Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Ultima postare: oct 12 2017 15:38, Inițiat de
Quantum
, feb 13 2013 04:15
·
0
#307
Publicat: 21 decembrie 2016 - 14:46
sa va arat o poza ..daca ar fi astea as curata carburatorul iar robinet din ala nu cred ca se gaseste si nici carburator https://s30.postimg....8x/DSC_0001.jpg https://s29.postimg....yf/DSC_0002.jpg
|
#308
Publicat: 23 decembrie 2016 - 21:22
Ai pozat robinetul si carburatorul.Am incercuit eu pe amindoua.
Si nu ai robinet vacumatic ai robinet manual .Pe care il deschizi ca sa vina benzina la motor si sa mearga bicla.Cand vrei sa opresti iei contactul sau depresurizezi cilindrul(nu stiu cum e la tine) si inchizi robinetul. Problema e la carburator.Daca nu te pricepi nu te baga ca poti face belele mai mari . Si costa mai mult decat te-ai duce acum la un mecanic. Fișiere atașateEditat de goguboeru, 23 decembrie 2016 - 21:26. |
#309
Publicat: 23 decembrie 2016 - 23:05
goguboeru, on 23 decembrie 2016 - 21:22, said:
Ai pozat robinetul si carburatorul.Am incercuit eu pe amindoua. Si nu ai robinet vacumatic ai robinet manual .Pe care il deschizi ca sa vina benzina la motor si sa mearga bicla.Cand vrei sa opresti iei contactul sau depresurizezi cilindrul(nu stiu cum e la tine) si inchizi robinetul. Problema e la carburator.Daca nu te pricepi nu te baga ca poti face belele mai mari . Si costa mai mult decat te-ai duce acum la un mecanic. |
#311
Publicat: 14 ianuarie 2017 - 17:07
"cu un ac a bagat acolo unde intra furtunu in carburator si dupa a pus furtunu si a venit benzina pe furtun " si astfel a intrat benzina in carburator .
Asa trebuia sa scrii ca sa inteleaga toata lumea. Dar vezi ca mizeria care obtura acea teava acum s-a dus in "camera de nivel constant" si de aici s-ar putea sa infunde jigloarele. O curatire se impune chiar daca merge acum. Bravo ca l-ai rezolvat si multumesc pt ca ai spus aici cum . Daca mai ai probleme spune . |
#312
Publicat: 20 februarie 2017 - 19:29
Salut,am o problema la motorul meu si nu ii dau in cale,Moto-Cross-125 CC.Ieri mi-a picat lantul la el,l-am oprit sa il pun si dupa ce l-am pus cand am dat sa porneasca facea figuri,nu se accelera,nu tragea(tin sa mentionez ca rupe tot de sub el cand il accelerez),sa fie din scanteie??,bobina din magnetou sau el in sine,cdi nu cred ca are vreo treaba,I-am schimbat bujia,scanteie da,de pornit porneste la prima pedala si se accelereaza doar pana la sfert apoi da rateuri in carburator(scoate flacari pe gaura de la filtru de aer si arunca benzina) ce ar putea fi defect ??
Editat de gaboralex, 20 februarie 2017 - 19:33. |
#313
Publicat: 17 mai 2017 - 21:25
Scuter 150cc. Il pornesc, il tin 20-30 secunde la relanti si totul e ok. Plec de pe loc si cand revin la relanti moare motorul. Il pornesc de la demaror si o ia imediat. Cand s-a incalzil putin, dupa aprox. 2-3 minute de utilizare nu mai are nicio problema. Este nou, abia i-am facut revizia de 1000 km. Aveti idee de la ce o fi?
Asa am facut si pana acum si nu s-a intamplat nimic din toate astea. Credeti ca are legatura cu ce s-a intamplat la revizie, schimb ulei, filtru, curatat filtru de aer, etc? Editat de barbat, 17 mai 2017 - 21:27. |
#315
Publicat: 02 iunie 2017 - 15:05
Salut, am un keeway modificat cu un motor de yamaha de 49 2T minarelli.
Problema este ca nu are putere la panta si nu trage deloc cu 2 persoane, cu o persoana deabia trage. Cu 1 persoana pe panta daca turez brusc motoru nu pleaca tare de pe loc ori moare motoru.Daca il accelerez usor prinde 50 pana la urma daca isi ia avant..Pe loc drept merge fara probleme prinde si tot bordu. Am umblat la carburator am crezut ca este din reglaje insa nu este. Am schimbat cureaua de la transmisie sau cum se numeste. Am luat si alte bile pentru variator dar merge mai prost cu ele.Cum este cu bilele trebuie sa aibe aceiasi greutate? Sunt bile de fuga si de coasta? Sa fie din cauza CDI-ului? ca am fost nevoit sa schimb CDI-ul si aprinderea ca sa reusesc imbinarea motorului.Am vazut ca deaba da scanteie la un gilera ice da scantiei mult mai puternica si se si aude zgomot. Insa de pornit porneste la prima pedala functioneaza frumos insa nu are putere, eu banuiesc ca mi-a schimbat setu mecanicul ca cilindru are alta culoare fata de chiuloasa. Fișiere atașateEditat de Dementozaur25, 02 iunie 2017 - 15:09. |
#316
Publicat: 30 septembrie 2017 - 10:19
Salutare tuturor,am si eu o problema.Am un Aerox si imi pierde apa pe la capacul de la pompa de apa(picura).Poate fii problema doar garnitura sau trbuie sa schimb tot kitu-l?Va multumesc frumos,astept un raspuns! https://imgur.com/a/wQb5L
Editat de barbmihai, 30 septembrie 2017 - 10:20. |
|
#317
Publicat: 03 octombrie 2017 - 11:47
o intrebare: ce este acea bucata de fier ruginita? are si fire in ea si pare in stare deplorabila. https://imgur.com/a/3Vq5i
|
#319
Publicat: 12 octombrie 2017 - 07:55
incearca sa cureti filtrul de aer prima data dupa carburatorul si daca tot nu merge incearca si odata fara toba.. sau cel mai rau is dusi segmentii.. vezi si daca intra benzina in carburator
bujia daca da scantei e bine dar daca are mai mult de 1an ar fi bine sa o schimbi ca o sa iti sara din mers daca asa 😂 |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi