Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Acumulator extern PNI JS10A pentru pornire motor si incarcare electronice - Pareri, Teste

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
140 replies to this topic

#55
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
De inversare polaritate nu poate fi vorba (doar daca PNI este marcat pe invers), nici de scurt. Iar sa incerc cu acumulatorul auto deconectat, pe raspunderea mea - riscand defectarea electronicii autoturismului - nu se va intampla.
O sa mai incerc o data, insa pana acum impresia mea este ca acest dispozitiv e o lanterna nu prea grozava, si foarte scumpa.

P.S. Masina respectiva a pornit folosind propriul acumulator (11-11.1V, PNI deconectat), iar acum nu mai e in pericol de-a nu porni. Ce se intampla daca incerc sa conectez PNI-ul la o masina al carei acumulator nu este descarcat?

Edited by TS030, 02 June 2015 - 16:53.


#56
Cristi_2015

Cristi_2015

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 16.05.2015
incearca sa si filmezi cu telefonul, astfel ai dovada faptului ca nu merge si poti sa o impartasesti cu noi

daca citesti commenturile mele, iti dai seama despre ce vorbesc

#57
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
Exista o cauza pentru care produsul intra in protectie. Ati incercat si pe alta masina ? in alte conditii ?
SA inteleg ca:
- initial masina nu pornea si  avea bateria descarcata la nivelul de 11-11.1
- ati conectat acumulatorul care a intrat in protectie imediat
- ulterior ati pornit masina cu acelasi acumulator care era descarcat initial? si cu care masina nu pornea?
Ceva nu se leaga, fie acumulatorul masinii s-a incarcat din PNI JS10A si a ajuns la limita necesara sa porneasca masina, fie a reusit intre timp sa se incarce singur la un nivel minim necesar sa porneasca autoturismul?
Oricare ar fi raspunsul undeva exista o problema si va recomand sa mergeti cu bateria la o verificare amanuntita.  De fapt acest sfat este general valabil si este oferit de producatorii de baterii, de electricienii auto, si de cei care mai "repara" baterii ce dau semne de oboseala.
Pana acum din testele mele, si din cele prezentate pe forum pot enumera peste 10 masini care aveau baterii descartate ( unele mai invarteau, altele faceau doar clant ) si care au pornit fara probleme.
Pana nu eliminam toate cauzele posibile, sau facem toate testele necesare, ( pe alte masini, in alte circuite) ca sa diagnosticam corect cauza pentru care nu a pornit pe masina dumneavoastra nu avem cum sa tragem o concluzie . Pot fi considerate presupuneri, impresii, pareri personale fara nici o problema.
Aceste diagnostice clare se fac doar in momentul cand produsul ajunge in service, si bineinteles nu excludem un defect al produsului.
Repet: PNI JS10A ajuta asa cum au remarcat cei care au testat produsul pe mai multe autoturisme, dar nu face minuni, nu inlocuieste bateria masinii, nu o reinvie, si daca intradevar este o problema pe masina sau la baterie, intra in protectie, sau mai grav arde siguranta de protectie cum chiar a patit unul din colegi care a incercat sa porneasca o masina cu o baterie ce a stat pe dreapta un an de zile.

#58
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Ce sa nu se lege? N-am incercat din start sa pornesc masina (ar fi pornit, doar a si facut-o la final); am vrut sa profit de ocazie ca sa vad ca PNI-ul functioneaza (ca sa nu-l testez abia cand/daca o sa am cu adevarat nevoie de el).

Este vorba de drumuri scurte si rare + consumatori aici, deci de o problema de exploatare - nu de un defect al acumulatorului - care va fi verificat, la fel si instalatia electrica (desi stiu deja rezultatul). Sigur, e o idee buna sa testez si pe o alta masina cu acumulator (partial) descarcat, doar ca n-am vreuna la dispozitie. De aceea ar fi interesant de aflat in ce conditii da PNI-ul curent pe linia de alimentare auto, din pacate manualul este extrem de sumar. Poate de exemplu sa incarce un acumulator partial descarcat, 10-15min inainte de tentativa de pornire? Detecteaza prezenta unui acumulator "prea" incarcat? Este sensibil la calitatea contactului, in conditiile in care nu s-a executat o tentativa de pornire?
Nu neg rezultatele pozitive, doar ca fie difera ceva (sa zicem - presupunere absurda - ca PNI n-ar functiona decat daca acumulatorul este mult mai descarcat, incapabil sa porneasca o masina) fie exemplarul meu e defect. Sau sa-mi scape ceva, dar ce anume? Am doar doi clesti, o mufa si-un comutator.

P.S. Are cineva prin Bucuresti o masina cu bateria descarcata? Posted Image

Edited by TS030, 02 June 2015 - 17:50.


#59
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Am incercat si eu jucaria la Piatra Neamt,  e ok la banii care costa.
Acum cateva sfaturi si impresii:
A pornit usor un Punto 1.2, un Polo 1.2 si o Octavia 1.6 16 v
Nu a pornit 1.9 tdi fiind incarcat 100%
E si normal, toate motoarele pe benzina la o masurare rapida, electromotorele au avut un consum sub 200 A, chiar sub 175A, asta fiind maxim
In.schimb 1.9 a cerut 255 A si nu a pornit. Electromotorul nu cred ca a facut o tura, sigur lua mai mult.
Sunt sigur ca alte diseluri vor porni, gen 1.3 1.6 sau chiar 2.0 dar de la japonezi sau italieni, nemtii au niste electromotoare de toata cacao.
Nu scoateti bateria auto din circuit, ci doar minusul, ea se comporta ca un tampon catre consumatori, s.ar putea sa ardeti ceva daca o scoateti din circuit.
Puneti bateria la incarcat daca are sub 12 v si motorul e de capacitate mai mare, chiar si benzina.
Chiar daca va porneste masina, e f posibil ca a doua oara sa nu mai porneasca, bateria auto nu se incarca pe masina ci pe redresor.
Nu lasati bateria 3-5 ore pe redresor cum zicea cineva pe aici.
Daca e sub 12 v e profund descarcata si atunci ii trebuie un minim de 12 ore, acum depinde si de redresor.
Nu puneti redresorul pe bateria conectata la masina decat daca sunteti sigur ca acel redresor este proiectat pt asa ceva si are protectie.
Nu stiu ce sa mai zic acum, te scoate din cacao, daca motorul e pe benzina si bateria terminata sau pe motorina cu bateria putin descarcata si cu electromotorul in stare buna.
Nu e facut sa faca minuni si sunt curios cum o sa se comporte la temperaturi cu minus, cand cam toate electromotoarele cu putin uzura isi dubleaza sau chiar tripleaza curentul cerut la pornire.

Edited by robylup, 02 June 2015 - 17:52.


#60
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
Sfaturile de mai sus sunt foarte utile, si ar trebui avute in vedere de toti posesorii de autoturism.

TS030  - ce masina detineti? Motor , baterie?  Ne ajuta informatiile, poate ne mai vin idei, poate va mai dau idei sau sugestii, eu sau unul din colegii mai experimentati de aici de pe forum.

Asa cum spune si colegul de mai sus exista limite constructive ale aparatului, uzura , si alti factori  si e posibil ca aparatul PNI JS10A sa nu va fie de ajutor, deoarece aveti nevoie de ceva mai mare si mai puternic. In acest caz puteti solicita returnarea la vanzator.

#61
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Dupa o noua investigare: aparatul livreaza continuu 12V la bornele conectorului, si 11.8V la capetele/clestii cablului de conectare. Asta se intampla indiferent de pozitia butonului On/Off. Deci aparatul nu pare a fi defect (cu mentiunea ca nu am testat ca poate porni un autoturism, nici daca poate livra cat de cat curent unui acumulator descarcat).
LED-urile rosu si albastru clipesc insa intr-o veselie. Nu-mi dau seama ce-ar trebui sa semnifice discoteca asta. Poate stimatii colegi de forum care l-au testat cu success pot preciza daca la ei tot asa clipeau?

P.S. 1.6l benzina, 1.4l benzina, chestii d-astea.
P.P.S. Multumesc pentru rabdare.

#62
digital_critic

digital_critic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 12.09.2009
Am primit si eu produsul. La prima vedere pare calitativ, ce ma deranjeaza este ca nu pare a fi posibil sa schimbi siguranta in cazul unei arderi ceea ce banuiesc ca implica service/costuri... Nu am luat-o in special pentru auto ci pentru o tableta care se incarca doar de la 12V 2A (Prestigio Visconte Spanac de la evoMag:::complet dezamagit). Aveam deja un acumulator nemtesc de 10.000mAh dar scotea doar pe 5v 2.1A.

Am conectat acumulatorul PNI imediat cum a ajuns curierul, la tableta care avea 87%. Acumulatorul arata 56% pe 12v out. le-am lasat vreo 20-30 de minute timp in care tableta a ajuns la 93% iar acumulatorul la 35%. O data ce a ajuns la 35% a inceput sa imi palpaie ecranul la tableta ca si cand conectam si deconectam sursa de curent. Probabil nu e rodat inca... sau la 35% are un fail-safe mechanism.. nu stiu... sper sa nu fie un prag limita permanent.

L-am pus la incarcat acum, arata 100%, voi descarca tableta la 5% si voi reveni cu mai multe teste + video-uri dealungul saptamanii (cum imi va permite si serviciul)

Sper sa fie un produs de calitate. O singura intrebare am, pe certificatul de garantie scrie 12 luni. Doar atat? In cazul unei probleme (Doamne fereste), se trimite prin curier?.

O saptamana faina tuturor.

#63
digital_critic

digital_critic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 12.09.2009
update: Aseara ora 12-1 , am lasat la incarcat tableta cu 20% la PNI cu 100%. Azi dimineata, ora 6 si un pic, tableta arata 98% iar acumulatorul 38%. Tableta avand bateria de 4000mah si acumulatorul PNI de 10000mah, ceva nu se pupa.

Ambele dispozitive erau oprite, probabil fiecare in stand-by ul sau. Voi urca si video-l in urma acestei experiente dupa ce voi lipi diseara cele 2 secvente (de aseara/before si de acum/after)

Edited by digital_critic, 08 June 2015 - 05:49.


#64
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,871
  • Înscris: 25.01.2007
acumulatorul isi mai revine in timp, dupa cateva cicluri.
io am pe tableta baterie de 7000 si prima data am consumat total acumulatorul, desi tableta mai avea ceva baterie,  acum ramane curent in el dupa ce incarc tableta descarcata complet.
de descarcat ar trebui sa se descarce pana la 0%, la mine la tableta sau orice incarc cu el, nu face nazuri pe la vreun procent anume.
ce am mai observat, de la 100% pana pe la 85% de descarca foarte repede, si invers, ultimii 15-20% din acumulator se descarca foarte greu.

#65
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Mai precis, un acumulator isi atinge performanta nominala dupa cateva cicluri incarcare-descarcare.

#66
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View PostTS030, on 09 iunie 2015 - 19:49, said:

Mai precis, un acumulator isi atinge performanta nominala dupa cateva cicluri incarcare-descarcare.
Asta daca nu vine formatat din fabrica, ceea ci mi se pare cam exagerat in 2015. Exact cum ar venii o masina din fabrica fara rodajul facut.

#67
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Nu face nimeni asta, vorbim de mai multe cicluri incarcare-descarcare - si astea dureaza ceva.
E ca si cum masina ar veni cu 10.000 km la bord ;)

#68
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Cazul tau, faptu ca iti arata 38% din 10000 mAh dupa ce ai incarcat un acumulator 4000 mAh 80%descarcat nu trebuie sa-l iei asa pur matematic, pt ca e clar ca nu pusca si n-o sa puste in veci.

Ce vreau sa spun, la 38% afisat pe display, acumulatorul are capacitate reala ramasa mai mare. Niciodata n-o sa descarci complet un acumulator LiIon, toate divaisurile astea au sistem de protectie integrat sa nu te lase sa descarci 100% acumulatorul LiIon (pt ca altfel l-ai buli la prima descarcare!), la 5% afisat fc de dispozitiv (tableta, laptop, powerbank etc) poate avea real 10-15-20-30% din capacitate.

Aici fiind vorba de un dispozitiv care poate genera curenti mari de descarcare, e foarte probabil ca la 30-35% din capacitate sa iti afiseze "low battery" / 5-10% remain power. E protectia dispozitivului sa nu se buleasca daca folosesti curenti mari de descarcare atunci cand acumulatorii sunt la sub 50% din capacitate. Mi se pare foarte corect.

Si ca recomandari la acumulatorii LiIon, nu trebuie lasati pana se descarca complet, recomandabil la 20-25% sa fie pusi la incarcare. Asta pt ca acumulatorii LiIon nu suporta bine ciclurile complete de incarcare, plus ca isi pastreaza mai bine capacitatea in timp (ani) daca nu sunt supusi des la cicluri complete de incarcare.

Pt pastrare (nefolosire mai mult de 1 luna) foarte recomandabil (asa cum vin din fabrica) la 55-60% din capacitate. Daca sunt lasati la pastrare cu 90-100% in timp indelungat, se deterioareaza/slabesc in capacitate (la NiMh e invers).

PS: pentru primele incarcari poti sa faci vreo 2-3 cicluri complete, dar nu te chinui sa ii descarci total pt ca e prostie mare.
Ajung la 10-15% baga-i la incarcat pana la 100%.

Edited by Octavian___, 10 June 2015 - 19:34.


#69
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View PostTS030, on 10 iunie 2015 - 18:05, said:

Nu face nimeni asta, vorbim de mai multe cicluri incarcare-descarcare - si astea dureaza ceva.
E ca si cum masina ar veni cu 10.000 km la bord Posted Image
Tehnic motorul are cateva mii, masina are 0 cand o iei ;)

#70
digital_critic

digital_critic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 12.09.2009
Bine, voi reveni cu mai multe teste in weekend deoarece am fost foare ocupat cu serviciul. Am incarcat din nou un telefon cu 4000mah care era la 47% cu acumulatorul PNI, care era full 100%. Dupa ce telefonul a ajuns la 100%, acumulatorul PNI a scazut la 74%. Sper ca dupa cateva cicluri sa ajunga la randamentul maxim. Ce imi place este ca acumulatorul PNI se incarca destul de repede de la priza si in plus, imi incarca tableta asta pacatoasa. Ahhh, cine m-a pus sa renunt la laptop cu Android ptr tableta cu windows :)...

#71
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Cati mAh are incarcatoru PNI ? Daca zici ca se incarca asa de repede (3-4 ore) ar trebui sa aibe in jur de 1500 mAh

#72
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
10000mAh.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate