Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Service Bucuresti
Ultima postare: nov 07 2007 13:35, Inițiat de
ad1r
, iul 21 2005 13:08
·
0
#1
Publicat: 21 iulie 2005 - 13:08
Am avut pe 27 iunie (in miez de zi si de oras) bucuria sa-mi vad de la balcon Hyundai-ul vandalizat de un hot, care s-a gandit ca ar fi bine sa-mi fure tot panoul central pentru un casetofon. A doua zi hopa cu masina in service, in doua-maxim trei saptamani urmand sa o am ca noua (2 saptamani dureaza importul de piese de schimb la Hyundai, instalarea panoului si a butoanelor as putea s-o fac si eu...)
Dupa doua saptamani au inceput povestile, cica a fost nevoie de o reconstatare cu asigurarile si a trebuit refacuta comanda de import piese pentru a include si partea de climatizare de pe panou (inca ma straduiesc sa inteleg cum a ramas climatizarea afara din prima comanda, probabil ca n-o sa reusesc). Vestea buna pe care mi-au dat-o saptamana trecuta a fost ca exista piesele in Belgia or smth, si pe 21 Iulie o sa am masina. De bucurie mi-am facut cererea de concediu, am scos banii de la ciorap etc... vacanta scria pe mine. Azi, ca tot omul am sunat inainte de a merge sa-mi iau masina, si bine am facut pentru ca am aflat ca masina mea e la fel ca acu doua saptamani, aveau aceeasi "veste buna" pentru mine ca piesele exista pe stoc dar nu in Romania, si ca in doua-trei saptamani masina mea va fi ca noua. Adica exact ca in prima zi Parerea mea sincera, si singura explicatie pe care o gasesc, e ca piesele care lipsesc acum de pe bordul meu s-au dus la un client mai "important" care probabil se grabea. N-am de gand sa incerc sa dau mita unor gandaci (care oricum iti cer vreo 15Eur/ora manopera) doar ca sa ma trateze onest (sau sa ma bage in fata...de ce nu? prostii pot sa stea luni de zile in service). Si nici sa ma prefac ca cred minciunile n-am rabdare, sa nu uitam ca nici macar ei n-au rabdare sa faca sa se potriveasca minciunile cu care ma servesc saptamanal. Nu mai vreau sa calc in porcaria aia de service niciodata, si chiar o sa fac asta. Pacat ca nu mai exista alt service Hyundai in Bucuresti, cum scot masina din service o scot la vanzare, n-am alternativa. Masini bunicele Hyundai... dar degeaba, cu romanii n-are rost sa te incurci. Mi-a ajuns un concediu stricat. |
#2
Publicat: 21 iulie 2005 - 13:48
Quote Nu mai vreau sa calc in porcaria aia de service niciodata, si chiar o sa fac asta. Pacat ca nu mai exista alt service Hyundai in Bucuresti, cum scot masina din service o scot la vanzare, n-am alternativa. Masini bunicele Hyundai... dar degeaba, cu romanii n-are rost sa te incurci. Mi-a ajuns un concediu stricat. Acum, faza cu service-ul este o meteahna mai veche a romanilor. Vezi Porche Bucuresti Nord! Cat despre service, dealerul de la care am luat Hyunadai-ul mi-a spus ca tocmai s-a mai deschis unul undeva pe Viilor. Care este mai ieftin la manopera si mult mai prompt si mai profesionist. Si daca merge in sistemul asta, cred ca sunt sanse mari sa devina principalul si nu secundarul. Ca informatie, despre ce Hyundai este vorba? Editat de Tyby, 21 iulie 2005 - 23:55. |
#8
Publicat: 10 august 2005 - 14:36
Thx pentru pontul cu service-ul din Viilor, suna promitator, sper sa fie salvarea mea . Cat despre service-ul Sebastian din Pitesti, intr-adevar e mult mai bine si ca customer-attention si ca bani, doar ca nu au relatii de decont cu Allianz (si cu multi altii..), deci merg doar la revizii in Pitesti.
Pana una-alta, am venit din concediu astazi, trebuiau sa-mi soseasca toate piesele cel tarziu astazi si am sunat sa planific marea reparatie pe maine... Asa am aflat cu stupoare ca a plecat camionul cu piese din Belgia, pana "vineri, cel tarziu marti" soseste (cum o fi asta ... vineri cel tarziu marti... cred ca vroia sa zica poimarti, nu marti). Dupa calculele mele e a 5-a oara cand sunt mintit in fata. Weekendul asta sarbatoresc o luna jumatate de cand astept niste butoane de climatizare + avarie, si stau cu masina pe bara. Pe intervalul cat a stat masina in service am platit cateva sute de euro rate de leasing, incerc sa nu ma mai gandesc la asta... De fapt incerc sa nu ma mai gandesc la nimic, toata povestea asta e no comment. A, si un citat din www.hyundairo.ro: ".... compania a construit un complex integrat Hyundai pentru a oferi satisfactie si multumire celor mai exigenti clienti". |
#9
Publicat: 10 august 2005 - 21:10
Mda. Nu stiam, eu am asigurarea la BCR Asigurari. Am stat 2 saptamani in Bucuresti si deja m-am ales cu doua zgarieturi de toata frumusetea in parcare. M-am programat la service pe 19 septembrie. Cica in 2 zile e gata.
vand'branza, nu cred ca-mi esti client insa e posibil sa o fi intalnit pe nevasta-mea, a mai lucrat pe la farmaciile Mona si la Santifarm. Eu am farmacia la Suseni. |
#12
Publicat: 14 august 2005 - 12:45
Cristist50, on Aug 11 2005, 20:06, said: De la Pitesti -> Bradu -> spre Stefan cel Mare. Habar n-am unde e Bogati dar nu cred ca e tot pe acolo. 15 EUR / ora manopera?!? Da' in ce-ti monteaza bordul frate, in C++ ? Obraznicie curata pe servisantii mioritici... Las' ca din 2007/2008 li se impute si lor treaba... n-o sa mai fie importatori unici de masini pentru Ro si automat si service-urile o sa invete ce e aia concurenta. Mama lor de banditi... |
#15
Publicat: 20 august 2005 - 09:15
Ma gandeam ca ar fi interesant sa aflati ce s-a mai intamplat... la constatare + reconstatare s-au omis gurile directionale de ventilatie, asa ca am ramas fara asa ceva. Abia joi, cand trebuia sa iau masina au observat ca n-au toate piesele si au facut o reconstatare. N-are rost sa spun ca nu aveau pe stoc ambele guri de ventilatie, asa ca mi-au montat masina cu o gaura in partea superioara a panoului central (macar am panou, deci sunt un om fericit )
Asta era vestea proasta, vestea buna e ca in doua saptamani vine si piesa lipsa ... stiti voi, din Belgia . Oricum peste o saptamana vroiam sa sarbatoresc doua luni de cand ma chinui cu masina prin service, poate asa prind si aniversarea de trei luni. Si daca tot barfeam, e bine de stiut ca devizul de reparatie e de 30mil (reamintesc, e vorba de un panou de plastic, butoane climatizare, buton avarie, ceas, suport pahare, buton dezaburire si butoane faruri ceata). Cu toate ca imi vine sa-i dau foc masinii in fata service-ului, trebuie sa recunosc ca totusi exista si niste parti bune la service: nu prea poti sa dai mita (cel putin nu te incurajeaza sistemul de service Hyundai), trebuie sa ai ambitie ca sa reusesti asa ceva. In plus, baiatul de la receptie cu care am lucrat e simpatic si amabil, imi place cum se comporta cu clientii |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi