Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 19 2019 13:17, Started by
MediaGalaxy
, Jun 21 2016 14:55
·
0
#127
Posted 31 January 2018 - 10:32
Am primit azi comanda, unul dintre produse a venit rupt, in cont nu au ca la emag formular pt garantie, retur, etc... sunt jalnici. Ce pot sa fac ?
|
#128
Posted 31 January 2018 - 10:44
#129
Posted 31 January 2018 - 13:54
Daca aveti de gand sa cumparati de la Altex/MG rugati-va sa fie totul in regula cu produsul. Daca o sa aveti nevoie suport va fi foarte greu!
In primul rand, una dintre cele mai mari probleme la Altex/MG e ca NU POTI VERIFICA PRODUSUL INAINTE SA-L PLATESTI! Prima data am cumparat un TV de la Altex. Am cerut curierului sa-l verific inainte de a plati sa vad daca e intreg. Mi-a raspuns sec: Dupa ce il platiti! Nu mi s-a parut normal dar am acceptat produsul, am mers pe incredere. Din fericire totul a fost ok, n-am avut probleme cu el. Acum 2 saptamani am comandat cateva maruntisuri de pe altex.ro, ca tot era transport gratuit. 4 produse in valoare de ~155 de lei. Azi dau comanda, maine vin produsele. Doar 3. Le iau p-alea 3, din nou curierul nu m-a lasat sa verific starea produselor inainte sa platesc. Din fericire au fost si astea in regula. Problema a aparut la ultimul produs, am comandat un incarcator de retea si surpriza...am primit unul de masina. Ok, au gresit, am inteles. Sun curierul, zice ca el nu-l poate lua inapoi, zice sa sun la ei sau sa-l duc la un magazin fizic Altex. Il duc la magazinul din Slatina, le explica situatia, se uita pe factura, la produs, stau putin pe ganduri...ne pare rau dar nu va pitem ajuta, trebuie sa faceti retur pe site... Deja incep sa ma enervez... Fac retur pe site, niciun semn pana a 2a zi cand primesc mail ca a fost acceptata cererea de retur si ca vor trimite un curier dupa produs. Curierul a venit abia ziua urmatoare, miercuri, cand nu eram acasa. Cerere de retur plasata luni. Ii predau produsul joi, ajunge la ei pentru "verificari in service". Ce dracu sa verifice, produsul era sigilat. Luni, la o saptamana dupa ce am plasat cererea de retur, pe la ora 15 primesc mail in care ma intreaba cum sa solutionam cererea de retur. Le-am zis ca vreau produsul comandat(le-am mai zis odata asta). Nu mai dau niciun semn. Azi sun la relatii cu clientii, imi pun ~10 min de muzica dupa care imi raspunde un operator, ii explic si lui situatia, ii zic ca am nevoie de produs sau de bani azi, neaaparat deoarece voi fi plecat din oras ~2 saptamani. A ramas ca ma suna el pana in ora 15. Pana acu' nu m-a sunat si e foarte putin probabil sa ma sune. S-au cam distrat, si inca se distreaza pe banii mei, pe nervii mei, pe timpul meu. Toata harababura asta putea fi evitat daca imi dadeau voie sa verific coletul inainte sa-l platesc, asa cum e normal, asa cum se lauda pe site! Asa ma trateaza dupa ce am cumparat atata timp si atatea chestii de la ei si NUMAI DE LA EI! Nu-i nimic, la urmatoarea achizitie voi tine cont de toate cele intamplate! |
#130
Posted 31 January 2018 - 14:04
heinz, on 31 ianuarie 2018 - 13:54, said:
Daca aveti de gand sa cumparati de la Altex/MG rugati-va sa fie totul in regula cu produsul. Daca o sa aveti nevoie suport va fi foarte greu! In primul rand, una dintre cele mai mari probleme la Altex/MG e ca NU POTI VERIFICA PRODUSUL INAINTE SA-L PLATESTI! Prima data am cumparat un TV de la Altex. Am cerut curierului sa-l verific inainte de a plati sa vad daca e intreg. Mi-a raspuns sec: Dupa ce il platiti! Nu mi s-a parut normal dar am acceptat produsul, am mers pe incredere. Din fericire totul a fost ok, n-am avut probleme cu el. Acum 2 saptamani am comandat cateva maruntisuri de pe altex.ro, ca tot era transport gratuit. 4 produse in valoare de ~155 de lei. Azi dau comanda, maine vin produsele. Doar 3. Le iau p-alea 3, din nou curierul nu m-a lasat sa verific starea produselor inainte sa platesc. Din fericire au fost si astea in regula. Problema a aparut la ultimul produs, am comandat un incarcator de retea si surpriza...am primit unul de masina. Ok, au gresit, am inteles. Sun curierul, zice ca el nu-l poate lua inapoi, zice sa sun la ei sau sa-l duc la un magazin fizic Altex. Il duc la magazinul din Slatina, le explica situatia, se uita pe factura, la produs, stau putin pe ganduri...ne pare rau dar nu va pitem ajuta, trebuie sa faceti retur pe site... Deja incep sa ma enervez... Fac retur pe site, niciun semn pana a 2a zi cand primesc mail ca a fost acceptata cererea de retur si ca vor trimite un curier dupa produs. Curierul a venit abia ziua urmatoare, miercuri, cand nu eram acasa. Cerere de retur plasata luni. Ii predau produsul joi, ajunge la ei pentru "verificari in service". Ce dracu sa verifice, produsul era sigilat. Luni, la o saptamana dupa ce am plasat cererea de retur, pe la ora 15 primesc mail in care ma intreaba cum sa solutionam cererea de retur. Le-am zis ca vreau produsul comandat(le-am mai zis odata asta). Nu mai dau niciun semn. Azi sun la relatii cu clientii, imi pun ~10 min de muzica dupa care imi raspunde un operator, ii explic si lui situatia, ii zic ca am nevoie de produs sau de bani azi, neaaparat deoarece voi fi plecat din oras ~2 saptamani. A ramas ca ma suna el pana in ora 15. Pana acu' nu m-a sunat si e foarte putin probabil sa ma sune. S-au cam distrat, si inca se distreaza pe banii mei, pe nervii mei, pe timpul meu. Toata harababura asta putea fi evitat daca imi dadeau voie sa verific coletul inainte sa-l platesc, asa cum e normal, asa cum se lauda pe site! Asa ma trateaza dupa ce am cumparat atata timp si atatea chestii de la ei si NUMAI DE LA EI! Nu-i nimic, la urmatoarea achizitie voi tine cont de toate cele intamplate! |
#131
Posted 31 January 2018 - 14:16
heinz, on 31 ianuarie 2018 - 13:54, said:
Daca aveti de gand sa cumparati de la Altex/MG rugati-va sa fie totul in regula cu produsul. Daca o sa aveti nevoie suport va fi foarte greu! In primul rand, una dintre cele mai mari probleme la Altex/MG e ca NU POTI VERIFICA PRODUSUL INAINTE SA-L PLATESTI! Prima data am cumparat un TV de la Altex. Am cerut curierului sa-l verific inainte de a plati sa vad daca e intreg. Mi-a raspuns sec: Dupa ce il platiti! Nu mi s-a parut normal dar am acceptat produsul, am mers pe incredere. Din fericire totul a fost ok, n-am avut probleme cu el. Acum 2 saptamani am comandat cateva maruntisuri de pe altex.ro, ca tot era transport gratuit. 4 produse in valoare de ~155 de lei. Azi dau comanda, maine vin produsele. Doar 3. Le iau p-alea 3, din nou curierul nu m-a lasat sa verific starea produselor inainte sa platesc. Din fericire au fost si astea in regula. Problema a aparut la ultimul produs, am comandat un incarcator de retea si surpriza...am primit unul de masina. Ok, au gresit, am inteles. Sun curierul, zice ca el nu-l poate lua inapoi, zice sa sun la ei sau sa-l duc la un magazin fizic Altex. Il duc la magazinul din Slatina, le explica situatia, se uita pe factura, la produs, stau putin pe ganduri...ne pare rau dar nu va pitem ajuta, trebuie sa faceti retur pe site... Deja incep sa ma enervez... Fac retur pe site, niciun semn pana a 2a zi cand primesc mail ca a fost acceptata cererea de retur si ca vor trimite un curier dupa produs. Curierul a venit abia ziua urmatoare, miercuri, cand nu eram acasa. Cerere de retur plasata luni. Ii predau produsul joi, ajunge la ei pentru "verificari in service". Ce dracu sa verifice, produsul era sigilat. Luni, la o saptamana dupa ce am plasat cererea de retur, pe la ora 15 primesc mail in care ma intreaba cum sa solutionam cererea de retur. Le-am zis ca vreau produsul comandat(le-am mai zis odata asta). Nu mai dau niciun semn. Azi sun la relatii cu clientii, imi pun ~10 min de muzica dupa care imi raspunde un operator, ii explic si lui situatia, ii zic ca am nevoie de produs sau de bani azi, neaaparat deoarece voi fi plecat din oras ~2 saptamani. A ramas ca ma suna el pana in ora 15. Pana acu' nu m-a sunat si e foarte putin probabil sa ma sune. S-au cam distrat, si inca se distreaza pe banii mei, pe nervii mei, pe timpul meu. Toata harababura asta putea fi evitat daca imi dadeau voie sa verific coletul inainte sa-l platesc, asa cum e normal, asa cum se lauda pe site! Asa ma trateaza dupa ce am cumparat atata timp si atatea chestii de la ei si NUMAI DE LA EI! Nu-i nimic, la urmatoarea achizitie voi tine cont de toate cele intamplate! |
#132
Posted 01 February 2018 - 20:35
Toate astea daca ai ales sa platesti ramburs.
Daca ai platit deja cu cardul, cam greu sa refuzi produsul! |
#133
Posted 02 February 2018 - 08:34
De ce e greu? Uite, pe asta se bazeaza magazinele, ca lasa clientii de la ei.
|
#134
Posted 05 March 2018 - 19:21
Niste idioti care nu pot onora o comanda... am facut joia trecuta comanda si azi primesc mail ca e anulata, ca produsele cu stoc limitat nu le pot onora... bine ca le-au avut la vanzare.
Edited by TruculMagic, 05 March 2018 - 19:22. |
#135
Posted 13 March 2018 - 08:43
Comandat tv Philips de 55 inch pe site-ul MediaGalaxy. Livrat tv Philips de 65 inch. De buna credinta, sun si le spun. "Ne pare rau, vine curierul sa vi-l aduca pe cel de 55 si sa il ridice pe cel de 65".
Mi-l aduc pe cel de 55, facem schimbul, iar dupa cateva zile ma hotarasc sa il dau retur, sa platesc diferenta si sa iau unul de 65. De aici incepe distractia. Cerere de retur acceptata in 19.02.2018, receptionat pt verificari in 28.02.2018, cerere solutionata in 05.03.2018, primesc awb tot in 05.03.2018 si sunt informat ca diferenta o voi achita cash curierului. In 06.03.2018 produsul nepredat curierului, in 07.03.2018 acelasi status. Sun, "da, asa este, ne pare rau, fac o cerere de urgentare, stati linistit ca se rezolva". In 08.03.2018 acelasi status - produsul nepredat curierului. Sun din nou, "dati-mi voie sa fac verificari, exista o problema, nu se poate achita cash, trebuie sa va fac o proforma pt diferenta (factura pe firma)". Primit proforma si achitat in 08.03.2018, trimis dovada platii, iar din acest moment nu mai primesc niciun raspuns, nicio solutionare. Produsul este tot nepredat curierului, la telefon mi se zice ca se fac verificari si va reveni cineva, depus sesizare si prin formularul de pe site, niciun raspuns. Media Galaxy, am gresit cu ceva in momentul in care v-am sunat si v-am anuntat ca ati facut o eroare trimitandu-mi 65 inch in loc de 55 inch??? Moral simt ca am facut ce trebuie. Am gresit cu ceva cand am ales sa comand de la voi??? |
#136
Posted 15 March 2018 - 10:02
Salutare. A trecut cineva prin procesul de retur al Media Galaxy ?
Am cumparat online ieri un laptop de la ei, l-am primit, totul ok, dar nu ma multumeste si as vrea sa-l dau inapoi. Mentionez ca am fost in magazin sa ma uit la el si nu-l aveau pe nicaieri, deci n-am avut cum sa-mi fac o idee, si nici nu l-am gasit in alta parte sa-l vad/testez. Cam cat dureaza pana iti returneaza banii? Evident, laptop-ul a fost desigilat; fac figuri ca-ti retin din bani pt a-l readuce la starea de "nou"? E desigiliat dar e ca si nou, fara vreo urma pe el. Merci. Edited by MembruAnonim, 15 March 2018 - 10:03. |
|
#137
Posted 21 March 2018 - 17:21
De ce mai exista mediap... asta ? Este 100% identic cu ALTEX , daca pe altex un produs are stoc epuizat, la media il gasesti pe stoc, dai comanda si dupa cateva zile primesti mail ca NU IL AU PE STOC. Am patit si asta.
|
#138
Posted 22 March 2018 - 08:20
La fel cum exista si cel.ro si alte 6 magazine cu nume diferit...
|
#139
Posted 24 March 2018 - 20:55
MembruAnonim, on 15 martie 2018 - 10:02, said:
A trecut cineva prin procesul de retur al Media Galaxy ? Update: am returnat produsul si au fost ok. Am cerut unul nou (cel vechi s-a dovedit ca avea o problema, initial am crezut ca asa sunt toate si am vrut sa cer banii inapoi). Tot procesul, din momentul in care am inapoiat produsul si pana l-am primit pe cel nou a durat fix 7 zile (din care 5 a luat pana sa ajunga in depozitul lor; odata ajuns, a 2a zi s-a solutionat cererea si mi-au trimis un laptop nou, iar urmatoarea zi l-am si primit acasa) Singura obiectiune este ca nu au trimis noua factura si certificatul de garantie in pachet! Trebuie sa ma duc sa le cer intr-un magazin, dar nu e o mare problema pt mine. Nu se compara cu eMAG-ul, dar au fost totusi ok! Edited by MembruAnonim, 24 March 2018 - 20:56. |
#140
Posted 25 April 2018 - 08:47
Nu inteleg de ce managerii de la marketing considera ca au in majoritate clienti retarzi... daca pana anul trecut daca faceai rezervare la un produs pe net, il puteai lua din magazin la pretul redus, acum, mai nou, nu se mai poate face rezervare si in plus daca mergi in magazin sa iti cumperi produsul il poti cumpara la pretul fara reducere... ex. TV Samsung 32M4002 care pe site e 799 lei in magazin e 899 lei... din fericire exista emag si auchan care il dau la acelasi pret din stoc din magazin. Adica, daca ma duc sa il ridic din magazin, cei de la Altex considera ca imi fac o mare favoare ca il transport eu acasa... bravos ! Tineti-o tot asa !
|
#141
Posted 25 April 2018 - 09:14
Au practici ciudate, la altex am fost saptamana trecuta pentru un electrocasnic, in magazin era 1300lei si online era cu 300lei mai ieftin.
|
|
#142
Posted 03 May 2018 - 22:06
E topic deschis de cineva de la media galaxy? Ca văd ca userul se numește media galaxy.
Citește cineva de la media galaxy feedbackul primit aici? |
#143
Posted 10 May 2018 - 11:25
Nu cred ca-l mai citeste nimeni de la ei. Utilizatorul respectiv n-a mai raspuns de vreun an, cred.
|
#144
Posted 10 May 2018 - 11:30
TruculMagic, on 21 martie 2018 - 17:21, said:
De ce mai exista mediap... asta ? Este 100% identic cu ALTEX , daca pe altex un produs are stoc epuizat, la media il gasesti pe stoc, dai comanda si dupa cateva zile primesti mail ca NU IL AU PE STOC. Am patit si asta. Am si eu un topic cu experienta mea avuta cu ei: Nu platiti cu cardul pe Altex.ro, veti regreta enorm! Edited by gumball3000, 10 May 2018 - 11:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users