Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

evoMAG.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
125 răspunsuri în acest subiect

#73
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.172
  • Înscris: 29.08.2006
am depus plangere la anpc si i-am anuntat pe cei de la evomag iar a doua zi m-au contactat, apoi am returnat produsul si am primit, a doua zi de la primire colet, banii inapoi.

#74
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.782
  • Înscris: 01.02.2014

View Postuzzy17, on 27 iulie 2016 - 14:23, said:

am depus plangere la anpc si i-am anuntat pe cei de la evomag iar a doua zi m-au contactat, apoi am returnat produsul si am primit, a doua zi de la primire colet, banii inapoi.

Vezi ca numai asa se poate cu astia?

#75
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.346
  • Înscris: 11.08.2016
Abia acum am gasit acest topic, asa ca o sa las aici un link catre topicul referitor la oferte, unde am aratat o oferta cu o reducere falsa a magazinului evoMAG:

https://forum.softpe...4#entry20945964

Ideea e ca monitorul Asus a fost la pret intreg de 1515 lei pana ieri, dupa care azi a fost marit la 1700 lei si aplicata o "reducere" de 12% pt a ajunge la "extraordinarul" pret de 1499 lei...

#76
vladro2

vladro2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 25.11.2008
In oferta din Noiembrie 2018 au vandut bratara fitness Xiaomi Mi Band 3 la pretul de 125 lei dar nu este NFC ci standard. Acelasi produs (pagina salvata) in afara zilelor de reduceri se vinde (pe Evomag) la exorbitantul pret de peste 250 lei !!! La pretul acesta se vand in afara tarii doar bratarile cu NFC. Rusine ! Si inca o data "rusine!" pentru ca am intrebat pe sit in comentarii daca este NFC sau standard ce-au vandut ei (n-am injurat, n-am dat cu paru') - mi-au sters contul de logare.

#77
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.738
  • Înscris: 06.07.2005
Un prieten a comandat un calculator refurbished tower de la astia si a primit unul sff si cu specificatii usor mai slabe.
Cand i-a sunat sa le explice, s-au contrazis cu el ca au trimis bine si ca n-au de ce sa-l schimbe. Dupa convorbirea telefonica, au modificat pagina produsului ca sa reflecte ce a primit el(inclusiv poza).
Mizerabil. A facut retur pana la urma.

#78
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.448
  • Înscris: 16.03.2011

View Postvimann, on 25 noiembrie 2018 - 23:03, said:

Un prieten a comandat un calculator refurbished tower de la astia si a primit unul sff si cu specificatii usor mai slabe.
Cand i-a sunat sa le explice, s-au contrazis cu el ca au trimis bine si ca n-au de ce sa-l schimbe. Dupa convorbirea telefonica, au modificat pagina produsului ca sa reflecte ce a primit el(inclusiv poza).
Mizerabil. A facut retur pana la urma.
ai alte site-uri pt produse reconditionate

#79
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.193
  • Înscris: 29.05.2017
Cumparat monitor Dell U2417H de la Evomag ce s-a dovedit a fi defect. Am incercat sa compeltez formularul de retur de pe site, nu se poate, da eroare indiferent ce, se observa cum este intentionat facut sa dea eroare. Am trimis mail-uri peste mail-uri la departamentul de service si retur, niciun raspuns, am sunat de vreo 10 ori, la fel, nu raspunde nimeni. Au si programul foarte scurt la departamentul de service si retur, de la 12 la 18.

Ii mai las doua zile, urmeaza reclamatie la ANPC.

Editat de Real_NEO, 19 decembrie 2018 - 13:15.


#80
tpsjo

tpsjo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 123
  • Înscris: 19.11.2006
Da, asa este, nu raspund la mail-uri si la sesizari. Sunt niste modesti (ca sa fiu domn acum de Craciun), adica autosuficienti. Va zic si de ce:
Am comandat joi, 13 decembrie (mi s-o fi tras ghinionul de la nr.13) un HDD WD Elements 4TB, scria "in stoc magazin". Am aplicat comanda, in scurt timp mi-a venit sms + mail ca pot ridica produsul, iar eu fiind prin zona cu munca (deci pe fuga) am ajuns la ei in 10-15 minute. Am mers direct la casa, am achitat cu cardul, dupa care m-am asezat la ridicare produse. Am asteptat 25-30 minute, timp in care ei se tot foiau...ba unde eram eu...ba in depozit...unul cate unul...Ca sa vina intr-un final unul dintre ei sa imi zica "domnule, nu il avem". Am intrebat...v-a trebuit asa mult sa va dati seama in 2018 cu toata tehnica de evidenta si stocuri ca nu il aveti ? Sunt fugit un pic de la serviciu si ma grabesc al naibii de tare, mai eram cu doi colegi (soferul si "seful de echipa"). Pai ne cerem scuze...luni vi-l aduc. Zic, hai, dati-mi o harte ca am achitat si ca nu mi-ati dat produsul...si vorbim luni, ca ma grabesc sa ajung inapoi la serviciu. Mi-a dat o factura pe storno si am plecat.
A doua zi, un pic deranjat ca am platit in magazin un produs cu care trebuia sa si plec acasa, ma gandesc...nu o fi transportul gratuit la aproape 500 lei valoare produse ?!? Si vad ca da. Trimit mail operatorului care se ocupa de comanda...si primesc mesaj...ca produsul se va livra in aproximativ 4 zile. Opaaaa zic...fii atent...a trecut o zi, cu inca 4 (or fi lucratoare, adica sambata si duminica nu se pun)...reiesea ca as primi produsul pe miercuri...Acum, na...zic...il luam pentru back-up...astept....ce mama naibii sa fac...(retineti, cu banii platiti in magazin si plecat acasa fara produs).
Am tot trimis mesaje pe mail...raspundeau foarte greu...la 4-5 mesaje de ale mele insistente...in care ii intrebam...cand imi trimiteti produsul...imi dadeau si ei un raspuns.
Intr-un final vine nucleara (lovitura fatala) pe data de 21 decembrie, orele 14:28 (adica la 8 zile de la momentul umil in care chemat de ei ca produsul se poate ridica, platit cu cardul la POS si plecat acasa cu dejtul in gura)... mail de la domnii artisti: "Stimate client, comanda dvs se va livra dupa Craciun. Ne cerem scuze pentru intarziere. Va multumim"...
In gandul meu...zic...CE FACE ????? 8 zile plus inca vreo 6...ca na, pe 26 nu lucreaza nimeni...faceau fix 2 saptamani. Bai zic, astia sunt idioti ? M-au chemat sa imi livreze din stoc magazin un produs, mi-au luat banii si apoi au dat din umeri ca nu il au.
Stiu ca se poate intampla, dar eu daca eram sef de magazin...sau ce ametit o fi la ei in post de decizie, as fi prioritizat aceasta comanda. Nu era ceva comandat online si care sa nu fie nici in stoc depozit si sa trebuiasca adus de afara...Atunci intelegeam...
Ca am mai avut o experienta (am cumparat un prelungitor cu 8 prize) de aceasta data corecta comunicarea zic eu ... cu Vexio...Dar m-au sunat si mi-au zis, stimate client, priza pe care o doriti dvs se se afla intr-un depozit de peste granita...v-o aduc, dar minim o saptamana, doriti sa anulati comanda sau...mergem mai departe. Zic mergem...ca nu ma grabesc, vreau fix acest produs. Oameni corecti...bai, nu am ce vrei tu si dureaza, mai vrei au ba.
Evident ca la citirea acelui mail idiot...dupa care, daca ma luam, as fi asteptat in total minim 14 zile (nu imi garanta nimeni ca de la niste ametiti ca dumnealor voi primi produsul fix pe 27, ar fi putut foarte bine sa imi trimita un mesaj similar in care sa ma anunte, stimate client... veti primi produsul dupa anul nou).
M-am imbracat si am mers in magazin, am pus telefonul pe inregistrare si i-am zis acelui visator (care imi zisese in urma cu 8 zile ca nu are produsul) "produsul sau banii". A facut niste ochi...zice..nu ati primit mesaj/mail...zic arat eu ca as sta pe mail-uri si mesaje dupa ce m-ati trimis acasa fara produs ? Am primit produsul si am plecat.
Inutil sa mai subliniez aici ca poate aveam nevoie de banii aceia (in cazul in care nici produsul nu l-am primit), sau ca poate in 8-14 zile as fi avut nevoie de produs si l-as fi luat din alta parte...Nu au fost cinstiti (prima data il primiti luni, dupa 1 zi ca dureaza alte 4 zile, apoi au zis dupa Craciun).
Nu recomand EvoMag. Au preturi tentante, insa sunt ceva in genul Cel. Nu au respect pentru client. Sunt anti capitalism. EvoMag este in opinica mea un comerciant care opereaza pe o piata libera, dar care are o durere undeva...fix ca in comunism...Sper sa nu am probleme de garantie/service cu WD-ul.

Editat de tpsjo, 22 decembrie 2018 - 13:08.


#81
iz0t0p3

iz0t0p3

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 20.06.2006
Atentie la aceasta companie! Serviciul post vanzare nu exista - Nu raspund la email-uri (atat service si customercare de pe evomag.ro ) , nu raspund la telefon 0372.173.600 (aici avem doar un sistem automat insa fara operatori umani sa si raspunda la solicitari) - prezint dovezi si inregistrari
Din data 01.12.2018 pana in prezent incerc sa fac o solicitare de garantie la un produs. Pana in prezent (20.12.2018) nu a raspuns nimeni nici macar la solicitare , nu mai vorbesc de faptul ca nici nu exista date de livrare a produselor ce se afla in garantie catre sediul EvoMag.
In Cont Client de pe site-ul evomag.ro nu apar toate produsele achizitionate in rubrica Garantiile Mele , deci implicit nu poti face solicitare de garantie de acolo.
Nu recomand aceasta companie pentru ca nu respecta procedura legala privind comertul electronic si solutionarea problemelor produselor aflate in garantie.
Oameni nu respecta legea Lege nr. 449/2003 Art. 11. Alin (4) care spune: "Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului" este scrisa si pe site-ul ANPC
Update 04.01.2019 : Solicitarea din 01.12.2018 nu a fost solutionata nici pana acum. Oamenii nu raspund la telefon nu poti lua legatura cu ei (am inteles de la alti clienti ca iti inregistreaza nr. de tel si nu iti raspund special)
Daca vreti sa cumparati ceva de la ei mare grija , daca aveti problema cu produsul achizionat prin asta veti trece. Este vorba de un telefon cu touchul defect, mai bine il luam din china ca la fel aveam garantie doar ca era mult mai ieftin.

BUYER BE AWARE YOU HAVE BEEN WARNED! The post-sale service does not exist - They do not respond to the emails (both service and customercare on evomag.ro), They do not answer the phone, on costumer-care number 0372.173.600 (here we have only an automatic system but without human operators to answer the requests ) - i can prove this with evidence ,photos and recordings
From 01.12.2018 until now I am trying to make a warranty claim on a product. Until now (20.12.2018), no one even responded to the request, not to mention the fact that there is no delivery address of the products that are under warranty to the EvoMag headquarters.
In the Client Account on the evomag.ro website, not all of the products purchased under My Guarantees appear, so you can not claim the warranty there.
I do not recommend this company for failing to comply with the legal procedure for electronic commerce and solving the problems of the products under warranty.
This company does not respect the Romanian Warranty Law no. 449/2003 Art. 11. Point(4) which states: "Any repair or replacement of the products shall be made within a reasonable period of time, agreed by the seller in writing, and without any significant inconvenience for the consumer, taking into account the nature of the products and the purpose for which they have requested the products. The time limit set may not exceed 15 calendar days from the date the buyer notified the seller of the product's non-conformity " ANPC website
Update 04.01.2019: The request from 01.12.2018 has not been solved until present date. They do not answer the phone you can not get in touch with them. If you want to buy something from them DON'T! If you have a problem with the product you purchased you will suffer the same. My reason for claim is because a faulty digitizer on my Smartphone. Because of this i had to buy ,from my own money another phone, nobody can stay away from his smartphone nowadays for a month.
STAY AWAY ! I will open a lawsuit i have all the evidences required

#82
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.193
  • Înscris: 29.05.2017
Asa este, nici eu nu am reusit sa iau legatura ce ei incepand din data de 14.12.2018, nu raspund nici la mailuri si nici la telefoane. Trebuie reclamatii la ANPC si gata.

#83
tpsjo

tpsjo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 123
  • Înscris: 19.11.2006
Parerea mea este ca se comporta ca niste roboti care nu au in soft-ul lor procedura de relatii cu clientii. Sunt anti clienti. Vor sa vanda dar nu iau in considerare ca clientii lor sunt niste fiinte, niste oameni.

#84
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.877
  • Înscris: 26.02.2010
Patronul e de prin Titan, se crede și el mare patron acum și s-a apucat sa trateze cu fundul clienții. S-a ajuns și el, și-a luat Audi și acu e mare boss, nu îl cunosc personal, dar sta în bloc cu o cunoștință.

#85
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.193
  • Înscris: 29.05.2017
UPDATE: azi mi-a sosit coletul cu un alt model de monitor, pana la urma au rezolvat problema intr-un mod onorabil. Atata doar ca nu se poate lua legatura cu ei, asta e rau, ca nu raspund la telefoane sau la email-uri. Probabil nu au suficient personal iar patronul se zgarceste la facut angajari.

Editat de Real_NEO, 30 ianuarie 2019 - 14:26.


#86
bavarezul

bavarezul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 90
  • Înscris: 25.09.2006
Am avut surpriza să constat că dacă plasezi comandă online și ridici produsul din magazin NU AI DREPT DE RETUR. Scrie mare cu roșu la rubrica RETUR, mai EvoMag, eu când comand un produs, prima dată caut care sunt modalitățile de retur? Atât vă duce mintea? Eu vreau să cumpăr un produs nu să stresez cu retur și alte prostii. Pe mine m-ați pierdut de client.

#87
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.865
  • Înscris: 28.11.2001
E corect ce au scris acolo. Si legal.
Doar daca comanzi online si primesti produsele prin curier ai drept de retur.

#88
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.697
  • Înscris: 26.11.2001
Eu nu inteleg afacerile astea, pe bune.
Poate ca eu gandesc altfel, sunt prost... asta este.

Am luat soacrei un telefon acum 2 ani, cadou de Craciun.
Femeia l-a tinut bibelou, iar cu fix 2 luni inainte de expirarea garantiei, nu a mai pornit.

Mers la evomag, trimis in service si fenomenal, imi emit factura storno de 530 lei, pretul telefonului.
Intre timp am gasit si am luat un alt telefon din alta parte.

Mizeria este ca factura storno pt produs este deja emisa de ep 16.09, dar niciun semn de bani!

Desigur, am dat doua e-mailuri la [email protected], am trimis IBAN etc.

Bai nimic, niciun mail, nu bani, nimic!
Desigur, am asteptat de mi s-a urat timp de 15 minute la telefon in waiting, ca apoi sa imi inchida automat apelul.

Pe bune, chiar sper ca magazinul evomag nu sta in cei 530 de lei ai mei, pt ca eu nu inteleg de ce sunt asa mizeri.

https://anpc.ro/arti...ale--n-el-toare

#89
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.874
  • Înscris: 26.02.2018
Am cumpărat ceva, ce se află pe stoc chiar și astăzi, acum 8(opt!) zile, am platit cu cardul, și ei...sufletul! Am sunat, nici n-au dat la curier, nu tu AWB, nimic! Ce naiba fac?! A început Black Friday pe 1 Octombrie și nu știu eu...?! Voiam chiar să mai fac o comandă, să iau un telefon, aseară, dar n-am mai avut curaj...

#90
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.874
  • Înscris: 26.02.2018
Alo! Evomag?! Ăștia nu-și onorează comenzile plătite, nu raspund la mailuri, la telefoane... Au mușcat mai mult decât pot să mestece sau ii papă falimentul?! Dacă știam comandam direct din China!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate