Tesla Model S facelift
Last Updated: Oct 18 2021 18:13, Started by
jericho
, Apr 12 2016 19:47
·
0
#991
Posted 19 September 2019 - 11:14
Da, si de fapt, ca sa fiu sincer, cel mai naspa nu e sa prinzi un Golf, ca pe ala il depasesti usor, ci o masina aproape la fel de rapida, gen M-uri sau AMG-uri, unde diferenta e maxim de cateva zecimi pe fiecare viraj. Daca nu iti fac loc sa treci, ai sanse minime sa-i depasesti, mai ales cu un EV.
|
#992
Posted 19 September 2019 - 11:15
SorinGT, on 19 septembrie 2019 - 11:09, said:
Hai ca stii ce vorbesc, nu mai fii butthurt . Adica circuit plin de alte masini aflate pe circuit. Situatie in care trebuie sa depasesti gramada, sa astepti de multe ori iesirea din curbe ca ai alta/alte masini intrate in ele, cand tu de fapt puteai ataca curbele respective mult mai rapid, sa franezi mai devreme ca masina din fata a intrat deja in viraj si sa-l iei in ritmul ei, desi tu ai fi mai rapid etc. Situatie in care se pierd lejer 8-10s. Abureli. E ridicol sa crezi ca pista era plina de masini si Tesla a scos 7:20 in conditiile alea si a pierdut doar 8-10 secunde din cauza asta. Nu ma pricep, insa ce spui tu imi pare asa, foarte naiv. ori Tesla a facut testul cu pista full, iar in conditii optime scoate sub 7 secunde, ori testul ala a fost facut cu pista goala. Logica imi spune asta, nu experienta Asteptam timpii oficiali Tesla |
#993
Posted 19 September 2019 - 11:17
#994
Posted 19 September 2019 - 11:18
figo1988, on 19 septembrie 2019 - 11:09, said:
Vali, of: 1. Blume a mintit cand a spus ca aia e o masina identica cu cea pe care o scoti din linia de productie. Asta e evident imposibil pentru orice om care vede rollcage si scaun de curse in masina. Dupa cate stiu, daca vrei sa participi la Ring si sa publici timpii, trebuie sa ai masina legala pentru strada. Un rolling cage nu are nicio legatura cu omologarea de strada a unei masini, asadar nu o vad o problema pentru cursa. Insa un prototip DA, ala nu este omologat de strada. Nu ma pricep, asta cred... Am incheiat discutia, ma duc la lucru. Am impresia ca voi frecati menta in timpul serviciului... |
#995
Posted 19 September 2019 - 11:20
Cand se face testul pe circuit, oricare ar fi el, roata de rezerva este in portbagaj?
|
#996
Posted 19 September 2019 - 11:23
valitudor, on 19 septembrie 2019 - 11:15, said:
sub 7 secunde, ce inseamna "sub 7 secunde?". Macar spune clar, ca maine o sa zici ca aia poate fi si 0.5s. Ca daca e 6.9s, atunci m-oi fi inselat eu cu 1.1 pina la 3.1s. 7s ar inseamna 7:16, adica 26s mai bine decat Taycan. valitudor, on 19 septembrie 2019 - 11:18, said:
Am impresia ca voi frecati menta in timpul serviciului... Nu bre, suntem in timpul serviciului, lucram pentru Tesla Edited by SorinGT, 19 September 2019 - 11:22. |
#997
Posted 19 September 2019 - 11:24
P.S. Din mesajul postat de Hansolo:
Hansolo, on 19 septembrie 2019 - 08:43, said:
Hmmm https://www.roadandt...an-nurburgring/ Today, our inside source informs us that two Tesla prototypes took to the Nurburgring during an official closed-track, timing-allowed lap session with no traffic. According to our insider, the blue Tesla prototype ran a 7:40 lap—our source believes the car may have had a mechanical problem, or the driver may have made an error somewhere, that would explain the slow lap time. The red Tesla prototype completed one lap in 7:23—identical to the time set on Tuesday during Industry Pool testing, with traffic on the circuit. Pe circuit inchis a scos identic, asadar bateti campii cu pista full de masini si va castiga alte 10 secunde... Sincer, astept timpii oficiali, mai ales ca au spus ca vor sta cateva saptamani. Este interesant, mai putin fanatismul... |
#998
Posted 19 September 2019 - 11:27
Pilotii Tesla erau soferi incepatori, au lamaia pe spate.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qL6wd0EpKzg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Era aglomeratie mare pe circuit, eu mai lipseam cu o catea lesinata Edited by cata, 19 September 2019 - 11:31. |
#999
Posted 19 September 2019 - 11:37
valitudor, on 19 septembrie 2019 - 11:18, said:
Nu cred ca ai dreptate. Dupa cate stiu, daca vrei sa participi la Ring si sa publici timpii, trebuie sa ai masina legala pentru strada. Un rolling cage nu are nicio legatura cu omologarea de strada a unei masini, asadar nu o vad o problema pentru cursa. Insa un prototip DA, ala nu este omologat de strada. Nu ma pricep, asta cred... Am incheiat discutia, ma duc la lucru. Am impresia ca voi frecati menta in timpul serviciului... Vezi ca ti s-au incurcat referintele. Sunt 2 seturi de timpi. 1. Cei din timpul Industry Pool de la inceputul saptamanii, cand un nene a cronometrat 7:23. 2. Si a mai fost un nene care a cronometrat ieri, cand circuitul a fost inchis si i-a iesit tot cam 7:20, dar fara sa se stie alte detalii despre configuratia masinilor. Nici timpul lui Porsche nu e oficial (cele oficiale sunt publicate pe site-ul circuitului). In rest, fiecare poate sa se duca acolo si sa zica ca scos timpul X:YZ. Daca are si un video sa dovedeasca, sunt mai multe sanse sa fie crezut. Nu e vreo comisie FIA care sa omologheze recordurile astea, e doar marketing. PS: Cititi pe Rennlist, destul de interesant: https://rennlist.com...-next-week.html |
#1000
Posted 20 September 2019 - 08:39
Sesiunea tehnica de teste de pe Nürburgring din luna asta s-a incheiat, va urma alta
https://twitter.com/...2651904/photo/1 Data from our track tests indicates that Model S Plaid can achieve 7:20 at the Nürburgring. With some improvements, 7:05 may be possible when Model S returns next month. Until then, auf Wiedersehen Germany �� Here’s some of our initial Model S Plaid data to keep you buzzing until we return Amunzat un comentariu pe twitter: - You forgot your charger. Who will use that charger?! - Porsche for their benchmark model S P85? Unul din modele a trebuit tractat https://insideevs.co...ls-nurbrugring/ Desi AMS (si Road and Track) au raportat pe circuit in inchis timpii de 7:40 (modelul albastru) si 7:23 Tesla nu a inclus aceste raportari ca fiind ,,oficiale" (ce o insemna si asta, pentru ca asa cum am pus mai devreme doua link-uri nu exista un sanctioned body) din simplu motiv ca scopul potrivit lui Musk a fost altul: “But we probably won’t try for best lap time this week, as we need to review & tune Model S thoroughly for safety on Nürburgring, especially Flugplatz section.” Parerea mea e ca totul a fost cat se poate de clar, la fel si rezultatele iar haterii gen Rob Holland sau Niedermeyer pot sa-si faca harakiri. Edited by Hansolo, 20 September 2019 - 08:41. |
|
#1001
Posted 20 September 2019 - 09:06
Cea rosie avea slick-uri se vede in filmarea de sus. Nu par deloc sa fie semi-slickuri.
|
#1002
Posted 20 September 2019 - 09:08
s-a mai pus poza pe aici
https://forum.softpe...0#entry25251197 in filmarea de sus (imaginea tumbnail de exemplu) te poti uita la roata spate stanga, e lumina buna pe ea. N-are nimic a face cu un slick. Edited by SorinGT, 20 September 2019 - 09:10. |
#1003
Posted 20 September 2019 - 09:17
Sesiune atehnica pentru Tesla s pe circuit. A fost remorcata si a plecat cu coada intre picioare.
https://insideevs.co...ls-nurbrugring/ |
#1004
Posted 20 September 2019 - 09:18
Cu un timp mai bun cu 20s decat al Taycanului (publicat de nemti, nu de Tesla) si cu charger instalat acolo
|
#1005
Posted 20 September 2019 - 09:39
Torquemada-666, on 20 septembrie 2019 - 09:17, said:
Sesiune atehnica pentru Tesla s pe circuit. A fost remorcata si a plecat cu coada intre picioare. https://insideevs.co...ls-nurbrugring/ O gramada de masini pot avea probleme la test, vezi [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VSDwgxiSns8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#1006
Posted 20 September 2019 - 09:58
Asteptati timpii oficiali si date oficiale despre masina testa, nu va mai imbatati cu apa rece, pt a scoate 7.02 ai nevoie de o masina perfecta nu doar de 7-800 sau 1000cp.
|
#1007
Posted 20 September 2019 - 10:09
7.05 cat zicea Musk mi se pare foarte greu. Daca o fi un 7.15 e mai mult decat bine.
Toata chestia e clar o lupta de marketing, mult mai mult a lui Tesla catre Porsche decat invers. Ideea de marketing e ca un sedan de familie cu 7 locuri (de-aia si tot mentiona aspectul asta) de la ei e mai rapid pe circuit decat Taycan. Altfel, mai directa era comparatia cu Roadster. Ambele vizeaza imaginea sport (chiar de circuit), aceeasi zona de pret etc. |
#1008
Posted 20 September 2019 - 15:26
Cred ca ar trebui sa incepem printr-o imagine de ansamblu a timpului de 7:42 de la care am plecat. El nu e unul "de exceptie", motivul fiind in principal greutatea foarte mare a Taycan-ului. Ca sa va faceti o idee Alfa Romeo Giulia a scos 7:32, iar intre masinile din jurul a 7:42 se gasesc modele nu chiar asa de sportive ale zilelor noastre, gen Honda Type R. Care desi e un hot-hatch, e undeva la 20% din pretul unui Taycan. Iar la acelasi pret si gabarit, Panamera Turbo a scos 7:38, BMW M5 7:39, iar Mercedes AMG 4-Door 7:25 . Deci nu e nimic SF in timpul Taycan-ului, iar timpul de 7:20 ar fi ceva in parametri pentru o masina cu centrul de greutate atat de jos ca o electrica.
7:05 ar fi insa ceva SF si, indiferent ca e prototip sau nu, pe semi slicks sau nu, ar fi un timp exceptional. Ar fi langa 911 GT3 RS, o masina care in interior arata asa: [ https://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/3/72/_61p7355_0.jpg?itok=cjhoeojE - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users