Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16139 replies to this topic

#14221
AlinaFulg

AlinaFulg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 27.03.2009
Sunt in Santorini, iar pentru zborul de întoarcere Wizz Air mă anunță că nu accepta boarding pe telefon mobil și deci va trebui imprimat.Ati călătorit recent cu Wizz și dacă da cum ați avut permisul de îmbarcare?

#14222
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,226
  • Înscris: 05.01.2006
În altă țară și alt aeroport am primit același mesaj. Dar a mers de pe mobil...
Eu cred că dacă ai boarding pass va fi ok. Recomandarea normală este să încerci să-l printezi dar aeroportul în sine înțeleg că suportă și de pe mobil... https://www.tripadvi...uth_Aegean.html

#14223
AlinaFulg

AlinaFulg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 27.03.2009
Mulțumesc, am văzut că aeroportul acceptă, o sa caut sa le imprim.

#14224
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,226
  • Înscris: 05.01.2006
Să scrii aici cum a fost (poate încerci în prima fază cu varianta de mobil) - poate mai merg și alții acolo :)

#14225
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Daca stai la hotel roaga-i pe cei de la receptie sa-l printeze. Dar si la o vila e posibil ca proprietarul sa te poata ajuta, probabil mai au si ei de printat documente.

Edited by mdt, 25 June 2022 - 15:06.


#14226
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,242
  • Înscris: 02.09.2014

 mdt, on 25 iunie 2022 - 15:05, said:

Daca stai la hotel roaga-i pe cei de la receptie sa-l printeze. Dar si la o vila e posibil ca proprietarul sa te poata ajuta, probabil mai au si ei de printat documente.
Asa am facut si eu recent in Italia. Am rugat proprietara pensiunii sa imi imprime boarding pass-ul, ceea ce a facut imediat si gratis. Citisem pe net ca se mai defecteaza aparatele din aeroport care verifica boardng pass-ul si nu am vrut sa am surprize neplacute. Dar au functionat, am vazut alti pasageri cum au scanat de pe telefon fara probleme. Aeroportul din Pisa, Italia. Si asta si Henri Coamda din Bucuresti accepta boarding pass-ul pe telefon sau tableta.

#14227
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,591
  • Înscris: 01.07.2006
bcs: acym am vazut mesajul. Da, am vorbit eu la call center cu o tipa in lb. engleza, banuiesc ca era din Malta, am descrissituatia cu anularea unui zbor Iasi-Barcelona din 15 iunie (discutia a fost cam pe 12 iunie) si mi-a spus ca imi trimite banii in contul de pe care s-au cumparat biletele.

Nu s-a intamplat asa, am primit 120% in contul Wizz pentru eventuale calatorii viitoare. Cat despre zborul retur, din 29 iunie, am cerut banii inapoi si pentru acela si mi-a spus ca inca nu a fost anulat zborul retur, dar m-a notat ca solicit returnarea si la acest zbor. In ultimele zile am tot primit e-mail sa-mi fac check-in online pentru retur (evident ca n-am facut, pentru ca excursia in Spania a fost anulata si inlocuita cu alta).
Nu stiu ce se va intampla cu banii platit pentru zborul retur, daca nu se anuleaza.

#14228
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Daca nu se anuleaza din pacate pierzi banii pt ca Wizz-ul vinde point-to-point, adica ti-a vandut doua bilete independente in viziunea lor, e treaba ta daca nu efectuezi zborul nr 2. :(

#14229
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,765
  • Înscris: 03.04.2017
De asta e bun un storno,iti poti recupera banii in situatia dată. Din cont nu ai posibilitatea sa ceri transferul pe card? Rambursarile in ultimul timp nu s-au facut direct pe card,ci in cont si de acolo pe card daca doresti.

#14230
bcs

bcs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 31.01.2007

 alecsus27, on 26 iunie 2022 - 21:47, said:

bcs: acym am vazut mesajul. Da, am vorbit eu la call center cu o tipa in lb. engleza, banuiesc ca era din Malta, am descrissituatia cu anularea unui zbor Iasi-Barcelona din 15 iunie (discutia a fost cam pe 12 iunie) si mi-a spus ca imi trimite banii in contul de pe care s-au cumparat biletele.

Eu am sunat in 17 iunie la call center Malta. Si am mai incercat ulterior degeaba. Primesc din start mesaj sa sun la call center-ul asignat tarii din care sun. Deci cred ca nu mai avem posibilitatea de a suna din Romania catre call center Wizz Air Malta pt a folosi un numar care nu are suprataxa. Aveti o alta solutie? (am incercat si cu ascunderea identitatii apelantului).

#14231
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008

 alecsus27, on 26 iunie 2022 - 21:47, said:



Nu s-a intamplat asa, am primit 120% in contul Wizz pentru eventuale calatorii viitoare. Cat despre zborul retur, din 29 iunie, am cerut banii inapoi si pentru acela si mi-a spus ca inca nu a fost anulat zborul retur, dar m-a notat ca solicit returnarea si la acest zbor. In ultimele zile am tot primit e-mail sa-mi fac check-in online pentru retur (evident ca n-am facut, pentru ca excursia in Spania a fost anulata si inlocuita cu alta).
Nu stiu ce se va intampla cu banii platit pentru zborul retur, daca nu se anuleaza.

Daca ai cumparat zborurile separat, e de inteles. Daca le-ai luat impreuna, mi se pare ciudat. Practic, ai un singur cod de confirmare pt ambele zboruri (tur/retur). Noi am avut anulat la Ryan unul dintre zboruri (cumparate impreuna) si imi amintesc ca le puteam schimba pe ambele, jongland +/- 14 zile in functie de data initiala.

#14232
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,993
  • Înscris: 21.01.2013
asa este, daca au fost rezervate odata, deci daca exista un singur cod de rezervare, se poate face cerere de returnare bani pentru ambele zboruri, chiar daca unul dintre ele nu este anulat. Ar fi trebuit sa faci cerere de ramburs din contul wizz, nu inteleg de ce te-ai complicat cu telefoane. intradevar, intii iti apare ramburs in contul Wizz de 120%, dar poti solicita ulterior, tot din contul wizz, ramburs in contul bancar, 100% de data asta, bineinteles.

#14233
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,591
  • Înscris: 01.07.2006
dariuscha: Biletele le-am cumparat separat pentru ca voiam doar unul cu bagaj de cala, sa iesim mai ieftin. Al doilea l-am cumparat imediat dupa ce am platit pentru primul. Nu am gasit (ca de altfel, nici la BlueAir) cum sa cumpar, prin aceeasi comanda, un bilet cu bagaj de cala si altul fara.

dacrad2: m-am uitat in cont si n-am gasit posibilitatea sa cer rambursarea pe card. Am sa caut din nou.

bcs: nu mai stiu ce mi-a spus robotul inainte de a vorbi cu cea de la call center, daca era sau nu din Malta, dar mi s-a spus ca e convorbire cu supra taxa.

blackiesasha: telefonul l-am dat inainte de a primi returnarea de 120% in contul Wizz. Am sunat la call center imediat dupa ce, cautand pe site-ul aeroportului Iasi (cred ca pe 11 sau 12 iunie), n-am mai gasit zborul Iasi-Barcelona din 15 iunie. Ulterior, am vazut ca nu mai apare nici pe site-ul Wizz. Iar cea de la call center mi-a confirmat ca e anulat (dar nu primisem nici un mesaj in acest sens pe e-mail, doar un e-mail cu avertizari generale despre posibilitatea anularilor in aceasta perioada dificila si ce optiuni am in acest caz etc. Nu mi s-a spus: zborul cutare a fost anulat. Totusi, asta a fost motivul pentru care am cautat pe site-ul aeroportului, apoi pe cel al Wizz, iar apoi am sunat ca sa aflu ca intr-adevar e anulat). In acel moment nu aveam instalata aplicatia WizzAir. Dupa ce am vorbit cu cea de la call center, am instalat aplicatia, dar in acea zi nu scria nimic de anulare nici acolo. Abia din ziua urmatoare, cand deschideam aplicatia, a inceput sa-mi apara mesajul: zborul dvs. cutare a fost anulat. Insa niciodata nu am primit e-mail in acest sens de la WizzAir.

#14234
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 alecsus27, on 27 iunie 2022 - 21:24, said:

dariuscha: Biletele le-am cumparat separat pentru ca voiam doar unul cu bagaj de cala, sa iesim mai ieftin. Al doilea l-am cumparat imediat dupa ce am platit pentru primul. Nu am gasit (ca de altfel, nici la BlueAir) cum sa cumpar, prin aceeasi comanda, un bilet cu bagaj de cala si altul fara.


Mi-a mai spus cineva chestia asta, nu inteleg cum vine aia.... te pune pentru fiecare pasager in parte sa alegi biletul, locul, prioritate, asigurare.....

Eu nu inteleg cum poti selecta pentru amandoi deodata ... dai cumva sa alegi pachetele alea complete din start? poate asa...

#14235
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,591
  • Înscris: 01.07.2006
Am facut acum o reclamatie pe site-ul Wizz, pentru compensare/returnarea banilor si pentru unul din cele 2 bilete/coduri de rezervare pentru zborul de intoarcere din 29 iunie(inca neanulat), sa vad ce raspuns primesc. Celalalt cod de rezervare nu a fost recunoscut in formularul pentru reclamatie, daca treceam ambele persoane/coduri de confirmare. Dar in descrierea motivelor reclamatiei, ne-am trecut pe amandoi - in contul WizAir apar amandoua codurile de rezervare, pentru mine si sotie, la sumele returnate deja 120% de la zborul anulat, Iasi-Barcelona, din 15 iunie.

Deci, in mod normal, daca accepta returnarea si pt. zborul retur (am scris de ce am cumparat separat - pentru ca nu am gasit optiune sa cumpar, prin aceeasi comanda, un bilet cu bagaj de cala si celalalt, pentru sotie, doar cu bagaj de mana), trebuie sa returneze pentru ambele bilete/coduri de confirmare.

#14236
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,591
  • Înscris: 01.07.2006
mdt, dariuscha: am vrut sa spun ca am cumparat separat pentru mine si pentru sotie, dar cumpararea pentru zborul tur/retur am facut-o, pentru fiecare, prin aceeasi comanda. Am primit pentru zborul tur/retur, acelasi cod de confirmare. Dar sunt 2 coduri de confirmare in total, pentru ca am cumparat separat bilete pentru mine si sotie.

Or, daca mi s-au returnat pentru ambele bilete/coduri de confirmare, pentru zborul tur din 15 iunie, cei 120% in contul Wizz unic de pe care am facut cumpararea (intamplator e pe numele sotiei, dar nu conteaza, suntem trecuti amandoi, cu ambele coduri de confirmare), atunci, daca accepta returnarea banilor si pentru zborul retur din 29 iunie, chiar daca acesta nu va fi anulat, ar trebui sa returneze pentru ambele bilete/coduri de confirmare.

Edited by alecsus27, 27 June 2022 - 22:58.


#14237
dacrad2

dacrad2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,765
  • Înscris: 03.04.2017
Nu stiu cum faci tu rezervarile,dar eu in aplicatie pot jongla cu bagajele fiecarui calator care merge cu mine. Acelasi lucru si pentru locuri. Banuiesc ca si pe site e la fel.

#14238
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,993
  • Înscris: 21.01.2013
@alecsus, nu ai dreptate. ai gresit facand 2 rezervari. Se poate pune separat pe fiecare pasager din rezervare ce fel de bagaj, loc, etc, vrei. Este acolo o bifa, care se poate scoate, pentru aceleasi optiuni pentru toti pasagerii. Probabil nu ai vazut-o. Pt zborul de retur, daca nu va fi anulat, nu vei avea nici o sansa sa primesti banii.
si, pentru cine nu este prea obisnuit cu rezervari de genul asta, il sfatuiesc sa foseasca site-ul si un desktop, in loc de aplicatia de mobil.

Edited by blackiesasha, 28 June 2022 - 06:39.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate