Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Meriva
Ultima postare: ian 18 2022 21:47, Inițiat de
mihai!
, oct 29 2011 23:00
·
0
#55
Publicat: 11 septembrie 2012 - 21:24
daemonus, on 11 septembrie 2012 - 20:49, said:
Acum vreo 2 saptamani am vazut un Opel Meriva mai indeaproape, proprietarul insa era foarte suparat ca avea probleme cu EGR-ul, si preconiza ca in curand il va lasa si turbina. Desi nu a recunoscut ca nu prea a stiut sa mearga cu masina, mi-a zis EGR-ul este "boala" lor (din cele lecturate pe forumuri de el). Voiam sa te intreb daca stii cumva daca alti proprietari si-au blocat EGR_ul si daca da, cum au facut-o (hardware, o placuta si gata sau din software, prin modificarea pragurilor de inchidere/deschidere) ? Pe ClubOpel sau pe AstraClub nu am observat probleme cu Egr-ul la motorul asta mai des fata de motoarele altor marci. De egr nu imi fac mari probleme. Tot zic de 6 luni sa il dau si eu jos sa il curat. De injectoare si turbina imi este mai frica ca sunt scumpe al dracu' . Oricum, si egr si turbina..cred ca si-a facut-o cu mana lui .Daca are motorul z17dth de 101cp ( 1.7 cdti sunt 4 tipuri la Meriva A ) sigur cu mersul subturat l-a terminat. Editat de mihai!, 11 septembrie 2012 - 21:42. |
#58
Publicat: 16 septembrie 2012 - 21:02
Ieri am fost si i-am schimbat lichidul de frana .
Un bec de faza scurta s-a ars si am profitat de ocazie sa pun unele mai bune. Imi doream niste becuri sa lumineze f bine dar dupa ce am studiat indelung problema , am renuntat la ideea de Osram Night Breaker sau Philips Extreme Vison. Din ce am citit pe forumuri pe nimeni nu a tinut mai mult de 6 luni . In final am luat Osram Silver Star. Sunt acceptabile. Editat de mihai!, 16 septembrie 2012 - 21:15. |
#60
Publicat: 24 septembrie 2012 - 18:18
Sa fie .
In weekend am facut un drum in Bulgaria la Veliko Tarnovo . Un orasel frumos care merita vizitat. Daca ai pretentia sa mergi cu 100-110 km/h trebuie sa depasesti tot ce mista. Majoritatea bulgarilor abia se taraie . Tot ei insa m-au scapat de 3 radare, dand flash-uri in disperare. Editat de mihai!, 24 septembrie 2012 - 18:38. |
#62
Publicat: 29 septembrie 2012 - 18:02
mihai!, on 30 aprilie 2012 - 19:26, said:
Pentru confort maxim sunt in cautarea unei console detasabile Travel Assistant asemenea celei din prima poza . Are spatiu de depozitare si cup holdere. In sfarsit am gasit ! Este piesa f rara si atunci cand gasesti , cine o vinde tine la pret avand in vedere ca una noua este 200-250 euro . Fișiere atașateEditat de mihai!, 29 septembrie 2012 - 18:09. |
#64
Publicat: 10 ianuarie 2013 - 20:01
N-am mai scris de vreo 3 luni .
Nu este nimic nou. Masina merge bine . De sarbatori a alergat ~2000 km in cateva zile . Tot se arde un bec al stopului pe frana stanga. Am schimbat vreo 3 intr-un an si ceva. Acum am luat niste becuri care cica sunt f bune. Daca continua, o sa o caut de vreun scurt dar nu cred ca este cazul. Urmeaza revizia . Editat de mihai!, 10 ianuarie 2013 - 20:01. |
|
#67
Publicat: 10 martie 2013 - 21:01
Am verficat atent si nu imi dau seama ca ar fi ceva .
Oricum , am bagat Philips si problema nu a mai aparut . Weekend-ul asta am facut revizia . Ulei GM 5w30 dexos 2 long live ,filtre GM .Cost 270 lei . Manopera in regie proprie . Partea funny este ca, la schimbarea filtrului de motorina de ce mi-a fost frica nu am scapat . Am dat de cateva ori insistent la automat - fara rezultat . Am turnat inca o data motorina in filtru ( sa il umplu ochi )si am reincercat preluuuung. A luat-o si m-am luminat la fata. Unul din secrete , aflat ulterior este urmatorul : la desfacerea capacului de la filtru, pe capac fiind conductele de tur si retur , trebuie tinut(imobilizat) in sus. Lasat jos , se scurge motorina de pe conducte si te alegi cu aer . Am cu ea 20.000 km de cand am luat-o . Masina are acum 106.000 . Stiu ca nu este mult intr-un an jumatate, dar asa cum am mai spus, 90% o folosesc la iesiri in weekend si vacante/concedii . In oras, rar circul cu ea. In afara de un greieras care il aud numai eu, nu ar mai fi nimic de pus la punct. Studiez problema de a pune ulei 2T in motorina. Dilutie 1:200 . Faptul ca de cativa ani motorina a devenit mai uscata dupa aplicarea normelor euro superioare este un adevar. Editat de mihai!, 10 martie 2013 - 21:13. |
#68
Publicat: 10 martie 2013 - 21:20
Salut !
Vezi cu uleiul 2T....daca-i motor CRD (common rail adicatelea), nu as incuraja. Am fost si eu tentat la un moment dat sa folosesc la Santa Fe, dar am fost sfatuit sa nu o fac (tot amicii australieni). La Patrol e o alta chestiune, acolo e injectie directa, aproape chioara, insa pompa de la Patrol costa undeva pe la vreo 2.000 euro. La schimbul filtrului de motorina...la Patrol am pompa cu pentru amorsare, la Iveco (care-i CRD) dau filtrul jos si atat, nu e nevoie de mai mult. La SF se umple cu motorina. La Outlander.....se schimba si gata. Fiecare masina cu ale ei, se pare. Si daca nu esti CRD, ulei full mineral neaparat, nu sintetic sau semisintetic. |
#69
Publicat: 06 aprilie 2013 - 19:47
Astazi am spalat-o , i-am pus caucioacele de vara ( Dunlop Sport 2020e ) si am reinoit asigurarea ( 340 lei / 6 luni la Asirom ) .
Astept vremea frumoasa pentru o spalare de tapiterie . Asta ar fi urmatorul lucru care vreau sa il fac . In rest ... Fișiere atașateEditat de mihai!, 06 aprilie 2013 - 19:51. |
|
#70
Publicat: 03 mai 2013 - 20:32
Farul din stanga a patit ceva si bate jos in pamant la 2 m de masina .
Am fost cu el la reglat si nu au reusit sa ii faca nimic . Cand rotesti din reglaje dupa aproape o cursa "scapa" si pocneste in interiorul farului . Ambele reglaje . Si cel vertical si cel orizontal . Din reglajul de la bord functioneaza reglarea verticala , dar fiind foarte jos mai pot ridica doar un metru maxim . Dar important este ca asa functioneaza mecanismul. Se poate repara ? Stiti cum sau pe cineva care poate face asta ? |
#72
Publicat: 18 mai 2013 - 08:41
Am cautat sh dar stateam cu frica ca nu va fi un far in toate mintile sau ca poate proveni de la o masina de Anglia .
Intre timp am aflat ca unul nou costa ~ 340 lei fata de 550 cat gasisem eu la o cautare sumara. Iar unul sh ~200 lei . Deci, ma voi indrepta catre unul nou . http://www.autoeco.r...Far-subcat-569/ Acum am alta dilema , imi fac cu ochiul cele PRASCO din lista . Nu pentru ca arata altfel ci pentru ca au alta constructie si ma gandesc ca ar lumina mai bine . Dar ar trebui sa iau 2 ... Intre timp am curatat tapiteria. A iesit neasteptat de bine. Am luat solutie de la Kimicar si am folosit aspiratorul de lichide pentru a trage . In conditiile in care am tras cu aspiratorul ,uscarea a fost f rapida. Cand am terminat ultimul scaun , primul era deja aproape uscat . Editat de mihai!, 18 mai 2013 - 09:04. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi