10 000 eur subventie pt automobilele electrice
#380
Publicat: 20 iunie 2017 - 14:09
deloghi, on 20 iunie 2017 - 13:32, said:
era mai de mult un articol prin 2013 cu un american care cumpara-importa Logan din romania si il modifica in state. omul declara ca nu poate intelege mentalitatea de a refuza motorul electric pus pe o masina care a avut motor clasic. ce conteaza daca este modificata masina? important este ca ai garantie la lucrari si te duce acolo unde ai nevoie. chiar nu-mi bat capul ce face piesa x sau y .... de aceia exista mecanici si garantie. daca ei zic ca masina ajunge la 180 km/h de ce sa nu-i credem? sincer suntem mai destepti decat ei? ce imi pasa mie de ambreaj sau ca nu foloseste toate vitezele? asa au gandit-o asa o vand. fiecare se face mecanic peste noapte iar unii devin chiar doctori docenti ( Titlu științific acordat doctorilor în științe care s-au distins printr-o activitate valoroasă; persoană care are acest titlu. – Din germ. Dozent.) sunt filmulete pe YouTube cu mii si milioane de masini modificate si trecute pe electric care merg perfect de ani de zile doar in treapa 1 iar noi acum vrem sa demonstram ca .... ce? Eu unul evident ca n-as descuraja initiativele private, isi au rostul lor. Pe de alta parte o masina ca orice alt bun cumparat trebuie privit din mai multe puncte de vedere. N-am habar ce garantii da service-ul indicat, nici ce buni/rai sunt, prin urmare nu ma pronunt. Insa o simpla declaratie de garantie echivaleaza cu aproape zero daca nu se stiu conditiile de aplicare si ,,garantia" garantiei (daca firma respectiva chiar si-o onoreaza). N-as vrea sa fiu in situatia sa se defecteze pe drum si sa am bucurii gen cost platforma+masina imobilizata cateva luni, nici sa constat ca daca n-am completat cu lichid de parbriz la ei s-a anulat garantia. Exagerez pentru a scoate in evidenta ce vreau sa spun, dar sunt chestiuni din pacate valabile in Romania si la alte firme, nu doar la ei si nu doar la auto. Imi aduc aminte la alte bunuri unde scria pe pliant/in reclama o garantie si pe verso factura cu totul altceva. In alte tari cu apa calda fiabilitatea unui produs este mentionata/calculata statistic si fara implicare a producatorului in reclame sau amenintari, la noi ceva mai greu. |
#381
Publicat: 20 iunie 2017 - 15:14
inuendo0, on 20 iunie 2017 - 12:21, said:
Din cate am inteles eu modificarile aduse loganului electric implica pastrarea cutiei de viteze originale (implicit ambreiajul), blocata in prima sau a doua treapta de viteza. Ca sa ajunga la viteze de autostrada intr-o treapta inferioara, rotatia motorului va fi destul de mare, la care ambreiajul ar putea ceda. Avand in vedere ca in trecut am scos vreo 350 cai dintr-o calibra turbo intens modificata, cred ca stiu ceva despre mecanica. Daca am gresit cu ceva lamureste-ma, te rog. Din acest motiv m-am mirat de ceea ce discutați voi. Bine, amuzant a fost să citesc de zice azi Fortoso comparativ cu ce spunea acum 2 luni, însă el n-ar trebui să mai mire pe nimeni... |
#382
Publicat: 20 iunie 2017 - 15:46
Mai interesant era daca aratai conversatia aia de acum două luni in care sustii ca te-am făcut nebun. Ca n-am încredere în ce susții tu si vreau să verific personal, este altă treabă fiindca dupa cum te-ai comportat pe aceste topice rezultă clar ca esti un hater al electricelor.
Un alt exemplu despre cum stii sa prezinti situatiile doar in favoarea ta este si raspunsul tau pe care mi l-ai dat pe topicul de diesele (tu fiind un mare fan al acestora) referitor la emisiile motoarelor termice. In el minimizai pericolul reprezentat de Nox la adresa sanatatii si prezentai ca fiind mult mai periculoase emisiile de particule emise de benzinarele cu injectie directa. Nu e normal sa cred atunci raspunsul mult mai corect al lui hansolo referitor la aceste emisii ? De acolo am si vazut ca de fapt doar unele particule sunt cancerigene din PM si nu toate, iar concentratia acestora inca este subiect de discutie daca reprezintă un pericol pentru sănătate, valorile PM fiind deja reglementate atât în Europa cât și în America. Si oricine doreste să vadă cât de părtinitor esti în raspunsurile tale se poate uita la articolul care spunea că autoritățile din unele orase din Germania erau ingrijorate de nivelul mare de Nox din atmosferă si nu de cel de particule. Stiu ca am fost cam offtopic, dar ai inteles de ce nu pot avea incredere in felul cum prezinți tu lucrurile, chiar dacă uneori ai putea avea dreptate ? Editat de fortzoso, 20 iunie 2017 - 15:55. |
#383
Publicat: 20 iunie 2017 - 16:18
oricum nu sunt de neglijat cei din bucuresti cu modificarile la Logan. merita urmarita activitatea lor mai ales ca ce aud de la majoritatea doritotorilor de electrice sunt cam dezamagiti de marile firme care una spun in reclama si alta este masina plus ca au ridicat preturile din cauza subventiei.
pana la urma eu nu stiu de ce ne legam de ambreaj,cutie viteza, disc,etc nu prea este semnificativ deoarece conteaza acumulatorii si motorul. pentru mine, ma repet piesa x sau y ma lasa rece. |
#384
Publicat: 20 iunie 2017 - 17:49
pana la urma nu i-am auzit pe cei din guvern sa laude initiativa celor care se straduie sa faca acest automobil Logan.
nu avem inca mentalitatea de invingatori sau de superioritate. ne ducem la firmele mari ca sa cumparam acelasi tip de masina fara sa ne gandim ca poate este mult mai slaba sau net inferioara ca si autonomie sau tip de motor fata de ce fac bucuresteni. mai intai lasa-ti timpul sa curga si vom vedea modelul lor mult mai competitiv. ei practic se bat de la egal la egal cu giganti auto. practic nu i-a ajutat nimeni de la noi din guvern sau cu reclama. cei de la Renault romania se uita pe sub spranceana la ei deoarece le folosesc propria masina. acum cand se poate iar piata cere asa ceva se puteau chiar exporta asemenea masini cu un sprijin considerabil din partea guvernului. nu avem nevoie de bani? eu zic ca a trecut vremea de umilinte si ar fi cazul sa ne amintim ca suntem mult superiori ca inteligenta fata de multe natiuni. daca dorea cu adevarat statul sa subventioneze masina electrica trebuia sa inceapa cu ei. au sediu, au service, ..etc de ce nu primesc subventia? nu este electrica masina? nu are zero noxe emisie? de ce nu o fac? la Tesla in domeniul proiectare si prelucrarea materiilor lucreaza o intreaga echipa de romani. mai era o fata pe parte de dizain care au concediat-o pentru ca a scos in evidenta problemele masinilor tesla s. adica toti se folosesc de noi la cel mai inalt nivel iar multi pe aici se leaga de treapta 1 la cutie sau discul de ambreaj..... Editat de deloghi, 20 iunie 2017 - 18:02. |
#385
Publicat: 20 iunie 2017 - 18:01
Au incercat sa se inscrie in programul Rabla si daca da, atunci unde s-au impotmolit ? Asta e intrebarea.
In rest, vorba ta orice problema tehnica se poate rezolva, mai ales daca ai finantare. Dar finantarea asta nu va veni in nici-un caz de la Renault care are interesul sa-si promoveze propriile electrice. |
#386
Publicat: 20 iunie 2017 - 18:15
fortzoso, on 20 iunie 2017 - 15:46, said:
In el minimizai pericolul reprezentat de Nox la adresa sanatatii si prezentai ca fiind mult mai periculoase emisiile de particule emise de benzinarele cu injectie directa. LOL Te rog sa ma citezi unde am spus ca că emisia de PM este mai importantă decât cea de NOx (sau invers). Mi se pare o abordare infantilă și zău ca nu-mi stă în fire, dar aștept cu nerăbdare să-mi arăți. Îmi amintesc totuși, într-o discuție legata de o mașină cu motor mergând într-un garaj, ca am spus ca mult mai importanta decât emisia de noxe este emisia de monoxid de carbon, pentru ca din cauza acestuia dai colțul în 10 minute, nu ani precum in cazul noxelor. Am mai spus ca particulele benzinarelor sunt mai mici, de aici fiind și mai periculoase. Așadar s-ar putea sa fie doar confuzia din capul tău. Totuși remarc cu placere ca în ultima săptămână te-ai apucat sa mai citești, asa cum am remarcat și în cazul lui Hansolo acum ceva timp.. |
#388
Publicat: 20 iunie 2017 - 18:56
deloghi, on 20 iunie 2017 - 17:49, said:
nu avem inca mentalitatea de invingatori sau de superioritate. De cercetare, nici nu poate fi vorba... deloghi, on 20 iunie 2017 - 17:49, said:
mai era o fata pe parte de dizain care au concediat-o pentru ca a scos in evidenta problemele masinilor Tesla s. Legat de Logan electric, e plin pe internet de modificari de masini, de la masini care merg cu ulei de cartofi prajiti de la mac la electrice. Sa nu uitam ca grupul nissanrenault are masini electrice multe modele in portofoliu... pe unele nici nu le vinde pe piata din ro (nissan leaf de ex) fortzoso, on 20 iunie 2017 - 18:01, said:
Au incercat sa se inscrie in programul Rabla si daca da, atunci unde s-au impotmolit ? Asta e intrebarea. In rest, vorba ta orice problema tehnica se poate rezolva, mai ales daca ai finantare. Dar finantarea asta nu va veni in nici-un caz de la Renault care are interesul sa-si promoveze propriile electrice. Renault poate cel mult sa le ofere un loc de munca in cadrul uzinei deloghi, on 20 iunie 2017 - 17:49, said:
cei de la renault romania se uita pe sub spranceana la ei deoarece le folosesc propria masina. ericmario, on 20 iunie 2017 - 18:44, said:
Am adaugat pe-ul ala ca sa aiba sens fraza. |
|
#389
Publicat: 20 iunie 2017 - 19:04
unbrutus, on 20 iunie 2017 - 18:56, said: daca e sa fim grammar nazzies... "mai intai lasa-ti timpul sa curga si vom vedea modelul lor mult mai competitiv." Nu e vorba de grammar nazzies, dar e o forma de exprimare tipica meltenilor. Ei nu vad nimic gresit in asta. Vezi cazul "decat" folosit aiurea. Scuze de offtopic. On. Va mai curge multa apa pe Dunare pana sa avem si noi infrastructura de incarcare pusa la punct. Si oricum bucuria va fi de scurta durata, pentru ca vor veni impozitele. Stati linistiti, statul are nevoie de bani intotdeauna. |
#390
Publicat: 20 iunie 2017 - 19:10
ericmario, on 20 iunie 2017 - 19:04, said:
True... Nu e vorba de grammar nazzies, dar e o forma de exprimare tipica meltenilor. Ei nu vad nimic gresit in asta. Vezi cazul "decat" folosit aiurea. Scuze de offtopic. On. Va mai curge multa apa pe Dunare pana sa avem si noi infrastructura de incarcare pusa la punct. Si oricum bucuria va fi de scurta durata, pentru ca vor veni impozitele. Stati linistiti, statul are nevoie de bani intotdeauna. mie mi se par inutile aceste subventii... deja preturile masinilor au crescut in asteptarea subventiilor, plus ca pur si simplu nu mai exista negociere pret la cumparare! Daca nu ar fi subventiile astea, ai putea negocia 3000-4000 lejer la masini de 35-43000 euro (43000 e BMW i3). Vrei ca stat sa incurajezi masinile electrice? E simplu, fa infrastructura... drumuri in primul rand, puncte incarcare, treci pe electric masini de gunoi, autobuze, masini de curatenie etc Asa, ca o sa fie cativa proprietari persoana fizica care au niste masini vandute la preturi mai mari decat fac... nu e mare branza. |
#392
Publicat: 20 iunie 2017 - 20:04
fortzoso, on 20 iunie 2017 - 18:01, said:
Au incercat sa se inscrie in programul Rabla si daca da, atunci unde s-au impotmolit ? Asta e intrebarea. In rest, vorba ta orice problema tehnica se poate rezolva, mai ales daca ai finantare. Dar finantarea asta nu va veni in nici-un caz de la Renault care are interesul sa-si promoveze propriile electrice. normal programul este pentru subventionarea electricelor dar modificarea adusa loganu-lui e alt ceva....asa zic ei. guvernul da bani celor mari - gigantilor in domeniu iar cand intradevar trebuie sa faca ceva si national nu gasesc decat scuze sau nepotriviri. programul trebuia indreptat strict spre incurajarea modelelor nationale, practic nu de aici vin bani, nu de la populatie? e greu sa misti ceva cand noi suntem marionete puse la guvernare. pun pariu ca cei de la Tesla vor deschide in romania un sediu foarte curand ca sa poata beneficia de acesta subventie care practic le usureaza enorm munca. bulgaria este la pamant, ungaria nu este interesata, cehia si slovacia sunt tari mici fara interes.mai ramane romania care cu cei 10.000 eu a rupt gura pietei din centrul si din estul europei. nu prea mai gasesc ei asa pleasca de bani. Editat de deloghi, 20 iunie 2017 - 20:11. |
#393
Publicat: 20 iunie 2017 - 20:24
unbrutus, on 20 iunie 2017 - 18:56, said: ce probleme a scos in evidenta? Ai o sursa pt informatia cu romanca? |
|
#394
Publicat: 20 iunie 2017 - 21:12
#395
Publicat: 21 iunie 2017 - 00:23
danzi23, on 20 iunie 2017 - 21:12, said:
Cateva citate din articol: - Model 3 e posibil sa nu ajunga la consumatori decat prin 2019-2020 dupa parerea unor analisti favorabili Tesla de obicei: The disparity between real-world factory output and Musk’s goals likely means that many of the nearly four hundred thousand people who have already put down a thousand dollars to reserve a Tesla Model 3, which Tesla says will cost about thirty-five thousand dollars, will have to wait until 2019 or later for their cars. Even one of Tesla’s most stalwart supporters in the investment community, the Morgan Stanley analyst Adam Jonas, has reached the conclusion that the Model 3s will be late, and that there will be fewer of them than advertised. In November, he wrote, “We continue to forecast a Model 3 launch at the very end of 2018 (more than 1 year later than company target) with 60k units in 2019 and 130k units in 2020.” - probleme de fiabilitate la Tesla: Consumer Reports’ 2016 Annual Auto Reliability Survey ranked Tesla twenty-fifth out of twenty-nine brands. The magazine cited a slew of issues with the seventy-five-thousand-dollar (or more) Model X S.U.V. crossover, “including frequent malfunctions of the falcon-wing doors, water leaks, and infotainment and climate-control system problems.” - vrea sa faca o fabrica care sa faca masini numai cu roboti, "cu lumina stinsa" si apoi sa ne vanda la toti masini care costa "de la" 35.000 fara tva in sus... ma intreb daca ii lasa pe toti fara joburi de unde bani sa isi cumpere masini de la 35.000 daca dispar astea termice de 10.000... robotii nu cred ca cumpara ceva - inginera Cristina Balan a observat spatiu mare pe la acoperis si suparata ca oamenii "platesc peste 100.000 dolari pt o masina cu calitate indoielnica" a comunicat direct cu Musk. Se pare ca si Cristina Balan tot de peste 100.000 stie pretul, nu jumate cum se vehiculeaza pe aici uneori - Cristina zice ca nu a cerut bani cand a plecat ci doar o intalnire cu Musk sa ii spuna ca ar putea avea probleme, si ca considera ca Tesla nu e inca capabila sa produca automobile in masa: hen Balan first left the company, she didn’t ask for severance pay or even that her sacrificed stock options be allowed to vest, but only for a private meeting with Musk, which was rejected. She told me, “I wanted to alert Elon, without lawyers or V.P.s present, that his company was in trouble. People are afraid of losing their jobs if they speak up and this will get worse as they try to mass-produce automobiles in a company that isn’t ready to do that.” Tesla denies that Balan was forced to quit over the issues she raised. - deja clientii s-au plans de intarzieri de o luna sau mai mult pt reparatii: already Tesla owners have complained about delays of a month or more for routine or pressing issues, according to an article in Automotive News. |
#396
Publicat: 21 iunie 2017 - 00:48
danzi23, on 20 iunie 2017 - 21:12, said:
E cuvantul ei VS cuvantul lor. Cica tipa a fost atat de importanta pt designul Tesla incat initialele ei CB ar fi stantate pe baterii... de ce pe baterii, articolul nu precizeaza. Oricum, interesant articolul |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi