Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 a fost lansata
#19
Posted 01 April 2016 - 12:48
jericho, on 01 aprilie 2016 - 12:27, said:
vorbesti de parca Tesla S ar fi costat 10k , nu 100-150k... DraculescuDraculescu, on 01 aprilie 2016 - 11:42, said:
doar 35 de mii de dolari. Eu sper ca controlul RAR mobil sa nu mai fie asa rar si sa nu mai fie atata coruptie acolo, ca au iesit toate tractoarele la mana a 14-a pe strazi cu filtrele de particule date jos ,ca deh, sunt scumpe , daca un singur control rar din asta ar iesi acum pe strada si ar face pe bune control la noxe, fara sa accepte spaga si alte treburi, cam cat 99.9% ar ramane fara talon din aia opriti ? |
#20
Posted 01 April 2016 - 12:51
in prima poza are botul normal, in celelalte, chiar si in film parca are leucoplast lipit pe gura........ care e varianta corecta?.....nu ca as da comanda, dar is curios.....
|
#21
Posted 01 April 2016 - 12:57
Eu am vazut in filmulet pe FB cu o astfel de masina data jos dintr-un container si filmata in amanunt...ciudat ca astia spun ca livrarile se fac in 2017.
|
#22
Posted 01 April 2016 - 13:01
glumetu, on 01 aprilie 2016 - 12:09, said:
legende... cunosc exact cat costa reparatiile de Tesla S de la un reparator autorizat... in plus, cine-si cumpara masina de 100k EUR fara sa si-o asigure isi merita soarta... Pai de ce nu ne spui si noua cat costa exact reparatiile? Sa stiu sa incep sa pun bani deoparte. Sau nu. Si as mai vrea si numele si adresa firmei de asigurari la care se pot face asigurari pentru schimbarea planetarelor. Sau Tesla nu au planetare? _-AppleS-_, on 01 aprilie 2016 - 12:48, said:
Eu vad ca Tesla Model 3 costa de vreo 3-4 ori mai putin. La pret de Volkswagen Passat din ala care fenteaza testele de poluare din soft, mai bine iti iei ceva care sti sigur ca nu polueaza deloc. Adica sutele de kile de baterii nu polueaza deloc? Mai iesi putin din casa si mai citeste si altceva decat reclamele de la Das Auto. |
#23
Posted 01 April 2016 - 13:02
_-AppleS-_, on 01 aprilie 2016 - 12:16, said:
[...] xeleron, on 01 aprilie 2016 - 12:26, said:
[...]ai vazut cat de poluant este procesul tehnologic de productie al bateriei[...]poluarea s-a mutat acum in cealalta parte a ecuatiei. relu_24, on 01 aprilie 2016 - 12:38, said:
Orice poluare care apare intr-un spatiu delimitat poate fi combatuta mult mai usor (filtre, tratarea apei, captarea CO2 etc) [...] Până una alta, eu văd că "mașina electrică de "sub 30k $" pornește de la 35k, și mai e un an jumate până iese pe piață...Îmi amintește de o altă mașină de 5k€, care începea de la 6k și erau în stare să pună și vopseaua ca opțională. |
#24
Posted 01 April 2016 - 13:03
Mi se pare mie sau din fata aduce un pic a Porsche Panamera?
1.png 730.5K 72 downloads 2.png 591.96K 67 downloads Porsche-Panamera-Diesel-front.jpg 162.7K 56 downloads Edited by DraculescuDraculescu, 01 April 2016 - 13:11. |
#25
Posted 01 April 2016 - 13:14
#27
Posted 01 April 2016 - 13:17
born2lose, on 01 aprilie 2016 - 13:14, said:
nu se stie, masina nu a fost lansata oficial. tot ce se vede prin poze e concept. http://www.digi24.ro... oficial in SUA http://www.get-top-n...s-11994887.html si nu e concept what you see is what you get Edited by DraculescuDraculescu, 01 April 2016 - 13:25. |
#28
Posted 01 April 2016 - 13:19
masinile electrice oricum reprezinta viitorul, pana la urma nu o sa mai fie petrol.
|
|
#29
Posted 01 April 2016 - 13:29
glumetu, on 01 aprilie 2016 - 12:09, said:
legende... cunosc exact cat costa reparatiile de Tesla S de la un reparator autorizat... in plus, cine-si cumpara masina de 100k EUR fara sa si-o asigure isi merita soarta... Nu isi merita deloc soarta. Si un Porsche in intretii mult mai ieftin. Aici este mai mare teapa decat la dieselgate. O masina normala de 100keuro este mai ieftina la intretinere, decat aceasasta. Au pacalit oamenii cu preturi mai normale, dar reparatii la aceasta masina nu face decat firma si-i usuca de bani. Tesla - Service-gate newbie13, on 01 aprilie 2016 - 13:19, said:
masinile electrice oricum reprezinta viitorul, pana la urma nu o sa mai fie petrol. Petrol momentan este "inepuizabil". Puturile goale, au fost regasite pline. Se formeaza petrolul din reziduu de la magma miezului Terrei. A fost explicat stiintific la discovery. Nu putea fi atata cantitate de petrol pe planeta la asa consum, doar din niste copaci putrezi. Copacii si padurile, scufundate, putrezite, etc, alea sunt basme, ieftine tare spuse de niste cofetari comunali. Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 13:30. |
#30
Posted 01 April 2016 - 13:32
Digix, on 01 aprilie 2016 - 12:03, said:
Americanii nu plătesc și TVA din fericire pentru ei. Dar platesc sales tax, adevarat mai mica decit majoritatea tva-urilor dar care nu-i inclusa in pret, ceea ce mi se pare destul de socant mai ales pentru astia unde totul trebuie sa fie simplu, la naiba majoritatea nu pot sa calculeze pretul unui pachet de biscuiti fara calculator in baza pretului de pe raft. Stiu ca se obisnuieste si in republica bananiera romania faza cu euro la nu se stie ce curs plus tva si alte prostii dar asta e mai mult o exceptie. |
#31
Posted 01 April 2016 - 13:39
Torquemada-666, on 01 aprilie 2016 - 13:29, said:
Nu isi merita deloc soarta. Si un Porsche in intretii mult mai ieftin. Aici este mai mare teapa decat la dieselgate. O masina normala de 100keuro este mai ieftina la intretinere, decat aceasasta. Au pacalit oamenii cu preturi mai normale, dar reparatii la aceasta masina nu face decat firma si-i usuca de bani. Tesla - Service-gate eu am BMW-uri in intretinere si am avut si o masina electrica pe mana mult timp. Costurile de intretinere sunt incomparabile (electrica fiind nesemnificativa), ca si placerea de a conduce - nimic nu bate electricul ca senzatie la condus. |
#32
Posted 01 April 2016 - 13:51
Ce spun eu, si ce-mi raspunzi tu. Total eronat. Nu am zis de placerea de a conduce, ci de costurile reparatie zgarieturi doar. Si tu ai precizat ca sunt nesemnificative la electrica. Dar uite un 10.k dolari nesemnificativi. E moka.
Si e vorba doar de zgarieturi. - zgarietura minora ce nu necesita schimbarea niciunei parti - 7.000 de dolari - zgarietura mai mare - 10 mii de dolari - coliziune minora in partea frontala - 45 de mii de dolari - inlocuirea usii - 30 de mii de dolari - reparatia unei zgarieturi pe partea din spate a masinii - 11 mii de dolari Edited by Torquemada-666, 01 April 2016 - 13:53. |
#33
Posted 01 April 2016 - 13:55
http://www.autoblog....etting-cheaper/
Uite ce zice un proprietar de service auto din state: The owner told me that about 30 days ago Tesla dramatically slashed the price of almost all parts to the tune of 66% reduction in cost. The repair shop which also handles Audi aluminum repairs along with other high end autos said that before the cost of Tesla parts were in line with Mercedes, Audi, BMW, but now Tesla is much cheaper. He said some things are still the same price, for example a 21" wheel is still $1500, but overall most parts saw a price cut. One part he gave me before and after prices for were the bumper cover ("the most common part needing replacing" he said) which went from $1200 to $320. Deci nu mai este cazul cu repartii foarte scumpe. O bara la 320$ este chiar bine, cred ca atat dai aici pt. un Focus/golf. Edited by relu_24, 01 April 2016 - 13:57. |
|
#34
Posted 01 April 2016 - 13:56
_-AppleS-_, on 01 aprilie 2016 - 12:16, said:
Asta se numeste masina, nu tractoare cu motoare de 4 litri. Multumim lui Elon Musk si celor de la Tesla ca au rezistat impotriva schemelor de distrugere a masinii electrice de catre marile companii petroliere, multumim si celor care au cumparat masina si nu au fost spalati pe creier de industria petrolului ca Gaura din Ozon si Incalzirea Globala sunt doar niste povesti ca sa taxeze saracii cumparatori de tractoare. Aceasta este schimbare, inovatie, cercetare si implicare in revolutia transporturilor, in curand datorita cererii mari si a cercetarii datorate acestei dorinte naturale a omului de a trai intr-un mediu mai curat, vor veni si niste tehnologii de baterii mai afordabile care va lansa in sfarsit masina electrica si pentru mase. La sfarsit vor ramane doar acei spalati pe creier care vor spune ca nu suna ca un muscle car, saracuti sper sa va taxeze pana la os. Sigur ca bateriile de la Tesla se produc din apa de trandafiri, nu se consuma deloc resurse "fosile". Ce-mi place mie de hipsterii astia ecologisti care confunda desenele animate Captain Planet cu realitatea.Sa presupunem prin absurd ca ai primi o Tesla cadou, cate statii de incarcare ai in Romania ? (Iarna mai mult de 80 km nu vezi autonomie). Stii cat dureaza sa incarci Tesla la 3-6 kw cat e bransamentul de casa normal ? vreo 3-4 zile. Ia du-te la ENEL/RENEL si intreaba de un bransament de 25 kw (si asa dureaza 8 ore ) ca sa-ti pui statie de incarcare rapida, si vezi cat costa si daca se poate ? Acu presupune ca intr-o tara sunt 1 milion de masini electrice si probabil 60-70% le baga in priza pe la 6-7 seara. Cate centrale nucleare mai trebuie construite ca sa nu se stinga luminile ? Iti dau un indiciu , Olanda are cateva zeci de mii de masini electrice si deja au probleme cu reteaua electrica si varfurile de consum.Si cand o sa apara masina electrica pentru mase, ce o sa se intample ? O sa se incarce bateria din ce si in cat timp ? nu tot kw/h si infrastructura iti trebuie indiferent cat ar evolua bateriile. P.S. Am cunostinte cu Tesla . Stii cat costa mersul ala "gratis" pe luna ? 150-170 euro la maxim 3000 km facuti (ca masina mai mult sta la incarcat decat merge). Asta fara aia 10-15.000 euro platiti pe bransament si statia rapida de incarcare. Edited by N62B44, 01 April 2016 - 13:59. |
#35
Posted 01 April 2016 - 14:02
Nu pot decat sa zic bravo Tesla si in acelasi timp sa ma oftic ca acum vreo 5 ani cand au venit cu o oferta de job le-am zis pas... nu o duceau prea grozav atunci.
Revenind on topic: imi aduc aminte cand anul trecut eram prin Londra intr-un Hipermall si intamplarea facea ca Tesla si Audi sa aibe standuri de prezentare unii langa altii... astia cu Modelul S tot trimiteau "posibilii clienti" sa se uite la timpul de accelerare al R8 de la 0 la 60 MPH si apoi le arata cat face tesla... nu mai stiu secundele dar tesla era mai bun cu specificarea ca asta era un sedan... Tesla sunt si printer putinii cu masini de serie ce au design-uri futuriste si tehnologii ce altii nu au curaj sa le implementeze... vezi displayul la un model S... Vor mai veni modele noi! |
#36
Posted 01 April 2016 - 14:04
Si mai era o chestie la modelele actuale, o citisem pe undeva, dupa mai multe reprize repetate, la viteza mare, oboseste iar autonomia scade considerabil.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users