Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mazda MX5 1998 - My Fun Machine!
Last Updated: Oct 29 2020 16:38, Started by
figo1988
, Mar 29 2016 12:09
·
0
#1
Posted 29 March 2016 - 12:09
Salut,
Dorinta de a lua un MX5 a aparut doar dupa ce am mers cu masina pe care tocmai si-o cumparase un prieten, un MX5 din 2002. Initial, nu credeam ca o sa fiu prea impresionat de jucaria de 110cp, mai ales ca masina de zi cu zi este un Golf 5 GTI. Ma rog, nu m-a dat pe spate ca acceleratie, dar modul in care se simtea pe sosea si cat de conectat te simteai la ce face masina (frane, directie, suspensie) mi-a placut mult. Dam timpul inainte cu vreo 2 ani si, intamplator sau nu, lucram cu firma mea la un produs dedicat fix MX5-ului, ocazie cu care am apucat sa conduc mai multe versiuni, de la NA (cel cu faruri escamontabile - https://s3.amazonaws...8d280931981.jpg) cu motor aspirat de 1.6, pana la versiunile mai noi, unele avand si turbocompresor adaugat ulterior. Toti cei care deja detineau una spuneau ca e cea mai distractiva masina de weekend posibila, iar asta, plus propriile-mi impresii au dus ca, anul trecut, in iunie, sa cumpar una si pentru mine. Un NB din 1998, cu motorul de 1.6. Am apucat sa merg cu el vreo 1200km pana cand, la trackday-ul organizat pe circuitul de la Adancata, am inceput sa aud un tacanit la motor, am intrat la boxe si masina s-a intors in Bucuresti pe platforma. Diagnosticul venit ulterior: motor decedat. Avand in vedere problema de la motor si deja celebra rugina de la lonjeroane, masina a intrat intr-un proces de restaurare cu urmatoarele planuri:
Attached Files |
#2
Posted 29 March 2016 - 12:20
So stapanesti sanatos!
Interes exista, asteptam poze si detalii. Pe forumul monomarca esti? Sunt acolo baieti care te pot ajuta cu sfaturi, daca ai nevoie, bineinteles. |
#3
Posted 29 March 2016 - 12:26
Mersi!
Sunt si pe forumul monomarca, acolo am tinut un jurnal de la inceput, aici trebuie sa recuperez O sa revin cu mai multe poze si detalii spre seara, cand ma eliberez un pic. |
#4
Posted 29 March 2016 - 12:35
hahah, gata m-am prins, esti ala care cand vine din state isi umple bagajele cu ambreiaje, injectoare &shit, in loc sa aduca prietenilor si familiei cadouri
Edited by jericho, 29 March 2016 - 12:35. |
#6
Posted 29 March 2016 - 13:00
@jericho: Cadouri gasesti si in Romania, kit-uri turbo la jumatate de pret, mai greu
@marius: Da si nu. Daca nu ii pui turbo, cei 30CP de la motorul de 1.8 ajuta mult, dar, cu turbo, e un pic mai convenabil sa ai motorul de 1.6. Sunt atat de multe pe piata SH incat, chiar daca-l crapi, poti sa-l schimbi cu vreo 200 de euro. |
#7
Posted 29 March 2016 - 13:32
#8
Posted 29 March 2016 - 14:13
#9
Posted 29 March 2016 - 15:48
#10
Posted 29 March 2016 - 15:58
Super faina masinuta !
Te felicit pentru proiect ! Am sa urmaresc cu maxim interes derularea acestuia. bladhaund, on 29 martie 2016 - 15:48, said:
Si nici timbrul de mediu, inmatriculatul in Bulgaria ..... Chiar in situatia in care masina nu ar fi inmatriculata, taxa aferenta timbrului de mediu pentru o masina mai veche de 14 ani, non euro, este de 0,37 Euro/cmc ! Vorbim sa ne aflam in treaba - in cazul de fata, inmatriculatul in Bulgaria te costa cat timbrul de mediu .... |
|
#11
Posted 29 March 2016 - 16:08
Nu stiu daca stii de ei sau nu, dar au facut un proiect asemanator cu ce ai tu in minte
MX5 Turbo Part 1: http://www.youtube.c...tch?v=vUKgKt... MX5 Turbo Part 2: http://www.youtube.c...tch?v=xt0M-B... MX5 Turbo Part 3: http://www.youtube.c...tch?v=F8ZDL5... Mazda MX5 Race Track Shakedown: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ru9p9hcRBP4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Preparing the Mazda for Battle: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sXPtUBfeoAk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum mult succes in proiect! |
#12
Posted 29 March 2016 - 16:09
#14
Posted 29 March 2016 - 23:30
Interesanta jucaria, cum se compara cu CRX-ul de la rivali?
|
#15
Posted 30 March 2016 - 13:34
@t-balt: mersi pentru link-uri, in principiu avem toate informatiile care trebuie, kit-ul turbo are si un ghid destul de stufos cu privire la instalare, deci nu ar trebui sa fie probleme.
@i860: Dar ce inaltime ai, dom'le? Ca am vazut si oameni de >1.85 in mx5-uri. @C4t: Habar n-am, sincer. Nu am condus niciodata. Oricum, as zice ca, de la rivali, e mai interesant si mai apropiat un S2000, decat un CRX. Cat priveste piesele, eu le iau din UK. Mecanicul meu mai are drum pe acolo si, fie le ia el, fie la pun intr-o cutie mare si le expediez printr-una din firmele care fac transport Anglia-Romania. Oricum, asta e o problema doar la un proiect mai mare, cum e asta, pentru reparatii uzuale se gasesc cam toate direct in Romania. Din septembrie de cand masina a intrat in refacere si pana acum am alergat dupa piese. Mai mult virtual, dar a durat ceva sa gasesc fix ce voiam pe piata SH si pe urma sa aranjez si transportul pana in Ro. In ordine am cumparat asa:
Intre timp, masina era cam in starea asta, cu puntile date jos si asteptand restul pieselor de tinichigerie... 12511245_10207173934885704_1762408792_o.jpg 340.92K 182 downloads [...] Era deja decembrie si s-a luat pauza de sarbatori. In afara de dat jos totul de pe masina, din lipsa de piese si timp nu s-a mai facut nimic. Profitand de un drum pana SUA la un partener de-al firmei mele, am adus in bagaje si 'cadourile' de care vorbea Jericho Ce vedeti acolo e un kit complet de turbo (galerie evacuare, turbina, intercooler, furtune si alte acareturi) plus un ambreiaj nou, capabil sa suporte pana la 430Nm. turbo_kit.jpg 114.19K 153 downloads si am condus asta...adica un MX5 NC, varianta modificata de Flyin Miata cu motor V8. Plus toate celelalte versiuni de MX5, toate avand turbo si puteri intre 200 si 450 CP. Precum si noul ND care, sincer, m-a impresionat enorm. Chapeau pentru omuletii de la Mazda care au facut un roadster adevarat, usor si distractiv de condus. [ http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201408/2009-flyin-miata-atomic-b-16_600x0w.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De curand s-au cumparat si livrat elementele de reparatie pentru aripile spate, urmand ca, de maine, sa intre pe mana tinichigiului. Intre timp, lista de cumparaturi a ramas la fel de lunga (desi am tot taiat din ea, ce naiba...):
Edited by figo1988, 30 March 2016 - 13:36. |
|
#16
Posted 11 April 2016 - 10:20
marr, on 29 martie 2016 - 15:58, said:
Super faina masinuta ! Te felicit pentru proiect ! Am sa urmaresc cu maxim interes derularea acestuia. Mersi, sper sa o duc pe sosea cat mai repede, e cam lunga pauza asta In alta ordine de idei, aproape am terminat cu piesele:
Pana una alta, un filmulet cu cei de Autoexpress comparand un MX5 supraalimentat cu un Porsche Boxster [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zSsJqFYfQrU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17
Posted 11 April 2016 - 10:52
"@i860: Dar ce inaltime ai, dom'le? Ca am vazut si oameni de >1.85 in mx5-uri."
Am 1.93, insa am incaput in smart roadster. |
#18
Posted 11 April 2016 - 14:54
Si ce MX5 ai incercat? Cel cu faruri escamotabile (are cel mai mult spatiu daca nu ma insel, dintre cele <2005) sau altul?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users