazine media galaxy/altex .

Attached Files


Edited by CoBr4, 05 August 2016 - 20:45.


#26
dasvik

dasvik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 31.03.2009
Hyperyon, dincolo de toata atitudinea lu' Grigorila, din primu paragraf al postarii tale se intelege ceva de genu:

"Ia sa-mi iau eu un hdd de 120 gb." Dupa vreo 2 zile... "E prea putin 120 gb, ia sa ma duc sa-l schimb cu unul mai mare."

Pe bune, tu cam la ce te gandeai cand l-ai cumparat?

#27
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,052
  • Înscris: 18.12.2007

 hyperyon, on 03 august 2016 - 20:49, said:


Mentionez ca in cazul in care nu mi se va face verificarea  cand mai curand a produsului de fata cu mine si returna contravaloarea lui, voi fi nevoit sa apelez la organele competente, anpc.

Daca l-ai cumparat direct din magazin si produsul nu e defect/neconform atunci nu te ajuta nici mama anpc-ului.
Nu se prevede nicaieri in lege ca produsele care nu au defecte sau nu sunt neconforme pot fi returnate asa cum ii vine clientului pe chelie. Ca unele magazine au politici de retur care permit si asta e alta treaba.

#28
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

 hyperyon, on 03 august 2016 - 20:49, said:

Buna ziua Media Galaxy Official
Pe data de 24 iulie 2016 am achizitionat din magazinul Media Galaxy, Iasi - Carrefour Felicia un SSD Intel 540 de 120Gb. Deoarece as dori sa achiztionez unul de o capacitate mai mare (acesta fiind insuficient pentru nevoile mele) m-am prezentat cu el in conditiile de nou in magazin. Dupa ce mi-am prezentat dorinta de a il returna, seful de magazin ce se afla in apropiere mi-a spus din prima ca nu se poate, ca nu se accepta retur la ssd ca e desfacut si ca nu se poate. Mentionez ca acest lucru l-a specificat nici macar vazand continutul cutiei. insistand ca greseste, mi-a vorbit pe un ton la per-tu nepoliticos spunandu-mi ca daca el nu vrea si ca regulamentul tine de aprtea lui nu imi inlocuieste nimic. in regulament fiind specificat ca trebuie lasat la verificat si analizat hotarare de accept retur. ca sa isi accentueze "dreptatea" mi-a spus ca e zgariat, aratandu-mi spatele ssd-ului. acest produs dupa cum puteti vedea si din poza si puteti verifica cu un produs nou, nu este zgariat ci asa este consturit. aceste ssd-uri au spatele dintr-un aluminiu nefinisat. am spus sa il verifice, si mi-a spus ca trebuie sa il las. am dorit sa faca aceasta verificare de fata cu mine, consider ca este corect acest lucru. nu a fost de acord si m-a tratat cu foarte multa lipsa de respect.
deoarece am fost tratat astfel de un om care ar trebui sa fie imaginea unui magazin, o atitudine golaneasca as putea spune, lipsita de profesionalism, nu am fost de acord sa las acel produs la verificat fara sa fiu prezent, deoarece nu im confera incredere.
Dupa cum veti putea observa si din poza si din imaginele de pe internet sau deschizand un astfel de produs, veti observa si dumneavoasta ca acest produs este conform statusului de nou.
Mentionez ca in cazul in care nu mi se va face verificarea  cand mai curand a produsului de fata cu mine si returna contravaloarea lui, voi fi nevoit sa apelez la organele competente, anpc.
De asemenea rog sa luati masuri in ceea ce-l priveste pe dl   la bla, persoana care m-a convins sa nu mai calc in lantul dumneavoastra de magazine media galaxy/altex .

Buna ziua! Am inaintat colegilor mei sesizarea.

Edited by CoBr4, 05 August 2016 - 20:46.


#29
vlad_2490

vlad_2490

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.08.2016

 MediaGalaxy, on 04 august 2016 - 10:32, said:

Buna ziua! Am inaintat colegilor mei sesizarea.
Buna ziua,
In mod normal un produs folosit nu poate fi returnat pe motivul ca doresti unul mai mare.
In special un HDD pe care pot fi instalate programe confidentiale nelicentiate si care pot fi descoperite ulterior la un control in cazul in care produsul este vandut unei companii.
In partea neagra a HDD-urilor se pot instala anumite programe de tip spyware (pentru cunoscatori) care pot trimite informatii confidentiale altei persoane.

Va multumesc.

#30
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
buna ziua
colegii dumenavoastra tot o dau cu zgarieturi si verificare fara sa fiu de fata. dupa atitudinea angajatului nu am increderea sa las un produs la verificat de catre el fara sa fiu prezent. asta solicit : la verificarea si retur sa fiu prezent
De asemenea, acele zgarieturi care le tot precizeaza, cum am aratar si in poza anterioara, nu sunt zgarieturi, asa arata un ssd intel 540 pe spate, material de aluminiu nefinisat. a se observa si la un produs nou
domnu vlad, un hard disk se formateaza..se sterg eventuale partitii create etc si dureaza fix 5 minute de verificat un ssd ..lucrez in domeniu
..cum naiba sa pui programe spyware. in ce lume paranoica traim? asa sa nu acceptam nici la garantie medii de stocare ca va fura datele..cu atat mai mult alea sunt compromise deja Posted Image))
ps: si in mod normal /legal am dreptul sa ma retrag pe orice motiv, ca doresc altul mai mare..ca nu imi palce culoarea etc.
aa..acum mi-am amintit... nu sunt multumit nici de performante, asa e bine?

Edited by hyperyon, 04 August 2016 - 12:50.


#31
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,052
  • Înscris: 18.12.2007

 hyperyon, on 04 august 2016 - 12:40, said:


ps: si in mod normal /legal am dreptul sa ma retrag pe orice motiv, ca doresc altul mai mare..ca nu imi palce culoarea etc.


In mod legal ai dreptul sa te retragi in 14 zile fara motiv daca este contract la distanta sau daca este neconform/defect indiferent de ce tip de contract e.
NU ai dreptul legal sa te retragi daca nu iti mai place tie. Nu mai abera .

#32
citizenx

citizenx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 28.11.2001
Cat timp ai pierdut pe acest forum sa te plangi, mai bine citeai legea protectiei consumatorului si vedeai exact ce drepturi ai. Dar toti oamenii stau si se plang si vorbesc din auzite si ameninta si mint si exagereaza si calomniaza. Daca se stia legea, se stia ca un comerciant nu este obligat sa iti schimbe produsul nici dupa 5 min de la achizitie. Pentru ca in alea 5 min poate a dat clientul cu el de pamant si nu mai functioneaza. Plus ca nici un magazin nu are unitate service autorizata. Orice produs daca este defect sau daca se doreste verificarea lui se trimite la service-ul autorizat de producator. Ce sa faca magazinul? Sa deschida un calculator din magazin sa testeze produsul? La tine era mai simplu ca este un ssd. Dar la un procesor sau la niste memorii cum le poate testa magazinul?
Ai mai incercat sa returnezi un produs la magazinul asta si ai fost refuzat? Cum ai fost tratat in alte cazuri? Tot asa ti s-a vorbit?

Edited by citizenx, 04 August 2016 - 16:28.


#33
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
in primul rand nu este vb de calomnie, respectiva exprimare reprezinta exact impresia care mi-a fost lasata in acel moment la plecarea din magazin.
am solicitat unui moderator stergerea postarilor mele anterioare , datorita unei discutii pe cu totul si cu totul alta atitudine pe care am avut-o astazi cu seful de magazin.
consider ca problema este rezolvata sau in curs de rezolvare, iar ieri au avut loc niste neintelegeri pe limbaj verbal/non verbal care au aprins lucrurile dintre noi. personal deranjat de o atitudine cu care am fost intampinat, domnul nu si-a dat seama de acest lucru, am accentuat cearta ce a adus la toate neintelegerile.
consider ca amandoi am avut de invatat ceva din asta , amandoi am gresit fara sa ne dam seama/dorim acest lucru,dar astazi am putut sa discutam jumatate de ora pe cu totul si totul alta exprimare si intelegere.
ps: daca nu se poate/doreste stergerea postarilor de catre un moderator, doresc editarea si cenzurarea numelui dumnealui din postarea mea / quote-ul userului MediaGalaxy

Edited by hyperyon, 04 August 2016 - 20:23.


#34
CoBr4

CoBr4

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 07.06.2005
Am sters numele lui nenea de la Media Galaxy.

#35
DeeJay

DeeJay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,086
  • Înscris: 07.05.2004
Attached File  myria.jpg   379.89K   23 downloads

Am intrat astazi in magazinul Media Galaxy din Mega Mall Bucuresti.
Produsul din imagine, o baterie externa Myria, avea afisat la raft pretul de 32 ron, mare, cu rosu, si cu font mic "pret vechi 54 ron".

Dupa cum se vede in imagine, pe site are acelasi pret. 32 ron, redus de la 54.
Ei bine, la casa mi se spune ca am de platit 59 ron, si sa vorbesc cu cineva de la raion. Raionul mi-a raspuns ca "am uitat sa schimbam preturile".

Imi explicati si mie cum intelege Media Galaxy notiunea de pret la raft?
Si cum as fi convins eu sa mai intru vreodata intr-un magazin care se comporta asa?

PS. Am facut rezervare pe site pt acest produs, in acelasi magazin. Pe site este in stoc, fizic in magazin sunt.

Buna ziua xxxx,
Iti multumim pentru rezervarea plasata pe site-ul MediaGalaxy pentru magazinul Mediagalaxy Bucuresti Mega Mall!
Numar rezervare: 600717710
1. AISMC4BU - Acumulator extern universal MYRIA MC4-BU, 4500mAh, albastru - 1 buc - 32,94 lei
In cel mai scurt timp veti primi un mesaj de confirmare a disponibilitatii produsului, apoi va asteptam in magazin pentru ridicarea produsului rezervat in urmatoarele 24h.


Edited by DeeJay, 26 August 2016 - 15:26.


#36
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Salut! Am transmis si colegilor mai departe problema. Tinand cont ca zilnic se lucreaza cu un numar foarte mare de produse, se mai intampla ca un pret sa nu fie actualizat corespunzator.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate