Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#37
davos

davos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 30.03.2007
Scuza penibila. In aceiasi situatie la Penny XXL, dupa efectuarea platii si reclamare cu dovada foto a pretului de raft, plus verificare de catre ei direct, am platit pretul afisat la raft. Si  in cauza nu erau doi, trei lei ci 10x5,4 lei. Romanisme ieftine cu scuze ieftine la voi.

#38
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012

View PostMediaGalaxy, on 26 august 2016 - 15:43, said:

Salut! Am transmis si colegilor mai departe problema. Tinand cont ca zilnic se lucreaza cu un numar foarte mare de produse, se mai intampla ca un pret sa nu fie actualizat corespunzator.
Pai, daca si pe site, si in magazin, pretul afisat este de 32 lei (redus de la 54 lei), de unde si pana unde pretul de 59 lei?
Daca numarul de produse cu care se lucreaza este foarte mare, nu mai bine renuntati la o parte din produse, ca sa fiti capabili sa le gestionati pe cele ramase?

Edited by Venboteam, 27 August 2016 - 07:36.


#39
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,946
  • Înscris: 12.07.2008
La Media Galaxy din Iulius Mall din Timișoara e o brambureală teribilă din punct de vedere al serviciului clienților. Poți să stai ore-n șir pe un raion, fără să te-ntrebe cineva "Vă pot ajuta ?" În schimb e un dute-vino, de parcă sunt la faza de amenajare, ori îs în spate, în depozit, ori îs 4-5 grămadă la despachetat televizoare și conversează-n gura mare, amuzându-se de parcă-s la terasă, nu la servici.

Genul de magazine corporatiste , unde tre' să fii informat de-acasă dacă vrei să cumperi ceva... Servicii de nota 4 !

#40
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
Am și eu o epopee cu Mediagalaxy care-l face pe Ghilgameș să pălească. Finalul e încă necunoscut.
Pe scurt, am comandat de pe site-ul Mediagalaxy un calculator si un SSD. Aveți mai jos toată distracția:

- 17 august - comandă pe site, adresa de livrare din București la observații, nu mergea să adaug o nouă adresă pe site, droplist-urile ORAS si JUDET erau goale.
- 17 august - lăsat mesaj pe site pentru schimbarea adresei de livrare și montarea SSD-ului pentru a păstra garanția
- 17 august - sunat la relații cu clienții pentru schimbarea adresei livrare și montarea SSD-ului
- 19 august - plătit factura (calculator, ssd și un antivirus gratuit)
- 22 august - sosit cele 3 componente la Mures (adresa de facturare) - refuzat curier
- sunat iar de cateva ori pentru schimbarea adresei livrare și montarea SSD-ului
- 24 august - ssd + antivirus ajung iar la Mureș, lăsat la receptie, calculatorul lipsește
- nenumarate telefoane la relații cu clienții, de fiecare dată alt operator care promitea ca sună inapoi și nu mai suna
- 5 septembrie - facut iar galagie la telefon și urmeaza retur făcut de Altex pentru ssd si antivirus
- nenumărate telefoane ca să aflu starea comenzii, dar nimic concludent, tot promisiuni că se interesează și voi fi sunat înapoi
- 23 septembrie - primesc telefon triumfător că "acum se monteaza SSD-ul, luni aveți calculatorul". Îi repet din nou să aibă grijă la adresa de destinație, București, nu Mureș
- 26 septembrie - evident, calculatorul ajunge din nou la Mureș
- iar telefoane la Altex să notifice curierul să redirecteze coletul la Bucuresti
- 27 septembrie - telefon de la Nemo că are nevoie de noua adresă de livrare
- 29 septembrie - la ora 15:15, calculatorul ajunge la Bucuresti prin Nemo

Au trecut 40 de zile de la plata calculatorului. Cam ca la parastas. Evident, tot ca la parastas, calculatorul e mort, pornește, dar nu face nimic, nu piuie, e mut pe toate ieșirile.
În plus, factura pentru SSD lipsește, antivirusul lipsește, unitatea are sigiliul rupt, deși pentru asta le-am cerut să-l monteze ei, ca să-l resigileze și să fie garanția in regulă.

- 30 septembrie - sunat la Altex pentru retur și rambursarea banilor. Evident, operatorul nu mai găsește produsele, că s-a făcut retur și comandă nouă de către alți operatori Altex șamd.
- îmi țin răsuflarea așteptând Altex să mă sune înapoi

Va continua Posted Image

#41
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016
Salut! Ma ajuti te rog cu un numar de comanda.

#42
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
Salut. Am sunat de vreo 3 ori vineri la Mediagalaxy, am vorbit cu 3 operatori, toți m-au asigurat că vor verifica situația și mă vor suna înapoi. Evident, n-a mai sunat nimeni.
Asta e comanda originală:

Quote

Comanda ta cu numarul 505693063 din data 26 august 2016 a fost confirmata.
Produsele comandate:
CSASC2KW120H6X1 Solid-State Disk INTEL 540 120GB, SATA3, SSDSC2KW120H6X1 1 buc.
CLCMYRSTYLEV20 Sistem IT MYRIA Style V20, AMD A8-6600K pana la 4.2GHz, 8GB, 1TB, AMD Radeon HD 8570D, Ubuntu 1 buc.
CSABKCMAV1YRENG INTEL McAfee Antivirus Plus 2015 BKCMAV1YRENG, 1 an, 1 utilizator, scratch card 1 buc.

.

Edited by proxtu, 03 October 2016 - 09:25.


#43
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
Epopeea continua.
Mediagalaxy a spus că nu pot face retur la calculator fiindcă au trecut 30 de zile de la data comenzii. Hilară treabă, când lor le-a luat 40 de zile să mi-l livreze.
Dupa scandal la telefon și pe formularul de contact de pe site, au făcut o cerere de retur, că pe site nu se poate face, nu-mi găsește comanda.
Evident, pentru a n-a oară, curierul s-a dus la adresa din Tg Mureș, nu la adresa la care a fost livrat, în final, calculatorul.
Iar telefoane, iar mesaj pe site ca să schimbe adresa de ridicare a returului. Și de câteva zile pauză, nu vine niciun curier.
Am observat că trebuie sa suni de 5 ori pe zi, să vorbești cu 5 operatori diferiți, și abia atunci sunt șanse ca unul să facă ce trebuie și să revină cu un telefon.
Din păcate, operatorii nu pot face mare lucru, ei doar trimit o cerere departamentului X, apoi așteaptă răspuns de la acel departament. Răspuns care nu mai vine.

Edited by proxtu, 05 October 2016 - 14:48.


#44
aysmen

aysmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 02.08.2007
bună seara, aveți idee ce înseamnă pictograma "cadou" afișată pe pagina de prezentare a acestui televizor?Este încercuita în imaginea de mai jos.Mulțumesc.
Abia acum am văzut la alte televizoare LG care au pictograma cadou ca se da cadou telecomanda din imagine.
Acum nu mai apare în link ce cadou se da pentru ca televizorul apare ca Stoc epuizat dar eu l am prins în magazin dar presupun ca tot telecomanda se dădea cadou la acest model de LG.
Eu am achiziționat ieri televizorul și nu am primit cadou nici o telecomanda.
Telecomanda se da doar dacă se cumpără online sau trebuia sa primesc și ieri dacă am cumpărat din magazin?

Attached Files


Edited by aysmen, 20 November 2016 - 04:29.


#45
Meld

Meld

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.11.2016
In data de 9.11.2016 am cumparat un iphone 5s ,dupa cateva zile butonul home a inceput sa scoata un zgomot nefiresc cand il foloseam. Pe data de 15.11.2016 ma duc la media galaxy titan sa rezolv aceasta problema. Cei de acolo imi spun ca imi trimit telefonul in service dar dureaza doua zile pana vine curierul sa il ridice din magazin si sa il trimita in service si cel mai bine ca sa nu astept este sa ma duc eu sa il las in service. Le spun ca il duc eu personal cel mai bine ca sa nu astept. Pe data de 21.11.2016 ajung in sfarsit la un service autorizat care era trecut in garantie. Acolo o domnisoara ma intreaba de ce nu l-au trimis cei de la magazin si a trebuit sa vin eu ii explic de ce am venit personal cu telefonul. Ea imi spune ca cei de la media galaxy trebuie sa imi trimita telefonul service si ma intreaba de ce nu l-au schimabat cu unul nou ca nu au trecut cele 15 zile de cumpararea produsului si ca ar trebui sa il schimbe nu sa ma puna pe drumuri. Ma reintorc la media galaxy in aceeasi cu telefonul si ii intreb de ce nu imi schimba telefonul. Cei de acolo imi spun ca il trimit in service le las telefonul in service. Acum astept sa fiu sunata sa imi recuperz telefonul. Dar va intreb de ce nu mi-au schimbat telefounul, de ce m-au pus pe drumuri?

#46
alexcluj123

alexcluj123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.12.2016
Am achizitionat un tv hd smart cu probleme din prima saptamana. Am completat cererea de retur si de o saptamana stau si privesc cutia care asteapta firma de curierat pt ridicare :) sunt constient ca nu voi avea televizor si nici banii returnati pe perioada sarbatorilor asa ca pe mine m ati pierdut de client si nu recomand nimanui achizitionarea unui tv de pe site ul media galaxy! Am oferit varianta schimbarii produsului intr un magazin media galaxy si mi s a raspuns ca sunt gestiuni diferite (specific romanesc). Care sunt totusi avantajele achizitionarii online daca pretul este acelasi si in cazul unor probleme solutionarea dureaza pana la o luna??!!

#47
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Avantajul e ca nu il mia cari cu carca din magazin.

#48
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Sunt neserioși. Tipic magazinelor online din România. Nu mi-au răspuns mailurilor, însă mi-au răspuns cererii de anulare a comenzii :)

#49
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017
Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.
Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.

Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul dvs. si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.

Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .

Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.


Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .


Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .

#50
Reniz

Reniz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 460
  • Înscris: 27.12.2016
Nu mai plangeti pe aici, faceti reclamatie la ANPC.

#51
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017

View PostReniz, on 12 ianuarie 2017 - 01:17, said:

Nu mai plangeti pe aici, faceti reclamatie la ANPC.
Ai mare dreptate, dar din nefericire unele situatii sunt asa imbarligate sau clientii atat de in neconustiinta de cauza incat nici ANPC nu are ce sa mai faca. Am incercat deja.
Ce putem face este sa anuntam rude, prietenii, si orice persoana despre problemele din Media Galaxy ca sa nu fie inselati si pacaliti si ei .

#52
MediaGalaxy

MediaGalaxy

    MediaGalaxy Official

  • Grup: Helper
  • Posts: 23
  • Înscris: 16.06.2016

View PostIuliaOana11, on 12 ianuarie 2017 - 01:13, said:

Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.
Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu

View PostIuliaOana11, on 12 ianuarie 2017 - 01:13, said:

Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.
Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.

Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul dvs. si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.

Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .

Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.


Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .


Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .

Salut, Iulia Ioana
si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.

Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul dvs. si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.

Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .

Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.


Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .


Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .

Salut, Iulia! Am observat ca ti-ai creat un cont nou pe 4 rețele pentru a comunica acelasi mesaj. Ne poti oferi mai multe detalii despre comanda de acum 4 ani, nume, prenume, data exactă a achiziției, factura sau bon fiscal pentru a verifica și noi problema cu service-ul? Altfel consideram că este un mesaj denigrator și nu vedem rostul acestui comentariu cu o problemă de acum 4 ani. Dacă crezi că te putem ajuta, ne poți transmite detaliile complete. Referitor la a 2-a situație, considerăm că cei din magazin v-au oferit detaliile complete, adică îl aveau disponibil doar pe cel expus și nu unul sigilat, dar nu uita că există și mediul online, adică poți face comandă online cu livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 89.90 de lei, așa vei fi sigură că produsul este sigilat, iar dacă întâmpini probleme și aici (noi credem că nu) ai retur în 31 zile (mai multe detalii aici http://mediagalaxy.r...tur-in-31-zile/ ). O zi frumoasă și senină.

#53
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Salut,

Nu vreau sa fiu "avocatul diavolului", dar la MG Baia Mare chiar nu am avut nicio problema. Am avut un XBOX360 luat de la ei care a avut un defect minor cu vreo 2-3 luni inainte de a se face 2 ani si sa expire garantia. Puteam porni consola de pe controller, dar butonul fizic de pe consola nu mai functiona. L-am dus in garantie si, spre suprinderea mea, mi-au dat negatie si voucher de valoarea pe care o platisem la cumparare, adica 1.000 lei. Practic mi-au facut upgrade gratuit de la 360 la XB One.

Aceeasi chestie si cu o statie de calcat Tefal, luata tot de la ei, si aia scumpa, si aia rezolvata la garantie, deci din punctul meu de vedere in situatia expusa ori a fost o problema de comunicare ori a fost pur si simplu un angajat pus pe "target".

#54
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017

View PostMediaGalaxy, on 12 ianuarie 2017 - 10:28, said:

Salut, Iulia! Am observat ca ti-ai creat un cont nou pe 4 rețele pentru a comunica acelasi mesaj. Ne poti oferi mai multe detalii despre comanda de acum 4 ani, nume, prenume, data exactă a achiziției, factura sau bon fiscal pentru a verifica și noi problema cu service-ul? Altfel consideram că este un mesaj denigrator și nu vedem rostul acestui comentariu cu o problemă de acum 4 ani. Dacă crezi că te putem ajuta, ne poți transmite detaliile complete. Referitor la a 2-a situație, considerăm că cei din magazin v-au oferit detaliile complete, adică îl aveau disponibil doar pe cel expus și nu unul sigilat, dar nu uita că există și mediul online, adică poți face comandă online cu livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 89.90 de lei, așa vei fi sigură că produsul este sigilat, iar dacă întâmpini probleme și aici (noi credem că nu) ai retur în 31 zile (mai multe detalii aici http://mediagalaxy.r...tur-in-31-zile/ ). O zi frumoasă și senină.

Buna! Ma tem ca nu ne puteti ajuta din moment ce extragarantia a fost anulata deja pentru ca s-or fi saturat de noi deja .
Nu este un mesaj denigrator, este groaznica experienta prin care am trecut eu si familia mea, relatata exact asa cum s-a intamplat . Am dreptul sa impartasesc aceasta experienta, tocmai pentru ca oamenii sa stie la ce sa astepte si de ce anume sa se fereasca .
Ar fi nevoie sa port dupa mine Constitutia Romaniei de care ori am sa achizitionez ceva de Altex?

Ce putem sa facem ca si clienti este sa citim contractul pe indelete, sa ne cunoastem drepturile si obligatiile si sa cerem o testare a produsului pe care il achizionam.

Referitor la a doua situatie- la ce mai este magazin de electronice/electrocasnice/gadgeturi daca pe stoc mai este doar "bucata expusa" ? Consultantul nu a informat in nicio situatie ca laptopul ar fi deja folosit/butonat, ci doar ca functioneaza foarte bine, este cel mai bun, merita banii si asa mai departe .
Daca un batran necunoscutator ar vrea sa-i cumpere sotiei un parfum si vanzatoarea ii da testerul expus pe raft, pe jumatate folosit, este tot vina lui pentru ca nu s-a uitat, nu s-a asteptat etc.si felicitari vanzatoarei ca a mai facut o vanzare care sa-i asigure targetul ? Si normal, prost e cel care da, nu cel care cere, nu-i asa ?





Din ce am observat pe divese forumuri , exista multi clienti nesatisfacuti in urma experientei de la MediaGalaxy .
Asa ca sansele ar fi cam 50/50 sa iasa totul bine, sau deosebit de rau .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate