Acumulator extern PNI JS10A pentru pornire motor si incarcare electronice - Pareri, Teste
Last Updated: Nov 18 2017 14:20, Started by
suport_PNI
, Apr 30 2015 09:06
·
0
#73
Posted 12 June 2015 - 19:25
am observat si eu ca se incarca in 3-4 ore, desi incarcatorul e de 1A
|
#74
Posted 14 June 2015 - 12:16
Descarca-l la 5-6%, daca dureaza pana la 4 ore incarcarea, atunci capacitatea reala nu e ai mare de 5-6A...
Cum spuneam, e o diferenta care trebuie luata in calcul si e absolut normala, dar daca e asa mare...chiar ca nu se leaga ceva. Asta l-am vazut ca un minus, incarcatorul subdimensionat vizavi de capacitatea sursei, ar fi trebuit sa dureze cam 8-9 ore incarcarea... Eu la sursa de 8000 mAh am incarcator de 3000 mAh si dureaza cam 2-2,5 ore incarcarea completa (fc de gradul de descarcare). 1000 mAh e incarcator de telefon... Edited by Octavian___, 14 June 2015 - 12:20. |
#75
Posted 14 June 2015 - 20:15
avem asa: un acumulator PNI JS 10A incarcat 100%, un iphone 5s baterie 0%. nu stiu ce capacitate are bateria unui iphone 5s de 16Gb dar stiu ca incarcarea completa a durat o ora si acumulatorul s-a descarcat pana la 76%. este la a 3-a descarcare.o sa o testez si cu lanterna, sa vad in cat timp se descarca. lanterna este foarte luminoasa.nu am gasit inca nici o masina cu bateria descarcata sa o folosesc.
|
#76
Posted 15 June 2015 - 06:20
Am incercat din nou sa incar tableta carr are 4000mah si care ajunsese la 10% cu avumulatotul PNI care era la 76% si care teoretic are 10000mah. Dimineata cand m-am trezit acumulatorul a ajuns la 32% si tableta abia la 57%. Mai mult acumulatorul PNI o data ajuns la 32% efectiv nu mai incarca tableta... (care necesita 12 v cu 2A)
Sunt la al 3-lea ciclu de incarcare. Totusi, cifrele chiar nu corespund. Ori capacitatea de 10000 este falsa ori are un sistem de failsafe la 33% , ori am nimerit eu un lot extrem de prost. Descarcarea de asemenea nu este constanta , de la 76 la 49 s-a descarcat extrem de repede in timp ce de la 49 la 33 mult mai lent. In aceasta masura, oare cate minute ar reusi sa tina un laptop aprins care necesita 19v? Acumulatorul poate alimenta si un laptop care necesita 9 volti? (asus eeepc 4g) |
#77
Posted 15 June 2015 - 08:58
Nu uitati sa aveti in vedere toate aspectele caracteristice unei incarcari in general:
- descarcarea unui acumulator nu se face cu o viteza constanta; - depinde de calitatea incarcarii : trebuie respectat ciclul de incarcare ( 3-6 ore); - depinde de maturitatea acumulatorului : cum spunea un coleg cu cat trece mai repede de perioada de rodaj, are performante mai bune; - depinde de piederile normale aferente unei incarcari: pierderi pe cabluri, pierderi prin degajarea de caldura, etc; - depinde de circuitul de incarcare si gradul de uzura al dispozitivului cinectat; - depinde si de consumul pe care il are dispozitivul conectat pe perioada incarcarii ( o tableta in stand-by are un anumit consum pe timpul noptii); etc. Despre incarcarea/alimentarea unui laptop, pot spune ca PNI JS10A se descurca foarte bine cu netbook notebook ( daca permite tensiunea de alimentare selectabila ) de dimensiuni mici ( pana in 14 " ) si poate aduce un surplus de baterie extrem de important chiar si la modelele businees care au incarcatoare de 4-6 A. |
#78
Posted 15 June 2015 - 14:43
lanterna functioneaza 36 ore cu acumulatorul la 100% si lumineaza foarte bine pana la o distanta de peste 100 m in conditii de lumina 0
|
#79
Posted 15 June 2015 - 15:58
am o intrebare pt suport_PNI. de ce se incalzeste foarte tare incarcatorul cand acumulatorul este incarcat pe la 45%? este atat de fierbinte incat nu pot tine mana pe el. cu siguranta peste cateva cicluri se va arde. ce e de facut in situatia asta? daca ia foc?
|
#80
Posted 15 June 2015 - 18:14
Cristi_2015, on 15 iunie 2015 - 14:43, said:
lanterna functioneaza 36 ore cu acumulatorul la 100% si lumineaza foarte bine pana la o distanta de peste 100 m in conditii de lumina 0 La 120-130 lumeni cat spune ca are(??), e un consum situat undeva intre 300-350 mAh (ma gandesc ca are un Cree Led R3, R4 sau R5). Deci la 30 ore rezulta un power bank de 10A. Dar desigur, e foarte discutabil daca emite 120 lumeni sau 90 lumeni (fara aparate de masura n-ai cum sa stii). Cel putin la masurarea asta (ai facut o treaba buna cu ledul pornit) suna bine. Acum, providerul ar putea pune la dispozitie (se poate afla usor) ce tip de celule sunt in sursa, cate sunt la numar si cum sunt conectate, si s-ar face lumina pt toata lumea. Dupa calculele mele (ca sa genereze pana la 19 V) ar trebui sa aibe vreo 15 celule Li-Ion 3,6/3,7V de 1600-1800 mAh inseriate cate 5 si seriile conectate in paralel intre ele. Cf dimensiuni loc ar fi... PS: Am zis o prostie. In paralel pot genera asemena curenti Cristi_2015, on 15 iunie 2015 - 15:58, said:
.................. de ce se incalzeste foarte tare incarcatorul cand acumulatorul este incarcat pe la 45%? este atat de fierbinte incat nu pot tine mana pe el. cu siguranta peste cateva cicluri se va arde. ce e de facut in situatia asta? daca ia foc? Edited by Octavian___, 15 June 2015 - 18:09. |
#81
Posted 15 June 2015 - 18:47
asa este, sursa absoarbe curenti mai mari si suprasolicita transformatorul. singurul inconvenient este ca trebuie supravegeat permanent ciclul de incarcare,pt a evita supraincalzirea/topirea transformatorului.se simte un usor miros de plastic supraincalzit pana la o distanta de 2-3 metri ( incarcatorul este intr-ro priza dintr-o camera de 5x6mp si pe la jumatatea camerei se simtea un usor miros de ars). lanterna are led CREE insa are si o lupa montata pe led.nu trebuie sa aiba neaparat 120 lumeni insa isi face treaba foarte bine. am comparat-o cu lanternele de la VARTA, care au leduri CREE R3 si o putere de 90 lumeni si dadea acelasi rezultat, atat in interior (unde cred ca exceleaza) cat si in exterior (unde raza de dispersie este mai mare iar focalizarea pe distante lungi lasa de dorit) insa asigura o dispersie a luminii suficiente pentru a-ti fi de ajutor in aproape orice conditii
|
#82
Posted 15 June 2015 - 18:55
Ideea era ca iti poti face o idee de capacitatea sursei in fc de durata de functionare a lanternei.
Daca te bazezi pe ce spune ca are 120 lumeni, cam ies 9-10A la 30-35 ore functionare. |
|
#83
Posted 17 June 2015 - 07:43
Foarte utile informatiile de mai sus.
Vom avea in vedere pentru urmatorul lot sugestia dumneavoastra de a veni cu un incarcator cu amperaj mai mare. |
#84
Posted 16 July 2015 - 16:49
Salutare,am luat si eu azi o jucarie din asta si am incercat sa pornesc un Renault Symbol pe motorina 1.4 80cp,asa cum se arata in filmulet,bateria fiind la 62% si NU a pornit,a invirtit nitel si nimic.Vroiam sa intreb pe cei de la PNI la cit trebuie sa fie bateria minim ca sa pornesca motorul,in filmulet din ce am prins eu era cred undeva la 80%,ptr ca daca acum cit este cald nu il porneste ma indoisec ca la iarna il va misca.Dupa incercare am bagat la incarcat bateria si era tot la 62 %,deci ce sa inteleg ca de fapt nu ii da suficient amperaj?Multumesc
|
#85
Posted 16 July 2015 - 18:39
Revin dupa ce am incarcat la 100% bateria PNI,a pornit o singura data si cam cu greu motorul,a doua oara dupa 5 minute nu a mai vrut,sper ca la iarna macar o data sa porneasca.
|
#86
Posted 17 July 2015 - 07:30
uap307, on 16 iulie 2015 - 18:39, said:
Revin dupa ce am incarcat la 100% bateria PNI,a pornit o singura data si cam cu greu motorul,a doua oara dupa 5 minute nu a mai vrut,sper ca la iarna macar o data sa porneasca. Depinde de gradul de descarcare si deteriorare al bateriei. Daca bateria are probleme grave, se poate intampla sa nu porneasca deloc, sau sa arda siguranta/protectia incarcatorului PNI JS10A(a mai fost un caz prezentat aici pe forum). Verificati daca bateria mai lucreaza in parametri, si daca mai are calitatile necesare ( sa nu o tineti degeaba pe masina ) functionarii. |
#87
Posted 17 July 2015 - 07:45
uap307, on 16 iulie 2015 - 18:39, said:
Revin dupa ce am incarcat la 100% bateria PNI,a pornit o singura data si cam cu greu motorul,a doua oara dupa 5 minute nu a mai vrut,sper ca la iarna macar o data sa porneasca. Io am mai pornit cu el vreo 5 masini, inclusiv un 1.9 tdi care a uitat farurile aprinse juma' de ora. Am constatat ca la masinile cu bornele impecabile treaba e mai usoara. Io pun clestii si ii tin si strang sanatos cu mana pe borne, propitaru' da cheie si porneste mult mai usor, decat daca las clestii doar in baza a cat strange arcul de pe ei. |
|
#88
Posted 17 July 2015 - 12:42
suport_PNI, on 17 iulie 2015 - 07:30, said: Depinde de gradul de descarcare si deteriorare al bateriei. Daca bateria are probleme grave, se poate intampla sa nu porneasca deloc, sau sa arda siguranta/protectia incarcatorului PNI JS10A(a mai fost un caz prezentat aici pe forum). Verificati daca bateria mai lucreaza in parametri, si daca mai are calitatile necesare ( sa nu o tineti degeaba pe masina ) functionarii. |
#89
Posted 17 July 2015 - 16:03
Verificati si bornele cat sunt de curate, si incercati o priza cat mai buna a clestilor pe acestia. Varianta cu strangerea cu mana e o idee buna, deoarece scade riscul unui contact imperfect intre cleste si borna. Orice contact imperfect poate rezulta intr-o pierdere de curent de pornire, incalzire a cablurilor etc.
Iarasi citez din spusele unui coleg de aici de pe forum: Produsul intra in modul de lucru normal dupa cateva cicluri de incarcare descarcare. Deci dupa cateva descarcari si incarcari se va "formata" si va da rezultate ca si la ceilalti colegi care l-au testat. |
#90
Posted 17 July 2015 - 16:11
Dar ar trebui sa poata porni un autoturism.
Presupunerea mea - in cazul in care motorul este OK - e tot un contact imperfect. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users