Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trucks,buses & other "giants"!
Ultima postare: nov 30 2012 00:40, Inițiat de
romaximusro
, oct 13 2005 13:48
·
0
#1244
Publicat: 01 august 2008 - 21:23
topicul asta nu trebuie sa ramana asa de mult timp fara activitate, asa ca am sa fac o štrimitereš pe:
http://es.youtube.co...h?v=0lDi5WzL3Wk http://es.youtube.co...h?v=ghYZXQ2v5-g http://es.youtube.co...h?v=WtpkeIrnv4A Editat de freightliner, 01 august 2008 - 21:32. |
#1245
Publicat: 01 august 2008 - 21:29
http://es.youtube.co...h?v=98nJu_t5B1g , un filmulet foarte fain de prezentare pentru Renault magnum
|
#1249
Publicat: 12 august 2008 - 01:58
#1250
Publicat: 23 august 2008 - 12:27
aveti curaj ???? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BMbpjauDg9U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1251
Publicat: 28 august 2008 - 17:52
Cativa din uriasii care lucreaza la autostrada Transilvania, in zona Clujului
Quote Capitolul IV. MAȘINILE Se înțelege că o astfel de desfășurare de forțe, are nevoie și de o tehnologie pe măsură. Doar pentru transportul unei grinzi de tip U, este folosit un trailer special, care măsoară peste 40 de metri. De altfel, fotoreporterul clujeanul.ro a reușit cu greu să-l surprindă într-un singur cadru, atunci când a trecut pe lângă el. Tot pentru amplasarea grinzilor este folosit „lansatorul de grinzi”, cel mai mare utilaj care poate fi întâlnit pe acest tronson. Practic o suprapunere de două poduri rulante din armături de oțel, care preiau și transportă alternativ, uriașa structură de beton, până la locul dorit. Deloc de neglijat sunt și basculantele Caterpillar 740, capabile să transporte peste 70 de tone de material și ale căror anvelope ar putea evolua fără probleme în NBA, la cei 1,86 metri la care se ridică. La capitolul „uriași” se înscriu și buldozerul Caterpillar D9T (cu o lamă a cărei lățime ajunge aproape de 5 metri), excavatorul Caterpillar 375 LME (capabil să ridice în cupă 5 metri cubi de pământ) și foreza Bauer BG28 (care, în funcție de accesoriile folosite, poate săpa la adâncimi cuprinse între 30 și 72 de metri). PARCUL AUTO *număr total de utilaje folosite: 1.600 (de la încălzitoare, aparate de sudură electrice, compresoare de aer, turnuri de lumini, generatoare, autoturisme, până la macarale de 90 de tone, buldozere, excavatoare, autogredere, foreze, stații de betoane și prefabricate, asfalt, concasoare etc.) * camioane: 232 * microbuze: 4 * autobuze: 20 acestora li se adaugă un microbuzele și autobuzele deținute și operate de subcontractorii care asigură transportul angajaților. * macarale: 47 Cea mai mare basculantă folosită: CATERPILLAR 740 Articulated Dump Truck (Camion articulat de șantier) tonaj: 32,500 kg masă proprie, 70,840 kg masă maximă volum util de încărcare: 22.9 metri cubi anvelope 29.5R25 (Diametrul exterior: 1.86 metri) Cel mai mare buldozer folosit: CATERPILLAR D9T tonaj: 47,900 kg masă proprie lungime maximă (include lama și scarificator): 6,63 metri lățimea lamei: 4,65 metri înălțimea lamei: 1,934 metri capacitatea lamei: 16,4 metri cubi adâncime maximă a săpăturii: 0,66 metri lățimea șenilelor (pe fiecare parte a buldozerului): 0,61metri Cel mai mare excavator folosit: CATERPILLAR 375LME tonaj: 82,380 kg masă proprie înălțime: 5,24 metri lungime maximă (cu braț și cupă): 14,3 metri lățime: 3,84 metri raza maximă de acțiune: 15,96 metri volum cupă: 5,2 metri cubi Cea mai mare macara mobilă (automacara) folosită: FAUN ATF90 capacitate maximă de ridicare: 90 tone înălțime maximă de ridicare: 42,1 metri raza maximă de acțiune: 38 metri Cea mai mare foreză folosită: BAUER BG28 tonaj: 96,000 kg masă proprie adâncime maximă de forare între: 29,93 metri și 72,74 metri, în funcție de accesoriile folosite Cel mai mare trailer folosit: CAPPRI RCT57A capacitate de transport: 160-180 tone lungime aproximativă: 40 metri se folosește pentru transportul grinzilor de tip U trailer_40_m.jpg 83,53K 65 download-uri basculante_caterpillaar.jpg 78,51K 74 download-uri lumea_trece_masinile_asteapta.jpg 76,02K 96 download-uri sursa: www.clujeanul.ro |
#1252
Publicat: 29 august 2008 - 19:44
mc_h, on Aug 28 2008, 16:52, said: Cativa din uriasii care ... sursa: www.clujeanul.ro Fișiere atașateEditat de freightliner, 29 august 2008 - 19:45. |
|
#1253
Publicat: 31 august 2008 - 00:41
un urias de pe alte meleaguri...
si niste lanturimai speciale Editat de rexkroki, 31 august 2008 - 00:52. |
#1254
Publicat: 17 septembrie 2008 - 17:40
milan_fan, on Aug 23 2008, 13:27, said: aveti curaj ???? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BMbpjauDg9U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] nu as merge pe acolo nici cu bita.. o solutie mai buna ar fii un "helicopter" |
#1256
Publicat: 20 septembrie 2008 - 17:51
xew, on Sep 19 2008, 23:41, said: Si de la mine cateva poze, facute saptamana trecuta la Worth, acasa la MB. Nu stiu ce cauta americanu' la noi, in Europa, nu cred ca se fabrica aici, oricum a fost atractia saptamanii. Deci, Freightliner si un nou Unimog, U500. |
#1258
Publicat: 03 noiembrie 2008 - 20:06
Am descoperit mai tarziu topicul, dar as vrea sa va prezint cativa "monstrii" folositi de armata rusa - cateva MZKT, ceva Krazuri, si cele 2 lansatoare: Smerch si Uragan:
545_74295_b_MZKT.jpg 121,9K 64 download-uri 600_7003_3_b_MZKT.jpg 121,38K 68 download-uri 600_74135_b_MZKT.jpg 84,38K 75 download-uri 600_652712_2_MZKT.jpg 80,83K 47 download-uri 800px_9a52_smerch.jpg 289,7K 47 download-uri 800px_9P140_Uragan.jpg 253,25K 31 download-uri a_17_MZKT.jpg 77,22K 40 download-uri kraz80_a_iso.jpg 61,29K 36 download-uri Kraz_1.jpg 146,3K 33 download-uri Kraz_2.jpg 160,13K 29 download-uri .....si doua Tatra 813: tatra_20813_208x8_20tatra_rot_akuechler_240105_01.jpg 199,3K 41 download-uri Tatra_20Camper.jpg 198,5K 28 download-uri ......plus o "radiografie" a unui sasiu de Tatra 8x8: 600_Podvozek_8x8.jpg 78,43K 57 download-uri Fișiere atașateEditat de calinkgb, 03 noiembrie 2008 - 20:15. |
#1259
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 09:04
SCANIA FREAK, on Jul 9 2007, 12:53, said: Un frumos film de prezentare al unui Scania Irizar PB al unei companii engleze [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s3ABb2lUync?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dude i don't understand What are you really want to say. |
#1260
Publicat: 25 martie 2011 - 03:15
[ http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/2011/03/20/Swiss%201.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/2011/03/20/Swiss%202.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote Construction of a new pumped-storage power plant at Nant de Drance in the Swiss Canton of Valais called for a fleet of tough excavator trucks, so the construction consortium opted for a fleet Astra HD8 480 hp, 8x6, 48 tonne trucks fitted with Allison 4700R fully automatic transmissions.. But there was a problem. The only access to the construction site, 2,000 metres above sea level, is via cable railway or helicopter so all the machinery used for the tunnel operations has to be transported using a heavy duty cable railway. Excavators, heavy equipment and the aptly named Astra HD8 trucks are thus 'flown' to the site, with the panorama of the Swiss Alps in the background. The consortium, Groupement Marti Implenia (GMI), which is constructing the tunnel and power plant caverns, as well as processing the excavated material, bought six of the Astras last spring. They proved to be so effective that GMI has ordered four identical vehicles for delivery in April this year. The Nant de Drance pumped-storage power plant, situated between two existing reservoirs in the Swiss/French border region between Martigny (Canton of Valais) and Chamonix will generate 600 MW by using the water pressure resulting from around 300 metres of altitude differential. The plant is being built inside the mountain, at 1700 metres above sea level, with access via a 5.6 km tunnel. The construction consortium started work in January 2009 and will probably finish 2017 http://www.roadtrans...th-allison.html |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi