Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Acumulator extern PNI JS10A pentru pornire motor si incarcare electronice - Pareri, Teste
#1
Posted 30 April 2015 - 09:06
Deschid acest topic pentru a veni in sprijinul celor care au achizitionat sau vor sa achizitioneze un acumulator extern multifunctional :
- curent de pornire auto/moto in varf 200A; - lanterna cu LED pentru situatii de urgenta; - 2 x USB 2A; - cabluri de incarcare smartphone - inclusiv Iphone 5, 6; - Cabluri de incarcare Notebook, Laptop; - Protectie inversare polaritate si socuri; - Display LCD cu nivel de incarcare; - Incarcator auto si de casa; - Valiza de protectie si design modern; Poate porni un autoturism normal atunci cand bateria este descarcata partial sau chiar complet. [ http://download.mo.ro/leaflets/2351/acumulator-extern-pni-js10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2348/acumulator-externpni.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2349/robot-pornire-motor-pnijs10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2366/acumulator-extern-pnijs10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://download.mo.ro/leaflets/2350/robot-pornire-motor-pni-js10a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2362/acumulator-tensiune-variabila.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://download.mo.ro/leaflets/2364/acumulator-extern-pni.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] O rezerva de energie la indemana Daca bateria vehiculului sau a dispozitivului electronic te abandoneaza, ai la indemana un nou instrument pentru a face fata situatiei de urgenta. O rezerva de energie pentru toate dispozitivele care ne insotesc in deplasarile noastre, a devenit o necesitate indispensabila. Acumulator extern pentru dispozitive mobile PNI JS10A este un acumulator extern puternic, cu iesire USB, capabil sa incarce dispozitive mobile (laptop, telefon mobil, tableta, PSP, MP3/MP4 player etc.) oriunde te afli, fara a fi nevoit sa alergi dupa o priza de curent. Robot pornire auto PNI JS10A are o putere ce permite pornirea autovehiculelor, barcilor sau ATV-urilor. Acumulatorul este dotat cu clesti speciali de conexiune la bateria masinii. Dimensiuni reduse, usor de transportat Datorita dimensiunilor reduse (160 x 75 x 35 mm) poti lua acumulatorul extern PNI JS10A tot timpul cu tine, ca o rezerva de energie. PNI JS10A este protejat de o gentuta comoda, de mici dimensiuni, care include toate accesoriile necesare in deplasarile dumneavoastra: acumulatorul extern, cablu pornire motor, incarcator cu mufa de bricheta, cablu alimentare cu mufe adaptoare si cablu adaptor dispozitive mobile. Lampa LED inclusa PNI JS10A are integrata o lampa LED de 120-130 Lumeni, care te poate ajuta in situatii de urgenta. Lampa poate ilumina pe o distanta de pana la 100 m si poate functiona pana la 120h continuu. Tensiuni variabile Acumulatorul are o iesire pentru alimentarea laptop-urilor ce poate fi setata pe 12, 16 sau 19V in functie de cerintele dispozitivului electronic. 2 x USB2.0, 5.0V / 2.1A PNI JS10A are doua iesiri USB 2.0 necesare pentru incarcarea dispozitivelor electronice. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/b3jE3bLktSM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Caracteristici generale Marca compatibila Apple, Nokia, Samsung, LG, Motorola, Blackberry Tip Li-Ion Capacitate 10000 mAh Dimensiuni 160x75x35mm Greutate 1050 g Lanterna LED Da : 120-130 Lumeni Functie pornire motor Da Incarcare laptop Da Parametri intrare Alimentare acumulator extern 5V/1A Randament conversie 90% Parametri iesire Curent de iesire 2100 mA max. Tensiune de iesire 5 Vcc Randament conversie peste 85% Pachetul contine Acumulator Da Conector Apple Da Conector Sony Da Conector Samsung Da Conector Nokia Da Conector MicroUSB Da Conector MiniUSB Da Cablu pornire motor Da Incarcator auto Da Cablu cu mufe adaptoare Da, 8 mufe Manual de utilizare Da Pentru membrii forumului ce au vechime pe Softpedia, activitate pe topicurile dedicate (Auto, Electronice, TV, Multimedia, Telefoane mobile, Tablete, Smartphone etc), si cu experienta in domeniu pastram oferta de a transmite GRATUIT acest produs in teste pentru 2 saptamani, cu rugamintea ca dupa returnare sa posteze pe acest forum un review. Sunt convins ca sunt oameni care iubesc acest domeniu si sunt curiosi sa il tina macar in teste, si de ce nu daca le place sa il achizitioneze cu o reducere de 50% fata de pretul de pe site-ul producatorului. Va astept cu cereri pe PM, dupa care sa construim impreuna un topic documentat. Attached FilesEdited by suport_PNI, 30 April 2015 - 09:20. |
#2
Posted 30 April 2015 - 09:16
nu vad sa fi spus ce capacitate are.
ce greutate are. si la aia cu pornire auto cu bateria descarcata, . Chiar sunt curios sa vad ce spun userii care vor incerca produsul. |
#3
Posted 30 April 2015 - 09:30
Depinde de gradul de descarcare al bateriei. Daca gradul de descarcare este foarte mare ( stim ca acest nivel este daunator acumulatorului auto), aceasta trebuie decuplata de la borne, si pornirea se face doar cu PNI JS10A.
Dupa cum se vede si in filmulet PNI JS10A a reusit sa porneasca un Logan diesel la care s-a decuplat bateria originala. slai : propun sa ma contactati pe privat sa va trimit in teste acest produs. Cu ocazia aceasta va veti raspunde la nedumeriri, veti posta si o parere obiectiva, si cine stie poate chiar il veti pastra la pretul de campanie. |
#4
Posted 30 April 2015 - 09:34
Eu am asa ceva http://g-ec2.images-...00D42AFS8-5.jpg , lucrez cu baterii auto si des am nevoie de el. Dar are curentul de descarcare la rece maxim 400 A. Asta cu 200 o sa porneasca un Matiz la 20 de grade, daca are electromotorul bunut si daca e incarcat la maxim.
Nu vad ce standard are curentul de pornire, en, din? Edited by robylup, 30 April 2015 - 09:36. |
#5
Posted 30 April 2015 - 09:38
Daca asigura protectie la descarcari masive pare interesanta statia .
Da, exista elemente li-pol capabile sa suporte descarcari masive folosite preponderent in aero/navo modelism . Repet : e foarte importanta protectia acumulatorilor la astfel de descarcari plus ca si el are o capacitate de inmagazinare deloc neglijabila . Vad foarte util produsul celor cu statii si sub-uri puternice care "uita" sa mai porneasca motorul sau offroad-erilor cu necesar de putere extrem la trolii |
#6
Posted 30 April 2015 - 09:45
Probabil are celule standard cu descărcare la 20C, aşa se ajunge la cei 200A specificaţi. La 3 celule înseriate rezultă o capacitate de cca. 100Wh.
Edited by mihaicozac, 30 April 2015 - 09:46. |
#7
Posted 30 April 2015 - 10:07
o sa porneasca din parti un motor banal de la o masina banala
conectorii aceia sunt asa de prapaditi, mai mult de o motocicleta nu cred sa "miste" o masina nu o pornesti nici cu un acumulator auto serios pe care il conectezi cu 2 balarii de cabluri de 15 lei, apare o pierde majora pe ele am probat de cel putin 3 ori, cu acei clestisori nu faci decat sa ajuti bateria instalata pe masina sa prinda ceva putere si asta dupa minute bune de asteptat Edited by aeon, 30 April 2015 - 10:07. |
#8
Posted 30 April 2015 - 10:18
#9
Posted 30 April 2015 - 10:18
aeon - va invit sa testati produsul: Poate aveti dreptate, sau poate o sa va surprinda.
- ce produs ati folosit la testele dumneavoastra? in ce conditii? care e gradul de descarcare al bateriei ,si tipul masinii pe care ati incercat pornirea? sunt utile toate aceste informatii, mai ales ca sunt utilizatori experimentati in acest domeniu pe acest forum care pot interpreta si explica de ce, cum, cand, in ce conditii, poate chiar mult mai bine decat mine. Nu ne deranjeaza daca aveti dreptate si postati aici dupa teste concluziile dumneavoastra. Noi am reusit dupa cum vedeti si in filmulet pornirea unul Logan Diesel, si a altor masini : un Ford focus cu motor 1.6, ford fusion ............ Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs. |
#10
Posted 30 April 2015 - 10:46
suport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 10:18, said:
aeon - va invit sa testati produsul: Poate aveti dreptate, sau poate o sa va surprinda. - ce produs ati folosit la testele dumneavoastra? in ce conditii? care e gradul de descarcare al bateriei ,si tipul masinii pe care ati incercat pornirea? sunt utile toate aceste informatii, mai ales ca sunt utilizatori experimentati in acest domeniu pe acest forum care pot interpreta si explica de ce, cum, cand, in ce conditii, poate chiar mult mai bine decat mine. Nu ne deranjeaza daca aveti dreptate si postati aici dupa teste concluziile dumneavoastra. Noi am reusit dupa cum vedeti si in filmulet pornirea unul Logan Diesel, si a altor masini : un Ford focus cu motor 1.6, ford fusion ............ Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs. Acum am vazut filmuletul, nu se arata nici o masurare ininate a bateriei, macar tensiunea ei sa ne demonstreze descarcarea. Pe viitor, la conectarea orcarui aparat la bateria masinii, mai ales o alta bataerie, se conecteaza intai plusul si apoi minusul, asta ca sa nu faceti alte neplaceri masinii. Edited by robylup, 30 April 2015 - 10:50. |
|
#11
Posted 30 April 2015 - 11:00
suport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 09:30, said:
................................. Dupa cum se vede si in filmulet PNI JS10A a reusit sa porneasca un Logan diesel la care s-a decuplat bateria originala. ............................. suport_PNI, on 30 aprilie 2015 - 10:18, said:
.................................. Haideti sa construim topicul cu argumente solide bazate pe teste ale acestui produs. E un powerbank de 10A si cam atat. Cel mai bine ar fi sa lasam de-o parte capitolul cu pornirea masinii ca ne facem de ras. Asa sunt mai multe sanse de promovare fara discutii contractictorii. Avem aici o prezentare ca la PNI Clementine (adica o petarda, dar macar ieftina). |
#12
Posted 30 April 2015 - 11:02
ideea ar fi sa pornesti fara sa decuplezi bateria, ca e riscant sa cuplezi/decuplezi bornele in mers.
chiar si la dacie, care suporta multe, am reusit sa prajesc indicatorul de incarcare din bord. bine, nu zic, daca esti ramas la naiba'n praznic, pornesti cum o fi, numai sa pornesti. oricum, io's in continuare tot neincrezator, si astept cu mare interes teste. tot se vor baga ceva useri sa incerce produsul. nu ma bag la testare, ca momentan nu as avea disponibili banii sa cumpar scula daca ma hotarasc sa o pastrez. Octavian___, on 30 aprilie 2015 - 11:00, said:
Nu vad sa fie decuplata bateria masinii, deci clipul nu convingator. |
#13
Posted 30 April 2015 - 11:11
Pun o intrebare neroada: daca decuplezi bateria, nu se reseteaza computerul de bord?
|
#14
Posted 30 April 2015 - 11:15
"daca decuplezi bateria, nu se reseteaza computerul de bord?"
Nu asta e problema , el invata repede , codul de radio cd sau la alte masini si alte coduri mai importante . De exemplu la Logan este fix nimic, trebuie rememorate posturile radio la cele cu HU original . Acumulatorul se poate schimba fara a fi necesar sa privezi restul instalatiei de energie electrica , sunt dispozitive ce se cupleaza la bricheta sau la terminalele de acc pina se termina operatiunea . Ideea este ok la acest dispozitiv ramine de vazut fiabilitatea . Testul functionarii unui autoturism fara acumulator legat nu-l recomand, apar virfuri de tensiune care poate praji si defecta piese extrem de scumpe . Teste se fac pe masini la care nu te doare sufletul daca se duce ceva . Edited by xilo, 30 April 2015 - 11:18. |
#15
Posted 30 April 2015 - 11:17
robylup, on 30 aprilie 2015 - 10:46, said:
Eu te inteleg foarte bine, ce spui cu testele, dar din punctul meu de vedere, 200 A curent de descarcare la rece este putin pentru o cilindree mica pe benzina, nu mai vorbim de diesel. ........................... Problema e alta, nu are curent de descarcare 200A, e suficient sa te uiti la cablurile alea... Te mai uiti si la dimesiunile powerbank-ului, celulele LiIon cu rata mare de descarcare sunt la 20-25A, ar trebui sa aibe vreo opt celule legate in paralel si inseriate cu cate trei astfel de module, adica minim 24 de celule in cutia aia de 160 x 75 x 35 mm. Cam greu sa le ingramadesti acolo. LE: rectific pt ca am facut calulul doar la 12V, la 19V s-ar inmulti nr celulelor daca nu are un convertor de tensiune integrat (si atunci poti sa spui la revedere la 200A curent de descarcare ) ) Edited by Octavian___, 30 April 2015 - 11:20. |
|
#16
Posted 30 April 2015 - 11:32
Octavian___, on 30 aprilie 2015 - 11:17, said:
200A e suficient cat sa "invarta" motorul, doar ca o va face la aprx jumate din puterea unui acumulator auto, cat sa porneasca ar fi suficient (mai ales la un benzinar de cilindree mica). Problema e alta, nu are curent de descarcare 200A, e suficient sa te uiti la cablurile alea... Te mai uiti si la dimesiunile powerbank-ului, celulele LiIon cu rata mare de descarcare sunt la 20-25A, ar trebui sa aibe vreo opt celule legate in paralel si inseriate cu cate trei astfel de module, adica minim 24 de celule in cutia aia de 160 x 75 x 35 mm. Cam greu sa le ingramadesti acolo. LE: rectific pt ca am facut calulul doar la 12V, la 19V s-ar inmulti nr celulelor daca nu are un convertor de tensiune integrat (si atunci poti sa spui la revedere la 200A curent de descarcare ) ) Celule isi modifica dimensiunea de la luna la luna, se pot baga si se poate scoate 200, daca te uiti am pus mai sus datele tehnice ale celui care il folosesc eu, si are intre 200 si 400, depinde de stare de incarcare si temeperatura de afara. Dar eu unul am reusit sa pornesc doar benzinare, cilindree nu prea mare si la temperaturi de bun simt, in rest tot o baterie de minim 75 conectata cu cabluri de sudura, e sfanta si pornesc si touaregul de 4.2. Eu sunt deschis la produse noi de genul, tehnologia acumulatorilor avanseaza si se ieftineste de nu poti tine pasul, eu daca merg anul asta la training, peste 6 luni e posibil sa nu mai fie de actualitate ce am aflat acolo. Propun domnilor, sa faca un test cu plusul si minisul scos de pe baterie sau sa imi arate pe un voltmetru ca tensiunea bateriei masinii e sub 12 v, apoi conectat power bank-ul si pornit. |
#17
Posted 30 April 2015 - 11:34
Am eu un matiz nepornit din august anul trecut. Trec pe la voi sa imi imprumutati bateria?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users