Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#2071
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostWrite&Run, on 30 iulie 2018 - 11:17, said:

Numai la noi e chestia cu SUV musai 4x4. In vest majoritatea suvurilor sunt 4x2.

Eu recunosc ca mi-as lua tot 4x4 daca as lua suv.
In Rusia majoritatea sunt 4x4. Glumeam, ca nu e nicio asemnare cu Romania. Noi suntem vestici.
Lasand gluma la o parte, in Elvetia de ex, majoritate sunt 4x4 si cam la fel in zonele montane.

In vest, un 4x4 e cam inutil datorita climei, infrastructurii dar si din cauza regimului drumurilor forestiere.

Oricum, bazat strict pe observatii personale, SUV/crossover 2WD iti iei o singura data in viata. Toti sunt multumiti de ele la nivel declarativ dar nimeni nu repeta experienta.

#2072
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postl_dan, on 30 iulie 2018 - 11:11, said:

Nu stiu daca esti ignorant, poate ai alte necesitati. Practic toti producatorii de SUV-uri/crossovere vand cu succes modele 2WD. Daca la alte marci nu e o problema, de ce ar fi la Dacia??
Eu am ales 2WD pentru ca asta imi trebuie, as folosi 4x4 maxim 2-3% din timp - in plus as cara permanent o greutate mai mare, consum mai mare, portbagaj mai mic si evident, un pret de achizitie simtitor mai mare. Nu vad niciun argument pentru care urmatoarea masina, daca va fi tot SUV, va fi 4x4.
Pai deja pe jumatate ai argumentat prin "daca va fi tot suv". Ca asta am zis si eu. Daca nu se vor schimba necesitatile, nu are de ce sa nu fie tot SUV decat daca s-a dovedit o alegere proasta de la bun inceput. In mod obiectiv, un Doker stepway acopera o plaja mai larga de necesitati decat un Duster 2WD de ex si subiectiv, se conduce mai bine.
Tocmai de aia Duster 2WD e un nonsens. Mai ales Duster. La alte marci poate nu ar fi o problema atat de mare ca la Dacia pt ca celelalte marci nu au pus accentul pe abilitatile offroad care penalizeaza comportamentul rutier. Adica celelalte, daca tot nu fac mare branza in afara soselei sau in zapada mare nici cu 4x4 (prin comparatie cu Dusterul), macar sunt mai apropiate de comportamemtul unui turism pe sosea. Adica ai lookul dorit de la masina si comportament ok pe drumurile pe care mergi.
La Duster 2WD ramai cu dezavantajele constructiei orientate mai spre offroad, fara a putea beneficia de abilitatile versiunii echipate cu 4WD.
Adica s-a taiat si de sus si de jos la ea ca sa zic asa.

#2073
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

View Postunderb, on 31 iulie 2018 - 08:01, said:

In Rusia majoritatea sunt 4x4. Glumeam, ca nu e nicio asemnare cu Romania. Noi suntem vestici.


Oricum, bazat strict pe observatii personale, SUV/crossover 2WD iti iei o singura data in viata. Toti sunt multumiti de ele la nivel declarativ dar nimeni nu repeta experienta.

Nu suntem vestici, dar avem asta cu "daca e tot-teren, sa fie 4x4." Nu stiu nici eu sa spun de ce, dar am zis, si mie mi-ar placea tot 4x4 daca ar fi sa iau SUV.

Foarte buna observatia ta cu SUV numai o data: nici eu nu pot sa inteleg preferintele pentru SUV si explozia de SUVuri in oferte. E impractica, nu se justifica, e scumpa, e greu de condus in oras, chiar nu inteleg. F probabil ca asa e, iti iei o data si apoi Pa!

#2074
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Si apropos de vestici,
http://www.bimmerfil...-think-its-fwd/

Asa ca...

#2075
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Mie mi-ar placea un SUV cu 4x4 decuplabil total. Deci sa poti sa optezi pentru 4x4 sau 2x4. Si in functie de asta sa ai posibilitatea sa mergi in 95% din timp 2x4. Bun... e clar ca pretul nu s-ar justifica, dar na... mofturi. :)

#2076
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Adica ai vrea un Mitsubishi pajero. Sau un patrol pina la y61.

#2077
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
N-am zis. :) Dar da, se poate. :) Nu stiu oferta, marturisesc ca am pus ochii pe noua Mazda 6 BiTurbo Diesel 2.2. SUVurile nu m-au atras niciodata foarte tare. Imi place noul Tucson dar ala stiu ca nu stie asa ceva. :)

#2078
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostReactor2015, on 30 iulie 2018 - 14:26, said:

Mai, cum sa va spun, reginele soselelor la nemti, austrieci si elvetieni erau mercedesurile si bmw-urile inca din urma cu 60 de ani. Si vorbim de niste masini fara sisteme electronice si doar cu tractiune spate. Si vorbim de tari cu munti, nu gluma si iarna...
Asadar, constatam ca in ultima vreme se vorbeste mai mult de masini decat de soferi.
Un Duster 2x4 mi se pare destul de ok si asa este, doar in rare cazuri este necesara tractiunea 4x4 pentru un utilizator obisnuit. Dar chiar si atunci, daca esti sofer, stii sa faci cu un 2x4 aproape tot ce face unul cu 4x4 dar nu e prea mare sofer.

Am vazut ca cineva spunea mai sus ca aici sa vorbeasca doar posesorii. Ei pe naiba. Forumul exista pentru alt scop Posted Image Poate vorbi oricine.

Dusterul este destul de ok pentru banii ceruti dar nu este nici pe departe asa de bine insonorizata cum spun posesorii, nici vioaie cum zicea cineva cu cei 90 de cai (bine, daca o compari cu Dacia 1300 si 54 de cai putere da, e chiar super vioaie) si siguranta la ea cam este in pom. Probabil cel mai putin sigur mini suv aflat in fabricatie.
Materialele la interior sunt cele mai slabe care exista pe piata pentru ca... asta e, e Dacia, e cea mai lowcost masina din Europa.
Cu toate acestea, cred ca marja de profit pentru Dacia este mai mare decat pentru un Renault de exemplu. Cat ramane producatorului ma refer.

Vorbind de modelele 4x4. Pai daca ai nevoie de 4x4, bine ca exista si fireste ca-ti poti cumpara asa masina. Eu de exemplu, folosesc 4x4 pentru ca imi place sa ies de pe asfalt si o fac destul de des. Fie ca e vorba de o manastire, ruine pe nu stiu ce cocluri, un Vadu sau Corbu, etc. Si orice 4x4 se descurca decent in conditii din astea. Dar m-am descurcat si cu 2x4 cu conditia sa nu fie ud. Pentru mine forestierele sunt a doua natura iar offroadul pur, prima. Din pacate, nu mai am masina de offroad si momentan nici 4x4 Posted Image Dar e alta pe vine cat de curand.

Vadu sau Corbu....am intrat pana in mare la Corbu, ce e asa off-road ?  Ca idee nu poti sa urci la cabana Ciucas cu un 2x4. Indiferent cat de tare esti la volan.
Un duster stock nu prea are nici in clin nici in maneca cu off-road-ul mediu sa zicem. Pune AT-uri/MT-uri, troliu, suspensii inaltate, blocante macar pe spate si discutam de off-road.
In varianta stock o sa simti adrenalina la cote inalte, pentru cine a avut curaj sa il exploateze la limita ! Este o masina grozava. Dar destul de scumpa sa dai cu ea in bolovani. Nu mai zicem de alte SUV-uri....gen Q3, 6, 7 ....am avut ocazia sa merg cu ele . La pretul de achizitie si intretinere nu cred ca mi-ar face nici cea mai mica placere sa dau in bolovani cu ele !!

@M0sGerila Pune mana pe un duster si urca cu el in varful muntilor. Lasa liniile de tramvai !

View Postunderb, on 31 iulie 2018 - 08:27, said:

Tocmai de aia Duster 2WD e un nonsens. Mai ales Duster.

Eu unul am luat duster doar pentru 4x4 la pretul de 17500 respectiv 15 mii redus cu rabla. Benzina. E adevarat ca trebuie ceva mai multa "glagorie" sa o conduci decat un DCi !
Nu e un nonsens, multi il folosesc doar pe forestiere bune unde conteaza o garda la sol cat mai generoasa. Daca incerci sa ajungi la performantele unui 4x4 insa te cam scoti de bani. Incepand cu volanta.
Apropo de Corbu. https://www.flickr.c...57633765762019/
Dar am vazut un cielo care tracta o barca...pana in apa...

Edited by bumpocbum, 31 July 2018 - 18:55.


#2079
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nu am placeri de astea, am traversat niste munti cu o 1310 acum ceva decenii, de atunci ma atrage doar asfaltul, pe munte merg de 2-3 ori pe an si e suficient orice masina cu 12-13 cm garda la sol. Cand zic munti ma refer la cota 1600+ .

#2080
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
E tare fain sa poti sa ajungi fara sa iti pese in locuri mai greu acesibile. Am fost saptamana trecuta in concediu undeva prin Orsova. De acolo am hotarat sa vedem Ochiul Beiului, Cascada Beusnita. Am fost 2 masini, eu cu dusterul si un amic cu un q3. Sunt 4-5 km de drum forestier pana la pastravarie, destul de bun dar plin de noroi, gropi si apa. Eu unul am trecut ca "voda prin loboda", in 2x4, dar amicul s-a cam "strambat" ca sa nu zic altfel. Un pic de polish dat de plantele de pe margini, nu mai zic de restu...

View PostWrite&Run, on 31 iulie 2018 - 08:32, said:

Foarte buna observatia ta cu SUV numai o data: nici eu nu pot sa inteleg preferintele pentru SUV si explozia de SUVuri in oferte. ....., e greu de condus in oras, chiar nu inteleg.

Incerca un X3, Q3 cu automata si mai discutam subiectul. La Duster 4x4 manuala sunt partial de acord cu tine Posted Image , nu e greu doar plictisitor sa mesteci in mamaliga. Ca la sarit borduri si gasit locuri de parcare e campioana !

View Postl_dan, on 30 iulie 2018 - 10:40, said:

Daca ar fi sa aleg din nou acum as lua aceeasi masina, de care sunt multumit.

Urmatorul duster o sa fie 4x4, DCi 110 ! (Sau un benzinar turbo :) ) Daca ramai in gama asta.

La cati mai multi km fara evenimente. Si sa te bucuri din plin de el. Este o masina excelenta.

Edited by bumpocbum, 31 July 2018 - 19:21.


#2081
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Este si topic deschis la sectiunea accidente...https://forum.softpedia.com/topic/1123372-accident-duster-airbagurile-nu-s-au-deschis/

https://www.youtube-...HGFa45X4A?rel=0

Chiar daca viteza e mica,prin cumulare,io zic ca airbag-urile ar fi trebuit sa se deschida.
La Clio s-au deschis.

Edited by alinmpi, 31 July 2018 - 19:24.


#2082
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
La airbag-uri depinde de multe variabile, era bună și o poza din lateral cu mașinile.

#2083
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
E discutabil Sincer ma indoiesc ca au fost indeplinite conditiile pentru dechiderea airbag-uri-lor.

#2084
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Proprietarul Duster-ului  nu se ”indoieste„.
E decis sa faca o expertiza asupra masinii.

Personal cred ca ,daca totul a functionat corect pe Duster,atunci nu ramane decat varianta ca Renault-ul Clio pur si simplu a intrat  sub Duster,
asa ca nu a atins bara in zona senzorilor..problema e ca nu se observa din filmare zona de impact a Duster-ului.

Edited by alinmpi, 31 July 2018 - 19:47.


#2085
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
http://radioresita.r...ajuns-la-spital

http://reper24.ro/ac...-valea-bistrei/

Edited by bumpocbum, 31 July 2018 - 20:06.


#2086
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Din poze, capota de la Duster nu pare îndoită :) cel cu Clio a întrat sub duster

#2087
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006

View Postalinmpi, on 31 iulie 2018 - 19:22, said:

Este si topic deschis la sectiunea accidente...https://forum.softpedia.com/topic/1123372-accident-duster-airbagurile-nu-s-au-deschis/

https://www.youtube-...HGFa45X4A?rel=0

Chiar daca viteza e mica,prin cumulare,io zic ca airbag-urile ar fi trebuit sa se deschida.
La Clio s-au deschis.
Io zic ca nu :)
E 1:1 :lol:

Airbagul nu se deschide decat la un anume tip de acceleratie negativa.

#2088
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postbumpocbum, on 31 iulie 2018 - 19:19, said:

E tare fain sa poti sa ajungi fara sa iti pese in locuri mai greu acesibile. Am fost saptamana trecuta in concediu undeva prin Orsova. De acolo am hotarat sa vedem Ochiul Beiului, Cascada Beusnita. Am fost 2 masini, eu cu dusterul si un amic cu un q3. Sunt 4-5 km de drum forestier pana la pastravarie, destul de bun dar plin de noroi, gropi si apa. Eu unul am trecut ca "voda prin loboda", in 2x4, dar amicul s-a cam "strambat" ca sa nu zic altfel. Un pic de polish dat de plantele de pe margini, nu mai zic de restu...

Q3 ala e cel putin dublu , nici daca sifona banii nu cred ca nu ii pasa pe unde o baga si nu are nici o legatura in poza cu dusterul.
Pentru hamaleala da, merge, pentru altceva nu prea.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate