Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mazda MX5 1998 - My Fun Machine!
Last Updated: Oct 29 2020 16:38, Started by
figo1988
, Mar 29 2016 12:09
·
0
#37
Posted 27 August 2018 - 17:43
Zic ca ar fi bine sa mai updatam si jurnalul asta. Intre timp prima masina a fost dezmembrata si vanduta, fiind intr-o stare mult prea proasta pentru a o folosi ca baza pentru un proiect de circuit. Asa ca vara trecuta am luat alta si i-am montat kitul turbo. Asta s-a intamplat in decembrie 2017. Pana prin februarie masina a facut 2000 km in regim de strada fara nici o problema. Din pacate, la un track day la circuitul de la prejmer a cedat un rulment al arborelui cotit. In mod normal asa ceva se repara fara probleme, dar fiind motor cu care se merge si la circuit si avand in vedere pretul extrem de mic al motoarelor SH, am luat decizia de a comanda un motor din UK. S-a schimbat motorul si sambata am fost cu masina la primul track day in noua configuratie. Prevazator, am scazut limitatorul de la 7200 RPM la 6000, fiind extrem de cald sambata si nedorind sa imi fortez norocul. Timpii nu spun nimic, 15s in plus fata de ce scoteam cu GTI-ul, dar sunt mai multe probleme de rezolvat la masina pana sa fie fix ce trebuie pentru circuit.
Configuratia de acum:
motor.jpeg 159.91K 110 downloads track1.jpg 181.22K 116 downloads Edited by figo1988, 27 August 2018 - 17:54. |
#38
Posted 22 January 2019 - 16:03
Ok, a inceput din nou treaba si la MX5. Lista e lunga, banii cheltuiti (in fata altora le zic "investiti" ) vor fi multi, dar sper sa fie ultimul upgrade semnificativ. Pe scurt, in urmatoarele saptamani sper sa se rezolve urmatoarele:
1. Aspect - desi avea surprinzator de putina rugina pentru un MX5, vopseaua era intr-o stare destul de proasta (lac sarit, vopsea matuita etc). De aceea masina va fi vopsita complet in Lotus Laser Blue. Inca nu sunt decis ce culoare sa fac hardtop-ul, daca sa-l pastrez negru sau sa-l vopsesc in culoarea masinii (jantele sunt tot negre). [ https://www.flyinmiata.com/projects/LS1/images/dsc_0502.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2. Siguranta - extrem de importanta la o decapotabila veche care merge pe circuit. Pentru asta am comandat deja:
Plus alte mici mizerii. Saptamana viitoare intra la vopsit |
#39
Posted 22 January 2019 - 17:13
La pneuri am auzit review-uri bune pentru Nankang AR-1 - se vand si in Romania. Principala calitate find pe langa grip si rezistenta in timp pe circuit. Utilizate in regim de taxi pe Ring aparent au rezultate bune.
https://www.anvelope.../sportnex-ar-1/ http://www.tyrerevie...ankang/AR-1.htm - oamenii par foarte multumiti Edited by t-balt, 22 January 2019 - 17:20. |
#41
Posted 22 January 2019 - 19:08
t-balt, on 22 ianuarie 2019 - 17:13, said:
La pneuri am auzit review-uri bune pentru Nankang AR-1 - se vand si in Romania. Principala calitate find pe langa grip si rezistenta in timp pe circuit. Utilizate in regim de taxi pe Ring aparent au rezultate bune. https://www.anvelope.../sportnex-ar-1/ http://www.tyrerevie...ankang/AR-1.htm - oamenii par foarte multumiti Mersi, o sa arunc un ochi si pe varianta asta. Cred ca va fi efectiv ultima chestie pe care o voi face totusi, sa o vad pe toata gata pana atunci. alliNdanuTz, on 22 ianuarie 2019 - 17:26, said:
Fain proiect Cat te costa revopsirea si unde anume? Cotatia e de ~6000 de lei, inclusiv pregatire completa, dezmembrare (cred ca partiala) si vopsit. Inclusiv ventilatia din capota. O sa-l intreb pe cel care se ocupa de proiect si iti spun. |
#42
Posted 14 February 2019 - 08:35
Ne mișcăm, ne mișcăm
Am strâns aproape toate piesele într-un depozit din UK, mai trebuie sa ajungă rollbarul și le spun sa le trimită spre țara Attached Files |
#43
Posted 18 February 2019 - 14:18
Prima poza dupa vopsire. Arata senzational. Parca nu imi vine sa mai pun nimic pe ea.
WhatsApp Image 2019-02-18 at 14.13.46.jpeg 242.96K 101 downloads |
#44
Posted 27 February 2019 - 09:43
A ieșit absolut incredibil
IMG-20190225-WA0008.jpg 228.59K 141 downloads IMG-20190225-WA0004.jpg 326.04K 160 downloads |
#45
Posted 04 May 2019 - 13:33
#46
Posted 06 May 2019 - 15:27
Din pacate, nu. Se monteaza elementele de siguranta acum si a durat mai mult decat ma asteptam...
|
|
#47
Posted 06 May 2019 - 15:31
#48
Posted 05 September 2019 - 13:49
bobalex18, on 06 mai 2019 - 15:31, said:
super comunitate. m-am uitat puțin și inevitabil am intrat în discuții cu câțiva. 10+ Intre timp am apucat si eu sa mai ajung pe la intalniri, cu unii am ajuns sa stau la baute pana dimineata. Oameni tare faini. Ba chiar am prins o sansa si pot sa mai mesteresc si eu la masina din cand in cand, castigi ceva satisfactie punand si desfacand singur pe acolo. Cu oamenii astia am inceput sa corectam din greselile mecanicilor care au lucrat la masina de-a lungul timpului. Ca sa va faceti o idee de nivelul la care era, suruburile de la scaunele scoica nu erau stranse aproape deloc in spate, iar harness-ul era doar incolacit un pic peste bara, consecintele in cazul unui impact fiind dupa cum va puteti imagina si voi... Attached Files |
#49
Posted 06 September 2019 - 20:13
Și eu am un chef nebun de un proiect. Eu tot visez la rx8 dar lista e deschisa și către alte modele care mereu m-au fermecat.
Am.fost la un pas de a lua "o broscuță" decapotabila - dar un prieten cu mai multă experiență m-a sfătuit că e prea hard pt început. |
#50
Posted 09 September 2019 - 22:55
Da, daca ai un service de încredere... Merita?
Nu aș zice chiar asta. Una din vederile mai realiste e că dacă tot ajungi sa bagi banii in restaurări de mașini vechi, mai bine iei ceva special că a repara un panou ruginit tot atâta costa și la mx5 și la un e-type. Mă rog, exagerez, dar cam asta e ideea. Când te apuci sa bagi mii de euro într-un mx5 sau ceva de genul, o faci cu gândul că ai dat foc la bani sau că ții mașina și o duci personal la remat după 10 ani. Daca ar fi sa reiau, fara presiunea de a alege un model legat de business, nu cred că aș lua mx5 Rx8 e foarte mișto, chiar discutam cu cineva. O variantă mișto e rx8 și swap cu ceva motor mai fiabil sau chiar un rx7 |
#51
Posted 10 September 2019 - 09:29
cam orice mașină iei dai foc la bani. eu așa o văd. am zis, pentru mine mașina are preț doar de achiziție, niciodată nu iau în calcul ce se poate obține la revânzare.
rx8 cu swap. am văzut că mulți fac. merită un motor cinstit (diesel) ))) - dar pierzi farmecul mașinii. știu câte probleme are, dar la 2000-5000 de km pe an nu prea contează |
|
#52
Posted 10 September 2019 - 11:23
Sau direct un S2000 cu motorul corect si ai si turatii nebune, dar si fiabilitate.
|
#54
Posted 13 October 2019 - 10:37
Multe chestii s-au mai intamplat. Am mai lucrat cu baietii la masina, aproape am scos-o la lumina. Urmeaza sa-mi iau peste iarna LSD si cred ca termin cu ea. Eventual mai pun niste electronica prin bord, niste butoane si cam aia e Intre timp am iesit la o plimbare superba ieri cu baietii din MX5 Romania. Am plecat din Bucuresti - Ploiesti si pe urma pe Drumul Vinului pana la Ferma Dacilor. Absolut superb drumul per total, a fost foarte liber si am putut sa tragem de masini in voie. Singura pata neagra au fost cativa km pe langa cateva sate unde aproape plangeam auzind cum mi se distruge evacuarea noua prin tot felul de cratere si denivelari.
PS: Pozele nu sunt facute de mine, ci de sotie si un fotograf exceptional pe care-l avem pe grup. El a facut si poza asta: https://www.instagra...g_web_copy_link Attached FilesEdited by figo1988, 13 October 2019 - 10:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users