Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
55 răspunsuri în acest subiect

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
De exemplu Toyota pentru motorul 1NZ-FXE specifica in documentatia tehnica o inspectie la 300.000 km la lantul de distributie si componentele asociate acestuia si inlocuirea in functie de caz. Motorul in sine este renumit sa devina galagios dupa 150.000 km, mai ales cand este rece sau cand este pus in sarcina la turatii inalte. Asta cu lantul si life time sunt doar marketing, ca si aia cu uleiul din cutiile automate la anumite masini, tot ce se misca sau curge intr-o masina are durata de viata limitata si se schimba cand este nevoie/solicitat in documentatia tehnica.

Motorasul in sine nu suna rau ca si specificatii, dar socul psihologic de a pune motor de 1L pe Passat sau Mondeo e precum motor de 500 cm3 pe Polo e cam mare pentru noi, chiar daca era mamutilor de peste 2L apune usor pe continetul nostru.

Un exemplu de motor pacatos, 2.3 MZR DiSi Turbo folosit pe Mazda 3MPS, 6MPS si CX-7, care manifesta diverse probleme la injectie si turbina si la 2300 cm3 nu e o ascutitoare anemica + consumul urias.

Vechiul 1.2 TSI a fost o chestie, ca sa nu zic un esec, ca si comportament pe masini maricele, gen Octavia, era admirabil, consum decent (sub 1.6-le ce l-a inlocuit) si putere suficienta pentru doi pasageri si ceva bagaje, cu fiabilitatea nu au nimerit-o si asta se vede pe net, ca l-au reproiectat, asta e bine si probabil noua varianta are doar cilindreea in comun modelul vechi. Spun asta ca am mers cu el si motorul era interesant, cand am luat Octavia, era sa il aleg pe el, dar am ales 1.4-le pentru plusul de putere, mai ales cand era utilizata clima.

Ce sa zic, le uram bafta nemtilor in cursa "ascutitorilor" si noi cei cu masini asiatice cu motoare normale stam pe tusa si ne uitam la hartile privind eficienta si fiabilitatea creatiilor germane Posted Image

Editat de connectorxp, 02 septembrie 2014 - 21:08.


#56
hunab

hunab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.802
  • Înscris: 23.12.2011
Daca vor fi fiabile motoroale, vor fi "imprumutate" de rusi, le vor monta pe tancuri si cu un plin de benzina, se opresc la Oceanul Atlantic.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate