Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Biciclete B'TWIN vs X-FACT
#1
Posted 16 June 2015 - 13:55
Salutare,
Care biciclete merg mai usor mai lin la pedalat ( care au forta de frecare la pedalat cat mai mica ): Biciclete B'TWIN vs X-FACT ? Sistemul de schimbătorul de viteze cu Deraior faţă Shimano TZ30. de pe B'TWIN / X-FACT cu: - actionare prin invartirea manerului este fiabil este ok si el?sau sare lantul intre foi/pinioane cu acest sistem ? http://www.decathlon...id_8321326.html multumesc Attached FilesEdited by July02, 16 June 2015 - 13:59. |
#2
Posted 16 June 2015 - 13:58
B-Twin dar fara RevoShit (schimbarea cu invartire).
E un RockRider pe la 1200 de lei care e foarte bun dpdv calitate/pret (520 parca...). |
#3
Posted 16 June 2015 - 14:05
StefanSC, on 16 iunie 2015 - 13:58, said:
B-Twin dar fara RevoShit (schimbarea cu invartire). E un RockRider pe la 1200 de lei care e foarte bun dpdv calitate/pret (520 parca...). eu am vazut deasemenea la magazinul Hervis sport la 800ron o bicileta X-FACT cu sistem cu clikect Shimano dar nu stiu cat de bune sunt biciletele X-FACT http://www.hervis-sp...p/COLOR-1861119 la RON 849,99 http://www.hervis-sp...p/COLOR-1834370 la RON 659,99 Edited by July02, 16 June 2015 - 14:10. |
#4
Posted 16 June 2015 - 14:08
si Decathlon (B'Twin) si Hervis (X-Fact) au o gama foarte variata de biciclete de la foarte proaste la foarte bune
in general B'Twin au preturi cam cu 10% mai mici la aceleasi dotari insa Hervis are promotii mai dese asa ca poti vana o reducere de 20-30% si poti lua ceva mai bun in aceeasi bani sau la fel de bun si mai ieftin daca nu ai rabdare sa astept o promotie atunci iesi mai bine cu un B'Twin, de ex. Rockrider 520 la 1200 ron (redusa de la 1300 ron) este foarte buna la 800 ron e o pocnitoare dar decat deloc e buna si aia, deja la bani asa putini nu mai conteaza dotarile, zi multumesc daca se invart rotile Edited by Kroghy, 16 June 2015 - 14:09. |
#5
Posted 16 June 2015 - 14:14
Ca o paranteza,daca vrei bicicleta care nici sa nu simti ca dai la pedale,recomand in jur de 2300-2500 lei.
|
#6
Posted 16 June 2015 - 14:19
asta e poveste, am avut Rockrider de 799 ron si acum am un Cube de 2999 ron si la pedale e acelasi efort, in nici un caz nu urca singura la deal
diferenta e ca totul merge perfect la cea scumpa, spre deosebire de cea ieftina la care precizia schimbatoarelor e slaba, franele sunt varza, scartaie, etc |
#7
Posted 16 June 2015 - 14:27
Kroghy, on 16 iunie 2015 - 14:19, said:
asta e poveste, am avut Rockrider de 799 ron si acum am un Cube de 2999 ron si la pedale e acelasi efort, in nici un caz nu urca singura la deal diferenta e ca totul merge perfect la cea scumpa, spre deosebire de cea ieftina la care precizia schimbatoarelor e slaba, franele sunt varza, scartaie, etc Intre timp am mai facut diferite imbunatatiri la transmisie,dar am pus tot piese accesibile la pret,am lasat-o tot pe 8 pinioane,dar crede-ma ca e o placer sa te plimbi cu ea,fac 20-30 km lejer,nici nu-i simt....si sunt un tip normal,nu am cine stie ce muschi sau conditie fizica de sportiv. PS:anvelopele sunt Schwalbe Racing Ralph 26\2.10...au rezistenta scazuta la inaintare. Edited by missionnad, 16 June 2015 - 14:28. |
#8
Posted 16 June 2015 - 14:29
dupa cum spui si tu, nu are nici o treaba bicicleta ci doar anvelopele care poti sa le pui si pe o bicicleta de 799 ron si pe una de 7999 ron
eu folosesc Schwalbe Crazy Bob, ruleaza incomparabil mai lin decat cele originale cu crampoane mari dar nici masina si nici bicicleta nu se cumpara dupa cauciucurile cu care vine din fabrica Edited by Kroghy, 16 June 2015 - 14:30. |
#9
Posted 16 June 2015 - 14:33
Ai dreptate,am schimbat si anvelopele,dar tot a mea merge mai usor,mai lin.Piesele transmisiei asigura o tranmsitere mai eficienta a energiei provenite de la pedalat.Iar o bicicleta din gama low end nu poate avea piese care sa asigure acest lucru.
|
#10
Posted 16 June 2015 - 14:47
Kroghy, on 16 iunie 2015 - 14:19, said:
asta e poveste, am avut Rockrider de 799 ron si acum am un Cube de 2999 ron si la pedale e acelasi efort, in nici un caz nu urca singura la deal diferenta e ca totul merge perfect la cea scumpa, spre deosebire de cea ieftina la care precizia schimbatoarelor e slaba, franele sunt varza, scartaie, etc sa inteleg ca sistemul de schimbare a vitezelor la BTWIN acela prin rotirea manerului la bicileta de 799 e slab sare lantul aiurea intre pinioane/foi ? recomanzi BTWIN fata de X-FACT ?adica la BTWIN pedalezi usor nu fata de XFACT ? Eu am testat bicileta de 799 merge f lin dar nu am schimbat vitezele X-FACT nu am testat nu stiu fata de BTWIN cum merg la pedalare de lin... stie cineva le-a testat pe ambele ? Edited by July02, 16 June 2015 - 14:50. |
|
#11
Posted 16 June 2015 - 14:54
pentru viteza pe bicla conteaza:
1) Puterea ciclistului. Cunosc persoane care tin pasul pe MTB cu ciclisti pe cursiere. 2) Angrenajele. 3) Butucii. 4) Dimensiunea anvelopelor. 5) Greutatea bicicletei. Edited by StefanSC, 16 June 2015 - 14:55. |
#12
Posted 16 June 2015 - 14:57
StefanSC, on 16 iunie 2015 - 14:54, said:
pentru viteza pe bicla conteaza: 1) Puterea ciclistului. Cunosc persoane care tin pasul pe MTB cu ciclisti pe cursiere. 2) Angrenajele. 3) Butucii. 4) Dimensiunea anvelopelor. 5) Greutatea bicicletei. Cum sunt Angrenajele si Butucii X-FACT fata de BTWIN mai bune sau mai slabe ? http://www.hervis-sp...p/COLOR-1861119 are 21 viteze cadru de aluminiu si schimbatoare cu clicket fata de BTWIN la aceeasi bani... sau BTWIN sunt mai usoare la pedalat ? http://www.decathlon...id_8302231.html al 799 cu RevoShit (schimbarea cu invartire a manerului - sistem mai slab de schimbare a viteze la aceeasi bani a bicicletei) Edited by July02, 16 June 2015 - 15:01. |
#13
Posted 16 June 2015 - 15:40
atat sistemul cu click cat si cel cu rotatie sunt la fel de bune sau proaste in functie de model
exista sisteme cu rotatie de la Sram chiar si X0 care sunt foarte performante, totul tine de preferinta, unii prefera cele cu rotatie, altii cu buton |
#14
Posted 16 June 2015 - 15:44
Kroghy, on 16 iunie 2015 - 15:40, said:
atat sistemul cu click cat si cel cu rotatie sunt la fel de bune sau proaste in functie de model exista sisteme cu rotatie de la Sram chiar si X0 care sunt foarte performante, totul tine de preferinta, unii prefera cele cu rotatie, altii cu buton Ce sistem este pe BTWIN Sram sau X0? dar pe X-FACT ma refer la cele cu maner rotativ de schimbare viteza oricum majoritarea si la cele scumpe sunt cu click, cele cu rotatie am vazut doar pe moedele mai ieftine de baza atat la B'TWIN cat si la X-FACT la BTWIN sistemul scrie GRIPShift pe maner si sistenul zice ca ar fi: la Mâner MTB rotativ SRAM 21 viteze oricum sistemele astea prin invartire sunt mai lente din ce am vazut eu decat cele cu click, dar daca zici tu ca precizia de saritura a lantului de pe un pinion /foaie e aceeasi inseamna ca doar timpul/rapiditatea de schimbare al vitezelor difera Edited by July02, 16 June 2015 - 15:55. |
#15
Posted 16 June 2015 - 16:10
nu, b'twin nu are sram x0, ala era un exemplu de manete de varf care folosesc tehnologie rotativa ca sa vezi ca nu doar cele ieftine sunt rotative
un set de manete sram x0 rotative costa mai mult decat o bicicleta de care spui tu mai sus, numai manetele, fara schimbatoare concluzia: nu te mai uita daca e rotativ sau cu click ca nu conteaza la acest nivel de pret, ambele functioneaza la fel de functionat functioneaza. nu o sa-ti sara lantul dar schimbarile vor fi ceva mai lente si mai zgomotoase decat la schimbatoare bune Edited by Kroghy, 16 June 2015 - 16:12. |
|
#16
Posted 16 June 2015 - 16:34
Deraiorul fata nu are nicio legatura cu pedalatul. Ala intervine doar cand schimbi lantul de pe o foaie pe alta, in rest nu te influenteaza.
Pedalarea este cu atat mai lina cu cat: - cauciucul este mai putin cramponat - presiunea in roti e mai mare - greutatea rotii e mai mica (in special cauciucul, camera si janta influenteaza, ca-s mase in miscare si au inertie) - diametrul rotii e mai mare (trece mai usor peste micile obstacole, pietricele) - suspensia e mai rigida (sau chiar absenta) - componentele transmisiei sunt mai curate si mai bine unse (in sensul ca aluneca lin, nu merg greu) - componentele transmisiei sunt mai usoare - flexarea cadrului e mai mica (puterea aplicata pedalelor se transmite mai eficient la roata, fara pierderi prin deformarea cadrului) - pozitia ciclistului e mai eficienta pentru pedalat (adica mai orizontala/aplecata spre ghidon) Majoritatea acestor aspecte se imbunatatesc pe masura ce pretul creste. Niciodata o bicicleta de 1000 lei nu va merge ca una de 4000. Poti compara cat vrei bicicletele de 1000 lei intre ele, ca sunt tot pe acolo. Toate au roti grele, transmisii grele, cadre grele si neperformante (macar daca nu flexeaza tot sunt ok), furci grele si ineficiente in care iti pierzi o gramada de energie. Din pacate, pretul dicteaza. Vrei ceva usor, fiabil si care sa faca pedalatul o placere, trebuie sa cresti bugetul. La 1000 lei, iei ce-i mai ieftin posibil, iar in zona aia toate merg prost. Desigur, difera mult daca iei anvelope groase cu crampoane rare si mari vs. niste anvelope mai subtiri si ceva mai slick. Pe asfalt e clar ca ultimele vor rula mult mai usor, dar daca vrei sa mergi prin ceva padure, s-ar putea sa ai probleme de aderenta. Manetele schimbatoarelor nu influenteaza cu nimic. Singura influenta (minora de altfel) este data de deraiorul spate, care are niste rotite prin care trece lantul. Daca alea se imbacsesc, merg f. greu, o sa fie foarte putin mai greu sa pedalezi. Efectul lor e neglijabil in raport cu celelalte forte ce intervin in pedalare, chiar daca rotitele merg f. greu la mana. Lantul si pinioanele sunt la fel de rigide cam la toate bicicletele. Alea nu influenteaza decat prin greutatea proprie. Si aia e mare daca e sa compari cu bicicletele mai scumpe. |
#17
Posted 17 June 2015 - 06:51
multa teorie,nu-si mai ia bicicleta ca e prea complicat ...
Daca nu ai luat bicicleta la oferta acum scoti banul... sau astepti alta oferta desi nu cred sa vina prea curand, e vara - bicicletele se vand si fara oferta. Ce inaltime ai ? Si esti din Buc ? Intreb fiindca e o oferta f buna la 29-er, probabil doar in Bucuresti la deschiderea magazinului nou - link, pag 4 Edited by sirgoofy, 17 June 2015 - 07:15. |
#18
Posted 17 June 2015 - 10:17
sirgoofy, on 17 iunie 2015 - 06:51, said:
multa teorie,nu-si mai ia bicicleta ca e prea complicat ... Daca nu ai luat bicicleta la oferta acum scoti banul... sau astepti alta oferta desi nu cred sa vina prea curand, e vara - bicicletele se vand si fara oferta. Ce inaltime ai ? Si esti din Buc ? Intreb fiindca e o oferta f buna la 29-er, probabil doar in Bucuresti la deschiderea magazinului nou - link, pag 4 salut sunt din ptiesti am vazut bicileta de care zici e x-fact si e la 750 iar in pitesti e la 850 cica redusa de la 14milioane, dar intrebarea e nu cumva pretzul e umflat 14mil ca sa zica ca s-a facut o mare reducere? problema mai e la 8 mil exista la decatlon bicileta cu 21 de viteze, BTWIN merg f bine, dar X-FACT nu stiu cate de bine merg sau cat de bune sunt comparativ cu BTWIN |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users