Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
(discutie serioasa)Share de experienta in business
Last Updated: Nov 26 2015 01:20, Started by
NoJoke
, Jul 20 2015 17:44
·
0
#1
Posted 20 July 2015 - 17:44
Ideea topicului este de a ne face mai buni in afaceri indiferent de domeniul in care activam. Puteti posta aici de la detalii tehnice pana la filozofii de business.
O sa incep prin a share-ui cateva din lucrurile pe care le-am invatat de-a lungul timpului in business(in jur de 7 ani): -daca business-ul tau nu rezolva problema unui om/grup de oameni are sanse 0 de a produce bani -cu cat oferi mai multa +valoare in aceeasi bani pe care ii percepe concurenta cu atat volumul comenzilor creste -ideile de afaceri nu valoreaza 2 lei, poti sa ai cea mai geniala idee, daca nu esti in stare sa o transpui in realitate nu o sa depasesti niciodata stadiul de visator -ca sa transpui o idee in realitate ai nevoie de informatii, cat mai multe informatii(chiar daca la inceput nu intelegi nimic despre un domeniu si vreo cateva zile/saptamani/luni pare ca nu evoluezi deloc la un moment dat incepi sa faci conexiuni iar sansa de a transpune ceva in realitate se mareste) -nu ai cum sa inveti cum sa transpui o idee in realitate daca nu continui sa inveti atunci cand ti se pare ca nu acumulezi si ca esti cam prost -nu intra in afaceri ca sa te imbogatesti -oferi valoare si rezolvi probleme apoi taxezi si colectezi bani -nu te entuziasma daca lucrurile merg, entuziasmul iti scade pofta de munca, evolutie si te face vulnerabil -umilinta te va ajuta sa continui sa inveti -nimeni nu o sa iti ofere bani daca nu e ferm convins ca o sa ii poti rezolva problema mai bine decat o sa o faca celelalte optiuni ale sale Edited by NoJoke, 20 July 2015 - 17:51. |
#2
Posted 21 July 2015 - 07:56
Nu mai folosi cuvinte englezesti cand ai echivalentul in romaneste in 99% din situatii, dauneaza afacerii.
|
#4
Posted 21 July 2015 - 10:59
NoJoke, on 20 iulie 2015 - 17:44, said:
i. -nu intra in afaceri ca sa te imbogatesti ii. -oferi valoare si rezolvi probleme iii. -umilinta te va ajuta sa continui sa inveti (repeta de 100 de ori in fata oglinzii, apoi trimite-mi o bere rece, daca imi dai dreptate) ii. afacerea nu e ONG. iii. umilinta distruge omul care o accepta senin si mangaie egoul grobianului care o face. Nu va umiliti, fiti demni! |
#5
Posted 21 July 2015 - 11:06
S-a referit la modestie, la smerenie. Adică să nu fii arogant. Sau trufaș, cum se spune în unele medii.
|
#6
Posted 21 July 2015 - 11:11
Ferengi no. 1 rule of aquisition (fanii Star Trek vor intelege):
Once you have their money, never give it back. Sfatul meu pentru afaceristi: Speak English. Afacerile limitate la teritoriul national sunt sortite mediocritatii in cel mai bun caz. Edited by Groot, 21 July 2015 - 11:11. |
#7
Posted 21 July 2015 - 11:19
#8
Posted 21 July 2015 - 11:23
Quantum, on 21 iulie 2015 - 11:19, said:
Eu vad ca scrie umilinta, tu vezi spanac, verze si cintezoi... ai dreptate, nu ai nevoie de dex. Hai să încercăm să nu ne sărim la gât pentru o opinie. Inițiatorul va reveni, probabil, și ne va explica la ce s-a referit. Astfel, va confirma sau infirma dacă interpretarea mea este corectă sau eronată. |
#9
Posted 21 July 2015 - 11:28
Citeste femeie dictionarul daca nu cunosti sensurile cuvintelor romanesti, sau ti-e lene?
UMILÍNȚĂ, umilințe, s. f. 1. Sentiment de inferioritate; atitudine provocată de acest sentiment; supunere. ♦ (În morala creștină) Atitudine umilă, smerită a omului în fața divinității; smerenie. ♦ Slugărnicie. 2. Situație umilitoare impusă cuiva; vorbă sau faptă care umilește, ofensează; ofensă. |
#10
Posted 21 July 2015 - 11:33
Quantume, ne-ai demonstrat ca stii sa citesti si sa cauti informatie online. Bravo.
Nu a contrazis nimeni sensul cuvantului umilinta. S-a afirmat doar ca este posibil ca utilizarea acestuia sa fie in mod involuntar eronata. |
|
#11
Posted 21 July 2015 - 11:35
Încercăm, totuși, un ton mai civilizat?
On topic, în cazul în care am înțeles corect la ce referă inițiatorul, sunt de acord cu el. Absența aroganței față de clienți, competiție și colaboratori are mai multe șanse să aducă succes. |
#12
Posted 21 July 2015 - 11:38
Din acest motiv suportam refularea aroganta a lui Quantum pe forum. Intelegem ca trebuie sa fie slugarnic cu clientii cand vinde scutere chinezesti. Adica nu poti sa o arzi cu atitudine Yamaha sau Harley Davidson.
|
#13
Posted 21 July 2015 - 12:36
2 + 2 face 4 doar in matematica. In economie, face cat vrea contabilul.
Morala: Cauta un contabil bun. |
#14
Posted 21 July 2015 - 14:19
Quantum, on 21 iulie 2015 - 10:59, said:
i. e cel mai prost sfat pe care l-am auzit vreodata in afaceri (presupunand ca nu e ipocrizie). Afacerile se fac numai pentru a produce bani! daca nu identifici aceasta problema si mergi pe ideea, stiu eu ca ,,shaormeriile merg" ai sanse mici sa iti iasa ceva am vazut foarte multi oameni care au intrat in afaceri cu speranta ca o sa se umple de bani; majoritatea au dat-o in bara; de ce? Erau prea concentrati pe ,,cum sa fac sa ma imbogatesc mai repede" si prea putin pe ,,oare de ce are nevoie clientul?". Quantum, on 21 iulie 2015 - 10:59, said:
ii. afacerea nu e ONG. Quote oferi valoare si rezolvi probleme in schimbul banilor - evident Quantum, on 21 iulie 2015 - 10:59, said:
umilinta.... Quantum, on 21 iulie 2015 - 07:56, said:
Nu mai folosi cuvinte englezesti cand ai echivalentul in romaneste in 99% din situatii, dauneaza afacerii. daca nu iti convine poti sa postezi pe aria de literatura romana sau whatever Quantum, on 21 iulie 2015 - 11:19, said:
Eu vad ca scrie umilinta, tu vezi spanac, verze si cintezoi... ai dreptate, nu ai nevoie de dex. Edited by NoJoke, 21 July 2015 - 14:32. |
#15
Posted 21 July 2015 - 14:43
Revenind.
Un alt lucru care cred ca este foarte important in aproape orice business este standardizarea operatiunilor / stabilirea unor reguli clare pentru angajati. Reguli pe care ei trebuie sa le invete la angajare. Daca nu se delimiteaza in mod clar ce trebuie sa faca fiecare o sa apara foarte multe conflicte in firma sau eventual fenomenul de bullying. De asemenea cred ca este absolut necesara concedierea angajatilor recalcitranti indiferent de experienta pe care o au intr-un domeniu. Cineva care creeaza conflicte/se simte jignit din orice o sa propage o stare de tensiune iar clientii o sa ocoleasca firma. Nu cred in umilirea in public a unui angajat. Umilirea unui angajat in fata celorlalti creeaza resentimente si asta iar duce la probleme. Cred intr-o oarecare distantare fata de angajati, fiind distant ai mai mult control. Edited by NoJoke, 21 July 2015 - 14:48. |
|
#16
Posted 21 July 2015 - 14:50
NoJoke, on 21 iulie 2015 - 14:43, said:
De asemenea cred ca este absolut necesara concedierea angajatilor recalcitranti indiferent de experienta pe care o au intr-un domeniu. În ce privește starea de tensiune creată de cineva din colectiv, deși în teorie ai dreptate, în practică, se găsește mereu un coleg să repare pocinogul, așa încât clienții rămân fideli și mulți. Am întâlnit asta și firme locale, și altele. De unde/cum poate afla un manager cum să gestioneze situațiile tensionate la care te referi (întreb serios, nu retoric). |
#17
Posted 21 July 2015 - 14:52
#18
Posted 21 July 2015 - 14:55
NoJoke, on 21 iulie 2015 - 14:52, said:
Exact. Scandalagii/bully sau altfel spus oameni cu orgolii prea mari care nu stiu sa lase niciodata de la ei. Scopul lor fiind acela de a inchide mereu gura celorlalti chit ca nu au dreptate. Nu, scopul lor este să muncească și, mai ales. să învețe cât mai puțin, adică să-și mențină poziția/postul în ciuda incompetenței. Acolo unde îți dau însă 100% dreptate este că nu e treaba celor agresați să rezolve problema, ci a managerului. Din păcate, acesta consideră de cele mai multe ori că nu e treaba lui ori, mai rău, profită de ceea ce au de oferit incompetenții. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users