Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ai scos din minibar orice? Il platesti!
#1
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:20
Am primit in "contractul" cu un hotel din Mamaia si-o anexa, in anexa referitor la MINIBAR se mentioneaza:
Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Avand in vedere ca nu sunt conditii de pastrare in echipamente cu regim termic controlat. Minibarurile din camere sunt incarcate cu bauturi racoritoare diverse, bere, vinuri, miniaturi bauturi alcoolice. Toate aceste produse sunt precizate in fisa de consum a minibarului si scoaterea acestora din racitor va fi considerata ca si intentie de consum, determinand incarcarea valorii produselor lipsa din minibar in contul camerei, solicitandu-se clientului achitarea acestora. Nu inteleg doua lucruri. Daca minibarurile nu sunt in masura sa pastreze alimente, de ce au apa, cola, alcool, ciocolata, etc. Si al doilea, cat de legal e sa fiu pus sa platesc ceva doar pentru ca i-am schimbat locul? De ce sunt obligat sa platesc intentia de consum si nu consumul efectiv? |
#2
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:26
Poate e minibar automat, care contorizeaza orice iei de la locul lui. Am patit asta in Copenhaga. Numai ca la achitarea notei, la check-out, m-a intrebat ce am consumat si ce nu, si am putut anula produsele in plus (scosesem niste ciocolate doar sa ma uit pe eticheta, iar o bere era expirata sasa ca am bagat-o la loc - dar imi contorizase aceste manevre).
Sau poate e un mod de a se asigura ca nu folosesti minibarul lor sa iti pastrezi provizii cumparate din afara. Singura modalitate de verificare in cazul asta sint menajerele, care probabil au sarcina sa vada daca ai scos bauturile ca sa iti pui nste sandvisuri si sa taxeze acele bauturi. |
#3
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:26
Ce zici tu acolo exista in toate tarile, in toate hotelurile care au asa ceva.
Pe oriunde am fost am gasit o nota similara. Dar nu si interdictia de a pune ceva in minibar. Doar mentionat foarte clar ca ce e scos din el, chiar daca nu e consumat tot se va plati. |
#4
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:34
abancor, on 8th April 2011, 10:26, said: Sau poate e un mod de a se asigura ca nu folosesti minibarul lor sa iti pastrezi provizii cumparate din afara. Singura modalitate de verificare in cazul asta sint menajerele, care probabil au sarcina sa vada daca ai scos bauturile ca sa iti pui nste sandvisuri si sa taxeze acele bauturi. Pai si de ce ar fi asta o problema? Adica aducerea din afara sau pastrarea alimentelor pentru copii? Frigiderul (minibar) e pus pe lista de dotari a hotelurilor langa restul dotarilor, ca TV si aer conditionat. Deci puse acolo sa fie folosite de clienti in scopuri personale nu de hotel in scopuri comerciale. |
#6
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:49
Pesemne acel hotel vrea sa foloseasca minibarul exclusiv in scopuri comerciale. Nu ai nevoie de ce e in el, nu te atingi. Acu, io zic ca nimeni nu face scandal daca iti tii citeva produse proprii printre ale lor.
Daca il vrei gol, ca sa il utilizezi ca frigider, mai bine anunta-i de la inceput sa il goleasca inainte de check-in. |
#7
Publicat: 08 aprilie 2011 - 09:50
Nu toate dotarile unui hotel sunt cu intentia de a fi oferite gratis clientilor: de ex. in descrierea hotelului se poate scrie ca beneficiaza de sauna, spa, masaj, sala de conferinte dar asta nu inseamna ca le poti folosi gratis. Asa e si cu minibarul: e o dotare pentru camera (care se poate dovedi foarte utila, in multe cazuri) insa asta nu inseamna ca produsele din el sunt gratis sau ca-l poti folosi pentru ce-ti trece tie prin cap. El are un scop precis, acela de a-ti oferi tie bauturi reci, contra cost. Ca sa nu zici ca n-ai stiut ca n-ai voie sa-ti tii salamul, strugurii, purcica de bere, laptele pentru copil, etc inauntru, si sa scoti pentru acest lucru bauturile din el, pentru a face loc, iti dau o foaie prin care te informeaza de acest lucru, ca ce scoti din minibar se considera cumparat. Mi se pare corect.
Editat de alexxxxx, 08 aprilie 2011 - 09:51. |
#9
Publicat: 08 aprilie 2011 - 10:14
Eu inteleg sa platesc ce scot din frigider daca produsul este perisabil deci poate prezenta pericol pentru viitori clienti care nu stiu c-am scos eu ciocolata din frigider.
INSA ei mentioneaza fix la inceput Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Avand in vedere ca nu sunt conditii de pastrare in echipamente cu regim termic controlat, de ce sa platesc INTENTIA de CONSUM daca ea (actiunea de a scoate din frigider) e sigura din toate punctele de vedere? Eu (la noi in tara) vad masura asta usor ilegala, in primul rand, si in al doilea o bulangeala clasica a comerciantului (de orice fel) roman. Nimic mai mult. alexxxxx, on 8th April 2011, 10:50, said: Nu toate dotarile unui hotel sunt cu intentia de a fi oferite gratis clientilor: de ex. in descrierea hotelului se poate scrie ca beneficiaza de sauna, spa, masaj, sala de conferinte dar asta nu inseamna ca le poti folosi gratis. Asa e si cu minibarul: e o dotare pentru camera (care se poate dovedi foarte utila, in multe cazuri) insa asta nu inseamna ca produsele din el sunt gratis sau ca-l poti folosi pentru ce-ti trece tie prin cap. El are un scop precis, acela de a-ti oferi tie bauturi reci, contra cost. Ne ducem prea mult catre ce-avem sau nu voie sa bagam in frigider cand problema de fond e ca suntem pusi sa platim INTENTIA DE CUMPARARE Adica vi se pare firesc sa-mi fie impusa o clauza de genul asta in contractul cu hotelul? Urmatorul pas care este? Sa pretinda ca daca ai intrat in restaurant intentionai sa mananci deci trebuie sa le dai X lei pentru asta? Editat de ..bHz.., 08 aprilie 2011 - 10:25. |
#12
Publicat: 08 aprilie 2011 - 10:34
OriginalCopy, on 8th April 2011, 11:21, said: Pentru că ei nu își asumă răspunderea dacă tu îți depozitezi acolo lucrurile tale. Ei își asumă responsabilitatea pentru produsele lor. Mi se pare corect. Mergi într-o țară civilizată și te vei mai cizela și tu. Da` nu vrei mai bine sa te duci tu intr-o tara civilizata unde sa te mai cizelezi putin pana intelegi intr-adevar FONDUL problemei? Respectiv ala in care hotelul iti impune sa platesti INTENTIA DE CUMPARARE si nu actul in sine?! Tu inteleg ca vezi problema ceva mai simplu, avem sau nu voie sa scoatem din frigider cola lor pentru a ne baga noi pastrama de pui si mustarul. E ceva mai complex de-atat... Ai putea spune pentru ce produse isi asuma ei resposabilitatea si mai ales cum? Intreb pentru ei singuri sustin ca frigiderul nu poate tine chestii perisabile in el, pentru ca nu-i frigider. Editat de ..bHz.., 08 aprilie 2011 - 10:35. |
#13
Publicat: 08 aprilie 2011 - 10:40
..bHz.., on 8th April 2011, 10:34, said: Da` nu vrei mai bine sa te duci tu intr-o tara civilizata unde sa te mai cizelezi putin pana intelegi intr-adevar FONDUL problemei? Respectiv ala in care hotelul iti impune sa platesti INTENTIA DE CUMPARARE si nu actul in sine?! Tu inteleg ca vezi problema ceva mai simplu, avem sau nu voie sa scoatem din frigider cola lor pentru a ne baga noi pastrama de pui si mustarul. E ceva mai complex de-atat... Ai putea spune pentru ce produse isi asuma ei resposabilitatea si mai ales cum? Intreb pentru ei singuri sustin ca frigiderul nu poate tine chestii perisabile in el, pentru ca nu-i frigider. Cât despre intenție, probabil e așa datorită concetățenilor tăi, care în trecut au fost inventivi și au creat probleme. Sunt sigur că s-a ajuns la politica asta (deschizi ușa minibar => iei ceva de acolo, neapărat) cu niște experiențe practice a conducerii hotelului. Deci aer adânc în piept și gândește-te cum de s-a ajuns acolo. Conducerea s-a adaptat la mentalitatea (stricată) a clientului (românului) de-a lungul timpului. |
#14
Publicat: 08 aprilie 2011 - 10:48
OriginalCopy, on 8th April 2011, 11:40, said: Conducerea s-a adaptat la mentalitatea (stricată) a clientului (românului) de-a lungul timpului. Da, sau invers Cred ca e o relatie de reciprocitate greu, greu de schimbat. Nu stiu daca observi insa in Romania am ajuns la nivelul unde comerciantul iti face un serviciu ca exista si nu invers. Respectul fata de clienti e minim si noua aparent ne place. Cred ca e impregnat in genele noastre sa fim OK stand la coada si inghitind rahat de la toti carora le dam bani later edit: Acum m`am prins ce-i cu" <======== " Eu le-as interzice tuturor celor care au plecat din tara sa mai posteze in threaduri referitoare la problemele din Romania E clar ca nu mai aveti simtul realitatii, aveti impresia ca serviciile sunt ca la voi insa romanii astia, tot ghiolbani au ramas Nu-i chiar asa, unii fac mari eforturi sa se simta ca-n EU insa n-au cum, cu cine, sprijunul, contextul, n-au nimic din "Europa" in principiu. Rares, 1 mai la mare e un fel de ritual de pe vremea copilariei, in rest toate "vacantele" le fac prin alte parti unde receptionerii imi zambesc cand intru in hotel si serviciile sunt exact cum te-astepti... Sa faci TURISM in Romania e asa, pentru americanii care vor o doza de "eastern europe" cat mai autentica... Editat de ..bHz.., 08 aprilie 2011 - 11:08. |
#15
Publicat: 08 aprilie 2011 - 15:06
..bHz.., on 8th April 2011, 10:48, said: insa romanii astia, tot ghiolbani au ramas OriginalCopy, on 8th April 2011, 10:40, said: Conducerea s-a adaptat la mentalitatea (stricată) a clientului (românului) de-a lungul timpului. Hai să fim serioși, invers nu prea are cum să fie, la maniera "preventiv". Deci, pleacă capul și zi "mersi români", și fă și tu la rândul tău la fel, astfel încât comportamentele necivilizate să nu dispară din România Că să ne plângem putem cu toții. |
|
#16
Publicat: 08 aprilie 2011 - 20:30
OriginalCopy, on 8th April 2011, 16:06, said: Păi eu ce-am spus: ? Deci nu sunt rupt de realitate Hai să fim serioși, invers nu prea are cum să fie, la maniera "preventiv". Deci, pleacă capul și zi "mersi români", și fă și tu la rândul tău la fel, astfel încât comportamentele necivilizate să nu dispară din România Că să ne plângem putem cu toții. Nu esti chiar rupt dar nici aici nu mai esti Singura obiectie la ceea ce ai spus tu este ca probabil da, vom ajunge cu totii niste ciobani absoluti in tara asta pentru ca altfel nu prea ai cum sa supravietuiesti. Astia care promoveaza (si din tara si din afara ei) conduita, valori, abordari europene ale problemelor romanesti sunt putin pe langa realitate Adica nu te poti duce in jungla cu codul bunelor maniere in mana, te mananca.... vietuitoarele junglei care nu-nteleg ce-ai tu in mana Editat de ..bHz.., 08 aprilie 2011 - 20:43. |
#18
Publicat: 30 aprilie 2011 - 19:38
..bHz.., on 8th April 2011, 09:20, said: Am primit in "contractul" cu un hotel din Mamaia si-o anexa, in anexa referitor la MINIBAR se mentioneaza: Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Avand in vedere ca nu sunt conditii de pastrare in echipamente cu regim termic controlat. Minibarurile din camere sunt incarcate cu bauturi racoritoare diverse, bere, vinuri, miniaturi bauturi alcoolice. Toate aceste produse sunt precizate in fisa de consum a minibarului si scoaterea acestora din racitor va fi considerata ca si intentie de consum, determinand incarcarea valorii produselor lipsa din minibar in contul camerei, solicitandu-se clientului achitarea acestora. Nu inteleg doua lucruri. Daca minibarurile nu sunt in masura sa pastreze alimente, de ce au apa, cola, alcool, ciocolata, etc. Si al doilea, cat de legal e sa fiu pus sa platesc ceva doar pentru ca i-am schimbat locul? De ce sunt obligat sa platesc intentia de consum si nu consumul efectiv? 1. Hotelul nu vrea sa fie responsabil daca tie ti se strica mancarea pentru bebelusi in firgiderul lor low cost (sau daca frigiderul functioneaza doar cand bagi cartela, la fel ca restul chestiilor din camera). 2. Hotelul vrea ca la plecare camerista sa vada in doua secunde ce mai e in minibar sau ce ai consumat, uitandu-se doar in minibar si nu pe langa pat sau prin dulapuri, unde poate ai pus tu chestiile alea. 3. Hotelul nu vrea ca tu sa-i bei berea de zece lei noatea si dup-aia sa o inlocuiesti dimineata cu una similara luata cu 3 lei de la buticul de la colt. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi