Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#271
Posted 14 October 2017 - 23:07
Mai dar toaca centi bunicutza... 😀
Recomand sa stergi... pacat sa fie deranjata... |
#272
Posted 15 October 2017 - 03:57
Vreau și eu Red 31 la 0€. Dar numai pe 1 an. Poate gãsesc pe urmã mai ieftin in alta parte!
|
#273
Posted 15 October 2017 - 14:35
vodafone helper vreun raspuns oficial legat de problema conturilor persoanelor juridice?
|
#274
Posted 16 October 2017 - 16:14
Azi dimineata mergea aplicatia web pentru persoane juridice, deci problema parea rezolvata.
|
#275
Posted 17 October 2017 - 10:38
rovodtst, on 15 octombrie 2017 - 14:35, said:
vodafone helper vreun raspuns oficial legat de problema conturilor persoanelor juridice? Buna! Am avut cateva lucrari de modernizarea sistemelor iar operatiunile pe care le puteam rezolva pe cont erau limitate. Singurele solicititari disponibile la serviciul Relatii Clienti sau in Magazine au fost: blocarea sau deblocarea unui numar de telefon, codul puk, modificari de acces international si roaming, ridicarea restrictiilor si schimarea cartelei SIM. Aceasta modernizare a fost efectuata in perioada 10.10 - 12.10. Acum totul este in regula. In caz contrar, te rog sa iei legatura cu noi. Ne poti trimite un mesaj privat si aici. O zi frumoasa! |
#276
Posted 23 October 2017 - 19:20
dupa inca 2 update-uri ale aplicatiei vdf, tot la fel de goala a ramas:
tot ce pot face este: - sa redenumesc numarul meu - sa platesc factura celor dragi - sa reincarc o cartela Capture.PNG 545.32K 53 downloads persoana juridica nu inteleg de ce s-a inlocuit aplicatia veche, care era functionala, cu aceasta noua, care practic nu face nimic! am inteles ca prima versiune avea "bug-uri", dar deja s-a mai actualizat de 2 ori, cred ca acest lucru trebuia rezolvat prima oara! |
#277
Posted 24 October 2017 - 12:23
Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:38, said:
Buna! Am avut cateva lucrari de modernizarea sistemelor iar operatiunile pe care le puteam rezolva pe cont erau limitate. Singurele solicititari disponibile la serviciul Relatii Clienti sau in Magazine au fost: blocarea sau deblocarea unui numar de telefon, codul puk, modificari de acces international si roaming, ridicarea restrictiilor si schimarea cartelei SIM. Aceasta modernizare a fost efectuata in perioada 10.10 - 12.10. Acum totul este in regula. In caz contrar, te rog sa iei legatura cu noi. Ne poti trimite un mesaj privat si aici. O zi frumoasa! V-ar sta frumos sa anuntati cand aveti astfel de lucrari. Sunteti companie de telecomunicatii si aveti echipe in retelele de socializare, sau o puteti face prin SMS-uri catre clienti. |
#279
Posted 27 October 2017 - 15:52
Eu am dezinstalat de pe 3 dispozitive!
Ce nu-mi place in mod deosebit este ceea ce ti se cere de la inceput: acces la tot, locatie, aplicatii, probabil si la imagini din frigider! In plus, autentificat automat pana acum, cu noua versiune trebuie sa reintroduc user si pass. Ei uite ca nu vreau! Oare citeste cineva cu responsabilitate (adica o persoana responsabila) din conducerea Vodafone valul de feedbackuri negative din magazinul google? Nu cred! MyVodafone din Android a depasit in useri care acorda 1 steluta (unii ar da doar jumatate sau ZERO) pana si penibila "bagata-n priza" MyElectrica! Or fi aceiasi autori! dan_padure, on 06 octombrie 2017 - 21:34, said:
de cand am instalat noua aplicatie (IOS) nu mai pot face mai nimic imi apare doar: presonalizeaza conturile, reincarca o cartela si plateste factura celor dragi de ce oare? Pai raspunsul pe care l-ai primit la intrebare este raspunsul standard si din Android Market. Adica, toti userii sa dea fuga sa le scrie celor de la Vodafone! Cred ca de fapt userii testeaza si nu firma! Suntem cu totii insideri la Vodafone. Ce respect si incredere ne acorda!? |
#280
Posted 27 October 2017 - 16:04
Iert, on 27 octombrie 2017 - 15:52, said:
Eu am dezinstalat de pe 3 dispozitive! Ce nu-mi place in mod deosebit este ceea ce ti se cere de la inceput: acces la tot, locatie, aplicatii, probabil si la imagini din frigider! In plus, autentificat automat pana acum, cu noua versiune trebuie sa reintroduc user si pass. Ei uite ca nu vreau! Edited by menaloty, 27 October 2017 - 16:12. |
|
#281
Posted 27 October 2017 - 18:47
menaloty, on 27 octombrie 2017 - 16:04, said:
Cand intram de pe wi-fi imi cerea sa ma loghez, routerul este RDS, dar cand intru de pe sim pe transfer de date nu mai imi cere, ma logheaza automat ca inainte. Sau poti doar dezactiva wi-fi si intri de pe sim, pentru ca este gratis data transfer cand intri in myvodafone, de pe o cartela sau abonament vodafone. Tatal vrea neaparat sa nu-i schimb numarul si sa ramana la VF, asa ca, urmeaza plata factura si portare la Digi fara sa-i mai zic. Alternativa, inca, fiindca cine stie ce ne rezerva ”ganditorii” VF, ramane accesarea din interfata desktop. Asta pana cand n-o sa ceara si acolo confirmare prin cod transmis prin SMS. Per total eu sunt absolut nemultumit de schimbarea/inrautatirea/distrugerea aplicatiei Android! Da sa vedeti ce se plang toti in market! Totusi VF are clienti ceva mai ponderati/civilizati decat MyElectrica fiindca n-am vazut injuraturi cu 5 etaje! |
#282
Posted 27 October 2017 - 19:33
Iert, on 27 octombrie 2017 - 18:47, said:
Nu mai am abonamente/SIM-uri VF. SIM-ul singurului abonament pe care-l mai detin este la tatal meu, la tara. Asa ca si cand mi-am refacut cont MyVodafone, tot in urma unui ”upgrade”, a durat 1 luna, pana am ajuns eu acolo Dar la 90 de ani, da, este o problema. Poate vine un vecin si iti da el codul si rezolvi. Este complicat. |
#283
Posted 28 October 2017 - 08:37
Are un tf. pentru seniori, cumparat de pe piata libera. Are latimea unui smart, este ceva mai putin inalt, jumatate ecran cu cifre/litere mari cu contrast puternic, jumatate tastatura iluminata, cand apesi pe o taste "vorbeste" in romaneste - le zice: zero, sapte, doi, etc. Are si tasta de SOS, dar cu mesajele primite, cautarea, afisarea e mai greu... "De la o anumita varsta fiecare numar conteaza" - incheiat citatul.
|
#284
Posted 01 December 2017 - 11:23
Pe mobil intampin o problema: de fiecare data cand accesez in browser My Vodafone: trebuie sa introduc de fiecare data numarul iar parola asociata se completeaza automat.
In Edge sunt salvate la gestionarea parolelor si cutoate astea nu intru direct in aplicatie. Am sters parola, am reintrodus din nou si tot la fel. |
#285
Posted 02 December 2017 - 10:16
Mie iar nu0mi merge aplictia pe iphone. Se deschide si inchide imediat. Nu stiu ce au reusit sa strice iar, dar deja e cam inadminisbil.
Pe chrome cand la loghez zici ca trebuie sa prind un soarece, meniul ala de logare dispare imediat ce trecu cu mouse-ul de marginile lui. Si bagi parola+user si de fapt tot n-ai intrat in contul tau, mai trebuie inca o data sa intri in meniu si sa selectezi "intra in contul tau" - wtf? |
|
#286
Posted 02 December 2017 - 10:32
Asa e, cu chrome cu greu te loghezi pe site-ul lor si asta nu e recenta, se intampla de cateva luni.
Greu de crezut ca nimeni din vodafone n-a observat problema asta. |
#287
Posted 02 December 2017 - 17:25
Pe mobil am salvat username si parola apoi tot pe telefon am ales varianta desktop, am introdus username si parola, am ales retinere/memorare dar la prima accesare primesc fereastra de mai jos. La doua accesare merge. Nu am aplicatie pe W10 si ma refer la browserul Edge de pe Lumia.
wp_ss_20171202_0001.png 98.89K 32 downloads |
#288
Posted 02 December 2017 - 21:41
am renuntat la aplicatie la cat de stresanta e acum, dupa "noua actualizare". merge foarte bine apelul la *100# si *123#.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users