Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Biciclete B'TWIN vs X-FACT
#19
Posted 17 June 2015 - 10:45
Scrie ca Xfact 29-er are jante duble, cea din decathlon are simple (citeste primul review de jos), si e pe roti 26"
imo 850lei e pret foarte bun pt 29-er nou... uite un anunt de luna trecuta unde vroia 900lei pe sh. Cea din anunt are manete bune - shimano rapidfire, asa apare si pe emag Nu ai zis ce inaltime ai... Edited by sirgoofy, 17 June 2015 - 10:59. |
#20
Posted 17 June 2015 - 11:32
sirgoofy, on 17 iunie 2015 - 10:45, said:
Scrie ca Xfact 29-er are jante duble, cea din decathlon are simple (citeste primul review de jos), si e pe roti 26" imo 850lei e pret foarte bun pt 29-er nou... uite un anunt de luna trecuta unde vroia 900lei pe sh. Cea din anunt are manete bune - shimano rapidfire, asa apare si pe emag Nu ai zis ce inaltime ai... eu am -1.72 1.73 inaltime am asa aproximativ roti duble? ce inseamna asta cu ce ajuta asa mult ? si roti pe 26 are si cea BTWIN Greutate (Kg)::19.5 asa mult pentru cadru de aluminiu ? Dimensiune roata (inch):29la roata nu e cam mare creeand manevrabilitate scazuta nu e mai bun pe 26 inci ? Edited by July02, 17 June 2015 - 11:37. |
#21
Posted 17 June 2015 - 11:35
e bunicel pretul pt. bicicleta cu roti de 29"
in plus fata de cea de 799 de la decathlon are roti duble, 21 viteze asemanari: schimbatorul e tourney, cel mai ieftin posibil de la shimano, se poate si mai rau adica sunrace, etc franele slabve v-brake furca nu scrie de care e dar probabil tot cea mai proasta suntour xct roti duble inseamna ca janta este dubla si din cauza asta e mai rezistenta la gropi, borduri in sensul ca se deformeaza mai greu si centrarea rezista mai mult timp la mers in oras pe sosea si mai ales cu cauciucuri groase de mtb nu e neaparat nevoie de roti duble dar e bine sa fie duble pt. ca se poate intampla iei o bordura mai inalta sau o groapa, iar la mers in teren accidentat sau sarituri e aproape obligatoriu sa fie duble [ http://p.vitalbmx.com/photos/forums/2013/05/04/15252/s1200_doubl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kroghy, 17 June 2015 - 11:38. |
#22
Posted 17 June 2015 - 11:37
Jantele duble sunt obligatorii dpmdv, doar daca esti fata de 50kg si mergi de 3 ori/ an incet prin parc, atunci poate merg si jante simple.
Inaltimea e ok, sub 1.70 nu stiu daca 29-er ar fi indicat... 19.5Kg ? Probabil e o greseala, nu are cum sa aiba atat In situatia ta as merge sa vad Xfactul, il ridici sa vezi greutatea, si poate e una cu cadru potrivit pt tine. 10cm e prea mult, dar sa fie macar 3-5cm . [ http://mother-top.com/wp-content/uploads/2015/05/choosing-a-bike.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirgoofy, 17 June 2015 - 11:45. |
#23
Posted 17 June 2015 - 11:57
Kroghy, on 17 iunie 2015 - 11:35, said:
e bunicel pretul pt. bicicleta cu roti de 29" in plus fata de cea de 799 de la decathlon are roti duble, 21 viteze asemanari: schimbatorul e tourney, cel mai ieftin posibil de la shimano, se poate si mai rau adica sunrace, etc franele slabve v-brake furca nu scrie de care e dar probabil tot cea mai proasta suntour xct roti duble inseamna ca janta este dubla si din cauza asta e mai rezistenta la gropi, borduri in sensul ca se deformeaza mai greu si centrarea rezista mai mult timp la mers in oras pe sosea si mai ales cu cauciucuri groase de mtb nu e neaparat nevoie de roti duble dar e bine sa fie duble pt. ca se poate intampla iei o bordura mai inalta sau o groapa, iar la mers in teren accidentat sau sarituri e aproape obligatoriu sa fie duble [ http://p.vitalbmx.com/photos/forums/2013/05/04/15252/s1200_doubl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 21 de viteze are si BTWIN Un lucru sigur testat de mine este ca BTWIN se misca extrem de bine la pedalat foarte usor X-FACT nu ete testat de mine si degeaba ar avea jante duble daca se misca mai greu la pedalat.... a facut cineva vreun test cu amabndoua la pedalat...? |
#24
Posted 17 June 2015 - 12:02
La "pedalat" ar trebui sa fie la fel... mergi in magazin si cred ca te lasa sa dai o tura in magazin..
Depinde si pe ce viteza era btwinul, sa dai si Xfact-ul pe o viteza mai mica. |
#25
Posted 17 June 2015 - 12:10
10 cm e exagerat de mult, important e sa ai putin spatiu sa nu strivesti "ceva" cand te dai jos de pe sea,
eu am un Cube la care am aprox 1-2 cm intre "ceva" si cadru si nu ma deranjeaza, ma simt foarte bine la mers de pedalat sigur sunt la fel de greu/usor ambele si tocmai de aia au zeci de viteze ca sa poti adapta forta de pedalare |
#26
Posted 17 June 2015 - 12:21
Kroghy, on 17 iunie 2015 - 12:10, said:
10 cm e exagerat de mult, important e sa ai putin spatiu sa nu strivesti "ceva" cand te dai jos de pe sea, eu am un Cube la care am aprox 1-2 cm intre "ceva" si cadru si nu ma deranjeaza, ma simt foarte bine la mers de pedalat sigur sunt la fel de greu/usor ambele si tocmai de aia au zeci de viteze ca sa poti adapta forta de pedalare am testat de la un tip un BTWIN si o bicileta americana incepe cu D... pot sa zic ca BTWIN desi era mai ieftina ca pretz la jumatate culmea culmilor mergea mult mai usor la pedalat si am testat taote treptele de viteza la fiecare... |
#27
Posted 17 June 2015 - 12:21
Da, asa e poza, am scris si eu sa aiba 3-5cm.
Nici nu stiu de ce mai discutam, imo Xfact-ul e valoare mai buna in acei bani.. @ July: chiar ma indoiesc ca ai testat toate vitezele, nu ai cum sa testezi asa ceva in magazin. Cel mai probabil Btwin era pe o viteza joasa, de aceea ai simtit ca e foarte usor la pedalat. Edited by sirgoofy, 17 June 2015 - 12:23. |
#28
Posted 17 June 2015 - 12:26
probabil tu ai testat btwin pe foia mica sau mijlocie iar cealalta bicicleta era pe foaie mare sau cine stie ce ai testat tu acolo dar fii sigur ca nu exista sisteme miraculoase, angrenajul cu pinioane a fost inventat acum aproximativ 1200 de ani si de atunci nu s-a intamplat nimic revolutionar pentru ca principiul parghiei a ramas la fel
Edited by Kroghy, 17 June 2015 - 12:27. |
|
#29
Posted 17 June 2015 - 12:27
sirgoofy, on 17 iunie 2015 - 12:21, said:
Da, asa e poza, am scris si eu sa aiba 3-5cm. Nici nu stiu de ce mai discutam, imo Xfact-ul e valoare mai buna in acei bani.. @ July: chiar ma indoiesc ca ai testat toate vitezele, nu ai cum sa testezi asa ceva in magazin. Cel mai probabil Btwin era pe o viteza joasa, de aceea ai simtit ca e foarte usor la pedalat. am testat toate vitezele la un tip care avea ambele bicilete nu magazin, tipul le revindea si m-a lasat sa dau o tura cu ele cateva sute de metri timp in care am ru;lat toate vitezele deastas zic deci pot sa spun sigur marca de bicilete americna era ca si cadru mai buna stateai ca pe motocileta dar doar atat, la pedalat lasa de dorit fata de cea mai ieftina , si am ajuns la conculzia ca nu toti fac bicilete la care pedalezi usor Edited by July02, 17 June 2015 - 12:29. |
#30
Posted 17 June 2015 - 12:28
atunci cred ca e din cauza formei cauciucurilor si cat de bine erau (dez)umflate
Edited by Kroghy, 17 June 2015 - 12:29. |
#31
Posted 17 June 2015 - 12:30
Kroghy, on 17 iunie 2015 - 12:28, said:
atunci cred ca e din cauza formei cauciucurilor si cat de bine erau (dez)umflate nu situ daca era de la cauciucuri dar eu vreau sa stiu cine a testat x-fact sincer desi exista de mult pe piata nu prea am vazut nici la second astfel de bicilete... deasta zic e ceva de capul lor? sunt facute in Vietnam pe cand BTWIN in Franta... e posibil si de aicea sa vina diferenta ? Edited by July02, 17 June 2015 - 12:32. |
#32
Posted 17 June 2015 - 12:34
stai linistit ca nu conteaza unde sunt produse, oricum toate au cadrele aproape identice, din aluminiu 6061 (cele scumpe au aluminiu mai bun din seria 7 mii)
geometria e aproape identica la toate, materialul e aproape identic ceea ce difera e echiparea care vine de la producatori mari gen shimano, suntour, sunrace, etc asa ca singura diferenta majora este data de abtibilduri (la cele scumpe decoratiunile sunt facute direct la vopsire) |
#33
Posted 17 June 2015 - 12:36
ce nu mi-a placut X-FACT e ca arata a mai chinezarie ca BTWIN
mie mi-ar fi placut una sa aibe suspensie fata hidraulica nu cu arc... dar vad ca si la BTWIN au tot Tehnologie arc elastomer la suspensie deci nu hidraulica l amodelul de 799 Edited by July02, 17 June 2015 - 12:41. |
|
#34
Posted 17 June 2015 - 12:40
mda, sunt multi factori care pot influenta cum ai simtit tu pedalatul usor... caucciucuri diferite, presiunea diferita din camere, asfalt bun vs mai prost, o usoara panta vs perfect drept, chiar si daca ai alti pantaloni iti face o impresie diferita....etc etc
nu avem cum sa te convingem ca sunt toate la fel (desi cam sunt) Raman la ideea ca ai testat btwin de pe o viteza mica, astfel ai accelerat mai usor, iar celelalte ai inceput sa pedalezi pe o viteza superioara, de aici impresia negativa. Alegi ce bicicleta vrei, doar am zis ca Xfact merita mai mult acei bani. Edited by sirgoofy, 17 June 2015 - 12:45. |
#35
Posted 17 June 2015 - 12:43
July02, on 17 iunie 2015 - 12:36, said:
ce nu mi-a placut X-FACT e ca arata a mai chinezarie ca BTWIN mie mi-ar fi placut una sa aibe suspensie fata hidraulica nu cu arc... dar un btwin de 799 ron am avut si eu, e cadru de o singura culoare cu abtibilturi lipite, deci exact la fel de chinezarie ca xfact ieftin ce-i drept nici mie nu-mi plac abtibildurile de la xfact, mi se par urate, dar asta tine de gusturi si in nici un caz nu afecteaza performantele pt. suspensie hidraulica costa doar furca mai mult decat vrei tu sa dai pe toata bicicleta intre cele doua modele, daca poti suplimenta putin, uita-te la Rockrider 500 de 1300 ron (redus la 1200 in magazinele Decathlon) pentru schimbatoare mai bune (Sram X4 comparabile cu Shimano Altus sau Acera, mult mai bune decat gama entry level Tourney) si pt. frane pe disc si pt. cadru cu decoratiuni vopsite nu cu abtibilduri aplicate Edited by Kroghy, 17 June 2015 - 12:45. |
#36
Posted 17 June 2015 - 12:47
Kroghy, on 17 iunie 2015 - 12:43, said:
macar daca spuneai de un btwin de 2500 ron cu cadru facut in portugalia si cu decoratiunile vopsite in camp electrostatic (am avut un rockrider 540 de 2500 ron si am fost foarte multumit) dar un btwin de 799 ron am avut si eu, e cadru de o singura culoare cu abtibilturi lipite, deci exact la fel de chinezarie ca xfact ieftin ce-i drept nici mie nu-mi plac abtibildurile de la xfact, mi se par urate, dar asta tine de gusturi si in nici un caz nu afecteaza performantele pt. suspensie hidraulica costa doar furca mai mult decat vrei tu sa dai pe toata bicicleta intre cele doua modele, daca poti suplimenta putin, uita-te la Rockrider 500 de 1300 ron (redus la 1200 in magazinele Decathlon) pentru schimbatoare mai bune (Sram X4 comparabile cu Shimano Altus sau Acera, mult mai bune decat gama entry level Tourney) si pt. frane pe disc si pt. cadru cu decoratiuni vopsite nu cu abtibilduri aplicate sa inteleg ca nici cele focus nu au suspensie hidraulica fatza ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users