Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Mazda 626 GF - 2.0 DITD

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#73
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Te complici degeaba cu motorul, de potrivit s-ar putea, teoretic e cam acelasi, teoretic... Dar iti trebuie cutia, planetarele, calculatoarele, cablajele etc. Mazda 6 e deja alta mancare fata de 626. Cel mai bine e sa iei direct o Mazda 6, gasesti la preturi foarte bune in Germania, si bine dotate. Daca vrei neaparat mai multi cai pe 626, vezi ca se gasesc powerbox-uri pentru ele, castigi cam 20 de cai daca retin bine.

#74
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 13.06.2005

View Postjonyx87, on 18 ianuarie 2018 - 11:43, said:

devizul pt regie proprie 2215 lei .....

nu-mi vine sa cred ...
inseamna ca eu am luat o mare teapa
bara spate plus armaturile de sub ea, capacul portbagaj si ambele triple si am primit 2800 lei
(peugeot 407 / 2006) am reparat-o cu aprox 1200 fara revopsire
:)

#75
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Mda... Cum am spus, vinovatul avea rca-ul pe Omniasig. Sincer nu am nici o treabă cu ei sau să le fac reclamă dar au foat foarte ok. Ba chiar eu nu m-am grăbit... am mers mai tz dupa vreo 2 săptămâni și a mers foarte repede treaba. Dacă aș fi făcut toate demersurile rapid, cred că de la momentul tamponării până cand au intrat banii în cont ar fi trecut cam 4 zile. Pe mine m-a încantat că aveam piesa, la serviciu am un mecanic f bun si ma gândesc ca în primăvară să schimb bara aia "bușită". O voi repara dacă se poate și să fie acolo....


Mă gândeam la Mazda vreodată dacă e să schimb motorul  să știu dacă pot face vreo jmecherie cu unul de pecMazda 6....
Acum are 299000 de km dar nu arată vreo slăbiciune....ceva ulei scuipă dar fără să modifice nivelul uleiului.
Toate bune!
Salutare!

#76
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare!
Ieri am observat că un furtun/racord sau cum se numește este spart, are o gaură. Problema e că nu știu ce piesă să caut.....Attached File  IMG-20180218-WA0002.jpg   190.4K   46 downloads
Ăsta e racordul. Am improvizat ceva că era cam mare gaura și nu voiam să intre ce nu trebuie pe acolo.
Poate îmi spuneți cum îi spune la racordul ăla dacă vă rog.
Numai bine.

P.S.:
Tot ieri am schimbat mașina a schimbat "prefixul".
Attached File  IMG_20180217_161912.jpg   217.93K   51 downloadsAttached File  IMG-20180218-WA0001.jpg   136.3K   46 downloads
:D

Edited by jonyx87, 18 February 2018 - 08:36.


#77
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Scuzați repetiția. Autocorectul ăsta.....

#78
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare.
Am rezolvat problema cu racordul găurit și parcă am schimbat mașina.... Posted Image
De când am luat mașina sunt sigur că era găurit. Cam „brut” rezultatul dar am rezolvat (aseară pe întuneric, la lumina becului din garaj).
Am tăiat cu totul capătul racordului cu problemă. Am cumpărat o bucată de furtun (ceva pentru utilaje industriale, rezistent la 58 PSI scrie pe el). Înainte de a cumpăra am măsurat cu șublerul gaura galerie de admisie care are 57 de mm. Furtunul l-am luat de 60 mm diametrul interior, este măricel dar colierele strâng cât este nevoie (de asta am pus 2 în partea de jos, erau și mai înguste decât cel care era deja pe mașină). Pe viitor dacă va mai fi nevoie deși nu cred, voi lua de 57-58 mm diametru.

Attached File  IMG_20180222_084922.jpg   365.65K   32 downloads

Acum trage și motorul așa cum trebuie (în limita celor 90 de căluți sau ce or fi Posted Image )

Numai bine.
Salutare!

Edited by jonyx87, 22 February 2018 - 17:30.


#79
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare. Se pare că am rezolvat și partea cu ulei "scăpat" pe motor. Tot din racordul ăla spart era problema. Cred ca turbina scapă ceva ulei (nesemnificativ momentan...) și prin gaura aia arunca pe motor și pe ceva cabluri ( chiar nu înțelegeam cum ajungea pe cabluri doar partea superioară a câtorva cabluri)....
De când am rezolvat racordul s-a "uscat" uleiul... Am curățat și nu mai apare. În alte condiții la 100 km parcurși se vedea deja ulei proaspăt stropit pe acolo. La jojă nu se vedea consumul sau să găsesc baltă sub mașină.... Doar stropea pe acolo....
Dar nu mai contează. Mă bucur că am rezolvat și nu sunt alte probleme mai grave.
Sa vedem mâine pe gerul anunțat cum ne descurcăm....
Numai bine!

#80
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Nu am mai postat de ceva vreme. Intre timp am ajuns la 215.150 km, in continuare fara nicio problema de functionare. Am facut si ITP-ul, trecut fara probleme (deci da se poate, diesel din 2001 a iesit fumul perfect, din prima). Bieletele antiruliu pe spate au inceput sa faca un pic de zgomot, nu se aud tare dar pentru linistea mea le-am pus pe comanda si saptamana viitoare vor fi schimbate. Am iesit cu bine din iarna, desi nu am mai schimbat bateria (care intre timp a implinit 7 ani de cand e pe masina, in continuare porneste la sfert Posted Image ). Am prins si noi la Arad o saptamana de iarna, zapada curatata ca in Romania, gheata pe jos etc. Am realizat ce mult conteaza cauciucurile (Pirelli de iarna normal Posted Image ), nu am avut nicio problema. Era ciudat cand vedeam in fata mea unele masini mult mai noi/scumpe (Porsche de exemplu) cum danseaza pe drum si iti dai seama cat se zgarcesc unii la cauciucuri (probabil multi aveau de vara ca deh) si isi pun viata lor si a celorlalti in pericol...

Trag in continuare de masina, pana se decid parlamentarii nostri asupra taxei/impozitelor etc.

#81
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Cineva s-a gandit sa imi lase o bucurie pe bara din fata. Sambata seara am observat-o, bara crapata, numarul indoit Posted Image . Nu stiu cum a reusit, vopsea nu a ramas pe bara mea, posibil sa fi avut cui, cine stie.



Attached File  IMG_20180310_184814.jpg   363.84K   32 downloads

#82
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
A trecut ceva vreme de cand am postat. Intre timp, in ultima vreme am facut destul de des drumuri in afara orasului, in special unul care e praf. Ca urmare, am schimbat capatul de bara pe stanga, 54 lei Ruville. Astept sa primesc bucsa inferioara brat dreapta fata, suport trapez brat dreapta fata si amortizoarele pe spate. Ce am mai schimbat in ultima vreme a fost furtunul de la radiator spre blocul motor care mi s-a spart in mers, bineinteles inlocuit complet antigelul.

In alta ordine de idei, am ajuns la 219.400km, in continuare fara probleme de functionare.

#83
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Salutare!
Am ajuns la 310000 km. Am 10000 de la ultimul schimb și săptămâna viitoare urmează schimbul de ulei (atunci vine mecanicul). Ulei (Motul 5w40) + filtre (aer, polen, ulei combustibil), pe varianta economic, am ajuns la 213 lei Posted Image .
De schimbat urmează flanșele/rulment sarcină, pe amele părți bineînțeles, apoi reglarea direcției. Și în afară de asta, urmează 2 arcuri pe spate care o vor mai sălta cu 2-3 cm.... Am fost pe la munte și nu prea i-a plăcut.... și va mai urma.....  :D
Cu flanșele-rulment sunt în dubii, încă nu știu pe ce producător să merg.... MOOG, SACHS, KYB, Prețurile sunt apropiate dar să vedem care se potrivește de fapt.... Aici nu avem Lemforder din păcate dar cum e un brand al Lemforder, aș merge pe SACHS.
Altă chestiune, poate știe cineva... După ce programez telecomanda nouă (am luat 2 buc de pe net  - imagine cu ele) Attached File  Cheie Noua.jpg   320.38K   23 downloadsuna din ele nu funcționează.... Am citit ceva cum că ar reține doar 2 chei în memorie și ultima programată o va șterge pe cea mai veche.....
Inițial a fost cheia cu telecomandă separată (originala), apoi au urmat cele 2 noi. Eu am crezut că se va întâmpla ce am scris mai sus. Problema este că nu funcționează decât o singură cheie în permanență...... După ce înregistrez telecomanda nouă, merg cu ea, să zicem că seara merg cele 2 înregistrate (cu probă făcută) și a doua zi dacă am plecat, nu merge decât cheia cu care am plecat în contact..... Din 3 posibile (inclusiv cea veche)....
Ce credeți? Cum să fac să mergă cele 2 noi? Sincer aș fi vrut ca toate 3 telecomenzile să meargă......

#84
jonyx87

jonyx87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 16.06.2008
Volan de Mazda 6 oare se potriveste? Cel care îl am este tocit și mi se pare cam mare (poza mai jos)...Am găsit ceva cu tot cu coloana de direcție.
Aș vrea ceva mai mic (obișnuit cu mașina mea) și să nu mai fie tocit.Attached File  1530201191474-489382908.jpg   167.2K   33 downloads

#85
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
@jonyx87 imi cer scuze, in ultima vreme fiind prins cu locul de munca, nu am intrat mai deloc pe aici. Volan de Mazda 6 din cate stiu nu se va potrivi, mufa de la airbag e diferita, dar s-ar putea sa gresesc. In schimb se potriveste de 323, si acolo sunt cateva volane chiar frumoase. Mie imi place mult volanul de la 626, care e un pic mai mare ca la Mazda 6 de exemplu, sau la alte masini. Am condus saptamana trecuta un Audi A3 si mi se parea volanul micut, dar te obisnuiesti rapid, nu e diferenta enorma. Referitor la ulei, eu bag doar 10W40, si nu papa gram.

In alta ordine de idei, masina a ajuns la 222.700 km, iar saptamana trecuta la 221.749 km am facut schimbul de ulei, filtre, placute fata-spate, amortizoare spate, bucsa inferioara brat dreapta fata, suport trapez brat dreapta fata. Mai am de schimbat bucsele de la bara stabilizatoare fata, au inceput sa faca zgomot. Weekendul trecut am facut 810km prin tara, inclusiv Transfagarasan, masina comportanandu-se exemplar, in afara de faptul ca la un moment dat pedala de ambreiaj a devenit moale si in unele trepte intra mai greu, dar si-a revenit destul de rapid, trebuie sa ii fac o aerisire, se pare ca iar am aer in sistem, am mai avut anul trecut problema asta si s-a rezolvat prin aerisire, dar trebuie sa verific de ce se tot intampla treaba asta.

Legat de consum, foarte foarte multumit, am facut acei 810km fara sa consum un plin de motorina, si acum tot cu aceeasi motorina ma plimb, si avand in vedere ca am urcat si pe Transfagarasan, eu zic ca e foarte bine.

Edited by Galacticul, 07 August 2018 - 09:03.


#86
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Update: intre timp am facut aerisire la ambreiaj, functioneaza perfect. Acum 1 saptamana am schimbat si etrierul fata stanga, ramanea blocat. Nu m-a costat nimic, am primit de la fostul proprietar 2 etrieri fata bonus cand am luat masina, asa ca doar l-am schimbat.

In weekend am facut o noua iesire la Sibiu, in total 623km, masina s-a comportat impecabil, am consumat exact o jumatate de rezervor de motorina.

Edited by Galacticul, 27 August 2018 - 12:56.


#87
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Inca un eveniment nefericit din pacate. Din fericire fara raniti grav, o femeie insarcinata care se afla in Passat a suferit un atac de panica si a fost transportata la spital pentru mai multe investigatii. Cum s-a intamplat: eu stateam la cedeaza, voiam sa fac dreapta acolo, domnul cu Mercedes-ul rasturnat venea dinspre Arad (din dreapta mea), si in ultimul moment a tras stanga de volan sa se incadreze spre Beliu (de unde veneam eu), neacordand prioritate domnului cu Volkswagen care l-a luat in plin si aruncat peste mine. La mine pagube: usa stanga spate, aripa stanga spate, stalpul stanga spate infundat, prag, bara, roata indoita (trebuie sa vad ce e afectat pe dedesubt, la o prima vedere bara stabilizatoare e praf, si amortizorul sigur afectat. Nu am facut poze cu pagubele dupa ce am mutat masinile fiindca era deja intuneric, a durat cam 2 ore toata procedura cu masuratori etc.

Attached Files



#88
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
E bine ca ați scăpat toți fără răni grave.
Fiarele se repara chiar dacă asta presupune alergătura și uneori ceva nervi.

#89
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007
Corect, nici nu ma stresez. Singura cheste nasoala acum e ca depind de masina destul de mult sa ajung la munca si din pacate momentan nu pot sa imi iau concediu, dar cateva zile folosesc masina cumnatului care e in concediu, pe urma ma descurc eu cumva. Avand in vedere ca putea iesi mult mai grav, nici macar asta nu merita stresul.

La anul planuiam oricum sa imi iau Mazda 6 cel mai probabil, asa ca posibil voi face achizitia mai repede.

Edited by Galacticul, 09 September 2018 - 20:25.


#90
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Cineva acolo sus te iubește. Se putea sa te trezești cu un impact mult mai puternic. Asta e. Mașinile și-au făcut treaba.
Știi, ca un mic off topic... vorbeam zilele astea cu un prieten despre mașini... Care e buna și care e proasta. Dar dacă mașinile ar putea sa vorbească și să spună care proprietar are grija de ele cum trebuie, care le exploatează corespunzător și care le conduc bine, cum ar fi? Adică să se inverseze puțin rolurile. Și apoi să vorbim de mașini proaste și mașini bune :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate