Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
De exemplu Toyota pentru motorul 1NZ-FXE specifica in documentatia tehnica o inspectie la 300.000 km la lantul de distributie si componentele asociate acestuia si inlocuirea in functie de caz. Motorul in sine este renumit sa devina galagios dupa 150.000 km, mai ales cand este rece sau cand este pus in sarcina la turatii inalte. Asta cu lantul si life time sunt doar marketing, ca si aia cu uleiul din cutiile automate la anumite masini, tot ce se misca sau curge intr-o masina are durata de viata limitata si se schimba cand este nevoie/solicitat in documentatia tehnica.

Motorasul in sine nu suna rau ca si specificatii, dar socul psihologic de a pune motor de 1L pe Passat sau Mondeo e precum motor de 500 cm3 pe Polo e cam mare pentru noi, chiar daca era mamutilor de peste 2L apune usor pe continetul nostru.

Un exemplu de motor pacatos, 2.3 MZR DiSi Turbo folosit pe Mazda 3MPS, 6MPS si CX-7, care manifesta diverse probleme la injectie si turbina si la 2300 cm3 nu e o ascutitoare anemica + consumul urias.

Vechiul 1.2 TSI a fost o chestie, ca sa nu zic un esec, ca si comportament pe masini maricele, gen Octavia, era admirabil, consum decent (sub 1.6-le ce l-a inlocuit) si putere suficienta pentru doi pasageri si ceva bagaje, cu fiabilitatea nu au nimerit-o si asta se vede pe net, ca l-au reproiectat, asta e bine si probabil noua varianta are doar cilindreea in comun modelul vechi. Spun asta ca am mers cu el si motorul era interesant, cand am luat Octavia, era sa il aleg pe el, dar am ales 1.4-le pentru plusul de putere, mai ales cand era utilizata clima.

Ce sa zic, le uram bafta nemtilor in cursa "ascutitorilor" si noi cei cu masini asiatice cu motoare normale stam pe tusa si ne uitam la hartile privind eficienta si fiabilitatea creatiilor germane Posted Image

Edited by connectorxp, 02 September 2014 - 21:08.


#56
hunab

hunab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 23.12.2011
Daca vor fi fiabile motoroale, vor fi "imprumutate" de rusi, le vor monta pe tancuri si cu un plin de benzina, se opresc la Oceanul Atlantic.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate