Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI
#19
Posted 31 August 2014 - 09:22
@Lau
Nu mai exista 1.4 TSI pe lant, este doar pe curea - ai dreptate aici. De fapt au modificat chiar si cc, de la 1390 cm3 la 1395 cm3 Nu mai exista 1,2 TSI pe lant - toate (doua ) sunt pe curea acum Atentie, ma refer la modelul nou de masina (Golf) care arata care este tendinta in grup. Modelele vechi (ex Golf Plus, Touran) au in continuare distributie pe lant la 1.2 TSI Wotan, on 31 august 2014 - 09:02, said:
La ce motoare mici avea Daimler pana acum cred ca putea sa le cumpere de la oricine, daca i-ar fi convenit pretul . Parteneriatele astea nu au in vedere doar fiabilitatea, e vorba de licente, costuri de adaptari, etc. Nici eu nu vad de ce un mor mai mic inseamna uzura mai mare Edited by valitudor, 31 August 2014 - 09:25. |
#20
Posted 31 August 2014 - 10:39
Wotan, on 31 august 2014 - 09:02, said:
In timp Renault a reusit sa imbunatateasca 1.5DCi, astfel incat acum si Daimler il cumpara de la ei. Edited by fredy2007, 31 August 2014 - 10:41. |
#21
Posted 31 August 2014 - 12:30
Omiteti un lucru esential: aceste motoare luate de la Renault sunt modificate. Cam 50 de piese sunt diferite fata de cele pe care Renault le pune pe masinile proprii. In schimb BMW cand punea diesel-urile celor de la PSA pe Mini si parca si Seria 1, singurele modificari erau cele legate de setari (pentru ca de exemplu cutia de viteze avea altfel rapoartele). Asa s-a intamplat cu si Ford cand a cumparat HDI-urile lui PSA. Of, ce vremuri! Ce a fost PSA a atunci si unde a ajuns. )
|
#22
Posted 31 August 2014 - 12:51
Dacă au scos distribuția pe lanț,asta înseamnă evoluție sau involuție ???,eu prefer motoarele garantate 1 mil.de km pe acel lanț de distribuție în baie de ulei decât cele pe curele care dacă se rup doamne ferește înainte de termen din cauza unui defect de fabricație sau al unui chinez „distrat”,te-ai kăkat în el de motor premiat cu aur !!!.Producătorii fac tot posibilul ca motoarele fabricate în ziua de azi să nu te țină nici un sfert din nr.de km pe care-i poate parcurge un motor fabricat după anul 2000 până prin 2005 când au hotărât tacit,gurile rele spun de o conspirație la o masă a prieteniei,că ar fi timpul să mai umble pe la niște aliaje să le mai șmecherească un pic,componente turnate de unică folosință ireparabile,niște senzori electronici în plus puși total aiurea să te ia durerea de cap când rămâi ca boul în mijlocul autostrăzii și nimeni nu știe să-ți explice ce are hârbul decât firma producătoare și tot așa prin astfel de inginerii tehnice șmecherești vor scoate motoare pe bandă rulantă pentru că lumea trebuie să consume cât mai mult,altfel cărui producător de automobile iar conveni să-ți construiască motoare garantate un milion de km ???
Edited by Viorelsolar, 31 August 2014 - 13:16. |
#23
Posted 31 August 2014 - 13:29
#24
Posted 31 August 2014 - 13:52
rexkroki, on 31 august 2014 - 13:29, said:
Al meu are k240 fara nici macar o singura problema. Japonezii sunt singurii motoriști corecți care n-au umblat cu șmecherii în aliajele motoarelor,cilindri,pistoane etc.d”aia o Toyota Avensis te ține un milion de km fără reparații în rest pe ici pe colea pe la unele modele Mercedes a fost cea mai corectă marcă din Europa ! |
#25
Posted 31 August 2014 - 15:39
Au mai fost cazuri in care si Volvo ajungea la peste un milion de km. Defapt automobilul cu cei mai multi km parcursi este un Volvo P1800 de prin '66 parca (peste 4,5 milioane de km). Si inca mai merge. Si SAAB facea candva astfel de masini.
Edited by LauCalin, 31 August 2014 - 15:39. |
#26
Posted 31 August 2014 - 17:11
LauCalin, on 31 august 2014 - 12:30, said:
Ce a fost PSA a atunci si unde a ajuns. ) rexkroki, on 31 august 2014 - 13:29, said:
Al meu are k240 fara nici macar o singura problema. Sunt convins.Sa vedem daca ajungi cu actualul autoturism la 300.000 de km rulati daca va fi tot asa.Sunt convins ca asa va fi. |
#27
Posted 31 August 2014 - 18:24
Da, PSA face unele dintre cele mai bune diesel-uri din lume.
|
#28
Posted 31 August 2014 - 18:39
Viorelsolar, on 31 august 2014 - 12:51, said:
Dacă au scos distribuția pe lanț,asta înseamnă evoluție sau involuție ???,eu prefer motoarele garantate 1 mil.de km pe acel lanț de distribuție în baie de ulei decât cele pe curele care dacă se rup doamne ferește înainte de termen din cauza unui defect de fabricație sau al unui chinez „distrat”,te-ai kăkat în el de motor premiat cu aur !!! Al meu are curea de distributie si n-am nicio emotie. Intervalul de schimb al curelei este de 180.000 km, iar al rolelor de 360.000 km, Curelele nu se rup din senin, ci din cauza unui montaj defectuos, al contaminarii, etc. Care motor este garantat un milion de km, ca nu inteleg? Viorelsolar, on 31 august 2014 - 13:52, said:
Omule, ce vrei sa spui? La un motor pica cilindrii sau pistoanele? Te referi la compresie?
|
|
#29
Posted 31 August 2014 - 19:06
valitudor, on 31 august 2014 - 18:39, said:
Nu stiu, depinde. Intreaba un posesor de 1.2 TSI cu distributie pe lant si-ti va spune, ma gandesc, ca e o mare evolutie. Al meu are curea de distributie si n-am nicio emotie. Intervalul de schimb al curelei este de 180.000 km, iar al rolelor de 360.000 km, Curelele nu se rup din senin, ci din cauza unui montaj defectuos, al contaminarii, etc. Care motor este garantat un milion de km, ca nu inteleg? Omule, ce vrei sa spui? La un motor pica cilindrii sau pistoanele? Te referi la compresie? Binențeles că mă refer la compresie că doar nu mă refer la plăcinte !,apoi eu nu zic că îți garantează vreun producător 1 milion de km cu un motor,dar sunt motoare care ajung la acest număr de km iar compresia se află în parametri buni și eu nu cred în ruptul capului că motoarele ăstea noi premiate,ultra-lăudate și cu capacități cilindrice de motociclete vor ajunge să depășească 200 mk. fără reparații capitale ! PS.Am discutat cu oameni care și-au nenorocit motoarele după 50 mk de la schimbarea curelei de distribuție,așa că tu poți s-o schimbi din partea mea când dorești,dar un lanț de distribuție nu-l schimbi decât atunci când dai mașina la fier vechi,deci mai puține costuri de întreținere și fiabilitate mult mai mare la o mașină cu lanț de distribuție !!! Edited by Viorelsolar, 31 August 2014 - 19:14. |
#30
Posted 31 August 2014 - 19:58
Chestia asta cu distributia pe lant e cu dus si intors. Nu distributia in sine pe lant a fost problema, ci modul in care a fost proiectat motorul. Pentru ca VAG a avut motoare de 1.4 60 CP intr-un timp (daca nu ma insel erau facute de Skoda defapt - acum vreo 17-18 ani) si au fost motoare mult mai bune. Am avut asa ceva pe mana pentru vreo 2000 km sub capota unei Fabia. Masina de firma, 6 ani, 186 000, nimeni nu avea grija de ea, dar mergea de rupea. Adica i se schimbau uleiul, filtrele, de doua ori bujiile si placutele, iar in rest nu avea nevoie de nimic. Asta inseamna motor si masina fiabile.
|
#31
Posted 31 August 2014 - 20:22
Viorelsolar, on 31 august 2014 - 19:06, said:
dar un lanț de distribuție nu-l schimbi decât atunci când dai mașina la fier vechi,deci mai puține costuri de întreținere și fiabilitate mult mai mare la o mașină cu lanț de distribuție !!! Mai Viorele, de unde le scoti tu pe astea cu milioane de km fara probleme pentru distributii pe lant? Scuza-ma, nu vreau sa-ti stric visul, dar...? BMW1, BMW2, Opel, Peugeot 308, Peugeot 207, Nissan, Toyota Yaris, Toyota Corolla, Toyota Avalon, Honda Acord, Acord 2, etc Bine, restul masinilor cu motoarele pe lant trec lejer de un milion de km fara probleme, mai ales daca sunt japoneze... Orice motor poate avea probleme, iar decat un motor pe lant prost, mai bine unul bun pe curea. Asadar schimbarea celor de la VW este binevenita Edited by valitudor, 31 August 2014 - 20:24. |
#32
Posted 31 August 2014 - 20:36
Apropo, acele motoare care au depasit un milion de km aveau distributie pe curea. Un motor cu distributie pe lant nu e neaparat mai fiabil, dar poate lasa impresia asta. Cel mai mult conteaza cum intretii acel motor, indiferent ca are distributia pe lant sau pe curea.
|
#33
Posted 31 August 2014 - 20:40
valitudor, on 31 august 2014 - 20:22, said:
Mai Viorele, de unde le scoti tu pe astea cu milioane de km fara probleme pentru distributii pe lant? Scuza-ma, nu vreau sa-ti stric visul, dar...? BMW1, BMW2, Opel, Peugeot 308, Peugeot 207, Nissan, Toyota Yaris, Toyota Corolla, Toyota Avalon, Honda Acord, Acord 2, etc Bine, restul masinilor cu motoarele pe lant trec lejer de un milion de km fara probleme, mai ales daca sunt japoneze... Orice motor poate avea probleme, iar decat un motor pe lant prost, mai bine unul bun pe curea. Asadar schimbarea celor de la VW este binevenita Fie cum zici tu,dar eu mă uit întotdeauna la un motor să aibă distribuție pe lanț,acu” părerile sunt împărțite și fiecare cu ceea ce crede !.Eu conduc un Opel Zafira diesel de 2 litri fabricat în 2002 cu lanț de distribuție,am deja 230 mk pe bord și nu cred că voi avea vreodată probleme să schimb lanțul de distribuție ! |
|
#34
Posted 01 September 2014 - 13:47
Viorelsolar, on 31 august 2014 - 19:06, said:
Binențeles că mă refer la compresie că doar nu mă refer la plăcinte !,apoi eu nu zic că îți garantează vreun producător 1 milion de km cu un motor,, LauCalin, on 31 august 2014 - 20:36, said:
Cel mai mult conteaza cum intretii acel motor, indiferent ca are distributia pe lant sau pe curea. |
#35
Posted 01 September 2014 - 14:52
E, acorda garantie un milion de km. A fost o oferta de marketing cu o perioada limitata: 15 ianuarie-31 martie 2013 pentru modelul si motorizarea amintita de tine. Ca minusuri, trebuia sa-ti faci reviziile doar la ei, iar pompa de inalta presiune nu era inclusa. Adica cea mai pacatoasa si scumpa componenta de la un diesel CR. Scumpa din perspectiva reparatiilor.
|
#36
Posted 01 September 2014 - 16:15
Era de asteptat ca in zona asta sa apara concurenta. Pana acum Ford a jucat de unul singur, insa este clar ca o sa se algomereze, practic toti producatorii o sa ofere cate un motor aici.
In legatura cu discuta curea vs lant, eu prefer cureaua, este mai silentioasa si necesita o intretinere minima. O daca cu schimbatul curelei se inspecteaza si alte componente care pot necesita servisare. Cred ca un schimb de curea este undeva la 200-300 eur, o valoare foarte mica avand in vedere intervalul de schimb. Milionul de kilometrii este marketing, in general o asigurare completa (CASCO in Romania) acopera inclusiv costurile de reparatie la trenul de rulare. Pentru un utilizator obsinut 5 ani sunt suficienti cat sa vinzi masina cu cateva luni de garantie catre urmatorul proprietar. Asta daca nu faci leasing personal si atunci nu mai ai treaba cu nimic, nici cu garantie nici cu servisare, fiind incluse in pret. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users