Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Mazda 626 GF - 2.0 DITD

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#37
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
197.620 km, nicio problema de raportat.

Bateria se cere schimbata. De cateva ori a invartit cam greu, nu e de mirare neaparat la -15 grade, dar a invartit mai greu si azi cand nu a fost foarte frig. Noroc ca motorul porneste foarte usor, si astfel o ia la sfert si pe frig. Bine, era de asteptat sa se ceara schimbata, conform facturii primite de la fostul proprietar, bateria e pe masina de 6 ani Posted Image , Varta. Ce baterie, mai precis marca imi recomandati? Varta, Bosch, Rombat etc.

Multumesc.

Edited by Galacticul, 23 January 2017 - 18:16.


#38
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Rombat Premier

#39
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Varta argintie.
Si Caranda m-au tinut mult.

#40
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Am ajuns la 200.000 km Posted Image Posted Image. Nicio problema de raportat, functioneaza perfect Posted Image .

Attached Files



#41
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Nu am mai postat de ceva vreme, intre timp am ajuns la 201.500 km. Am avut o problema joia trecuta, in sensul ca in timp ce ma deplasam in oras am auzit un zgomot puternic la motor, tras pe dreapta, oprit imediat, concluzia: roata dintata de la pompa de apa a iesit de pe pinionul ei si a trecut prin capacul de protectie a distributiei. Din fericire motorul a scapat fara probleme, distributia s-a oprit la semne, nu a sarit, intinzatorul si-a facut treaba pana am oprit. Am schimbat doar pompa de apa, cureaua de distributie si capacul de protectie.

Saptamana viitoare probabil va urma schimbul de ulei, filtre, si amortizoarele fata, unul curge asa ca le schimb pe amandoua.

Attached Files


Edited by Galacticul, 19 May 2017 - 20:38.


#42
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ai avut mare noroc. Ti s-a spus ceva legat de distributie cand ai cumparat masina?

#43
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Am schimbat-o eu anul trecut, 11.000km de atunci. Ghinion, asta e.

#44
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salut.
Ma interesa sa iau o Mazda 626 2.0 td 90 de cai din 2000.
Masina va fi folosita pt servici (naveta 50 km pe zi - medie).
Mai am o varianta, o Laguna 2 1.9 dci 107 cai dar inca nu am vazut-o. Maine voi vedea si Laguna.
Merg pe masinile astea pt ca bugetul e low.
Personal mi-ar fi mai usor sa merg cu Laguna ( am un Renault Megane), pornit cu cartela start/stop... Dar mazda asta parea f ok. Fara batai, motorul toarce frumos, ceva cam murdar de mazga neagra dar la 278000 km ....
Ce ar trebui sa verific / stiu la masina asta?

#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai... ca la orice masina. Directie, frane, parte electrica, motorul sa fie in mintile" lui, cutia sa schimbe usor, luftul elementelor de caroserie, verificare pe elevator... chestii de-astea.

#46
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare.
Dupa ceva analize, am luat Mazda.
Masina ok.
Singurele probleme constatate ar fi:
1. Ulei pe motor dar se vede ca vine de la capacul de culbutori cel din fata sau cel de mai jos (nu stiam ca la masina asta axurile cu came nu sunt la acelasi nivel).... doar o garnitura si se va rezolva.
2. Clima (nu a avut freon, acum e ok).

Motorul toarce frumos (cam zgomotos) dar extraordinar de economic (chiar daca vin de pe o masina cu un consum mic, asta m-a impresionat).
Aaa.... o chestie.... As vrea sa imi spuneti cei care aveti masina asta, cum vi se pare ambreiajul? Mie in prima zi de condus (vreo 90-100 km, 70% oras) am crezut ca trebuie sa merg la fizioterapie ceva.... este foarte tare ambreiajul. Pe bune, ma durea nodul piciorului stang.... Cand am revenit la masina mea am crezut ca e rupt ambreiajul :))
Voua cum vi se pare? (motor 2.0 td 90 de cai).



#47
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
De multe ori, atunci cand ambreiajul e pe duca, pedala e f tare.

#48
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
@jonyx87
Salut, scuze ca raspund atat de tarziu, nu am mai prea intrat pe forum. Felicitari pentru achizitie, motorul de 90 de cai e cel mai bun la consum dintre diesel-urile la 626. Probleme nu o sa ai cu el daca faci schimburile la timp si il exploatezi corespunzator. In rest ca la orice masina, mai o bucsa, mai un amortizor etc. Referitor la pedala de ambreiaj, si la a mea mi s-a spus de mai multi care au incercat-o ca li se pare mai tare decat la masinile lor. E un pic mai tare, dar cred ca asa e ea, de cand o am tot asa e, si nu am schimbat ambreiajul pana acum. Intretinerea o sa vezi ca e foarte rezonabila ca pret, chiar azi am facut schimbul, postez mai jos preturile. Ce sa iti mai zic, fii atent la schimburi sa le faci la timp, sa nu te zgarcesti la filtre, macar cel de combustibil sa pui de calitate avand in vedere ce motorina avem la noi (eu folosesc MANN, dar am folosit si JapanParts fara probleme), si multi km fara probleme ;). Poti sa postezi cateva poze daca vrei :).

Revenind la a mea :).

Astazi, la 201.880km am facut schimbul de ulei si filtre. Tot astazi am schimbat ambele amortizoare fata (curgea unul si aveam comportament de barca) si bucsele de la bara stabilizatoare.
Costuri:
-total filtre (MANN): 155 lei
-ulei Castrol Magnatec 10W40 Diesel, 5 litri: 135 lei
-bucse bara stabilizatoare (OEM Mazda): 56 lei
-amortizoare plus protectii (Japan Parts): 350 lei

Total: 696 lei

Am calculat din nou consumul, strict in oras: 7.38, motorina Rompetrol EfixS 55.

#49
pajeroking

pajeroking

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.10.2010
Felicitari pentru Mazduta ta.

Ma bucur ca mai sunt pasionati care apreciaza masini.

De fiecare data cand vad un 626 intorc capul dupa ea, faina rau masina.

--
Andi

#50
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
@pajeroking: Multumesc :). Adevarul e ca sunt si rare. De exemplu in Arad mai este doar una identica cu a mea, din cate stiu eu. Prin Timisoara am mai vazut cateva. E un dezavantaj cand cauti unele componente ce nu le gasesti in magazine, gen capac distributie. Ca noroc ca se potriveste de la sora mai mare, Mazda 6 Posted Image .

#51
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare.
Am cam 2000 de km de când a fost achiziționată.
Schimbat ulei filtre (Motul 5W40, filtre 3 buc Mann, 1 Japan) + bratele roți (st+dr - erau într-o stare jalnică). Masina a stat parcată într-o curte. De retinut un lucru, la nici o mașină parcată pe iarbă nu îi va face bine, mă refer la rugina care va apărea după. Am observat la toate masinile care sunt parcate astfel. Iarba le „manâncă”. Noroc că asta are ceva scurgeri ulei pe motor și acolo nu sunt probleme.
Uleiul + filtre + brațe - 730 lei (inclusiv manoperă). Cred că prețurile sun ok.
Din păcate o problemă tot are. Freonul iese din instalație..... Are un por ceva... Dar am fost precaut și când am încărcat ultima oară (acum 2-3 săptămâni) am băgat și chestie de aia verde fosforescentă să vedem pe unde sunt probleme. Am observat pe actele de Austria că fostul proprietar incărcase freon si nici după 8 luni eu am completat tot freonul.
Urmează să repar asta + kit distrbuție (scump al dreaq)...
Poze vor veni după niste cosmetizări minuscule.
Salutare, numai bine.

#52
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Nu e cu mult mai scump ca la alte masini. Vezi ca ai kit INNA care sunt foarte bune la 661 lei, Conti la 671 lei, sau Febi la 458 lei, am auzit ca sunt ok. Pompa de apa ai originala Mazda la 208 lei, Japan Parts la 144 lei, SKF 221 lei, Hepu 223 lei. Neaparat sa schimbi si pompa de apa. Cea de la Hepu vine cu tot cu garnituri, restul nu stiu. Sa verifici cureaua de accesorii, sa fie intinsa bine. Tu cred ca ai pompa RF3F, la RF4F problema cunoscuta e ca picura motorina pe la electrovalva, la RF3F nu stiu. Sa fii atent si la aspectul asta.

#53
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Joi, la 203.481km am schimbat curelele de accesorii. Sambata trecuta am auzit un usor scartait din zona motorului, si cand am verificat, una dintre curele era intoarsa, asa ca am taiat-o sa evit ruperea ei. Cost: doua curele Gates 46 lei.

#54
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare.
Am rezolvat cam tot  ce era de făcut (la o mașină SH). Distribuția am scăpat mai ieftin decât s-a preconizat (750 lei inclusiv manopera) am schimbat radiatorul de climă (era full de pori), curele accesorii...
Mai are chestia că supurează pe undeva niște ulei, dar fără să consume. Cred că de la stătut am văzut că pe la capetele furtunelor... Voi încerca în viitor să mai strâng colierele + peliculă subțire de silicon rezistent la temperatură.

Având în vedere vechimea, totul este în regulă.

Informativ, am căutat pe net dar nu am găsit exact ceea ce voiam să aud....
Între motorul de 110 CP și cel de 90 de CP care ar fi diferențele (care duc la mărirea motorului)?
Eu am găsit până acum una singură și anume turbo-compresorul.... Știți și alte diferențe?
Doar informativ așa cum am mai spus.

Numai bine.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate