Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 19 2019 13:17, Started by
MediaGalaxy
, Jun 21 2016 14:55
·
0
#109
Posted 14 December 2017 - 21:02
#110
Posted 15 December 2017 - 10:39
care aveti un voucher in plus si nu aveti nevoie? dau o bere
|
#111
Posted 17 December 2017 - 21:30
heinz, on 14 decembrie 2017 - 21:02, said:
Asta nu a fost marketing, a fost o greseala! Chiar si-au facut o anti-reclama prin aceasta greseala. Nu au pierdut nimic, ba dimpotriva. Au profitat din plin de iluzia saracilor ca ar putea obtine lucruri de valoare gratis. Si ma gandesc cat de bine si-au updatat baza de date cu noi adrese de mail si numere de telefon. Plus expunerea pe care au avut-o in media intr-un moment in care cand zici cumparaturi online te gandesti 90% la emag. |
#112
Posted 18 December 2017 - 11:45
Eu am fost întrun Altex, (care tot același magazin e cu Media Galaxy practic) și vroiam să iau un grătar din ăla Tefal cum face reclamă la TV.
Au acolo zeci de pliante, produs expus, preț 799 mă uit și chiar vroiam să-l iau. Dar nu găsesc produsul în vreo cutie, mă duc să întreb personalul și cică nu-l au pe stoc, dar pot să-l comand on line la 959 lei. Mi-a cam lăsat un gust amar. Evident am renunțat și l-am comandat online de la Flanco la 680 de lei. (la reducere așa că nu se aplică aia că-mi dau de nu știu câte ori diferența banii înapoi) |
#113
Posted 18 December 2017 - 23:48
Chestia aia cu 2X diferenta e doar marketing. E cam imposibil sa intrunesti toate cobditiile alea tampite. Daca sunt mari smecheri sa dea 2X diferenta daca gasesti in alta parte mai ieftin, chiar daca e la reducere si chiar daca oferta tine doar o zi. Si daca e produsul pe stoc, evident! Ce-i drept au cam cele mai mici preturi din Romania, cu mici exceptii. Cel putin ata e parerea mea...
|
#114
Posted 21 December 2017 - 15:01
Buna ziua! In momentul in care treceti la servicii oferite "livrare pana la usa locuintei", "posibilitate de deschidere a coletului" si "livrare in 24 de ore", va rog sa va asigurati ca firma de curierat cu care lucrati ofera aceste servicii. Vineri 15.12.17 am comandat de la dvs de pe site o masina de spalat vase. Masina inca este la firma de curierat. Am specificat la observatii ca sunt acasa dupa ora 16. Luni 18.12.17, angajatul firmei de curierat m-a sunat sa-mi livreze marfa inainte de masa, iar miercuri 20.12.17, mi-a cerut o persoana care sa-l ajute sa urce coletul pentru ca el "nu vrea sa-si rupa spatele".....
|
#115
Posted 22 December 2017 - 15:44
3 zile a durat pana sa se rezolve cu un voucher de la Media Galaxy. Recunosc, partial si din cauza mea (motiv de browser) dar in final s-a rezolvat.
|
#116
Posted 03 January 2018 - 15:34
Ha ce faza misto. Am luat de la ei un monitor Ips Acer. Acesta venea in 2 variante: una de 750 lei lasat de la 860 cu ecran Ips si doar cu port Dvi, ce am comandat eu, si una cu ecran Ips capabil de Srgb 100% si port Dp la vreo 1150 lasat la 1010, ambele intre timp out of stock. Diferenta era facuta de o litera in denumirea produsului, 241cbyhmdr si 241cbhymdpr. Monitorul l-am comandat joi si mi-a venit vineri, varianta hby. Azi m-am trezit cu telefon de la ei, o duduie cu glas mieros ca au gresit la depozit, ca au trimis varianta mai scumpa si daca vreau sa ramana produsul la mine sa le achit diferenta de pret. Cand am auzit era sa o trimit pe domnisoara respectiva la origini. Am stabilit in final sa le trimit inapoi monitorul si ei sa-mi trimita banii pe cont.
Morala e ca nu mai fac cumparaturi de la ei cat oi trai. |
#117
Posted 03 January 2018 - 16:22
Cu ce a greșit duduia? Mi se pare ok pentru ca greșeli se mai intampla.
|
#118
Posted 03 January 2018 - 18:09
Sunt curios ce iti faceau daca nu il mai trimiteai inapoi ...
Vreau sa cumpar un TV de la ei, dupa experienta avuta cu un alt magazin online ( nu dau nume ) in care am primit un produs "resigilat" si vandut ca nou si dupa ce am citit toate paginile de aici, sincer sunt sceptic si ma astept sa primesc unul folosit ... Habar n-am ce sa fac sincer, daca sa il comand de la ei, fiind cel mai mic pret, sau din alta parte putin mai scump ... Edited by Al3xxxinho, 03 January 2018 - 18:28. |
|
#119
Posted 03 January 2018 - 21:02
Referitor la TV: niciodata nu am cumparat online, fiindca am vrut sa evit bataile de cap. Practic am luat 5 TV, de 99, 101, 123, 91, 60 cm LCD si m-am dus cu stickul cu filme si RGB test la magazine. Dintre ele, doua le-am schimbat pe loc pe motiv pixeli morti/blocati si impuritati/ defecte ale plasticului de protectie. La cine or fi ajuns, nu stiu, insa si vanzatorii au fost surprinsi de situatie.
|
#120
Posted 03 January 2018 - 22:49
Nu se mai gaseste fizic in nici un magazin din Craiova. Plus ca sunt chestii pe care le observi seara pe intuneric ( backlight bleeding de exemplu ). Prefer sa am drept de retur 14 zile fara sa comenteze nimeni nimic. E chiar greu in Romania 2018 sa gasesti un produs nou, sigilat la un pret bun ? ...
Eu ma refer strict la situatia in care lipsesc accesorii din cutie etc Edited by Al3xxxinho, 03 January 2018 - 22:50. |
#121
Posted 15 January 2018 - 16:42
Mda, de ce ma temeam nu scap vad.
Cumpar o consola pentru juniori - xbox cu joc inclus si un controler separat. Ajunge consola pe 6 ianuarie si hai sa o instalez. Pauza. Eroare 102. Plm, microsoft right? Si dai si reset si urmeaza pasii de pe net. Pauza. Moarta in popusoi... Completez formularul de retur si ajunge saptamana trecuta la ei consola. Le-am cerut banii inapoi sa iau altceva - nu ma mai risc cu xbox. Azi cica, imi accepta returul dar trebuie sa-mi factureze jocul ca a fost desigilat. Adica codul de download care e in interiorul cutiei consolei pe o foaie. Am luat foc instant.... abia astept sa-mi dea acelasi raspuns la reclamatia facuta de mine. ANPC urmeaza si ii rog sa-mi dovedeasca ca acel cod de download a fost sigilat. Vai de plm ce draci am si cu astia mai ales ca juniorii abia asteapta. |
#122
Posted 15 January 2018 - 17:52
Problema majora e ca toti comerciantii din Ro sunt mana in mana si toti vand aceleasi rahaturi refurbished si ieftine ca fiind noi. Si stii de ce ? Pt ca marea majoritate, amatori de chilipiruri, asta cauta.
Vrei calitate ? Cumpara de pe amazon uk. La noi ca e la nimeni, nici nu mai stii de unde sa cumperi in ziua de azi ... Edited by Al3xxxinho, 15 January 2018 - 17:53. |
#123
Posted 17 January 2018 - 10:20
Update. Dupa o discutie aprinsa si un mail acid am primit raspuns ca mi se vor returna integral banii platiti pe acest produs.
|
|
#124
Posted 31 January 2018 - 09:47
petman, on 15 ianuarie 2018 - 16:42, said:
Mda, de ce ma temeam nu scap vad. Cumpar o consola pentru juniori - xbox cu joc inclus si un controler separat. Ajunge consola pe 6 ianuarie si hai sa o instalez. Pauza. Eroare 102. Plm, microsoft right? Si dai si reset si urmeaza pasii de pe net. Pauza. Moarta in popusoi... Completez formularul de retur si ajunge saptamana trecuta la ei consola. Le-am cerut banii inapoi sa iau altceva - nu ma mai risc cu xbox. Azi cica, imi accepta returul dar trebuie sa-mi factureze jocul ca a fost desigilat. Adica codul de download care e in interiorul cutiei consolei pe o foaie. Am luat foc instant.... abia astept sa-mi dea acelasi raspuns la reclamatia facuta de mine. ANPC urmeaza si ii rog sa-mi dovedeasca ca acel cod de download a fost sigilat. Vai de plm ce draci am si cu astia mai ales ca juniorii abia asteapta. petman, on 17 ianuarie 2018 - 10:20, said:
Update. Dupa o discutie aprinsa si un mail acid am primit raspuns ca mi se vor returna integral banii platiti pe acest produs. |
#125
Posted 31 January 2018 - 10:04
Am primit ieri banii in cont. Dar m-au sictirit rau ca au încercat sa ma prosteasca ca poate tine...
|
#126
Posted 31 January 2018 - 10:22
petman, on 31 ianuarie 2018 - 10:04, said:
Am primit ieri banii in cont. Dar m-au sictirit rau ca au încercat sa ma prosteasca ca poate tine... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users