Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Mazda MX5 1998 - My Fun Machine!

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Superb și drumul vinului și ferma dacilor. Am fost la festivalul coastelor la ferma dacilor (acum 2-3 weekend-uri) și sper că intr-un weekend sa fac traseul "drumul vinului pe bicicletă"

#56
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Ferma dacilor a fost cam 'meh' din pacate. Preturi nesimtite, coastele alea erau de fapt varianta mai ieftina (ne-a explicat un gastronomicus din grup), cu zahar peste, iar servirea era facuta la misto. A fost o faza, au venit fetele sa stranga si au impins berea direct in bratele unui baiat din grup. S-a uitat la el vreo 10s, nu a zis nimic si a plecat :lol: Ma rog, mie mi-a placut ca eram mort de foame si sunt un om simplu dpdv al mancarii. Grasime, zahar si m-ai rezolvat

Pe unde e varianta de bicicleta? :)

PS: Senzatiile in mx5-ul asta sunt mai puternice decat in C43.

#57
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
eu când am fost a fost super. lumea foarte finuță. poate pt că era eveniment...

și nu era zahăr, eu nu consum zahăr.

sunt mai multe trasee, lungimea diferă.

https://www.bikemap....2714863/terrain

#58
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Din pacate viitoarea taxa Oxigen ameninta inclusiv comunitatea de posesori de MX5, celebrele modele cu faruri escamotabile (MX5 NA) avand motorizare Euro 2. E pacat, in alte orase mari din Europa s-a pastrat posibilitatea de acces, contra unei viniete mai mari, ceea ce i-a facut in mod natural pe cei care mergeau mult cu masini poluante sa se reorienteze spre variante mai curate, dar nu i-a afectat pe cei care pastrau astfel de modele ca masini de weekend.

[ https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/motor-media/3278340/mazda-mx-5-na.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Inca un exemplu de masura luata grabit, fara sa se inteleaga ce se doreste a se obtine si facuta doar pentru a mai bifa ceva intr-un calendar. Din pacate imagini ca cea de mai jos s-ar putea sa fie imposibil de replicat in urmatorii ani Posted Image

PS: Din pacate nici inscrierea ca vehicul istoric nu este posibila pentru majoritatea proprietarilor. Conditiile acolo sunt ca masina sa nu aiba modificari fata de cum a iesit pe poarta fabricii, iar culoarea sa fie din paletarul original.

Attached File  IMG_7293.jpg   2.63MB   37 downloads

#59
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Ca un mic update, masina a fost la primul track day de anul asta Posted Image Dupa 2 ani de pauza si cu un setup la care inca mai trebuie lucrat, am fost la 7s de timpul obtinut cu GTI-ul, principala problema fiind in continuareimposibilitatea de a face heel-toe, ceea ce s-a tradus prin distante mari de franare. Dar senzatiile fata de GTI sunt mult superioare, mai ales dupa ultimele modificari, cu scaunele scoica, harness-ul.

Ah, am schimbat si mizeriile de Toyo T1R cu Federal 595  RS-PRO. Desi sunt clar in zona de buget a semi slick-urilor, imbunatatirea fata de Toyo este colasala. Oil coolerul si radiatorul de aluminiu si-au facut treaba cu brio, temperaturile ramanand sub control in toate sesiunile, desi a fost destul de cald.

Attached Files


Edited by figo1988, 14 September 2020 - 17:04.


#60
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
volan alcantara, nebunule?!

#61
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 15 septembrie 2020 - 09:07, said:

volan alcantara, nebunule?!

Posted Image De foarte buna calitate produsele astora de la Motamec si foarte ok la pret. Initial am vrut volan de piele, e mai ok in utilizare fara manusi, dar nu aveau in stoc si alta solutie la bani decenti nu prea era Posted Image

Edited by figo1988, 15 September 2020 - 09:28.


#62
brutarul

brutarul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.09.2019
frumoasa masina. ma tenteaza si pe mine o miata ca track car. cati cai crezi poti scoate in siguranta din motorul stock de 1.6?

#63
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
240-250cp e puterea la care ajunge un kit turbo decent pus pe un motor in toate mințile lui și cu evacuare de macar 2.75"

#64
siegetax2k

siegetax2k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 22.02.2020
Foarte frumoasa masina :D Cum e comparativ cu c43-ul pe circuit ?

#65
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postsiegetax2k, on 22 octombrie 2020 - 07:01, said:

Foarte frumoasa masina Posted Image Cum e comparativ cu c43-ul pe circuit ?

Mult mai distractiva si misto. Din mai multe considerente:
1. E mult mai "cruda" - "raw". C-ul este mult prea bine antifonat si gandit ca daily pentru a-ti da senzatii pe circuit fara sa te pui serios in pericol cu anvelopele de strada.
2. C43-ul este setat sa subvireze. Asta il face relativ plictisitor si enervant pe circuit.
3. MX5-ul e foarte jucausa si docila in acelasi timp. Fiind usoara, e mult mai usor de balansat din acceleratie, toate astea la viteze relativ pamantene. Nu mai zic de cat de bine asezata e puntea fata, comparativ cu subvirarea de la C.
4.  Costurile si logistica! Cam orice anvelopa normala e pur si simplu mult prea moale pentru a face fata la ture consecutive rapide pe circuit cu o masina de greutatea C-ului. Pur si simplu se incing si se fac bucatele (la propriu).  Si atunci trebuie o investitie intr-un set de semi-slickuri pe care sa le tii in portbagaj si sa vii cu ele la circuit. Sau sa le montezi la o vulcanizare inainte sa vii. Multa bataie de cap. Iar costurile... Practic cu banii cu care la MX5 cumpar un motor nou si il schimb, la C43 schimb placutele fata-spate la reprezentanta. Sau cumpar piesele pentru o revizie completa - fara manopera. Sincer, daca nu as fi avut MX5-ul si nici nu voiam o masina dedicata, e mai rentabil sa inchiriezi un 228i sau Cayman de la Smart Driving si nu te doare capul. La bani tot pe acolo iesi, dar nu iti bati capul cu intretinerea sau reparatiile.

#66
siegetax2k

siegetax2k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 22.02.2020
E o masina fun din toate punctele de vedere, incepand cu partea mecanica pana la costul intretinerii... Legat de anvelope si intretinere am gustat pe pielea mea ce spui. Initiam m-am axat pe c43, apoi pe c63 am fost la autoklass sa compar ofertele din retea cu cele de pe junge sterne  dar am ajuns la concluzia ca nu este o masina cu care imi permit sa ies pe circuit, asa ca am abandonat ideea. M-a mancat, m-am scarpinat si mi-am luat un 335i gt cu  care am fost de cateva ori pe circuitul de supermoto din Arad si am terminat un set de gume. Pe langa asta suspensiile moi,  subviratul ala care e prezent si la c43 si franele moi m-au facut sa ii las masina sotiei si sa trec pe un Megane RS IV (pe care il voi cumpara in feb) Pana atunci, am comandat un set de PS4 pentru concursul din 7nov de pe transivlania ring.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate