Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ai scos din minibar orice? Il platesti!
Last Updated: May 19 2011 00:08, Started by
..bHz..
, Apr 08 2011 09:20
·
0
#19
Posted 01 May 2011 - 10:06
Mai bine v-ati gandi de ce se chema Minibar si nu minifrigider...
|
#20
Posted 05 May 2011 - 06:51
Cate stele are cocina aia? sunt obligati prin lege sa iti ofere frigider in care sa-ti poti baga orice. Asta cu minibar ca ce scoti platesti am mai intalnit, insa poti baga la loc ce nu folosesti, sau altceva, sau pur si simplu daca ai nevoie sa bagi altceva in frigider le poti da toate produsele sa si le puna in cap.
Frigiderul trebuie sa functioneze neintrerupt pe durata in care ai inchiriat camera. Nu se fac insa responsabili de produsele tale... asta nu inseamna ca nu raspund de buna functionare a acestuia. Asta imi suna a aroganta afisata de unii vanzatori ca daca am probat un costum sa si il cumpar... |
#21
Posted 18 May 2011 - 23:42
#22
Posted 19 May 2011 - 00:08
..bHz.., on 8th April 2011, 11:34, said: Da` nu vrei mai bine sa te duci tu intr-o tara civilizata unde sa te mai cizelezi putin pana intelegi intr-adevar FONDUL problemei? Respectiv ala in care hotelul iti impune sa platesti INTENTIA DE CUMPARARE si nu actul in sine?! Tu inteleg ca vezi problema ceva mai simplu, avem sau nu voie sa scoatem din frigider cola lor pentru a ne baga noi pastrama de pui si mustarul. E ceva mai complex de-atat... Ai putea spune pentru ce produse isi asuma ei resposabilitatea si mai ales cum? Intreb pentru ei singuri sustin ca frigiderul nu poate tine chestii perisabile in el, pentru ca nu-i frigider. Situatia ii simpla, nu poti sa fredonezi minibaru' datorita sistemului de taxare a produselor, probabil, cum ridici produsu' se inregistreaza la receptie. Acuma daca cetateanu' scoate produse si baga el nu-stiu-ce-uri pe acolo le-o ametit instant sistemu'. Daca ai neaparat nevoie sa bagi acolo ceva nu cred ca hotelu' nu te poate ajuta. De exemplu' in perioada verii pot veni clienti care au baterii cu gel (nu stiu cum se numesc) pentru lada frigorifica, astea au nevoie de congelator. Lista ii lunga. Mi se pare corect, esti atentionat sa nu umblii pe acolo, nu-i ca si cum ai avea surpriza la eliberarea camerei sa te trezesti cu nota de minibar ca si "bonus", teapa ta. Oricum n-am inteles de ce as umbla eu pe acolo daca nu am intentia sa folosesc produsele, mai ales daca is atentionat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users