Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

La traseu: cum sa nu-ti moara motorul la semafor?

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#37
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,834
  • Înscris: 07.06.2014

 toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:

Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc.
@barbosa: nu sari, inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic si vreau sa stiu ce trebuie sa-i cer instructorului, sau sa nu ma fac de kko. sa se enerveze.

nu te mai lua dupa toti idiotii care iti spun sa nu folosesti ambreiajul, e clar ca si ala care a scris asta era tamaie, ori doar bagator in seama plictisit

cat despre faptul ca nu ai ajuns sa faci traseul, pai tu de ce crezi ca este acel instructor langa tine? crezi ca e doar unul care vine sa pazeasca masina ca sa nu fugi cu ea?

se numeste instructor, adica trebuie sa te instruiasca, sa te invete cum se conduce, aici este inclusa si schimbarea treptelor de viteza si modalitatea. asta se invata in primele 2 ore pe langa notiunile de mecanica elementare.

#38
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,581
  • Înscris: 11.06.2010

 toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:

inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic
Ok atunci asa faci: cand te pune prima data in masina s-o pornesti de pe loc, apesi ambreiajul si acceleratia la maxim in timp ce-o bagi in a1a, pe urma iei rapid piciorul de pe ambreiaj. Ii vei arata instructorului ca esti baiat serios.

Edited by Handicarpati, 23 September 2015 - 08:51.


#39
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,013
  • Înscris: 14.03.2013

 MembruAnonim, on 23 septembrie 2015 - 08:18, said:

Cere-i să te înveţe să conduci dar nu uita să menţionezi că ai văzut maşini doar în poze şi în filme. Ar trebui să ştie ce are de făcut.


E glumă. Mai nou apeşi pe buton.
In general alea cu frana electrica au si sistem care previne plecarea masinii de pe loc in panta deci nu are de ce sa isi bata capul :)

#40
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,062
  • Înscris: 25.06.2007

 alexcrist, on 23 septembrie 2015 - 08:24, said:

Când dai de un semafor care ține 2 minute (e unul prin Roman, parcă) sau mai mult (ca alea de pe drumurile în lucru, că tot semafoare sunt), numai chef de stat cu piciorul pe frâna n-ai.

 barbosa, on 23 septembrie 2015 - 08:30, said:

De ce sa fie gluma. De multe ori cand stau la semafor si am deha masina in spate trag frana de mana. La ce sa stau cu piciorul pe frana 2 minute? Sau sa stau cu masina in viteza si cu ambreiajul calcat?
Preferinte si preferinte...
La cea manuala nu trag niciodata frana de mana, mai bine tin pedala de frana apasata. Intr-adevar, cand sunt cu automata (deci majoritatea timpului) daca prind vreun semafor ce tine mult, o mai pun in P, insa nu intotdeauna.

#41
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,100
  • Înscris: 20.12.2007

 toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:33, said:

Stiu ca mai era un topic de vreo cativa ani, in care discutau in contradictoriu batranii soferi ce tehnica folosesc pt. semafor, dar pe mine ma intereseaza acum strict pt. traseu. Pe politist il intereseaza si conduita preventiva, nu vrea sa vada un zmeu un smucit samd.
Deci care e metoda corecta?
-o scoatem sau nu din viteza?
-daca NU o scoatem din viteza, atunci cum procedam ca sa nu moara motorul, dupa ce oprim rotile?
In momentul cand ajunge la 1200-1500rpm. ramanem cu piciorul pe acceleratie acolo (sa zicem ca suntem a 2-a sau a 3-a), pt. a nu muri motorul sau mai apasam totusi frana? Daca apasam frana exista riscul sa moara motorul?
Newbie, nu dati cu pietre Posted Image
Poti sa primesti cele mai bune sfaturi aici dar numai in masina cu piciorul pe ambreiaj si pe acceleratie si o mana pe schimbator, inveti. E ca la inot sau mersul pe bicicleta.

Apropo aici e sectiunea Legis.

Edited by Kokoshmare, 23 September 2015 - 09:06.


#42
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

 ct13mey, on 23 septembrie 2015 - 08:43, said:

,se slabeste usor pedala de frana concomitent cu cu eliberarea progresiva a pedalei de ambreiaj si apasarea usoara a acceleratiei,
Asta doar pentru cei care au mai mult de două picioare și pot apăsa trei pedale simultan.

#43
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015

 neur0, on 23 septembrie 2015 - 09:06, said:

Asta doar pentru cei care au mai mult de două picioare și pot apăsa trei pedale simultan.

Daca ai idee despre ce vorbesc poti sa intelegi.

#44
tiocuip

tiocuip

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 20.09.2015
niciodata un instructor auto nu va invata pe cineva plecarea in rampa folosind calcaiul pe frana si degetele pe acceleratie ( ale picioruluyi drept ) ,

#45
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,658
  • Înscris: 30.10.2003

 tiocuip, on 23 septembrie 2015 - 09:19, said:

niciodata un instructor auto nu va invata pe cineva plecarea in rampa folosind calcaiul pe frana si degetele pe acceleratie ( ale picioruluyi drept ) ,
What?!?!? :lol:

#46
tiocuip

tiocuip

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 20.09.2015

 Bursul, on 23 septembrie 2015 - 09:21, said:

What?!?!? Posted Image
pe soselele romaniei sunt masini care au cablul franei de mana rupt , de inspectie tehnica periodica sau asigurare, nici nu mai vorbesc . Crezi ca acesti soferi nu merg la minte in wekend ? Crezi ca nu stau in coloana in rampa ?
Si totusi reusesc sa plece de pe loc, fara sa scape masina de sub control .

Edited by tiocuip, 23 September 2015 - 09:27.


#47
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

 tiocuip, on 23 septembrie 2015 - 09:26, said:

de inspectie tehnica periodica sau asigurare, nici nu mai vorbesc .
Basme. Cât timp ai circulat fără asigurare și fără ITP valabil?

#48
Scaraosky

Scaraosky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 07.04.2015

 toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:

Cineva spunea pe topicul din 2007 ca se poate incetini si numai din acceleratie, slabind pedala progresiv si nu mai e nevoie sa utilizezi frana. Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc.
@barbosa: nu sari, inca sunt la legislatie, de saptamana viitoare ma pune in trafic si vreau sa stiu ce trebuie sa-i cer instructorului, sau sa nu ma fac de kko. sa se enerveze.

Ambreiajul il apesi si atunci cand vrei sa dai cu spatele pe un teren in panta fara sa apesi pe acceleratie. Altfel... iti vei strica motorul (asa-i la masinile nemtesti si japoneze, la rablele frantuzesti si italienesti nu stiu)

#49
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,658
  • Înscris: 30.10.2003
Eu schimb repede piciorul de pe frana pe acceleratie. Mi se pare destul de greu schema descrisa de tine. Am vazut-o la Ayrton Senna intrun filmulet, cum tinea apasat pe amandoua pedale. Mi se pare funny in cazuri normale .

#50
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,834
  • Înscris: 07.06.2014

 ct13mey, on 23 septembrie 2015 - 08:43, said:

Ca idee se calca ambreiajul,se introduce in treapta 1de viteza,se slabeste usor pedala de frana concomitent cu cu eliberarea progresiva a pedalei de ambreiaj si apasarea usoara a acceleratiei

 neur0, on 23 septembrie 2015 - 09:06, said:

Asta doar pentru cei care au mai mult de două picioare și pot apăsa trei pedale simultan.


Blonda în maşină:
- Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare!

#51
Scaraosky

Scaraosky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 07.04.2015

 neur0, on 23 septembrie 2015 - 09:06, said:

Asta doar pentru cei care au mai mult de două picioare și pot apăsa trei pedale simultan.

Ucrainienii de la Cernobil si starurile porno vrei sa zici...

#52
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015

 neur0, on 23 septembrie 2015 - 09:30, said:

Basme. Cât timp ai circulat fără asigurare și fără ITP valabil?

Aseara pe un post TV au aratat o razie a poltiei rutiere Bucuresti,au depistat un sofer care circula fara ITP valabil de sase ani.Fiecare o face pe barba lui.

#53
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008

 toto_riina, on 23 septembrie 2015 - 07:49, said:

Cineva spunea pe topicul din 2007 ca se poate incetini si numai din acceleratie, slabind pedala progresiv si nu mai e nevoie sa utilizezi frana. Dar daca nu o scoti din viteza, de ce sa mai apesi ambreiajul? Ambreiajul se apasa numai la schimbara vitezelor (in sus sau in jos) si la plecarea de pe loc.

Aproppo de asta- si in orasele voastre instructorii ii invata pe cursanti sa apese ambreiajul cand franeaza (indiferent ca au 50la ora sau 10la ora) si cand coboara o panta? Posted Image
Ma chinui de vreun an sa le scot din reflexe asta la fiu-meu si la nevasta (au facut in acelesi timp scoala). Le-am explicat de ce nu e bine , dar reflexul e format greu se va schimba, eventual cand o sa derapeze iarna la franare...

#54
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015

 Bursul, on 23 septembrie 2015 - 09:33, said:

Eu schimb repede piciorul de pe frana pe acceleratie. Mi se pare destul de greu schema descrisa de tine. Am vazut-o la Ayrton Senna intrun filmulet, cum tinea apasat pe amandoua pedale. Mi se pare funny in cazuri normale .

Cand am spus slabireaa pedalei de frana ma gandeam ca se intelege ca piciorul drept ramane liber pentru actionarea acceleratiei,scuze daca am creat confuzii pe aici..

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate