Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#145
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View PostMediumPlayer, on 10 mai 2018 - 11:25, said:

Nu cred ca-l mai citeste nimeni de la ei. Utilizatorul respectiv n-a mai raspuns de vreun an, cred.
Salut! Am repreluat topic-ul. Vom incerca sa raspundem in timp util daca apar intrebari, nelamuriri sau alte probleme.

#146
Tomi97

Tomi97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.06.2018
Salut. Am o problema cu un laptop Asus Rog, l-am dus la magazinul de unde l-am luat, mai exact Media Galaxy din Suceava... Respectiva persoană mi-a spus că îl va trimite la reparat la un sediu în București, tin să precizez ca laptop-ul este încă în garanție. Astăzi am fost sunat de cei de la București și mi s-a spus că e defectă bateria si ca trebuie sa o plătesc eu. Ținând cont că eu nu am umblat la laptop să îl desfac sau eu mai stiu ce pentru că bateria este încorporată în laptop. Nu cred că un laptop de peste 4000 de lei îî tine bateria doar un an... Nu mi se pare normal ca eu să plătesc costul acestei defecțiuni atâta timp cât nu este din vina mea și laptop-ul este in garanție.

#147
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,815
  • Înscris: 07.08.2008
Bateria are de obicei 6 luni garantie. Dupa aia esti pe cont propriu...

#148
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Mda. Am si eu un rog, care a costat dublu fata de al tau la vremea lui. Am schimbat si eu o baterie, pentru ca al meu o consuma cind e oprit (papa cam 20% pe sapt inchis). N-ai ce face, doar sa ai grija. Iar daca il folosesti pe post de desktop replacement, scoate-i bateria si tine-o in sertar incarcata 60% pina cind ai nevoie de ea, sau fa-i un ciclu la fiecare 6 luni ca sa o mentii competitiva.

#149
Marian1237

Marian1237

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2018
Salut! Am dat comanda de caști si un controller(joystick) in magazinul Altex. Cand vin pot cere să mi se probeze produsele? In cazul in care observ vreo defectiune cum procedez avand in vedere ca am platit deja?

#150
BloodyEM

BloodyEM

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.07.2018
Pot sa stiu si eu de ce pe site apare ca pot sa rezerv in magazin cand citesc despre asta in topica "Rezerva in magazin" dar de fiecare data cand ma duc la orice fel de produs care logic ar trebui sa existe si in magazin, nu exista nici un buton pe nici un site (Altex sau MediaGalaxy), cand o sa rezolvati problema asta? Ca este deja a 3-a oara cand vreau sa rezerv ceva in ultimele 11 luni, si nu pot, pentru ca butonul de rezerva in magazin nu exista, macar faceti in a saa fel cu incat sa aratati daca produsul cautat se afla sau nu in magazin, ca sa nu ma plimb ca prostul degeaba pana la magazin, si sa ma intorc cu mainile in buzunar si capul in pamant de rusine ca intreb de un produs care nu il au in magazin (si care logic ar trebui sa fie in magazin)

#151
Adayna

Adayna

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.08.2018
Bataie de joc putin spus. Am cumparat o combina frigorifica Grundig (pentru ca mi se stricase frigiderul), am stat 6 zile sa-mi fie livrat, si dupa mai mult de 24 de ore de functionare inca nu se racise frigiderul, doar congelatorul. Cand l-am cumparat ni s-a spus ca orice problema avem sa sunam ca avem service (ma rog, diagnoza) in 24h. Luni mi-a fost livrat, marti pe seara am sunat la Arctic, ne-a inregistrat sesizarea o domnisoara si azi sunt 8 zile de la sesizare si nu am fost inca contactati. Intre timp am mai sunat de 2 ori la ei, ni s-a spus cu seninatate ca au si ei concedii, ca ar trebui sa vina cineva zilele astea (saptamana trecuta!!). Am facut reclamatie la Artic, la Media Galaxy si la Grundig....absolut NIMIC!! Urmeaza OPC si alte institutii de protectia consumatorului, nu se poate sa stau fara frigider de 2 saptamani cand afara sunt 34 de grade!!! Plus ca niciun numar de telefon de la Media Galaxy Shooping City Timisoara nu functioneaza, oare de ce?? SUNTETI DE TOATA JENA, va promit ca asta nu ramane asa.

#152
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,628
  • Înscris: 05.11.2005
Scrie un mail la grundig Germania explica situatia, inclusiv a serviceu-lui si sa vezi cum se mișcă.
Asa am procedat eu  pentru o combina Bosch, după ce serviceul agreeat îmi dadea cu flit, in garantie.
Când cei din Germania i-au amenințat că le ridică agrementarea, au zbârnâit și in 24 ore a fost reparat, cu scuzele de rigoare.
Baftă.
Eu am parcurs toate etapele atunci, avizare domo, avizare service, avizare Bosch Romania iar in final solutia extremă.

Edited by valyvis10, 22 August 2018 - 18:36.


#153
Ancasef12

Ancasef12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.09.2018
Am fost astazi sa iau un note 9 din media galaxy  orhideea si nu au putut sa-mi acorde reducerea de 500 lei la bay buck. Am mai stat si ca fraiera 30 min. Sa faca nu stiu ce server  si am plecat si fara telefon.Bataie de joc

#154
toslaci

toslaci

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.09.2018
Copii mei mei au avut proasta idee sa cumpere ca cadou un Smartwach  si o bratara inteligenta tip Myria de la magazinul Media galaxy din Tg. - Mures. Produsul era la pachet impreuna. Nu au intrat in banuieli ca pachetul era pregatit pentru Valentin's day si oricum suntem in septembrie, deci a stat mult si bine pe raftul din magazin si oricum s a adeverit de ce. Copii au facut cadou mie si sotiei, dar bucuria na tinut mult. Am instalat softul recomandat pe pe telefoane ceasul sa conectat din prima bucurie, bratara n am reusit sa sa conectez. Am constatat ca bratara avea acumulatorul dus, tinea numai cateva ore dupa  incarcare (in manual zicea ca tine 2-3 zile). Am incercat la magazinul vodafone de unde era cumparat telefonul sa conecteze nici ei n au reusit. Bineinteles dupa 2 zile n-am mai reusit sa conectez nici ceasul. Am dus inapoi in magazin ( unde esteste scris cu litere mari ca ai retur de 31 de zile) si acolo nu prea s- au mirat ( am avut impresia ca nu era singurul care a fost dus inapoi) si acolo desi era un domn la service care a vazut ca nu este bun bun produsul a zis ca trebuie sa trimite la Bucuresti produsul si alte bla bla...... Nu inteleg un un lucru cum dracu se poate intampla ca un produs cumparat dintr- un  magazin cu o oarecare renume, care nu este functional , nu se poate folosi la parametrii din manualul de utilizare (de care mia pierit si cheful de a avea vreau sa mi se returneze banii) nu se poate rezolva la fata locului. Cand sa cumparat produsul banii erau dati instant, nu erau trimisi pe ici colo. Daca produsul nu este bun minima cerinta este ca ori se schimba produsul ori se dau inapoi banii dar pe loc si bineinteles cu scuzele de rigoare, nu  plimbi omul ca totusi timpul este pretios. Oricum cred ca va fi ultimul meu drum in acest magazin o sa ocolesc cu grija si ma uit de unde mai cumpar ceva si incerc sa sonving si cunoscutii sa evite magazinul, se gasesc si altundeva aceleasi produse si nu te plimba cu zilele daca ai ceva probleme se rezolva pe loc.

#155
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

 toslaci, on 21 septembrie 2018 - 23:27, said:

Copii mei mei au avut proasta idee sa cumpere ca cadou un Smartwach  si o bratara inteligenta tip Myria de la magazinul Media galaxy din Tg. - Mures. Produsul era la pachet impreuna. Nu au intrat in banuieli ca pachetul era pregatit pentru Valentin's day si oricum suntem in septembrie, deci a stat mult si bine pe raftul din magazin si oricum s a adeverit de ce. Copii au facut cadou mie si sotiei, dar bucuria na tinut mult. Am instalat softul recomandat pe pe telefoane ceasul sa conectat din prima bucurie, bratara n am reusit sa sa conectez. Am constatat ca bratara avea acumulatorul dus, tinea numai cateva ore dupa  incarcare (in manual zicea ca tine 2-3 zile). Am incercat la magazinul vodafone de unde era cumparat telefonul sa conecteze nici ei n au reusit. Bineinteles dupa 2 zile n-am mai reusit sa conectez nici ceasul. Am dus inapoi in magazin ( unde esteste scris cu litere mari ca ai retur de 31 de zile) si acolo nu prea s- au mirat ( am avut impresia ca nu era singurul care a fost dus inapoi) si acolo desi era un domn la service care a vazut ca nu este bun bun produsul a zis ca trebuie sa trimite la Bucuresti produsul si alte bla bla...... Nu inteleg un un lucru cum dracu se poate intampla ca un produs cumparat dintr- un  magazin cu o oarecare renume, care nu este functional , nu se poate folosi la parametrii din manualul de utilizare (de care mia pierit si cheful de a avea vreau sa mi se returneze banii) nu se poate rezolva la fata locului. Cand sa cumparat produsul banii erau dati instant, nu erau trimisi pe ici colo. Daca produsul nu este bun minima cerinta este ca ori se schimba produsul ori se dau inapoi banii dar pe loc si bineinteles cu scuzele de rigoare, nu  plimbi omul ca totusi timpul este pretios. Oricum cred ca va fi ultimul meu drum in acest magazin o sa ocolesc cu grija si ma uit de unde mai cumpar ceva si incerc sa sonving si cunoscutii sa evite magazinul, se gasesc si altundeva aceleasi produse si nu te plimba cu zilele daca ai ceva probleme se rezolva pe loc.
Salut! Cel mai probabil a zis ca trebuie trimis la Bucuresti deoarece acolo este service-ul oficial unde pot sa faca o diagnosticare completa.

#156
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010
Eu am comandat un laptop Lenovo 320-IAP de la MediaGalaxy dar cam sfârâie ceva in el când îl aprind , așa era de când l-am deschis prima data .

#157
Mhya

Mhya

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.10.2018
Buna ziua,

Am patit urmatoarea situatie: am comandat in data de 12 Octombrie o masina de cusut de pe site-ul media galaxy si am si achitat-o cu cardul online, pe data de 15 Octombrie am primit email ca produsul este pregatit de livrare, iar in data de 22 Octombrie produsul inca nu a venit, desi nu am primit niciun fel de notificare cu ceea ce se intampla.
Incepand cu data de 22 Octombrie am sunat la ei de doua ori pe zi primind acelasi raspuns ca produsul se va livra in ziua respectiva, astazi 26 Octombrie produsul tot nu a fost livrat si nici nu exista o certitudine ca se va livra. In fiecare zi am depus si sesizari online cu privinta la comanda mea achitata, si doar astazi 26 ctombrie am primit un raspuns pe email in care mi se explica ca degeaba fac multe sesizari online ca problema este deja inregistrat si asta nu ajuta cu nimic.

Inca nu am un raspuns clar de la ei si nici o notificare ca produsul se va livra astazi, banii sunt achitati si in conditiile de fata practiv "blocati". Ma aflu in situatia in care nu stiu ce sa fac intrucat am achitat, produs nu am si certitudine ca il voi primi nici atat. Nu mi se pare corecta aeasta situatie in conditiile in care se promite livrarea produsului in 1-2 zile lucratoare, iar in cazul in care este depasit acest termen media galaxy nu face niciun fel de comunicare.

Produsul este afisat pe site ca fiind disponibil exclusiv online, astfel incat nu exista alta posibilitate de a cumpara produsul din magazin, anularea livrarii si restituirea banilor va atrage dupa sine si o intarziere in a primii bani pentru a achizitiona produsul din alt magazin.
Nu am mai patit pana acum o astfel de situatie si nu au fost probleme cu nicio comanda data la media galaxy, insa este clar ca se descurajeaza achitarea produselor online mai ales cand nu exista certitudinea ca vei primi produsul si inca nu exista o solutionare a situatiei desi au trecut deja 2 saptamani.  

S-a mai intalnit cineva cu o astfel de situatie ? Sugerez media galaxy sa-si revizuiasca politicile de livrare si sa optimizeze modalitatile de comunicare cu clientii, astfel incat clientul sa aiba dreptul de a refuza un produs daca termenele de livrare nu sunt conform celor promise si sa fie avizat ca are aceasta optiune.

#158
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010
Nu mai plătiți online fraților , plătiți la livrare , ce este așa de greu , daca nu ți-l trimite nu mai ramai cu banii blocați prin conturi.

#159
Silchas-ruin

Silchas-ruin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.02.2018
Salut,

Nu stiu daca s-a mai discutat pe acest topic.

Intrebarea este: Daca cumperi un produs second hand cu garantie valabila, in cazul defectarii noul prorietar poate bemeficia de reparatie/inlocuire/stornare? daca da, in ce circumstante?

Multumesc

#160
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Extraordinari de seriosi Media Galaxy astia. Am vrut sa cumpar o trotineta de la ei. Am ales varianta rezerva in magazin, deoarece voiam sa o vad si eventual sa o testez, inainte de a o cumpara (parca nu as cumpara on line un produs de 3000 de lei). Aleg magazinul din Bucuresti MEDIA GALAXY FEERIA. Primesc mailul de ok, in contul meu la fel. Apoi primesc un telefon. Surpriza. Nu avem pe stoc. Dar in continuare, chiar si acum te lasa sa rezervi produsul la magazinul din Bucuresti. Link produs: https://mediagalaxy....pd/TROMY7010BK/
De ce il mai lasati la rezervare fratilor, daca nu mai e pe stoc? Care e faza, ca nu pricep? Sa induceti lumea in eroare? Bine ca nu m-am pornit la drum ... mai consumam si benzina aiurea!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate