evoMAG.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#37
Posted 07 February 2016 - 18:06
În ziua de Black Friday au mai și introdus gargara aia cu "sunteți cumpărătorul cu numărul 48569 pus în lista de așteptare pentru acest produs", la cel mult 10 secunde după activarea SSD-ului pe site, ca după alte 30 de secunde să apară mesajul cu "stoc epuizat"...
Cam ce relație comercială ar mai putea avea vreodată un user, care a trecut prin experiența de mai sus, cu asemenea escroci? |
#38
Posted 26 February 2016 - 11:18
VladutzU2013, on 06 februarie 2016 - 13:41, said:
#EvoMag-sugestie sa dezvoltati site-ul ma refer la partea de design sa fie mai atragator/modern. Multumesc. Salut VladutzU2013, Multumim pentru sugestie, vom propune mai departe catre departamentul programare si design. Spor! vladcosmin, on 06 februarie 2016 - 14:19, said: Eu nu vreau sa suplimentati stocurile, ci sa afisati un stoc real si sa nu mintiti clientii. Salut vladcosmin, Stocurile exprimate au fost si sunt afisate in timp real insa, datorita numarului foarte mare de comenzi primite, acestea au fost epuizate foarte rapid. Spor! 123321, on 06 februarie 2016 - 17:41, said:
Puteți indica vreun text pe web, în care să se specifice că există un singur cumpărător care a prins acel SSD la 99 lei? Salut 123321, Nu a existat un singur client ce a achizitionat intreg stocul, pentru Samsung 850 EVO 120 GB au fost ~85 iar pentru Patriot Blast 120 GB ~250 clienti ce nu au avut doar o singura bucata in comenzi. Spor! vladcosmin, on 07 februarie 2016 - 00:50, said:
Eu l-am prins, mi-a fost confirmata comanda si de un reprezentant de-al lor pe facebook insa dupa 2 zile mi-a fost anulata comanda in cont.La incercarea de a lua legatura iar cu angajatul lor pe facebook, acesta nu mai mi-a raspuns, desi mi-a citit mesajul.Eu unul nu va recomand sa cumparati de la asemea oameni, macar daca stiam comandam din alta parte pentru ca au fost destule oferte la alte magazine timp de mai multe zile...mai mai ca imi venea sa fac o comanda de vreo combina frigorifica dar m-am gandit ca nu are rost sa ma cobor la nivelul lor de tepari. Salut vladcosmin, Te rog sa ne comunici intr-un PM adresa ta de mail pentru a face verificarile necesare remedierii problemei, platforma noastra nu permite stergerea contului de catre niciun operator, doar la solicitarea clientului contul poate fi dezactivat de catre departamentul programare. Ne cerem scuze pentru experienta neplacuta din trecut, promitem ca pe viitor sa fim mai responsivi, tocmai de accea ne-am alaturat in aceasta sectiune a forumului, pentru a asculta si remedia orice problema de acest gen. Iti multumim pentru feedback, O zi buna! |
#39
Posted 26 February 2016 - 11:38
123321, on 07 februarie 2016 - 18:06, said:
În ziua de Black Friday au mai și introdus gargara aia cu "sunteți cumpărătorul cu numărul 48569 pus în lista de așteptare pentru acest produs", la cel mult 10 secunde după activarea SSD-ului pe site, ca după alte 30 de secunde să apară mesajul cu "stoc epuizat"... Cam ce relație comercială ar mai putea avea vreodată un user, care a trecut prin experiența de mai sus, cu asemenea escroci? Salut 123321, Ce te face sa spui ca am fi adaugat "gargara" mentionata de tine, degeaba? Indicatia la care faci referire, nu a fost chiar asa "de forma" a fost pur informativa pentru clientii cu adevarat interesati de achizitionarea produselor din oferta. Nu am fi avut nimic de castigat daca am fi adaugat elemente artificiale in pagina promotiei doar de dragul de a ingreuna serverele, revin cu mentiunea anterioara si te informez ca am avut stocuri suficiente pentru toata lumea, cel putin asa am crezut noi pana cand am vazut numarul mare de comenzi venite pe aceste 2 modele. Asa ca pentru urmatorul eveniment promitem ca vom suplimenta stocurile. Spor! |
#40
Posted 28 February 2016 - 08:33
#41
Posted 28 February 2016 - 10:32
Busted, hahaha
Attached FilesEdited by VincentVega, 28 February 2016 - 10:33. |
#42
Posted 28 February 2016 - 10:53
foarte bine sta o stire cu o groapa de gunoi langa ofertele de la evomag
|
#43
Posted 28 February 2016 - 11:15
@VincentVega, reclama aceea nu e neaparat publicata de Evomag.
|
#44
Posted 28 February 2016 - 11:18
EvoMag, on 26 februarie 2016 - 11:18, said:
[..] platforma noastra nu permite stergerea contului de catre niciun operator, doar la solicitarea clientului contul poate fi dezactivat de catre departamentul programare. Ne cerem scuze pentru experienta neplacuta din trecut, promitem ca pe viitor sa fim mai responsivi, tocmai de accea ne-am alaturat in aceasta sectiune a forumului, pentru a asculta si remedia orice problema de acest gen. Iti multumim pentru feedback, O zi buna! PS: limba oficiala de la "relatii cu publicul" este rom-engleza? |
#45
Posted 28 February 2016 - 11:23
da sigur eu am sters contul singur
Edited by pda1221, 28 February 2016 - 11:23. |
#46
Posted 01 March 2016 - 01:03
|
#47
Posted 02 March 2016 - 19:31
Am facut si eu o comanda la Evomag.
S-au miscat destul de rapid,in 48 ore am avut coletul acasa. Problema este ca la ei pe site scrie ca ai posibilitatea verificari coletului la primire. E adevarat ca pe site scrie despre firma de curierat Cargus,dar Evomag-ul a trimis coletul cu firma DPD ,care spun ca la ei nu ai posibilitatea verificarii coletului. Acum ori ei au schimbat firma de curierat si nu au modificat informatiile pe site, ori folosesc mai multe firme de curierat si atunci dupa cum ti-e norocul. La voi cu cine trimite Evomag-ul coletele? Edited by isav, 02 March 2016 - 19:32. |
#48
Posted 02 March 2016 - 19:47
isav, on 02 martie 2016 - 19:31, said:
S-au miscat destul de rapid,in 48 ore am avut coletul acasa |
#49
Posted 02 March 2016 - 20:32
#50
Posted 04 March 2016 - 10:19
LensFlare, on 28 februarie 2016 - 11:15, said:
@VincentVega, reclama aceea nu e neaparat publicata de Evomag. Salutare, Multumim pentru feedback-ul acordat, vom face o verificare amanuntita despre situatia data. O zi buna! trandafirdoru, on 28 februarie 2016 - 11:18, said:
E dreptul vostru sa stergeti contul si sa va razbunati cum vreti dar sa stiti ca in felul asta nu castigati nimic, dimpotriva, pierdeti. Si eu am "pierdut" contul in momentul in care v-am rugat sa anulati o comanda. PS: limba oficiala de la "relatii cu publicul" este rom-engleza? Salutare, Noi nu ne razbunam pe nimeni si mai ales in acest mod neprofesional de care majoritatea "se plange". Singurul mod de "sanctionare" este anularea comenzii sau dezactivarea contului, aceste cazuri sunt foarte rare si se executa in urma unei sedinte de management dedicata clientilor neseriosi. Conturile sunt dezactivate in urma fraudelor platilor online sau in cazul clientilor ce fac exces din neonorarea comenzilor. Nu e normal ca un magazin online sa suporte cheltuielile inutile aduse de clientii neseriosi ce comanda produse pe care le ridica din sediul magazinului, iar mai apoi dupa terminarea treburilor le returneaza fara niciun motiv. Pentru clarificarea totala a lucrurilor am sa va arat 2 cazuri concrete: Cazul 1: Un client achizitioneaza un produs din categoria "Inrgrijire personala" (Periute de dinti, Aparate de ras, Parfumuri, etc.)... Utilizeaza periuta de dinti timp de 10 zile si o returneaza pe motiv ca albastrul carcasei nu este atat de stralucitor pe cat se astepta (asta dupa 10 zile de utilizare)... In cazul de fata magazinul online suporta atat transportul de la furnizor cat si toate cheltuielilor anagajatilor, etc.. traseul este urmatorul furnizor -> magazin -> client, iar apoi preluarea in stoc a unui produs pe care nu il mai poate vinde niciodata. Rezultatul: ~60 lei transport + ~300 lei produs x 10 / 15 comenzi = 3600 lei pentru moftul persoanelor rauvoitoare => ce a avut magazinul de castigat in urma celor 3600 lei pe minus ? Cazul 2: Un client achizitioneaza un smartphone / componenta PC (procesor / placa video, etc.. )... realizeaza un review / prezentare / teste, etc. pentru care primeste o suma de bani sau 100 click-uri pe forumul / blog-ul personal, etc. , iar dupa 13 zile de utilizare returneaza produsul inapoi, zgariat sau cu accesoriile uzate vizibil. In urma acestei "miscari" noi avem urmatoarele costuri de suportat: ~60 lei transport + reducerea pretului produsul sub pretul de achizitie al furnizorului (pentru ca... cine mai cumpara un produs utilizat daca nu are un pret bun) x 10 / 15 comenzi de acest gen = ~- 4000 lei. 2 cazuri pe zi x 5 clienti x 30 zile luna = ?? Ok, poate nu sunt cazuri zilnice... dar la finalul lunii dupa tragerea liniei se observa o fluctuatie mai mare ca cea a profitului.. Haideti sa gandim putin inainte de a pune mana pe taste si sa aruncam cu vorbe grele intr-un brand pe care ~100 de oameni il cladesc si incearca sa multumeasca toti clientii de peste 10 ani. Ops, era sa uitam responsiv, -ă adj. (ĂŽnv.) Care aparţine unui răspuns, care se referă la un răspuns. pl. -i, -e. Multumim pentru feedback-ul acordat, O zi buna! Edited by EvoMag, 04 March 2016 - 10:33. |
#51
Posted 04 March 2016 - 11:14
isav, on 02 martie 2016 - 19:31, said: Am facut si eu o comanda la Evomag. S-au miscat destul de rapid,in 48 ore am avut coletul acasa. Problema este ca la ei pe site scrie ca ai posibilitatea verificari coletului la primire. E adevarat ca pe site scrie despre firma de curierat Cargus,dar Evomag-ul a trimis coletul cu firma DPD ,care spun ca la ei nu ai posibilitatea verificarii coletului. Acum ori ei au schimbat firma de curierat si nu au modificat informatiile pe site, ori folosesc mai multe firme de curierat si atunci dupa cum ti-e norocul. La voi cu cine trimite Evomag-ul coletele? tigerheart, on 02 martie 2016 - 20:32, said: De cativa ani trimite cu DPD.. Nu stiu daca trimit doar cu ei sau colaboreaza si cu altii. Salutare, Pentru livrarea coletelor colaboratam cu Fan Courier, Cargus, DPD cat si curierul intern. Fiercare client are dreptul de a elege modalitatea de livrare a coletetului, pentru aceasta este necesara adaugarea unui comentariu in tabelul "Alte informatii esentiale" (in tab-ul finalizare comanda) cu solicitarea necesara. Toate informatiile despre livrarea comezilor pot fi gasite accesand link-ul urmator: http://www.evomag.ro...livrare-comanda O zi buna! |
|
#52
Posted 04 March 2016 - 13:33
EvoMag, on 04 martie 2016 - 10:19, said:
Salutare, Noi nu ne razbunam pe nimeni si mai ales in acest mod neprofesional de care majoritatea "se plange". Singurul mod de "sanctionare" este anularea comenzii sau dezactivarea contului, aceste cazuri sunt foarte rare si se executa in urma unei sedinte de management dedicata clientilor neseriosi. Conturile sunt dezactivate in urma fraudelor platilor online sau in cazul clientilor ce fac exces din neonorarea comenzilor. Nu e normal ca un magazin online sa suporte cheltuielile inutile aduse de clientii neseriosi ce comanda produse pe care le ridica din sediul magazinului, iar mai apoi dupa terminarea treburilor le returneaza fara niciun motiv. Multumim pentru feedback-ul acordat, O zi buna! Caz concret: am comandat o tableta nexus 7, mi-ati dat un termen de livrare de 5 zile. Dupa 4 zile v-am anuntat si v-am rugat sa anulati comanda. Da, m-am razgandit, pentru ca am gasit la alt magazin cu livrare in 24 ore (si mai ieftin). Cazul acesta unde se incadreaza, la "clienti ce fac exces din neonorarea comenzilor" sau la "fraude"? A fost prima si ultima comanda la evomag, din nefericire. De atunci am comandat produse de peste ~35.000 lei de la alt magazin online, care pana acum nu m-a considerat neserios. Ce am scris mai devreme, nu este reclama negativa ci pareri pe care le-ati cerut. Spor in tot ce faceti! Referitor la acel cuvant, nu exista in limba romana, in DEX tiparit (sau in referinte cat de cat serioase ca dex[punct]ro, dexonline[punct]ro) Edited by trandafirdoru, 04 March 2016 - 13:39. |
#53
Posted 04 March 2016 - 18:53
EvoMag, on 04 martie 2016 - 11:14, said:
Salutare, Pentru livrarea coletelor colaboratam cu Fan Courier, Cargus, DPD cat si curierul intern. Fiercare client are dreptul de a elege modalitatea de livrare a coletetului, pentru aceasta este necesara adaugarea unui comentariu in tabelul "Alte informatii esentiale" (in tab-ul finalizare comanda) cu solicitarea necesara. Toate informatiile despre livrarea comezilor pot fi gasite accesand link-ul urmator: http://www.evomag.ro...livrare-comanda O zi buna! Si nu credeti ca ar fi necesar sa specificati undeva ca exista posibilitatea alegerii firmei de curierat? Am citit de 2 ori pagina respectiva si nu am vazut nimic scris despre acest lucru. Oricum cred ca orice comentariu scris in tabel este egal cu zero,eu am specificat orele de livrare 16-18, iar curierul a venit la ora 12,noroc ca a fost cineva acasa. Ar fi bine daca tot ce s-ar scrie pe site s-ar si respecta. |
#54
Posted 11 March 2016 - 11:53
trandafirdoru, on 04 martie 2016 - 13:33, said:
Caz concret: am comandat o tableta nexus 7, mi-ati dat un termen de livrare de 5 zile. Dupa 4 zile v-am anuntat si v-am rugat sa anulati comanda. Da, m-am razgandit, pentru ca am gasit la alt magazin cu livrare in 24 ore (si mai ieftin). Cazul acesta unde se incadreaza, la "clienti ce fac exces din neonorarea comenzilor" sau la "fraude"? A fost prima si ultima comanda la evomag, din nefericire. De atunci am comandat produse de peste ~35.000 lei de la alt magazin online, care pana acum nu m-a considerat neserios. Ce am scris mai devreme, nu este reclama negativa ci pareri pe care le-ati cerut. Spor in tot ce faceti! Referitor la acel cuvant, nu exista in limba romana, in DEX tiparit (sau in referinte cat de cat serioase ca dex[punct]ro, dexonline[punct]ro) Buna ziua, Am tratat cu interes feedback-ul acordat, tocmai de aceea va multumim si promitem sa fim mai receptivi si mult mai atenti pe viitor. Nu faceam referire la astfel de cazuri, ci la cazurile in care sunt efectuate comenzi fictive iar dupa livrarea coletului acesta este refuzat fara motiv. O zi buna! isav, on 04 martie 2016 - 18:53, said: Si nu credeti ca ar fi necesar sa specificati undeva ca exista posibilitatea alegerii firmei de curierat? Am citit de 2 ori pagina respectiva si nu am vazut nimic scris despre acest lucru. Oricum cred ca orice comentariu scris in tabel este egal cu zero,eu am specificat orele de livrare 16-18, iar curierul a venit la ora 12,noroc ca a fost cineva acasa. Ar fi bine daca tot ce s-ar scrie pe site s-ar si respecta. Buna ziua, Precizam ca am luat in calcul sugestia dumneavoastra si am transmis mai departe catre departamentul programare pentru implementarea acestei optiuni. Va garantam ca tabelul mentionat este luat in calcul 100%, observatiile transmise sunt primele de care se tine cont. Toate informatiile de livrare sunt transmise mai departe curierului si mentionate pentru fiecare colet in parte, probabil in cazut mai sus mentionat curierul nu a luat in calcul. Vom transmite mai departe aceasta problema. O zi buna! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users