VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4303
Posted 28 September 2018 - 21:52
heinz, on 27 septembrie 2018 - 21:14, said:
*123# și îți arată pana când ai perioada de gratie. + Un apel la 2-3 luni și nu pierzi numarul. Nu mai merge treaba asta, acu' dacă iti expira perioada de gratie adio număr. Am pierdut 2 numere asa chiar dacă primeam apeluri pe ele. Nu e chiar asa. Am intrebat si eu la Vodafone si perioada de gratie e de 300 zile. Iar daca ai fost in situatia respectiva de a pierde nr de tel, trebuia sa mergi la un magazin Vodafone sa incerci sa l recuperezi. Nu cred ca te ar fi refuzat. pupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:
la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd) Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles pupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:
la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd) Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles |
#4304
Posted 28 September 2018 - 22:02
Da, dar ideea e sa consum cat mai putin. Am si un alt abonamnet corporate si e de ajuns
|
#4305
Posted 29 September 2018 - 06:53
@dan
Mie mi-a expirat perioada de gratie, aia de 300 de zile dar știam ca dacă primești apeluri pe acea cartela se prelungește din oficiu pentru ca ei obtin indirect bani de pe urma ta. Înainte asa făceau dar acum dacă ți-a expirat perioada de gratie adio număr. |
#4306
Posted 30 September 2018 - 13:02
@Vodafone
Se oferă prioritate clienților care consuma din traficul de date inclus în opțiune în detrimentul celor ce consuma netul primit bonus? Am promo 5 pe o cartela și are doar 50MB. Am pus-o în telefon sa testez viteza internetului și am prins 3mbps cu 0.5 indoor cu semnal slab (-105dbm). Am rămas surprins, am crezut ca a-ți umblat pe la rețea în zona asa ca am activat bonusul de 1500MB din MyVodafone. Am mai făcut un test și...surpriza, viteza praf... http://imgur.com/a/7QgXXZ3 Se poate oferi prioritate anumitor utilizatori(cei cu probleme de semnal, cum este și cazul meu) pentru a putea folosi cât de cat internetul? |
#4307
Posted 03 October 2018 - 07:52
excentryc, on 18 septembrie 2018 - 09:51, said:
Buna ... am o nelamurire . Am incarcat cu 7euro (asa fac de obicei), dar am ales oferta cu 6 euro, astfel imi ramane de la fiecare incarcare cate 1 euro. Dupa 6 incarcari se adunca 6 euro si nu mai trebuie sa fac o reincarcare noua. Dar de data asta dupa ce am incarcat cu 7 euro, m-am trezit ca mi-au luat 7 in loc de 6 (desi am inpresia ca mi-a luat mai mult ca mai aveam cred vreo 1 sau 2 euro dinainte, dar nu-mi amintesc exact). In fine oricum am mesajul de la ei ca am incarcat cu 7 si mi-au activat oferta cu 6 ... dar am mai putin de 1 euro in cost control ! Astept lamuriri ! In plus imi apare (in aplicatie) ca as fi dat un SMS catre un numar ciudat care m-a taxat 0.12 euro ( chiar si asa tot nu da 1 euro cei 0.12 cu 0.56 din cont ) Evident ca nu am mesajul in mesageria telefonului. Reprezentantul mi-a pus banii "de la el" ( asa mi-a spus ). |
#4308
Posted 04 October 2018 - 08:26
Salut. Am iesit din perioada de contract, am reinoit abonamentul si am achizitionat si un terminal nou. Deblocarea vechiului telefon este gratuita sau costa 10eur?
|
#4309
Posted 04 October 2018 - 10:27
Buna, roDabomb!
Deblocarea vechiului terminal se poate face in service-ul nostru specializat sau prin cod de deblocare contracost 10.08 euro cu TVA inclus. In link-ul urmator https://www.vodafone...set/v080064.pdf regasesti procedura de deblocare a terminalelor. Edited by Vodafone, 15 October 2018 - 07:58. |
#4310
Posted 05 October 2018 - 21:01
Orange rasplateste fidelitate intr-un mod foarte OK. VODAFONE, oare pe cand?
|
#4311
Posted 09 October 2018 - 10:34
Va rog sa ma ajutati!
Pe 03.08 am prelungit un abonament si am crescut valoarea lui de la 08 e la 15 e si am folosit 9000 puncte in valoare de 90e plus am achitat 439 lei pentru Nokia 7 Plus. In ziua de 14.09 am dus telefonul la garantie intrucat nu mai pornea, s-a oprit din senin. Sunt anuntat dupa 3 saptamani ca telefonul nu se poate repara si ca trebuie sa aleg un telefon dintr-o lista( cel mai bun era A6+, restul erau gen p20 lite, Iphone SE, p10,etc) la schimb fara diferenta din partea mea. Bineinteles ca nu m-au incantat telefoanele oferite, eu am cerut Huawei Mate 20Lite( care era de aceeasi valoare) sau P20( cu diferenta din partea mea) dar am fost refuzat atat de Magazinul Vodafone cat si de operatori Vdf. Din magazin( reprezentanta vodafone nu partener) mi s -a comunicat ca nu ma pot ajuta cu restituirea banilor si desecurizarea contului, restituirea punctelor, deblocarea prelungirii abonamentului sau alt telefon la schimb intrucat comanda a fost facuta ONLINE si ei nu pot opera. Sa sun la CallCenter ca ei ma vor ajuta! Acum vine partea stufoasa si grea...... Sunt indrumat catre CallCenter Vdf unde am vorbit cu Nica Iuliana si care mi-a spus ca ma ajuta sa imi schimbe telefonul sau sa imi returneze banii plus punctele inapoi in cont si sa desecurizeze contul plus prelungirea de abonament anulata. Din pacate nu m-a ajutat...!!! Sun a 2 a oara si vorbesc cu alta fata care imi spune ca nu este posibil sa imi returneze punctele pentru ca ele au fost folosite deja, nu este posibil sa desecurizeze contul sau abonamentul prelungit intrucat a fost prelungit. A sunat la departamentul COMERCIAL de unde ma informeaza ca mi se va returna contravaloarea telefonului LA LIBER iar abonamentul si punctele raman prelungite respectiv folosite!!! Bun....astept si astept si nu m-a mai sunat evident... Sun tot eu a 3 a oara de unde vorbesc cu un baiat care imi spune ca imi trimite cererea pe mail de returnate a sumei de 439 lei( diferenta platita de mine dupa prelungire si folosirea punctelor)....Astept si nu imi trimite nimic. Sun a 4 a oara( in decurs de 1 saptamana tot am sunat) si vorbesc cu o alta fata care imi spune sa merg in Magazin si sa trimit cererea de restituire a banilor sau sa imi aleg ce telefon vreau cu diferenta sau nu. Merg in magazin si am luat-o de la capat ... Nu imi pot da decat ce telefoane vor ei!!! In tot acest timp( de pe 14.09) eu nu am telefon iar abonamentul este de 15e in loc de 8e!!! HELP PLEASE!!! Edited by maryo81_cta, 09 October 2018 - 10:43. |
#4312
Posted 09 October 2018 - 15:31
Sesizare la Anpc
Edited by RealThing, 10 October 2018 - 21:39. |
|
#4313
Posted 09 October 2018 - 15:39
Asta ar insemna sa stau iar fara telefon minim 30 zile... O sa fac si la ANPC normal
|
#4314
Posted 09 October 2018 - 16:54
In ritmul asta oricum stai fara telefon inca 30 de zile si chiar ma mult.
|
#4315
Posted 09 October 2018 - 16:56
Multumesc de raspuns, dar asta stiam si eu... Totusi un raspuns avizat de la Vodafone Helper primesc?
Edited by maryo81_cta, 09 October 2018 - 16:56. |
#4316
Posted 09 October 2018 - 17:06
Trimite-i PM, răspunde mai repede la PM-uri.
Îți va răspunde mâine dimineață cel mai probabil. |
#4317
Posted 09 October 2018 - 17:54
Si maine e ok! Fata de cat am asteptat eu la Relatii cu Clientii Vodafone, stateam cate 30-40 min sa verifice. Tot verificau si degeaba..a ramas ca in tren.
|
|
#4319
Posted 10 October 2018 - 21:40
Forumul nu e un canal oficial de comunicare, sau ma rog, nu unul utilizat des. Nu ti se raspunde, mail catre ei cu CC catre ANPC si ANCOM, daca tu consideri ca este cazul.
|
#4320
Posted 11 October 2018 - 06:40
Am facut reclamatii si la Vodafone. Astept raspunsul ca sa ma pot adresa ANCOM si ANPC.
Ma gandeam macar ca are bunul simt sa raspunda sau sa ajute...de ce se mai numeste vodafone HELPER???? Toti de la Vodafone vad ca sunt ocupati cu TARGET!!! DOAR ATÂT Am abonament si la Digi. Am avut o intrebare si DIGI HELPER mi a raspuns in nici o ora decand postasem intrebarea.... Faceti voi diferenta...cui ii pasa si cui nu!!! Edited by maryo81_cta, 11 October 2018 - 06:51. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users