Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CFR
Last Updated: May 12 2021 22:56, Started by
galeo
, Jan 21 2015 07:36
·
0
#2665
Posted 03 May 2021 - 15:01
Orice punct de oprire înseamnă consum suplimentar (frâne, motorină pentru recâștigarea inerției garniturii de tren, etc.). Poate ai observat că la trenurile cu mai multe vagoane, la plecare locomotiva dă puțin înapoi (pentru a comprima arcurile tampoanelor vagoanelor) și doar apoi înainte, folosind și forța de împingere din arcuri pentru urnirea trenului.
|
#2666
Posted 03 May 2021 - 15:06
Dar pe linia aia nu circulă trenuri lungi. Depinde şi de numărul de călători dacă merită sau nu să faci oprire suplimentară. Dacă coboară doar câţiva, nu prea cred. La 30 de călători (tren scurt) cred că începe să merite.
|
#2667
Posted 05 May 2021 - 07:34
sunt trenuri care nu au 30 de calatori cu totul ... si tu vrei ca acestia sa coboare / urce la Buftea
serios acum ... reteaua de cai ferate asa prapadita cum este ea ar putea fi o solutie civilizata ptr transportul din localitatile alaturate catre capitala ... dar sunt necesare mai multe lucruri sa fie facute, gen: - parcari park&raid in statii, majoritatea au spatii pentru asta - fostele rampe de incarcare marfuri din statiile cfr, dar bineinteles ca este necesara cooperare buna intre administratii (primarie, infrastructura cfr,, etc); - alocarea de trenuri la ore convenabile (sa ajunga in bucuresti pana in ora 8.30 si sa plece din bucuresti dupa ora 17.00) - nu stiu cat de succes a fost intrioducerea trenurilor pe relatia Fundulea - Gara de Nord avand in vedere pandemia; - incurajarea utilizarii trenului pentru astfel de deplasari - gen includerea in bilet si a calatoriilor cu ratb&metrorex, reduceri semnificative ptr abonamente, etc |
#2668
Posted 05 May 2021 - 11:22
Deținătorii de autoturisme să se deplaseze cu trenul?
Doar sarakyy merg cu transportul în comun. Și doar lor le miros "mâinile a bare de autobuz", uși de tren în cazul de față. |
#2669
Posted 05 May 2021 - 20:18
#2670
Posted 05 May 2021 - 20:28
Pe mine plăcere, dar și admirație.
Cât a fost starea de urgență, unchiul a transportat circuite electrice din port la fabrica Bosch din Jucu. Niciodată nu a condus mai detașat și nu a văzut trafic mai liber pe DN1 și nu numai. |
#2671
Posted 06 May 2021 - 20:37
O veste excelenta! E_X_C_E_L_E_N_T_A!
Drulă: Până la sfârșitul lui mai conducerea CFR Călători trebuie să vină cu un plan de restructurare. De la CFR Marfă vor pleca 1.400 de salariați |
#2672
Posted 08 May 2021 - 12:37
CFR Calatori se va reprofila pe autobuze si CFR Marfa pe camioane.
|
#2673
Posted 08 May 2021 - 14:26
C.F.R. a avut autobuze în interbelic şi până la comunism. Camioane de marfă nu ştiu dacă a avut. A avut şi avioane.
Să de afară? Depinde de unde. Şi mă fut în Comisia Oiropeană şi aia cu subvenţiile. |
#2674
Posted 08 May 2021 - 14:37
Kokoshmare, on 03 mai 2021 - 07:43, said: Sunt niște diferențe observate de mine Curățenia - la privați chiar e cineva care da cu mopul prin vagoane. Automotoarele alea vechi de pe București Oltenița după atâția ani tot arata mai bine ca Desiro de la CFR. Pe cursa aeroport GdN la fiecare oprire în gara băieții de la TFC și Regio nu au vreo jena sa curețe, sa dea cu matura și sa ducă gunoiul. La CFR cred ca dacă ii zici unui mecanic sau nas sa dea cu mopul îl vagoane îi provoci un atac de cord. Toleranta la coruptie - când a început TFC sa opereze București Oltenița și retur în tren erau și echipe de paza care aveau grija și la încasările controlorului Toleranta la comportament necivilizat - echipele alea de paza de care vorbeam au eliminat și un obicei foarte popular pe vremea aia, trasul semnalului de alarma care oprea trenul unde avea ala chef. Pe la Budești de pilda, nu aveau mulți chef sa se dea jos în gara ca ei stăteau mai asa în capul satului. djl, on 03 mai 2021 - 15:06, said:
Dar pe linia aia nu circulă trenuri lungi. Depinde și de numărul de călători dacă merită sau nu să faci oprire suplimentară. Dacă coboară doar câțiva, nu prea cred. La 30 de călători (tren scurt) cred că începe să merite. Viteza de deplasare pe 80% din secție este de 80km/h Oltenița-Valea Roșie 60km/h Valea Roșie - București SUD 80km/h București Sud - Titan Sud 35-40 km/h Cel mai rapid tren 1h25 Cel mai lent cam 1h35 Edited by Alex_23, 08 May 2021 - 14:46. |
|
#2675
Posted 09 May 2021 - 00:14
Hunor_66, on 08 mai 2021 - 12:37, said:
CFR Calatori se va reprofila pe autobuze si CFR Marfa pe camioane. Lumea normala: trenuri, mai multe trenuri, inca niste trenuri, electrificare, dublare, infrastructura, linii noi, shift2rail. Romania: "reforme" tembele demne de 1995, restructurari, "eficientizari" prin taiere. |
#2676
Posted 09 May 2021 - 12:08
Ai uitat de laitmotivul existentei tale, TGV-ul (ah...si tramvaiul).
|
#2677
Posted 09 May 2021 - 12:36
Să avem noi viteze de 120-160 k.m./h pe magistralele principale şi putem zice că s-a început. După aia, facem pasaje denivelate şi putem creşte pe unele secţiuni la 170-200 la oră. Facem şi transport tiruri - şoferi mai odihniţi, mai puţine chestii de ocolit pe drumurile patriei.
Iar cu tramvaie poţi transporta şi marfă. În oraşele unde ai tramvaiul pe acelaşi ecartament cu calea ferată se pot face vagoane mici ca să preia o locomotivă de tramvai vagoane cu ampatament mic... deşi astea cu ampatament mic merg doar pe distanţe scurte, că nu-s rapide pe calea ferată. La tramvai, cel puţin în Bucureşti nu ai cum să faci rază mare de viraj. |
#2678
Posted 09 May 2021 - 13:18
Un exemplu modern de la VW despre cum poti elimina traficul de camioane din orase
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3ojzFvgRXEc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si un exemplu local, de la 1913, de legatura intre localitatile din apropierea unui oras si centrul acestuia, inclusiv pentru transport de marfa pentru pietele orasului. https://sageataverde.ro/istoric/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k6CUUg9ul-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2679
Posted 09 May 2021 - 17:30
Wotan, on 09 mai 2021 - 13:18, said:
Un exemplu modern de la VW despre cum poti elimina traficul de camioane din orase Da, pacat ca s-a inchis fix anul asta. https://www.railwayg...d/58270.article toniq, on 09 mai 2021 - 12:08, said:
Ai uitat de laitmotivul existentei tale, TGV-ul (ah...si tramvaiul). Thanks for your input. |
|
#2680
Posted 11 May 2021 - 20:53
shefu_de_combinat, on 02 mai 2021 - 21:07, said:
Si mie imi place sa compar o firma privata care are trenuri pe 2-3 trasee despre care se stie ca-s profitabile cu o companie nationala care trebuie sa asigure macar un serviciu minimal (dar esential) de transport pe niste sute de rute. |
#2681
Posted 12 May 2021 - 08:24
Nici prin Secuime nu mai circula CFR.
De la Sepsi (Sf. Gheorghe) la Kézdivásárhely (Targu Secuiesc) musai sa iei un tren privat, varianta CFR nu ai. |
#2682
Posted 12 May 2021 - 08:49
LunaCrystal, on 11 mai 2021 - 20:53, said:
Ce bine ar fi sa si ofere acel serviciu compania nationala, doar ca in multe locuri nu il ofera. Spre exemplu: Simeria - Hunedoara si Petrosani - Lupeni. Si asta ii face sa priveasca cu dezinteres la orice inseamna "satisfactia clientului", curatenie, ordine, diverse alte facilitati Uite pe linia amintita de Hunor automotorul vechi frantuzesc dar fara graffiti pe el si ce sa vezi, poti sa cumperi bilet online (6.7 lei). Domnii de la CFR nu ofera nici acum posibilitatea cumpararii de bilete pe ex-personale. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4hT-SrCXBSQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kokoshmare, 12 May 2021 - 08:50. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users