Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

Acumulator extern PNI JS10A pentru pornire motor si incarcare electronice - Pareri, Teste

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
140 replies to this topic

#1
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Deschid acest topic pentru a veni in sprijinul celor care au achizitionat sau vor sa achizitioneze un acumulator extern multifunctional :
- curent de pornire auto/moto in varf 200A;
- lanterna cu LED pentru situatii de urgenta;
- 2 x USB 2A;
- cabluri de incarcare smartphone - inclusiv Iphone 5, 6;
- Cabluri de incarcare Notebook, Laptop;
- Protectie inversare polaritate si socuri;
- Display LCD cu nivel de incarcare;
- Incarcator auto si de casa;
- Valiza de protectie si design modern;
Poate porni un autoturism normal atunci cand bateria este descarcata partial sau chiar complet.


[ http://download.mo.ro/leaflets/2351/acumulator-extern-pni-js10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2348/acumulator-externpni.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2349/robot-pornire-motor-pnijs10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2366/acumulator-extern-pnijs10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://download.mo.ro/leaflets/2350/robot-pornire-motor-pni-js10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2362/acumulator-tensiune-variabila.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2364/acumulator-extern-pni.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
O rezerva de energie la indemana
Daca bateria vehiculului sau a dispozitivului electronic te abandoneaza, ai la indemana un nou instrument pentru a face fata situatiei de urgenta. O rezerva de energie pentru toate dispozitivele care ne insotesc in deplasarile noastre, a devenit o necesitate indispensabila.
Acumulator extern pentru dispozitive mobile
PNI JS10A este un acumulator extern puternic, cu iesire USB, capabil sa incarce dispozitive mobile (laptop, telefon mobil, tableta, PSP, MP3/MP4 player etc.) oriunde te afli, fara a fi nevoit sa alergi dupa o priza de curent.
Robot pornire auto
PNI JS10A are o putere ce permite pornirea autovehiculelor, barcilor sau ATV-urilor. Acumulatorul este dotat cu clesti speciali de conexiune la bateria masinii.
Dimensiuni reduse, usor de transportat
Datorita dimensiunilor reduse (160 x 75 x 35 mm) poti lua acumulatorul extern PNI JS10A tot timpul cu tine, ca o rezerva de energie. PNI JS10A este protejat de o gentuta comoda, de mici dimensiuni, care include toate accesoriile necesare in deplasarile dumneavoastra: acumulatorul extern, cablu pornire motor, incarcator cu mufa de bricheta, cablu alimentare cu mufe adaptoare si cablu adaptor dispozitive mobile.
Lampa LED inclusa
PNI JS10A are integrata o lampa LED de 120-130 Lumeni, care te poate ajuta in situatii de urgenta. Lampa poate ilumina pe o distanta de pana la 100 m si poate functiona pana la 120h continuu.
Tensiuni variabile
Acumulatorul are o iesire pentru alimentarea laptop-urilor ce poate fi setata pe 12, 16 sau 19V in functie de cerintele dispozitivului electronic.
2 x USB2.0, 5.0V / 2.1A
PNI JS10A are doua iesiri USB 2.0 necesare pentru incarcarea dispozitivelor electronice.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/b3jE3bLktSM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Caracteristici generale
Marca compatibila  Apple, Nokia, Samsung, LG, Motorola, Blackberry
Tip  Li-Ion
Capacitate  10000 mAh
Dimensiuni  160x75x35mm
Greutate  1050 g
Lanterna LED  Da : 120-130 Lumeni
Functie pornire motor  Da
Incarcare laptop  Da
Parametri intrare
Alimentare acumulator extern  5V/1A
Randament conversie  90%
Parametri iesire
Curent de iesire  2100 mA max.
Tensiune de iesire  5 Vcc
Randament conversie  peste 85%
Pachetul contine
Acumulator  Da
Conector Apple  Da
Conector Sony  Da
Conector Samsung  Da
Conector Nokia  Da
Conector MicroUSB  Da
Conector MiniUSB  Da
Cablu pornire motor  Da
Incarcator auto  Da
Cablu cu mufe adaptoare  Da, 8 mufe
Manual de utilizare  Da

Pentru membrii forumului  ce au vechime pe Softpedia, activitate pe topicurile dedicate (Auto, Electronice, TV, Multimedia, Telefoane mobile, Tablete, Smartphone etc), si cu experienta in domeniu pastram oferta de a transmite GRATUIT acest produs in teste pentru 2 saptamani, cu rugamintea ca dupa returnare sa posteze pe acest forum un review.
Sunt convins ca sunt oameni care iubesc acest domeniu si sunt curiosi sa il tina macar in teste, si de ce nu daca le place sa il achizitioneze cu o reducere de 50% fata de pretul de pe site-ul producatorului.
Va astept cu cereri pe PM, dupa care sa construim impreuna un topic documentat.

Attached Files


Edited by suport_PNI, 30 April 2015 - 09:20.


#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 25.01.2007
nu vad sa fi spus ce capacitate are.
ce greutate are.

si la aia cu pornire auto cu bateria descarcata,  Posted Image .
Chiar sunt curios sa vad ce spun userii care vor incerca produsul.

#3
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Depinde de gradul de descarcare al bateriei. Daca gradul de descarcare este foarte mare ( stim ca acest nivel este daunator acumulatorului auto), aceasta trebuie decuplata de la borne, si pornirea se face doar cu PNI JS10A.

Dupa cum se vede si in filmulet PNI JS10A a reusit sa porneasca un Logan diesel la care s-a decuplat bateria originala.

slai : propun sa ma contactati pe privat sa va trimit in teste acest produs. Cu ocazia aceasta va veti raspunde la nedumeriri, veti posta si o parere obiectiva, si cine stie poate chiar il veti pastra la pretul de campanie.

#4
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Eu am asa ceva http://g-ec2.images-...00D42AFS8-5.jpg , lucrez cu baterii auto si des am nevoie de el. Dar are curentul de descarcare la rece maxim 400 A. Asta cu 200 o sa porneasca un Matiz la 20 de grade, daca are electromotorul bunut si daca e incarcat la maxim.
Nu vad ce standard are curentul de pornire, en, din?

Edited by robylup, 30 April 2015 - 09:36.


#5
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Daca asigura protectie la descarcari masive pare interesanta statia .
Da, exista elemente li-pol capabile sa suporte descarcari masive folosite preponderent in aero/navo modelism .
Repet : e foarte importanta protectia acumulatorilor la astfel de descarcari plus ca si el are o capacitate de inmagazinare deloc neglijabila .
Vad foarte util produsul celor cu statii si sub-uri puternice care "uita" sa mai porneasca motorul sau offroad-erilor cu necesar de putere extrem la trolii

#6
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,586
  • Înscris: 05.12.2005
Probabil are celule standard cu descărcare la 20C, aşa se ajunge la cei 200A specificaţi. La 3 celule înseriate rezultă o capacitate de cca. 100Wh.

Edited by mihaicozac, 30 April 2015 - 09:46.


#7
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
o sa porneasca din parti un motor banal de la o masina banala
conectorii aceia sunt asa de prapaditi, mai mult de o motocicleta nu cred sa "miste"

o masina nu o pornesti nici cu un acumulator auto serios pe care il conectezi cu 2 balarii de cabluri de 15 lei, apare o pierde majora pe ele
am probat de cel putin 3 ori, cu acei clestisori nu faci decat sa ajuti bateria instalata pe masina sa prinda ceva putere
si asta dupa minute bune de asteptat

Edited by aeon, 30 April 2015 - 10:07.


#8
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View Postaeon, on 30 aprilie 2015 - 10:07, said:

o sa porneasca din parti un motor banal de la o masina banala
conectorii aceia sunt asa de prapaditi, mai mult de o motocicleta nu cred sa "miste"


Conectorii aia sunt ok si par grosi, acum sa fie plini de material conductor inauntru si de calitate

#9
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
aeon   - va invit sa testati produsul: Poate aveti dreptate, sau poate o sa va surprinda.
           - ce produs ati folosit la testele dumneavoastra? in ce conditii? care e gradul de descarcare al bateriei ,si tipul masinii pe care ati incercat pornirea? sunt utile toate aceste informatii, mai ales ca sunt utilizatori experimentati in acest domeniu pe acest forum care pot interpreta si explica de ce, cum, cand, in ce conditii, poate chiar mult mai bine decat mine.

Nu ne deranjeaza daca aveti dreptate si postati aici dupa teste concluziile dumneavoastra.

Noi am reusit dupa cum vedeti si in filmulet pornirea unul Logan Diesel, si a altor masini : un Ford focus cu motor 1.6, ford fusion ............

Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs.

#10
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View Postsuport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 10:18, said:

aeon   - va invit sa testati produsul: Poate aveti dreptate, sau poate o sa va surprinda.
   - ce produs ati folosit la testele dumneavoastra? in ce conditii? care e gradul de descarcare al bateriei ,si tipul masinii pe care ati incercat pornirea? sunt utile toate aceste informatii, mai ales ca sunt utilizatori experimentati in acest domeniu pe acest forum care pot interpreta si explica de ce, cum, cand, in ce conditii, poate chiar mult mai bine decat mine.

Nu ne deranjeaza daca aveti dreptate si postati aici dupa teste concluziile dumneavoastra.

Noi am reusit dupa cum vedeti si in filmulet pornirea unul Logan Diesel, si a altor masini : un Ford focus cu motor 1.6, ford fusion ............

Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs.
Eu te inteleg foarte bine, ce spui cu testele, dar din punctul meu de vedere, 200 A curent de descarcare la rece este putin pentru o cilindree mica pe benzina, nu mai vorbim de diesel. Eu tehnci nu am cum sa am incredere in reclama dumneavoastra, asta inseamna sa va cred pe cuvant. Lucrez in service de baterii auto, vand, testez, diagnostichez, regenerez baterii auto. Pana nu pun eu mana pe acel aparat si pana nu verific eu acumulatorul masinii inainte, tehnic nu are cum sa porneasca un 1.5 dci daca bateria masinii e descarcata. Daca e undeva la 50%, afara cald, electromotor cu uzura normal, da, sunt foarte mari sansele.

Acum am vazut filmuletul, nu se arata nici o masurare ininate a bateriei, macar tensiunea ei sa ne demonstreze descarcarea.
Pe viitor, la conectarea orcarui aparat la bateria masinii, mai ales o alta bataerie, se conecteaza intai plusul si apoi minusul, asta ca sa nu faceti alte neplaceri masinii.

Edited by robylup, 30 April 2015 - 10:50.


#11
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 06.04.2007

View Postsuport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 09:30, said:

.................................

Dupa cum se vede si in filmulet PNI JS10A a reusit sa porneasca un Logan diesel la care s-a decuplat bateria originala.
.............................
Nu vad sa fie decuplata bateria masinii, deci clipul nu convingator.

View Postsuport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 10:18, said:

..................................

Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs.
Ar de dorit, dar daca venim cu afirmatii de genul "poate aveti dreptate, poate o sa va surprinda" e greu de construit ceva decent, pe langa faptul ca videoclipul prezentat este fara valoare.
E un powerbank de 10A si cam atat. Cel mai bine ar fi sa lasam de-o parte capitolul cu pornirea masinii ca ne facem de ras.
Asa sunt mai multe sanse de promovare fara discutii contractictorii.

Avem aici o prezentare ca la PNI Clementine (adica o petarda, dar macar ieftina).

#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 25.01.2007
ideea ar fi sa pornesti fara sa decuplezi bateria, ca e riscant sa cuplezi/decuplezi bornele in mers.
chiar si la dacie, care suporta multe, am reusit sa prajesc indicatorul de incarcare din bord.

bine, nu zic, daca esti ramas la naiba'n praznic, pornesti cum o fi, numai sa pornesti.

oricum, io's in continuare tot neincrezator, si astept cu mare interes teste. tot se vor baga ceva useri sa incerce produsul.
nu ma bag la testare, ca momentan nu as avea disponibili banii sa cumpar scula daca ma hotarasc sa o pastrez.

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2015 - 11:00, said:

Nu vad sa fie decuplata bateria masinii, deci clipul nu convingator.


#13
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Pun o intrebare neroada: daca decuplezi bateria, nu se reseteaza computerul de bord?

#14
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
"daca decuplezi bateria, nu se reseteaza computerul de bord?"
Nu asta e problema , el invata repede , codul de radio cd sau la alte masini si alte coduri mai importante . De exemplu la Logan este fix nimic, trebuie rememorate posturile radio la cele cu HU original .
Acumulatorul se poate schimba fara a fi necesar sa privezi restul instalatiei de energie electrica , sunt dispozitive ce se cupleaza la bricheta sau la terminalele de acc pina se termina operatiunea .
Ideea este ok la acest dispozitiv ramine de vazut fiabilitatea . Testul functionarii unui autoturism fara acumulator legat nu-l recomand, apar virfuri de tensiune care poate praji si defecta piese extrem de scumpe .
Teste se fac pe masini la care nu te doare sufletul daca se duce ceva .

Edited by xilo, 30 April 2015 - 11:18.


#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 06.04.2007

View Postrobylup, on 30 aprilie 2015 - 10:46, said:

Eu te inteleg foarte bine, ce spui cu testele, dar din punctul meu de vedere, 200 A curent de descarcare la rece este putin pentru o cilindree mica pe benzina, nu mai vorbim de diesel. ...........................
200A e suficient cat sa "invarta" motorul, doar ca o va face la aprx jumate din puterea unui acumulator auto, cat sa porneasca ar fi suficient (mai ales la un benzinar de cilindree mica).

Problema e alta, nu are curent de descarcare 200A, e suficient sa te uiti la cablurile alea...
Te mai uiti si la dimesiunile powerbank-ului, celulele LiIon cu rata mare de descarcare sunt la 20-25A, ar trebui sa aibe vreo opt celule legate in paralel si inseriate cu cate trei astfel de module, adica minim 24 de celule in cutia aia de 160 x 75 x 35 mm.
Cam greu sa le ingramadesti acolo.

LE: rectific pt ca am facut calulul doar la 12V, la 19V s-ar inmulti nr celulelor daca nu are un convertor de tensiune integrat (si atunci poti sa spui la revedere la 200A curent de descarcare :))  )

Edited by Octavian___, 30 April 2015 - 11:20.


#16
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View PostOctavian___, on 30 aprilie 2015 - 11:17, said:

200A e suficient cat sa "invarta" motorul, doar ca o va face la aprx jumate din puterea unui acumulator auto, cat sa porneasca ar fi suficient (mai ales la un benzinar de cilindree mica).

Problema e alta, nu are curent de descarcare 200A, e suficient sa te uiti la cablurile alea...
Te mai uiti si la dimesiunile powerbank-ului, celulele LiIon cu rata mare de descarcare sunt la 20-25A, ar trebui sa aibe vreo opt celule legate in paralel si inseriate cu cate trei astfel de module, adica minim 24 de celule in cutia aia de 160 x 75 x 35 mm.
Cam greu sa le ingramadesti acolo.

LE: rectific pt ca am facut calulul doar la 12V, la 19V s-ar inmulti nr celulelor daca nu are un convertor de tensiune integrat (si atunci poti sa spui la revedere la 200A curent de descarcare Posted Image)  )
Asta am spus si eu, un Matiz cu starter-ul in stare buna, temperatura cu plus si e posibil sa isi faca treaba.
Celule isi modifica dimensiunea de la luna la luna, se pot baga si se poate scoate 200, daca te uiti am pus mai sus datele tehnice ale celui care il folosesc eu, si are intre 200 si 400, depinde de stare de incarcare si temeperatura de afara. Dar eu unul am reusit sa pornesc doar benzinare, cilindree nu prea mare si la temperaturi de bun simt, in rest tot o baterie de minim 75 conectata cu cabluri de sudura, e sfanta si pornesc si touaregul de 4.2. Eu sunt deschis la produse noi de genul, tehnologia acumulatorilor avanseaza si se ieftineste de nu poti tine pasul, eu daca merg anul asta la training, peste 6 luni e posibil sa nu mai fie de actualitate ce am aflat acolo.
Propun domnilor, sa faca un test cu plusul si minisul scos de pe baterie sau sa imi arate pe un voltmetru ca tensiunea bateriei masinii e sub 12 v, apoi conectat power bank-ul si pornit.

#17
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,329
  • Înscris: 14.06.2006
Am eu un matiz nepornit din august anul trecut. Trec pe la voi sa imi imprumutati bateria?

#18
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Ce mi se pare mie mai important....un pret, ceva?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate