Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
La traseu: cum sa nu-ti moara motorul la semafor?
#37
Posted 23 September 2015 - 08:44
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:
Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc. @barbosa: nu sari, inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic si vreau sa stiu ce trebuie sa-i cer instructorului, sau sa nu ma fac de kko. sa se enerveze. nu te mai lua dupa toti idiotii care iti spun sa nu folosesti ambreiajul, e clar ca si ala care a scris asta era tamaie, ori doar bagator in seama plictisit cat despre faptul ca nu ai ajuns sa faci traseul, pai tu de ce crezi ca este acel instructor langa tine? crezi ca e doar unul care vine sa pazeasca masina ca sa nu fugi cu ea? se numeste instructor, adica trebuie sa te instruiasca, sa te invete cum se conduce, aici este inclusa si schimbarea treptelor de viteza si modalitatea. asta se invata in primele 2 ore pe langa notiunile de mecanica elementare. |
#38
Posted 23 September 2015 - 08:50
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:
inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic Edited by Handicarpati, 23 September 2015 - 08:51. |
#39
Posted 23 September 2015 - 08:56
MembruAnonim, on 23 septembrie 2015 - 08:18, said:
Cere-i să te înveţe să conduci dar nu uita să menţionezi că ai văzut maşini doar în poze şi în filme. Ar trebui să ştie ce are de făcut. E glumă. Mai nou apeşi pe buton. |
#40
Posted 23 September 2015 - 09:00
alexcrist, on 23 septembrie 2015 - 08:24, said:
Când dai de un semafor care ține 2 minute (e unul prin Roman, parcă) sau mai mult (ca alea de pe drumurile în lucru, că tot semafoare sunt), numai chef de stat cu piciorul pe frâna n-ai. barbosa, on 23 septembrie 2015 - 08:30, said:
De ce sa fie gluma. De multe ori cand stau la semafor si am deha masina in spate trag frana de mana. La ce sa stau cu piciorul pe frana 2 minute? Sau sa stau cu masina in viteza si cu ambreiajul calcat? La cea manuala nu trag niciodata frana de mana, mai bine tin pedala de frana apasata. Intr-adevar, cand sunt cu automata (deci majoritatea timpului) daca prind vreun semafor ce tine mult, o mai pun in P, insa nu intotdeauna. |
#41
Posted 23 September 2015 - 09:06
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:33, said:
Stiu ca mai era un topic de vreo cativa ani, in care discutau in contradictoriu batranii soferi ce tehnica folosesc pt. semafor, dar pe mine ma intereseaza acum strict pt. traseu. Pe politist il intereseaza si conduita preventiva, nu vrea sa vada un zmeu un smucit samd. Deci care e metoda corecta? -o scoatem sau nu din viteza? -daca NU o scoatem din viteza, atunci cum procedam ca sa nu moara motorul, dupa ce oprim rotile? In momentul cand ajunge la 1200-1500rpm. ramanem cu piciorul pe acceleratie acolo (sa zicem ca suntem a 2-a sau a 3-a), pt. a nu muri motorul sau mai apasam totusi frana? Daca apasam frana exista riscul sa moara motorul? Newbie, nu dati cu pietre Apropo aici e sectiunea Legis. Edited by Kokoshmare, 23 September 2015 - 09:06. |
#42
Posted 23 September 2015 - 09:06
#43
Posted 23 September 2015 - 09:13
#44
Posted 23 September 2015 - 09:19
niciodata un instructor auto nu va invata pe cineva plecarea in rampa folosind calcaiul pe frana si degetele pe acceleratie ( ale picioruluyi drept ) ,
|
#45
Posted 23 September 2015 - 09:21
#46
Posted 23 September 2015 - 09:26
Bursul, on 23 septembrie 2015 - 09:21, said:
What?!?!? Si totusi reusesc sa plece de pe loc, fara sa scape masina de sub control . Edited by tiocuip, 23 September 2015 - 09:27. |
|
#47
Posted 23 September 2015 - 09:30
#48
Posted 23 September 2015 - 09:33
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:
Cineva spunea pe topicul din 2007 ca se poate incetini si numai din acceleratie, slabind pedala progresiv si nu mai e nevoie sa utilizezi frana. Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc. @barbosa: nu sari, inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic si vreau sa stiu ce trebuie sa-i cer instructorului, sau sa nu ma fac de kko. sa se enerveze. Ambreiajul il apesi si atunci cand vrei sa dai cu spatele pe un teren in panta fara sa apesi pe acceleratie. Altfel... iti vei strica motorul (asa-i la masinile nemtesti si japoneze, la rablele frantuzesti si italienesti nu stiu) |
#49
Posted 23 September 2015 - 09:33
Eu schimb repede piciorul de pe frana pe acceleratie. Mi se pare destul de greu schema descrisa de tine. Am vazut-o la Ayrton Senna intrun filmulet, cum tinea apasat pe amandoua pedale. Mi se pare funny in cazuri normale .
|
#50
Posted 23 September 2015 - 09:35
ct13mey, on 23 septembrie 2015 - 08:43, said:
Ca idee se calca ambreiajul,se introduce in treapta 1de viteza,se slabeste usor pedala de frana concomitent cu cu eliberarea progresiva a pedalei de ambreiaj si apasarea usoara a acceleratiei neur0, on 23 septembrie 2015 - 09:06, said:
Asta doar pentru cei care au mai mult de două picioare și pot apăsa trei pedale simultan. Blonda în maşină: - Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare! |
#51
Posted 23 September 2015 - 09:35
|
#52
Posted 23 September 2015 - 09:36
#53
Posted 23 September 2015 - 09:39
toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:
Cineva spunea pe topicul din 2007 ca se poate incetini si numai din acceleratie, slabind pedala progresiv si nu mai e nevoie sa utilizezi frana. Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc. Ma chinui de vreun an sa le scot din reflexe asta la fiu-meu si la nevasta (au facut in acelesi timp scoala). Le-am explicat de ce nu e bine , dar reflexul e format greu se va schimba, eventual cand o sa derapeze iarna la franare... |
#54
Posted 23 September 2015 - 09:51
Bursul, on 23 septembrie 2015 - 09:33, said:
Eu schimb repede piciorul de pe frana pe acceleratie. Mi se pare destul de greu schema descrisa de tine. Am vazut-o la Ayrton Senna intrun filmulet, cum tinea apasat pe amandoua pedale. Mi se pare funny in cazuri normale . Cand am spus slabireaa pedalei de frana ma gandeam ca se intelege ca piciorul drept ramane liber pentru actionarea acceleratiei,scuze daca am creat confuzii pe aici.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users