Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acumulator extern PNI JS10A pentru pornire motor si incarcare electronice - Pareri, Teste
Last Updated: Nov 18 2017 14:20, Started by
suport_PNI
, Apr 30 2015 09:06
·
0
#37
Posted 21 May 2015 - 16:26
Incercam sa rezolvam situatia cat mai repede posibil, si sa ne incadram intr-un timp rezonabil pentru dumneavoastra ( mult mai mic decat cel maxim legal admis ).
|
#38
Posted 21 May 2015 - 16:36
problema nu se pune referitor la produsul in sine, pe care mi l-am dorit, l-am cumparat si l-am deteriorat datorita informatiilor inexacte sau lipsa lor din manualul de utilizare si pe care il doresc in continuare deoarece este un produs bun, ci referitor la neconcordanele aparute la competarea cererii RMA, toate rubricile, si mailul pe care l-am primit la ora 16:40. ce pot spune e ca aceeasi situatie o sa se repete , cel mai probabil si luni, cand o sa fac o alta solicitare, marti o sa fiu iar plecat din localitate ( in interes de serviciu) si o sa se repete procedura. daca luni o sa dau adresa unde voi fi de gasit marti, cel mai probabil ca o sa vina curierul luni sa ridice coletul.......cred ca sunt inutile anumite rubrici din cererea RMA atata timp cat nu sunt citite sau mai rau, nu sunt luate in considerare!
Edited by Cristi_2015, 21 May 2015 - 16:37. |
#39
Posted 25 May 2015 - 09:22
Pentru Cristi_2015 : Curierul ne-a informat ca vineri in jurul orei 16:30 a ridicat coletul cu produsul defect de la dumneavoastra.
Astazi ajunge la noi si tot astazi va fi verificat de departamentul service. Ne dam tot interesul sa rezolvam astazi acest caz. Va reamintim ca toate solicitarile de ridicare in service ( RMA) de tip garantie, se fac gratuit si in conditiile stabilite foarte clar de legile in vigoare. PS: in manualul produsului este specificat ca are un sistem de protectie pentru situatii de exceptie (inversare polaritate, scurt la nivelul circuitului electric, etc) si ca in momentul cand intra aceasta protectie, se arde siguranta, iar remedierea se face de catre service-ul autorizat. |
#40
Posted 25 May 2015 - 10:23
aveti dreptate, doar ca m-am deplasat eu la sediul firmei de curierat sa predau personal coletul,in alta localitate decat cea specificata in adresa, din motivele invocate in cererea RMA.
|
#41
Posted 25 May 2015 - 14:43
referitor la un produs similar, anume [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J6XdBApyFew?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ], imi poate spune cineva daca se leaga clestele negru direct la borna - a bateriei sau se leaga la vreun fir suspendat?
eu vad din filmulet ca acumulatorul midland se leaga in paralel direct la bornele bateriei si ma gandeam ca nu vad bine! Edited by Cristi_2015, 25 May 2015 - 14:44. |
#42
Posted 25 May 2015 - 15:20
In functie de gradul de descarcare al bateriei se poate opta pentru una din cele 2 variante:
- cu bateria in circuit - fara bateria in circuit 1. Daca bateria este descarcata la extrem si ramane in circuit nu va putea fi pornita masina nici cu un redresor profesional in primele minute. Intai se incarca bateria masinii 10-15 minute si ulterior se trece la pornirea masinii. Acesta este momentul cand se poate opta pentru pornirea fara baterie in circuit, dupa care se cupleaza bateria. 2. Daca bateria este in scurt si ramane in circuit va activa protectiile oricarui circuit de incarcare, sau in cel mai rau caz le va deteriora daca nu au protectie, va incalzi cabluri sau va face alte probleme. 3. Situatia "fara baterie in circuit" este o varianta care se foloseste mai rar, si doar in cazul in care autoturismul nu porneste cu bateria conectata in circuit. 4. Aceste produse de pornire de urgenta nu pot "invia" baterii decedate fie de batranete, fie de utilizare defectuoasa etc. El este conceput doar pentru a oferi un ajutor , un plus de curent in cazul in care se constata o descarcare instantanee a bateriei masinii intr-o perioada scurta de timp ( maxim 1-3 saptamani) cauzate de consumatori mari, alternator defect, etc. Daca descarcarea este de o perioada mai mare de timp bateria trebuie dusa spre verificare deoarece poate avea probleme . Recomandare: Verificarea regulata a bateriei ramane in sarcina proprietarului masinii mai departe, si recomand sa fie facuta chiar daca s-a achizitionat un sistem de pornire ajutator. |
#43
Posted 25 May 2015 - 17:46
@suport_pni cu tot respectul dar ai dreptate doar partial, e adevarat ca daca ai o baterie fara curent de mult timp pe o masina , e foarte posibil ca acea baterie sa fie an scurt si atunci sa ai probleme cu acumulatorii externi indiferent de firma sau model ( dar acestea ar trebui sa aiba sisteme de securitate integrate ,ceea ce nu prea se gasesc la modelele ieftine ) ,dar daca bateria este descarcata de putin timp ,chiar daca este sub 11volti ,chiar cu 4 su 5 volti ,masina trebuie sa porneasca fara sa deconectezi bateria , doar ca acea baterie oricum va fi buna de aruncat an 99% din cazuri si oricum nu sta nimeni sa deconecteze bateria ,plus ca trebuiesc anumite chei care nu le are oricine an masina.
Problema cu acesti acumulatori externi este ca majoritatea cumpara de capacitate mica si eventual cat mai eftine si vor sa porneasca motore de 1900-2500cc3 si diesel pe deasupra ,unde trebuie amperaj mare. Eu am un i-starter 3.0 de la intec care are curentul de 600 A la pornire si nu am avut probleme cu pornirea nici la motoare diesel de 3000cc3 ,e adevarat ca costa dublu fata de modelul vostru. Daca se considera reclama rog sa se stearga modelul si firma de baterie. Edited by spyros, 25 May 2015 - 17:48. |
#44
Posted 25 May 2015 - 18:12
postul meu facea referinta la modul in care era legat acumulatorul extern la baterie si explicatia pe care am primit-o intr-un comment pe youtube referitor la veridicitatea pornirii, astfel: eu sustin (asa cum se vede si pe filmulet) ca acumulatorul extern este legat direct la bornele bateriei iar PNI sustine ca firul de minus este deconectat de la baterie si legat la clestele de minus al acumulatorului extern. atat, nu e multa filosofie!
|
#45
Posted 25 May 2015 - 18:34
cred ca (eu) am depasit subiectul acestui topic si imi cer scuze, motiv pentru care o sa mai postez doar atunci cand voi termina reviewul despre produsul prezentat in prima pagina.
|
#46
Posted 26 May 2015 - 14:12
Sunt binevenite orice completari sau corectii. Multumim pe aceasta cale.
Eu am tras aceasta concluzie din pataniile mele, sau din situatiile la care am fost martor: Autoturismele cu baterie descarcata la extrem nu au pornit din prima nici cu cabluri, nici cu redresor conectat, nici cu robot de pornire, mai ales cum spune colegul de mai sus daca bateria are capacitate mai mare, si motorul este mai mare de 1.6 . Trebuie lasata uneori si 10-15 minute la incarcat. Clar ca JS10A nu are cum sa incarce o baterie care se comporta ca o sugativa, ca mai apoi sa si porneasca acel autoturism. Asa ca am optat pentru pornirea fara bateria descarcata in circuit in aceste cazuri, si a pornit fara probleme in acest caz. Inca nu am prins la teste motoare de 1,9 sau mai mari, dar cand voi testa eu, sau unul din testeri, sau posesori de JS10A vom reveni cu dovezi solide. Din acest motiv e bine si eu recomand sa se verifice regulat( anual, inaintea sezonului rece) bateria la un centru specializat, sau macar la un electrician auto care se ocupa de acest lucru. Sunt foarte multi factori care pot influenta pornirea unui autoturism si nu ii stim si nu avem cum sa ii mentionam pe toti aici, sau cu atat mai putin in manualul unui acumulator de pornire. |
|
#47
Posted 27 May 2015 - 16:53
Le cam incurci ,cu redresor nu poti porni masina ,poti doar incarca bateria , iar asta inseamna minim 3-5 ore ,depinde de redresor si de gradul de descarcare a bateriei ,e adevarat ca mai sunt si redresoare cu booster( robot de incarcare ).
Nu prea cred ca ,cu un robot de pornire mai calitativ nu poti sa pornesti un motor de 1,5-2,5 cc3 ,chiar si diesel, bine nu prea poti sa pornesti cu acelea mici cu cablurile subtiri ,care daca dau 300a este bine , eu ma refer la roboti (booster) cat de cat seriosi ,cu cabluri de macar 16mm . Aceeasi broblema si cu cablurile de pornire ,trebuie sa fie destul de groase (peste 16mm ) si de preferat sa fie din cupru ,nu cum sunt majoritatea din aluminiu si doar date cu ceva vopsea sau caeva asemanator sa arate rosiatice ca si cuprul ,plus ca aici intervine si masina donatoare ,ca daca vrei sa pornesti cu 1,5 cc un 2,5-3 cc ,mult m-ai greu de facut daca nu ai cabluri serioase. An alta ordine de idei , mai sus ai spus ca ai pornit masina fara baterie an circuit , intrebarea este ce ai rezolvat , ca masina oricum nu o poti folosi , decat daca dupa pornire conectezi din nou bateria ,ceea ce este foarte riscant ptr ca o perioada de 20-50 secunde ,poate si mai mult ,motorul fuctioneaza fara baterie si sunt mari sanse sa strice ceva prin electronica masinii ,an general calculatorul masinii. |
#48
Posted 27 May 2015 - 17:39
Deci in concluzie:
- recomandam in continuare vizitarea unui centru de verificare baterii ( nu suntem toti experti aici pe forum); - am declarat de la inceput ca pornirea fara bateria in circuit se va face doar ca exceptie de la regula, rog cititi mai sus, daca nu exista alta solutie; - de incurcat nu le incurc, dar am scris din graba si redresorul in lista de aparate electronice cu care poti ajuta pornirea unei masini. - Nu suntem experti in baterii si in electrica si electronica auto, si din acest motiv am invitat completari ale specialistilor carora le multumim pe aceasta cale. Propunerea de test ramane valabila, asa ca hai sa testam, ca sa oferim o parere la obiect despre produsul in cauza. |
#49
Posted 27 May 2015 - 17:46
#50
Posted 30 May 2015 - 23:29
Buna seara. Sunt dispus sa testez acest produs in orice conditii si sa ofer materiale txt/video in acest sens. Am achizitionat o tableta care se incarca doar la 12v si nu la 5v si in principiu as fi curios daca ar merge. Mai este valabila reducerea de 50% din postul initial? Stima.
|
#51
Posted 02 June 2015 - 13:57
OK, mi-am luat si eu o jucarie dintr-asta - printre altele in ideea de-a oferi un boost la pornire vreunui autoturism cu acumulatorul partial descarcat.
Avand la dispozitie un asemenea autoturism, hai sa incerc. Acumulatorul de pe masina, ~11-11.10V. Conectat cum trebuie PNI-ul, nimic - led-urile rosu si albastru de pe cutiuta de la conector clipesc "haotic", PNI se inchide dupa cateva secunde. Jucaria ori a venit defecta, ori e proiectata sa nu functioneze (caz in care ma intreb ce face...). Idei? |
|
#52
Posted 02 June 2015 - 14:10
Ledurile semnaleaza o problema pe masina, scurt, sau inversare polaritate. Intra in protectie si se opreste automat.
Resetati, opriti dispozitivul, scoateti cablurile din Acumulator si reintroduceti. Incercati din nou. Daca se manifesta din nou incercati pe alta masina, sau varianta exceptionala fara baterie in circuit bineinteles pe raspunderea dumneavoastra. Verificati starea de sanatate a acumulatorului la personal specializat. E posibila si varianta cu defectul, dar nu s-a mai intamplat pana acu, si e mai bine sa excludem restul cauzelor inainte sa il trimiteti la service. |
#53
Posted 02 June 2015 - 14:44
ledurile lumineaza intermitent si daca este conectat cablul la acumulator si este lasat in gol. in momentul cand introduci mufa in acumulator, ledurile se aprind si palpaie intermitent. asa e la mine!
problema cu inchisul dupa cateva secunde se intampla si la mine, cred ca e ceva economizor de energie. Edited by Cristi_2015, 02 June 2015 - 14:45. |
#54
Posted 02 June 2015 - 15:09
Protectia ramane activa atata timp cat cablurile raman conectate la Acumulatorul PNI JS10A. Decuplati cablurile de la acumulator pentru resetarea protectiei.
Este posibil sa dureze pana la cateva minute. La testele facute de noi resetarea protectiei s-a facut destul de repede. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users