Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
EPC + Check Engine Aprinse Golf 4 1.6 16v
Last Updated: Dec 11 2015 17:50, Started by
MariusMihai92
, Dec 11 2015 17:07
·
0
#1
Posted 11 December 2015 - 17:07
Salut sofpedistilor,am un Golf 4 1.6 16v 2002,azi dimineata la rece pornesc masina si surpriza pom de craciun cei doi martori aprinsi EPC si Check Engine ne stiind absolut nimic despre mecanica zic...hai sa vad cum merge masina sau ce simptome are dau cu spatele nu observ mare diferenta insa cand am dat sa plec cu a1-a sa intamplat minunea,masina nu tragea mai mult de 2000 rpm dar nu trecea de 15 km/h acceleratia moarta...m-am speriat mai ales ca trebuia sa ajung la servici am oprit masina am oprit motorul si l-am repornit surpriza a disparut EPC dar a ramas aprins Check Engine (el se aprinde des din cauza benzinei proaste) dar si-a revenit masina merge ca inainte si de atunci nu sa mai aprins nici in mers nici la prima cheie a stat masina 8 ore si i-am dat cheie la rece nimic.Care ar fi problema?
|
#3
Posted 11 December 2015 - 17:32
Cel mai des EPC-ul se aprinde cand comutatorul de la pedala de frana e defect si calculatorul "vede" frana apasata, cand tu defapt accelerezi. O testare n-ar strica, pot fi si alte cauze.
|
#4
Posted 11 December 2015 - 17:35
rumegus, on 11 decembrie 2015 - 17:32, said:
Cel mai des EPC-ul se aprinde cand comutatorul de la pedala de frana e defect si calculatorul "vede" frana apasata, cand tu defapt accelerezi. O testare n-ar strica, pot fi si alte cauze. Merg luni la un test,dar am vrut sa vad daca altii au avut aceeasi problema.Dar daca ii din cauza pedalei de frana de ce nu mai face? |
#5
Posted 11 December 2015 - 17:50
Poate fi un contact prost/oxidat, s-a intepenit, poate pedala de frana a ramas mai jos, ca are un arc rupt, nu-s Mama Omida sa ghicesc de la distanta. Comutatorul ala e dublu. Un contact e inchis cand pedala e libera, celalalt se inchide cand apesi pedala si se aprind stopurile. Cand franezi, calculatorul reduce cantitatea de benzina injectata, in ideea ca la franare n-ai nevoie de putere la motor. Cand calculatorul simte ca tu franezi si accelerezi simultan, considera ca-i o anomalie si aprinde becul.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users