Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

Tesla Model 3 a fost lansata

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1959 replies to this topic

#55
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Mica mentiune pentru colegul,vacile sunt poluatoare de metan nu de co2.

#56
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Oricum legat de Tesla si masinile electrice, acceleratia scade odata cu bateria. Aceasta este confirmata si de discutiile pe forumurile straine P85+ on a track
4.25 pretty quick but got slower with each run 0-60 after the first two.
Oricum si in autobild, a fost testata o Tesla care a accelerat de vreo 6 ori de la 0-100. Timpul era diferit. A sasea oara nici nu au mai masurat, deoarece trecuse de 6s la suta.
Acesta chestii sunt foarte ascunse pe net, pentru a nu le gasi publicul. Imi pare rau ca am uitat in ce revista auto bild, era testat aceasta in detaliu.

https://forums.tesla...ure-060-p85-yet

http://www.autoblog....ne-as-promised/

Ar trebui sa mai taie din acceleratie, pentru a avea mai multa autonomie.

Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 17:14.


#57
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@All
Va rog, nu mai hraniti trollii...

#58
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
115.000 x 1000 cat fac?...

Imi explica cineva cum se modifica fizica bateriilor iarna?...

Absolut orice baterie pe care am folosit-o eu a fost afectata de frig.

Iarna pot sa ma duc cu o Tesla de asta la o cabana?

Mai porneste dupa stat in frig o saptamana?

View Posttrident, on 01 aprilie 2016 - 15:09, said:

@N62B44 ai ceva peco?

Masinile astea tesla merita cumparate chiar daca nu dai doi bani pe poluare pentru ca sunt mai performante decat orice alta masina pe care o poti cumpara la pretul respectiv. Iar daca ai si o statie din aia de incarcare prin apropiere, mergi gratis cu masina.

Viitorul este electric, or sa apara baterii cu range de mii de km si atunci o sa incarci masina odata pe luna, o sa fie ca nokia 1100.

La nokia 1100 nu aveai ecran de 5 inch, nu foloseaia 4g-ul, wifi-ul si gps-ul...

Tu crezi ca nokia 1100 avea bateria mai buna decat iphone sau samsungul au acuma?...

Cand o sa apara bateriile alea?
Dar teleportarea? Dar excursiile pe luna?

#59
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu stiu cum e iarna. Dar cred ca sa gandit si la posibilitatea asta. Pt.oras e f.buna o masina mica electrica, lucru care m.ar interesa. Dar costurile cu intretinerea se pare ca sunt f.mari.

Gata nu mai hranesc .... trol(dex) - gnom zburdalnic, care traieste in munti sau in paduri intruchipand fortele rele ale naturii.(in mitologia scandinava)

Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 17:47.


#60
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Daca la cabana ai priza si o pui la incarcat, la orice sursa, chiar si una de 110 sau 230 V AC @ 5-16 A, nu se racesc acumulatorii, si nu ai treaba cu frigul.

Daca esti fraier si o lasi in frig deconectata, atunci trebuie sa o pui la incarcat inainte sa pleci, si acumulatorii inghetati nu trag decat un curent de 5A, si ai ceva de asteptat pana accepta 16A sau mai mult.

Pana apare la vanzare model 3 la sfarsitul lui 2017, deja probabil o sa fie disponibili acumulatori de 100 KWh - cel putin pt model S si model X.

Edited by loock, 01 April 2016 - 17:48.


#61
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostTorquemada-666, on 01 aprilie 2016 - 17:12, said:

Oricum legat de Tesla si masinile electrice, acceleratia scade odata cu bateria. Aceasta este confirmata si de discutiile pe forumurile straine P85+ on a track
4.25 pretty quick but got slower with each run 0-60 after the first two.
Oricum si in autobild, a fost testata o Tesla care a accelerat de vreo 6 ori de la 0-100. Timpul era diferit. A sasea oara nici nu au mai masurat, deoarece trecuse de 6s la suta.
Acesta chestii sunt foarte ascunse pe net, pentru a nu le gasi publicul. Imi pare rau ca am uitat in ce revista auto bild, era testat aceasta in detaliu.

https://forums.tesla...ure-060-p85-yet

http://www.autoblog....ne-as-promised/

Ar trebui sa mai taie din acceleratie, pentru a avea mai multa autonomie.


Lumea inca este naiva, din pacate .

Sa nu creada cineva ca am ceva cu Tesla, din contra, dar momentan nu cred ca merita banii.

#62
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nici eu nu am ceva. Dar cred, ca mai este drum lung pana sa fie eficiente.

#63
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Se stie, doar sh-ul nemtesc merita banii!!! Aia peste 100 000 de naivi care au dat 80 000 de euro ar fi trebuit sa intrebe mai intai pe softpedia daca merita.

#64
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Ma uitam la teste cu S P85D, 700cp si 931Nm, pleaca bomba de pe loc insa lesina la viteza mai mare ( chiar si cu bateria full), exact acolo unde ar trebui sa isi arate acei 700cp. Pe circuit este varza, sunt suv-uri diesel care scot timpi asemanatori.

Da stiu, lumea o baga pe aia cu strugurii, dar cand dai 100k euro ai cu totul alte asteptari.

Edited by ionutMembruAnonimut, 01 April 2016 - 18:38.


#65
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu a zis nimeni ca cei 100000 sunt naivi. Dar le.au luat ochii cu 0.100 in 2s, lucru total inutil pt.o masina ce se vrea eco si 100% electrica, fapt care a trecut in planul 2 costurile de intretinere colosale.
Mai bine lasau 100 in mai multe s si mai cercetau in autonomie. Dar acceleratia in 2s "justifica" pretul mare. Sa faca suta in 6s si autonomie 1000km. Asa da.
Nu am nevoie de 0.100 cu viteza gandului. Nu acesta este scopul unei electrice, scop uitat de Elan Moscat.
Ca la iphone. Platesti f.scump tel.apoi bani grei pe programe. Chit ca abia il poti folosi. Si pana copii ceva sau transferi sau pui muzica, trec mandatul lui klaus. Ma mir cum nu platesti ca sa.l inchizi si deschizi.

Nu mai fiti rai cu sh.ul nemtesc. Dupa revolutie va plangeau ochii dupa masini germane. Alerga lumea cu limba scoasa. Si acuma la fel. Nu am auzit sa se duca nimeni in ungaria, franta dau cehia dupa masina. Sau daca se duc, tot cu nemtesti vin.

Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 18:46.


#66
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,282
  • Înscris: 27.10.2007
voi va dati seama ca masinile electrice, de fapt , merg  39% pe carbuni, potrivit eia.gov, in america 39% din energia electrica e din carbuni. la noi e cam 22-24%
cand se va lua premiul nobel pentru electrochimie, sa facem baterii mai bune si inca o data , premiu nobel pentru fizica/chimie/economie,  sa putem stoca eficient energia generata de regenerabile, care produc aleator,  mai vorbim.
pana atunci, masinile electrice sunt frumoase, exclusiviste, scumpe, si datatoare de sperante. in nici un caz ecologice sau accesibile ...

#67
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
@ionut_ionut motivul pentru care are comportamentul descris de tine e ca are o singura viteza si raportul e setat pentru mers in regim normal.  Au facut compromisul asta pentru a elimina cutia de viteze, cu o cutie de viteze chiar si in 2-3 trepte era complet alta treaba.

Pana acum 5 ani masinile electrice erau niste panarame pe care doar niste excentrici le-ar fi condus iar acum am ajuns sa le comparam timpii de accelerare si de circuit, eu zic ca e o realizare, mai ales ca orice dintre aia 100 000 de clienti ar fi putut sa isi cumpere seria 5 cu motor V8 benzina.

#68
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostTorquemada-666, on 01 aprilie 2016 - 18:40, said:


Nu am nevoie de 0.100 cu viteza gandului.


Nici macar lucrul acesta nu il poate face de multe ori.

#69
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

View Postloock, on 01 aprilie 2016 - 17:45, said:

Daca la cabana ai priza si o pui la incarcat, la orice sursa, chiar si una de 110 sau 230 V AC @ 5-16 A, nu se racesc acumulatorii, si nu ai treaba cu frigul.

Daca esti fraier si o lasi in frig deconectata, atunci trebuie sa o pui la incarcat inainte sa pleci, si acumulatorii inghetati nu trag decat un curent de 5A, si ai ceva de asteptat pana accepta 16A sau mai mult.

Pana apare la vanzare model 3 la sfarsitul lui 2017, deja probabil o sa fie disponibili acumulatori de 100 KWh - cel putin pt model S si model X.

Deci daca plec in vacanta iarna o saptamana si am pretentia sa pot folosi masina cand ma intorc sunt fraier?!



"Sa faca suta in 6s si autonomie 1000km. Asa da."

Sunt deja sute de modele de masini care pot face asta...

#70
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inseamna ca cine a scris asta pe site e un nebun dezinformat. Atunci de ce sa cred ca Tesla face suta in 2? Nu tot un nebun a scris? Sau ala e deja la virginele alea?

http://www.ziare.com...ratiile-1344103

http://www.businessi...-model-s-2015-1


Probe copilasi ... probe. Nu afirmati nimic aiurea.

Deja vand aia masinile Tesla? Or fi bune tare inseamna.

Oricum britanicii, aia care consuma substante, probabil vorbesc ca si noi doar din reviste. Ei afirma din punctul d evedere al proprietarilor, pentru ca la ei sunt. La noi, avem o masina in tara, sau macar 2?

Ce pui tu de pe ebay, nu are legatura cu ce am relatat. Fii la subiect macar. E simplu, e elementar.

La cat de ieftin se vad, e clar ca intretinerea e foarte scumpa. Oricum grupul proprietarilor de Tesla au afirmat acele lucruri.

Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 21:11.


#71
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Si?

#72
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

View PostN62B44, on 01 aprilie 2016 - 13:56, said:

P.S. Am cunostinte cu Tesla . Stii cat costa mersul ala "gratis" pe luna ? 150-170 euro la maxim 3000 km facuti (ca masina mai mult sta la incarcat decat merge). Asta fara aia 10-15.000 euro platiti pe bransament si statia rapida de incarcare.
Bullshit.


View Postrelu_24, on 01 aprilie 2016 - 14:10, said:

Nimieni u a vorbit de Tesla in Romania. trebuie sa fi nebun sa iti iei aici asa ceva.
Sunt oameni care au, dar sunt de obicei cu profesii liberale, nu drone care stau în trafic cu orele sau mănâncă pâine cu cartofi ca să plătească rata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate