Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI
Ultima postare: sep 19 2014 15:40, Inițiat de
fredy2007
, aug 30 2014 09:27
·
0
#1
Publicat: 30 august 2014 - 09:27
,,
Volkswagen lanseaza in a doua parte a acestui an o noua motorizare cu injectie directa de benzina, trei cilindri, turbo, si o capacitate cilindrica de un litru (1.0 TSI). Propulsorul va debuta pe Polo TSI BlueMotion (versiunea restilizata a modelului) intr-o varianta de 90 CP, insa este asteptat si pe noul Passat, intr-o varianta de 125 CP. Volkswagen spune despre noul motor 1.0 TSI ca are un consum de 4,1 litri de benzina/100 km si emite 94 g CO2/km. Ramane de vazut daca propulsorul 1.0 TSI va inlocui de tot unitatea 1.2 TSI, cunoscuta pentru fiabilitatea slaba cauzata probleme ale distributiei. Pentru noul Passat producatorul auto german a anuntat un motor pe benzina de intrare in gama de 125 CP ale carei specificatii detaliate (numar cilindri, capacitate cilindrica, cuplu, etc…) nu au fost anuntate. Volkswagen mentioneaza ca motorul 1.4 TSI dezvolta 150 CP, ceea ce inseamna ca unitatea de 125 CP este de o capacitate cilindrica mai redusa, 1.0 TSI sau 1.2 TSI. Avand in vedere problemele motorului 1.2 TSI, cel mai probabil Passat va veni cu motorul nou 1.0 TSI. Noul propulsor Volkswagen vine ca raspuns la motorul Ford 1.0 EcoBoost, produs la Craiova, Romania, si la Koln, Germania, care a castigat trei ani la rand (2012, 2013 si 2014) titlul International Engine Of The Year.'' Sursa: http://0-100.hotnews...oboost-1-0-tsi/ |
#4
Publicat: 30 august 2014 - 10:07
Eu nu cred că aceste motoare vor rezista mai mult de 100 mk fără reparații extrem de scumpe,sunt motoare turbo supraturate,motoare forțate care se distrug mult mai repede decât orice alt motor,iar asta înseamnă că de fapt producătorii vor să păcălească consumatorii în privința duratei de viață și al fiabilității unui motor și sunt convins că firmele mari urmăresc doar marketing-ul de piață,să producă mașini mai ieftine de mic litraj până-n 1000 cmc.cu puteri mari din care să scoată profit imediat,adică să vândă mai mult,mai ieftin și binențeles între noi fie vorba mai prost.Prefer să mă gândesc la conceptul hibrid spre trecerea treptată la automobilul full electric,adică o mașină care „respiră” motorul termicfiind ajutat permanent de un motor electric care recuperează multă energie inerțială din frânări,transformată în curent electric și apoi trimis în acumulatori,ce poate duce la o eficiență de 50% transmisă la roți din puterea energetică a combustibilului.
|
#7
Publicat: 30 august 2014 - 10:39
_overboost, on 30 august 2014 - 10:23, said:
Passat cu motor de 1 litru... Si noul Mondeo va fi echipat cu motor EcoBoost de 1 l, avand 125 cai putere. opop, on 30 august 2014 - 09:47, said:
Sa vedem daca vor avea o fiabilitate acceptabila, (macar 300-400 mii) dar presupunerea mea este ca nu Nu stiu daca mtoarele aspirate pe benzina ale marcilor auto japoneze circula atat fara nicio problema la motor. |
#8
Publicat: 30 august 2014 - 10:40
Viorelsolar, on 30 august 2014 - 10:07, said:
Eu nu cred că aceste motoare vor rezista mai mult de 100 mk fără reparații extrem de scumpe,sunt motoare turbo supraturate Supraturate sunt motoarele de Ferrari si Lamborghini, care urca pana la 9000 RPM... Ford 1.0 Ecoboost are cam aceeasi putere maxima si aceeasi turatie maxima ca un 1.6 aspirat. Dar la 2000 RPM are disponibila mai multa putere decat cel aspirat. Completare ulterioara: m-am uitat pe site la superchips si am vazut asa: 1.0 Ecoboost stock la 2000 RPM are rezerva de putere de 50 CP. 1.0 Ecoboost stock la 3000 RPM are rezerva de putere de 80 CP. Puterea maxima 127 BHP la 6124 Rpm 1.6 aspirat stock la 2000 RPM are rezerva de putere de 30 CP. 1.6 aspirat stock la 3000 RPM are rezerva de putere de 55 CP. Puterea maxima 103 CP la 6351 Rpm Editat de kolfleading, 30 august 2014 - 10:52. |
#9
Publicat: 30 august 2014 - 10:58
kolfleading, on 30 august 2014 - 10:40, said:
Ford 1.0 Ecoboost are puterea maxima la 6000 RPM, ca orice motor pe benzina. Nu este supraturat. Supraturate sunt motoarele de Ferrari si Lamborghini, care urca pana la 9000 RPM... Ford 1.0 Ecoboost are cam aceeasi putere maxima si aceeasi turatie maxima ca un 1.6 aspirat. Dar la 2000 RPM are disponibila mai multa putere decat cel aspirat. Completare ulterioara: m-am uitat pe site la superchips si am vazut asa: 1.0 Ecoboost stock la 2000 RPM are rezerva de putere de 50 CP. 1.0 Ecoboost stock la 3000 RPM are rezerva de putere de 80 CP. Puterea maxima 127 BHP la 6124 Rpm 1.6 aspirat stock la 2000 RPM are rezerva de putere de 30 CP. 1.6 aspirat stock la 3000 RPM are rezerva de putere de 55 CP. Puterea maxima 103 CP la 6351 Rpm Pistonașul ăla care freacă pe „cilindruțul” ăla microscopic la 3000 de ture se comportă la fel ca la un motor de 9000 rot/min de 5000cmc !,adică uzură neică !.Prefer o mașină de 1.5 diesel cu o putere și un consum identic ca a unui Ecoboost de 1000cmc. |
#10
Publicat: 30 august 2014 - 11:16
Viorelsolar, on 30 august 2014 - 10:58, said:
Pistonașul ăla care freacă pe „cilindruțul” ăla microscopic la 3000 de ture se comportă la fel ca la un motor de 9000 rot/min de 5000cmc Motorul de 1.6 are 4 cilindri, deci vreo 400 cmc / cilindru. Motorul de 1.0 are 3 cilindri, deci vreo 330 cmc / cilindru. Nu-i asa mare diferenta. Dar sa afirmi ca uzura la 3000 RPM e tot una cu uzura la 9000 RPM...trebuie sa aduci niste argumente serioase. Editat de kolfleading, 30 august 2014 - 11:18. |
|
#11
Publicat: 30 august 2014 - 12:50
Eu cred ca acest motor de 1.0 va fi mai bun decat actualul 1.2 TSI... poate si pentru ca mai slab de atat nu se poate. Pe de alta parte Ecoboost-ul de 1.0 al celor de la Ford este de cativa ani buni pe piata si a si castigat premii importante. Cu siguranta ca VW il cunoaste f bine si banuiesc ca daca vine cu un raspuns atat de tarziu, si-au facut si temele mai bine.
Faptul ca aceste motoare sunt sau nu fiabile e cu dus si intors. Avem motoare diesel cu turbine de peste 20 de ani si in principiu s-au dovedit a fi fiabile. Nu vad de ce ar fi impedimentul la motoarele pe benzina. Stiu, principiul de functionare al motoarelor e diferit, dar in esenta turbina merge la fel. |
#12
Publicat: 30 august 2014 - 12:54
Quote Diametru turbine este de numai 38 mm, răspuns la accelerații fiind prompt datorită masei și a inerției mici. Solicitările mecanice și termice sunt impresionante, turația turbinei ajungând valori de 240000 rot/min (4000 rot/sec) iar temperatura până la 1050 °C. (la 1.0 ecoboost) pote din cauza ca's prea fortate astea noi? Editat de slai, 30 august 2014 - 12:55. |
#13
Publicat: 30 august 2014 - 18:42
Ford a facut motorul ala de 1l destul de fiabil cat sa nu se planga nimeni(sau sa nu stiu eu) in schimb cand conduci o fiesta cu ecoboost parca nui cine stie ce. Am condus in schimb skoda rapid cu 1.2 de 85 si leon cu motorul de 1.2 110 si ambele mi-au parut mult mai "vanoase" si mai elastice plus mai sigure in viraje.
Daca VW scoate un motor gen 1.2 tsi fiabil rupe tot. Si asa un tsi de 1.2 110 cp pe un leon e mai economic decat 1.9 tdi de 105 cp pe o octavia asa ca am toata increderea ca in viitor vor face chestii chiar mai bune. Legat de fiabilitate... Ma uit la octavia asta de o am eu, la 70.000 km deja imi vine sa o schimb, nu vreau sa ma gandesc ca as tine masina asta inca 7 ani pentru ca se uzeaza tot felul de chestii pe la ea si devine naspa, mai bine o vand si imi iau una noua decat sa schimb volanul ca s-a ros in zona picioarelor, am butonul ala de la maneta franei de mana care s-a crapat adica e crapata vopseaua aia gen crom de pe el si probabil ca se va coji candva, am si ceva zgarieturi cu cheia care daca vreau sa le refac cer alti bani si care nu merita. Sincer nu cred ca motoarele astea noi sa nu tina macar 150.000 km, oricum nu as tine atata masina decat sa fie de firma sau ceva de genul. |
#14
Publicat: 30 august 2014 - 19:01
geopsi, on 30 august 2014 - 18:42, said: . Ma uit la octavia asta de o am eu, la 70.000 km deja imi vine sa o schimb, nu vreau sa ma gandesc ca as tine masina asta inca 7 ani pentru ca se uzeaza tot felul de chestii pe la ea si devine naspa, mai bine o vand si imi iau una noua decat sa schimb volanul ca s-a ros in zona picioarelor, am butonul ala de la maneta franei de mana care s-a crapat adica e crapata vopseaua aia gen crom de pe el si probabil ca se va coji candva, am si ceva zgarieturi cu cheia care daca vreau sa le refac cer alti bani si care nu merita. |
#16
Publicat: 31 august 2014 - 00:17
Eu stiam ca pe curea s-a trecut doar la 1.4 TSI, nu si la 1.2 pentru ca ar fi prea mari chetuielile si nu ar renta modificarea pentru VW. Pana la urma cred ca si cei de la VW sunt constienti ca au dat-o in bara cu 1.2 aspirat sau turbo, insa prea tarziu cand nu mai era mare lucru de facut. Si nu puteau sa-l retraga de pe piata cand au investit bani in el si mult mai grav, ramaneau descoperiti pe un anumit segment de moatoare foarte cautat pana la urma.
Asta e. Din pacate unii si-au cam luat teapa cu ei. Ca o consolare as spune ca nu este singurul caz de acest gen, cand un motor pe hartie reusit se dovedeste un esec dpdv al fiabilitatii in proba practica (va mai amintiti de primele 1.5 DCi de la Renault?). |
#17
Publicat: 31 august 2014 - 09:02
Viorelsolar, on 30 august 2014 - 10:58, said:
Pistonașul ăla care freacă pe „cilindruțul” ăla microscopic la 3000 de ture se comportă la fel ca la un motor de 9000 rot/min de 5000cmc !,adică uzură neică ! Uzura la frecare intre doua suprafete depinde doar de distanta pe care suprafetele se freaca. In cazul de fata distanta e cursa pistonului si numarul de repetari, adica turatia. Pistonul fiind mai mic si cursa e mai mica, deci uzura e de fapt mai redusa decat la pistoanele cu cilindree mai mare. In timp Renault a reusit sa imbunatateasca 1.5DCi, astfel incat acum si Daimler il cumpara de la ei. VW mai lucreaza inca la asta... Editat de Wotan, 31 august 2014 - 09:03. |
#18
Publicat: 31 august 2014 - 09:19
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi