Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre Wizzair
Last Updated: Apr 25 2024 18:36, Started by
whoop007ro
, Jan 12 2006 14:47
·
75
#14239
Posted 28 June 2022 - 07:14
dacrad2, on 27 iunie 2022 - 23:09, said:
Nu stiu cum faci tu rezervarile,dar eu in aplicatie pot jongla cu bagajele fiecarui calator care merge cu mine. Acelasi lucru si pentru locuri. Banuiesc ca si pe site e la fel. Am facut acum vreo luna rezervare si de pe site, si din aplicatie. Merge la fel de usor din ambele. |
#14240
Posted 28 June 2022 - 09:32
N-am facut niciodata rezervare de pe aplicatie, intotdeauna am lucrat pe laptop/desktop, nu pe telefon, pentru rezervarile de cazari in excursii si cumparare bilete de avion.
Nici nu am avut instalata aplicatia. E posibil ca acolo sa fie mai evident ca se poate face, in aceeasi rezervare, pentru cineva cu bagaj de cala si pentru alt calator fara bagaj de cala. Pe site chiar nu am gasit aceasta optiune, nici aici nici la BlueAir, din pacate. Oricum, e cel putin interesant ca pe e-mail nu mi-a venit anuntul cu privire la anularea acelui zbor (am cautat si in spam si in celelalte foldere), doar pe aplicatie - am instalat-o dupa ce am aflat de anulare de la call center. |
#14241
Posted 28 June 2022 - 10:38
Data viitoare fii mai atent,se poate si de pe site,cum a zis colegul mai sus
|
#14242
Posted 28 June 2022 - 10:55
Eu cred ca tu ai ales din start programele alea complete (Wizz Pack / Flex sau cum s-o numi ele).
Cand faci rezervare si vrei sa alegi preferential bagaje/flex etc. alegi pretul ala cel mai mic, si ulterior adaugi bagaje pt fiecare persoana in parte, locurile si alte servicii tot asa. Eu asa fac mereu, deseori calatoream cu un bagaj mare si unul mic. |
#14243
Posted 28 June 2022 - 11:50
giuliani: n-am ales acele programe pentru ca era mai scump. E posibil ca n-am vazut pe site optiunea cu bagajul, desi m-am uitat destul de atent. Adica, selectia bagajelor am gasit-o, doar ca n-am vazut, daca rezervi pentru doua persoane, unde poti trece la unul bagaj de cala iar la celalalt doar de mana (in aceeasi rezervare).
In sfarsit, asa a fost sa fie anul asta, o gramada de bani pierduti, ne-am obisnuit cu ideea. Din fericire compensatia a fost arhisuficienta, prin bucuria care ne-au adus-o cate am vazut (ma refer la excursia de inlocuire - vezi postarea de azi din excursii auto - doar ca e la sfarsitul topicului Catalonia/Aragon cu masina, n-am reusit sa-i schimb titlul) Edited by alecsus27, 28 June 2022 - 11:52. |
#14244
Posted 28 June 2022 - 13:36
Si cu o rezervare, si cu doua, situatia e cam aceeasi: trebuie renuntat la tur+ retur. Nu pt una, ci pt ambele rezervari.
Daca faceai rezervare pt amandoi, aveai avantaj financiar cumparand calitatea de membru Wizz pt un an. Si nu cereai anularea tur-retur pt 2 rezervari, ci doar pt una. |
#14245
Posted 28 June 2022 - 16:51
alecsus27, on 28 iunie 2022 - 11:50, said:
giuliani: n-am ales acele programe pentru ca era mai scump. E posibil ca n-am vazut pe site optiunea cu bagajul, desi m-am uitat destul de atent. Adica, selectia bagajelor am gasit-o, doar ca n-am vazut, daca rezervi pentru doua persoane, unde poti trece la unul bagaj de cala iar la celalalt doar de mana (in aceeasi rezervare). Am ales basic (practic fara niciun fel de bagaj) si cand am ajuns in sectiunea de completat date pasageri mi-a oferit posibilitatea sa selectez ce tip de bagaj vreau pentru fiecare: wizz.jpg 250.11K 16 downloads |
#14246
Posted 28 June 2022 - 17:44
Ei, eu n-am stiut asta. Poate te referi la aplicatie (pe care n-o aveam instalata si nici nu rezervasem vreodata asa), dar pe site trebuie sa optezi la inceput ce fel de bilet/bagaj vrei si dupa aia scrii datele personale.
Daca e valabil ce spui si pentru rezervarea pe site, inseamna ca nu e prezentata intuitiv de catre Wizz aceasta optiune. Cine intra pe site nu stie ca daca bifeaza 'basic' la o rezervare pentru doi, poate schimba mai tarziu in bagaj de cala doar pentru unul din cei doi calatori, cand completeaza datele personale. Nu reiese de nicaieri asta - sau, cine stie, poate n-am vazut eu. Edited by alecsus27, 28 June 2022 - 17:45. |
#14247
Posted 28 June 2022 - 17:57
E direct pe site.
E urmatorul pas dupa ce alegi data de plecare si cea de sosire, cand introduci datele pasagerilor. |
#14248
Posted 28 June 2022 - 19:14
ntelege cineva ce inseamna mailul asta?
Attached Files |
|
#14249
Posted 28 June 2022 - 19:18
Pai scrie ca ti-au amanat un zbor dar nu ti-au rezolvat cu cazarea peste noapte (probabil ti l-au amanat de seara pana dimineata sau a doua zi) dar iti ramburseaza cazarea pe baza chitantei, intr-o suma rezonabila. Tu trebuie sa stii ce zbor ti-a fost amanat…
Edited by mdt, 28 June 2022 - 19:18. |
#14250
Posted 28 June 2022 - 19:22
In mod normal ei ar fi trebuit sa iti asigure cazare. Cum nu au gasit nimic liber in apropierea aeroportului, te lasa pe tine sa iti cauti/gasesti. Iti vor deconta ulterior.
Adica esti pe cont propriu. |
#14251
Posted 28 June 2022 - 20:55
Pai nu mi-au amanat niciun zbor, asta nu intelegeti voi! Singura chestie editata a fost doar adresa mea de mail, atat! Pare un mail generic in care toate xx-urile erau puse de ei, de asta am intrebat, poate a mai primit cineva.
Ohooo... al doilea mail care spune ca primul a fost o "scapare"; ce inteleg eu e ca lumea trebuie sa fie pregatita serios pt asa ceva, adica au fost "scapate" intentionat. Attached FilesEdited by Skiuc, 28 June 2022 - 20:56. |
#14252
Posted 28 June 2022 - 21:03
Noi nu avem de unde sa intelegem daca tu nu ne-ai spus datele problemei, care e situatia ta, ai sau nu un zbor anulat zilele astea.
|
#14253
Posted 28 June 2022 - 21:14
Mai nene, e un mail GENERIC, intelegi acu? Eu, personal, nu am zbor anulat. Atat am intrebat... daca a mai primit cineva minunile astea de mailuri.
|
|
#14254
Posted 28 June 2022 - 22:04
Am primit eu un astfel de e-mail generic, in care imi spuneau despre situatia dificila la nivel mondial in domeniu, din cauze pentru care Wizz nu sunt vinovati, ca sunt posibile amanari/anulari, ca ei fac tot ce pot ca sa nu se intample dar..., ca in caz ca totusi intervine o anulare/modificare am urmatoarele 3 optiuni (cele care se stiu) bla-bla...
Asta cam cu o saptamana inainte de zborul nostru programat la Barcelona. Dupa 2-3 zile ma uit pe site-ul aeroportului de plecare, zborul nu mai aparea in lista. Ma uit apoi pe site-ul WizzAir, zborul nu mai era trecut. Zbor pentru care imi facusem check-in online cu cateva zile inainte. In sfarsit, sun la call center si acolo o tipa imi spune, dupa verificari care au durat ceva, ca intr-adevar zborul e anulat. Deci asa am aflat despre anularea zborului nostru, fara sa fi primit nici un e-mail cu privire la anularea acestui zbor, ci doar unul 'generic' - de pe urma caruia insa am devenit suspicios si am inceput verificarile respective. Altfel, n-as fi verificat si as fi aflat, poate, cu o zi inainte de zbor ca e anulat (oricum, Wizz nici pana azi nu mi-a trimis e-mail de anulare a zborului, ci doar, dupa aceea, cand mi-am instalat si aplicatia Wizz, am primit acolo mesaj de anulare) - si as fi pierdut mult mai multi bani din rezervarile de cazare facute. A trebuit sa renunt la excursia respectiva in Spania, pierzand banii pe 5 nopti de cazare - primele 2 cazari, la care expirase termenul de anulare gratuita. Nu stiu ce se va intampla in cazul tau, dar e bine sa fii circumspect. |
#14255
Posted 28 June 2022 - 22:48
Imi pare mie sau cu tine wizz se comporta diferit de restul de aici.Eu am primit o gramada de mailuri ca zborul se modifica chiar daca era vorba de 5 minute. Nu vad cum la tine nu se poate pe site sa modifici bagajele,nu primesti mailuri,esti sigur ca ai rezervat cu wizz si nu cu blueair pe care l-ai mai mentionat?
|
#14256
Posted 29 June 2022 - 09:53
Am primit si e-mail cu mesaj de modificare a orei de zbor, cu 2-3 saptamani inainte, dar asta e altceva - zborul a ramas si eu am confirmat ca sunt de acord cu noul orar.
Eu vorbesc doar de aceasta ultima anulare. Si nu, nu confund cu BlueAir (care si ei ne-au anulat un zbor, tot la Barcelona, si asa am ajuns la WizzAir, pentru ca aveau zbor in aceleasi date). Cat priveste bagajele, am explicat intr-un mesaj anterior de pe pagina asta de ce (cred) ca n-am gasit optiunea. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users