Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Suspendat permisul pentru circulatie pe culoarea verde, politistul sustine contrariul
Last Updated: Apr 20 2017 22:38, Started by
Tront
, Feb 21 2016 02:48
·
0
#181
Posted 24 February 2016 - 15:20
Am deviat destul de la subiect.In fine...
Ideea e ca tehnologia exista de mult timp; nu are ca sa se mai inventeze.Trebuie doar implementata daca se doreste.De asta am spus ca 5 ani sunt suficienti pentru a se implementa si leagliza tehnologia. Cine vorbea de 40 ani se inseala, aici nu e vorba de sf-uri si nu mai stiu ce.E vorba doar de un dispozitiv relativ banal care stocheaza intr-o memorie de tip SSD(aflata intr-o cutie neagra) Live data de la ECU+ GPS + material video de la cele 3 camere, poate chiar si conversatiile din cabina.Materialul stocat fiind arhivat pe fiecare sofer in parte care a condus acea masina.Fiecare sofer avand inregistrat parcursul lui de drum. Stocarea de date se face LOOP ca la DVR-uri(datele vechi se pierd treptat facand loc la cele noi) La un anumit numar de KM parcursi sau interval de timp(care se intampla prima) esti obligat sa te prezinti cu datele la control;adica acea cutie neagra in baza careia vei fi jupuit de bani si in majoritaea cazurilor si de permis. Adica sau facut protipuri de masini capabile sa se conduca singura si nu se poate integra un sisitem dec monitorizare omologata? LOL..... Fac pariu cu voi ca inainte de aparitia masinilor autonome la scara larga va fi bagata mai intai nenorocirea asta de monitorizare cu sau fara limitator inteligent de viteza. Deja bazele de date cu privire la permise,inmatriculari,vinete si asigurari exista(politia le consulta direct din teren) asa ca nu vad nici cel ami mic impediment. Edited by geo123, 24 February 2016 - 15:23. |
#182
Posted 24 February 2016 - 19:35
geo123, on 24 februarie 2016 - 10:21, said:
Daca se folosesc strict ca probe in tribunal pentru stabilirea vinovatiei in cazul unor accidente sau litigii ca cel de genul e OK.Daca in schimb se abuzeaza de sistem(si cred ca statul asta va vrea pentru a mulge bani) e de rau,rau.... Sunt constient ca daca se va pune acest sisterm obligatoiriu pe masini in fiecare luna sau la trimestru te va chema politia cu, cutia neagra la control si vei raspunde pentru absolut toate gafele pe care le-ai facut.Vei plati la amenzi si vei sta fara permis de te plictisesti.O sa renunte oamenii de buna voie la masini daca se intampla asta.Crede-ma ca e durere sa se puna la punct un astfel de sistem. Iti dai seama ce economie fac astia la buget ca nu le mai trebuie radere,camere si echipaje de politie in strada ca sa amendeze soferii.Pur si simplu cu ajutorul GPS-ului sistemul iti stie in permanenta locatia si cu ajutorul hartii si a bazei de date actualizate cu limitele de viteze se va putea sti cu exactitate fiecare depasire de viteza precum si fiecare oprire si stationare doar din 2 clickuri. Restul de nereguli ies la iveala din analiza materialului video.Un guster versat care face controlul nu sta sa se uite la tot ci doar unde sunt punctele cheie.Poate sorta sa se uite doar la portiunile cand masina trece prin intersectii sau peste treceri de pietoni/treceri la nivel cu calea ferata etc....sau cand e activ semnalizatorul concomitent cu cresterea vitezei(lucru care semnifica in general ca soferul s-a angajat intr-o depasire) precum si acclerari/decelerari violente...... Iti analizeaza un pic punctele astea cheie si iese la iveala tot(neacordari de prioritate,treceri pe rosu, incalcare linie continua etc...). Tehnologia e foarte usor de pus la punct, dar iti garantez ca populatia nu va fi de acord cu ea, va protesta masiv. Poate doar intr-o dictatura sa poti face asa ceva, orice parlamentar care va vota asa ceva isi va taia craca de sub picioare definitiv. Apropo, nu ma pricep prea bine, dar nu stiu daca satelitii GPS actuali ar face fata sa fie folositi chiar de milioane de masini simultan. Edited by ipopovici11, 24 February 2016 - 19:44. |
#183
Posted 24 February 2016 - 22:57
Dragii mosului... cutia neagra daca ar exista ar putea fi folosita doar in spete penale, deoarece contraventiile la volan sunt doar flagrante, si au ca scop corectia comportamentala, si nu se aplica notiunile de contraventie continua si contraventie in forma continuata!
Eu am patit cu Rovinieta, si similar va fi si la camerele radar, ti se poate da pt o greseala, o singura amenda, a doua doar dupa ce ai fost notificat ce si unde ai gresit. Interesul Militiei nu este sa se respecte legea, pt ca ea ar disparea! Accidentele vin de la viteza, daca exista interes se faceau de 10 ani masinile care sa stie daca sunt pe Autostrada, DN, DE si in oras, si nu ar fi depasit nici batute limitele de viteza, fapt ce ar fi scazut enorm accidentele. Referitor la asigurari, specificul CASCO/RCA nu poate tine cont decat de date statistice, care nu prea corespund cu "cazierul" rutier, un sofer bun stie cand sa respecte si cand sa incalce legea, si ce regim de viteza s-ar potrivi mai bine... _____________ Masinile fara sofer sunt un must, o realitate, in viitor va costa mult prea mult sa detii o masina, iar riscurile soferiei nu si le va permite oricine, in special incepatorii. Asa ca mai bine va faceti griji daca Google va fi un sofer mai bun! ipopovici11, on 24 februarie 2016 - 19:35, said:
Tehnologia e foarte usor de pus la punct, dar iti garantez ca populatia nu va fi de acord cu ea, va protesta masiv. Poate doar intr-o dictatura sa poti face asa ceva, orice parlamentar care va vota asa ceva isi va taia craca de sub picioare definitiv. Apropo, nu ma pricep prea bine, dar nu stiu daca satelitii GPS actuali ar face fata sa fie folositi chiar de milioane de masini simultan. Satelitul isi striga pozitia si ora, si receptorul aude de la 4 sateliti 4 timpi orari diferiti, pt ca distantele dintre receptor si fiecare satelit variaza. E similar televiziunii prin satelit, satelitul emite 1000 de canale, intruna! Ca nu "asculta" nimeni", sau ca asculta 1 miliard de antene, nu e diferenta! Edited by Hedonist, 24 February 2016 - 22:59. |
#184
Posted 24 February 2016 - 23:19
macar echiparea cu 2 -3 camere si un mediu de stocare,numai ptr filmare,ar fi relativ ieftin.
nu cred ca ar sari de 200€ toata treaba! |
#185
Posted 25 February 2016 - 09:14
Cred ca majoritatea nu sint deloc familiarizati cu nivelele de cost-saving care se fac la masini, de genul ca iei un Golf chel-chel-chel (cea mai proasta vopsea, motor, caroserie, nici un fel de echipare), tot te costa peste 15kEUR si se lauda ca are ca echipari roti (nu, vorbesc serios).
Procesul cind General Motors a pierdut vreo 5 miliarde pentru ca lua foc usor din cauza a nu stiu ce chestie pe la conductele de combustibil a fost INTENTIONAT, se stia ca se poate preveni problema, se stia si suma exacta ($8.59) dar s-a mers pe faptul ca in total e mai ieftin sa dea despaguburi decit sa se cheltuiasca banii respectivi la fiecare masina. Nu 200 euro, cu 2 euro cheltuieli in plus daca ai gherlit-o (vreun pret de furnizor gresit sau un design ce necesita ceva neprevazut) probabil ai zburat din schema, daca nu cu toata echipa. |
#186
Posted 25 February 2016 - 09:19
Are perfecta dreptate Hedonist.Daca se vroia exista demult limitatorul de viteza inteligent pe masini.El este de altfel o chestie foarte banala si ieftina.
Nu ar mai fi depasit nimeni viteza legala nici cu bugatti.Ideea este ca se vor accidente si incalcari pentru a aduna bani din amenzi si pentru a se putea vinde masinile puternice.Cine ar mai cumpara masini puternice in romania daca va putea merge doar cu maxim 130 si asta din an in paste cand ajung pe autostrada. Ba s-ar putea baga si limitator de acceleratie si pola mers agresiv cu plecari in forta si chestii de genul chiar daca ai Ferrari. Un limitator de viteza + acceleratie nu are cum sa coste mai mult de 100euro.Gandeste ca e doar o porcarie de cutiuta cu o mica antena GPS care se leaga la magistrala CAN. Edited by geo123, 25 February 2016 - 09:31. |
#187
Posted 25 February 2016 - 10:27
Eu zic ca limitatorul de viteza lipseste mai putin din cauza astora care vor sa calci in cacao si sa-ti dea amenzi (acum serios, mai ales la noi numai sa vrei si poti sa dai amenzi non-stop, imparabil, cred ca in citeva luni faci mai multi soferi datori la buget decit creditaci datori la banci daca ai destui oameni sa-ti taie amenzile). E lobby-ul cu masinile intr-adevar, de ce e super-masina BMW-ul in UK unde limita e 70 mph (112 km/h, nu zic de vremea "muscle car" ca la un moment dat in US limita maxima era 55 mph)? Pai daca i-ai pune limitare si la 130 ar face misto si aia cu Logan de tine.
Si Germania inca se agata de "limita nelimitata" (pe unde mai este) de pe Autobahn. Nemtii sint "scotienii europei" si asa cumpara destule Loganuri, le scoti si nelimitatul e gata piata numai buna pentru motoare de 0.99. Mai ales ca afara nu-i ca la noi, nu iti trebuie cine stie ce motor ca unii nu fac o depasire pe "DN" toata viata, nu vrei neaparat sa cari dupa tine cit mai multe tone de metal ca poate intra Huidu in tine, nu stai ca trebuie sa te urci pe borduri, ca nu curata astia zapada, ca trebuie sa te tina sa dai in gropi, etc, etc. |
#188
Posted 25 February 2016 - 10:53
Esenta este ca: Legea e facuta sa fie Incalcata!
Daca nu ar fi incalcata s-ar duce pe copca comertul cu masini cu motor ce dezvolta mai mult de 100CP precum si banii de la buget din incasarea amenzilor. Aici sunt 2 optiuni.Ori se baga limitare ori se scot limitele de viteza.Ideea e ca in realitate limitele alea sunt doar hartie de sters in dos ca oricum soferii merg tot cu cat cred ei de cuviinta.Limitele se respecta doar pe portiunile unde e organul cu radarul.A trecut de el omul calca acceleratia. Dupa mine eu le-as scoate de tot ca oricum nu se respecta si majoritatea merg tot cum cred de cuviinta.Dar asta ar insemna bani mai putin la buget. |
#189
Posted 25 February 2016 - 11:06
Tu ai o obsesie cu banii de la buget, amenzi se pot da cu carul atita vreme cit masina e (macar vag) operata de om. Logistica si lenea limiteaza amenzile nu faptul ca e cumva vreo conspiratie sa iti lase tie portite sa incalci legea ca dupa aia sa te amendeze.
|
#190
Posted 25 February 2016 - 12:25
Nu e adevarat.Daca scopul legii era sa previna incalcarea vitezei Iti puneau limitator si nu mai aveau de ce sa te amendeze pentru viteza si se reduceau si accidentele.
O sa fie o mare problema cu masinile astea autonome(daca se vor introduce candva la scara larga pana la urma) pentru ca vor disparea amenzile si statul din asta traieste.Cred ca vor fi inlocuite cu o taxa ceva ca altfel nu are cum.Nu renunta statul la acei bani. Edited by geo123, 25 February 2016 - 12:30. |
|
#191
Posted 25 February 2016 - 12:33
Omule tu intelegi ca la circulatie pot sa dea amenzi mult mai multe decit pot procesa? Cu sau fara alea de viteza!
Da, daca o sa fie masinile autonome sa nu mai poti sa gresesti nimic (si pentru buguri sa fie responsabil altcineva) nu o sa mai fie amenzi de circulatie DAR in nici un caz nu o sa fie "o mare problema"!!!!! Masinile autonome sint o chestie mai valoroasa decit "world peace". Putem sa luam o groaza de timp neproductiv inapoi, putem sa folosim mult mai eficient infrastructura si chiar daca se reduce cu o proportie micuta numarul accidentelor (si cred ca o sa se reduca intr-o proportie enorma din datele pe care le avem de la google car) tot o sa ai mai putini morti (ca si cistig net in reducerea numarului de morti) decit daca am opri deodata toate razboaiele din lume! Sper ca nu aduci din ciclul obiectiilor aberante ca e bine sa moara lumea in accidente de circulatie ca se reduce suprapopularea planetei! Edited by f300, 25 February 2016 - 12:34. |
#192
Posted 25 February 2016 - 15:00
Hedonist, on 24 februarie 2016 - 22:57, said:
GPSul nu foloseste deloc satelitii, in sensul de a le consuma resursele! Satelitul isi striga pozitia si ora, si receptorul aude de la 4 sateliti 4 timpi orari diferiti, pt ca distantele dintre receptor si fiecare satelit variaza. E similar televiziunii prin satelit, satelitul emite 1000 de canale, intruna! Ca nu "asculta" nimeni", sau ca asculta 1 miliard de antene, nu e diferenta! |
#193
Posted 25 February 2016 - 16:54
#194
Posted 25 February 2016 - 17:03
#195
Posted 25 February 2016 - 19:32
Pana se hotaraste el trec acele 15 in care poate depune contestatia.
|
|
#196
Posted 25 February 2016 - 19:46
cred ca a ajuns la concluzia ca era rosu la semafor.
|
#197
Posted 25 February 2016 - 23:24
Printr-un prieten, din prieten in prieten, am ajuns la un avocat sa ma sfatuiasca si sa ma ajute cat sa fie ok. Am fost sfatuit de catre acesta sa punem 2 capete de cerere + subsidiar.
Am depus astazi contestatia. Daca stai in Ilfov ( exemplu eu ) nu poti achita decat in locuri speciale in ilfov. Am alergat ~80 km astazi dupa hartii ( banciile pentru taxe m au trimis de la o banca la alta, pana a zis una sa ma duc in locatia din Domnesti ). Luni mi-a fost comunicat ca pot sa ridic certificatul de grefa si ca pot sa ridic permisul tot atunci. Multumesc tuturor pentru sfaturi, chiar daca in ultimele 2-3 pagini a fost mai mult off-topic. O sa postez evolutia contestatiei si rezultatul final al contestatiei. |
#198
Posted 26 February 2016 - 03:02
Care-s cele 2 capete? Anularea PV pt greseala nume? Si anulare PV pt culoare verde?
In cazul 2 ce ai pus in apararea ta? Martori? Vei primi acasa intampinarea de la IPJ. Poti formula raspuns la ea. Iar in subsidiar? Ce ai cerut? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users